۳ دلیل که مردان در رابطه سرد می شوند !

چرا مردان سرد می شوند
  • چرا مردان سرد می شوند- سردی در رابطه

    سردی در رابطه ممکن است به عنوان یکی از مشکلات روابط پایدار و سالم بین دو نفر مطرح شود. این مشکل فقط برای زنان نیست، بلکه مردان نیز ممکن است با آن مواجه شوند. در این مقاله به بررسی دلایلی که باعث سردی مردان در رابطه می شود، خواهیم پرداخت.

    ۱. فشارهای جنسی:
    مردان معمولاً به دنبال رضایت جنسی در رابطه هستند، اما فشار جامعه برای داشتن عملکرد جنسی قوی و طولانی مدت، ممکن است باعث ایجاد ترس و استرس در مردان شود. این ترس می تواند باعث شود که مردان از رابطه دور شوند و در نتیجه سرد شوند.

    ۲. افت اعتماد به نفس:
    مردان که به دلایل مختلفی مانند روابط قبلی ناموفق، تجربه ناکامی در عملکرد جنسی و یا تجربه خیانت از رابطه خارج شده اند، ممکن است با افت اعتماد به نفس روبرو شوند. این مسئله می تواند باعث سردی در رابطه شود و از بیان عواطف و احساسات صادقانه جلوگیری کند.

    ۳. بیان احساسات:
    مردان معمولاً تمایلی به بیان احساسات خود ندارند، بخصوص در مورد مسائلی که باعث ترس و استرس شده اند. این باعث می شود که در رابطه به نظر سرد و بی تفاوت بیایند و باعث شکست رابطه شوند.

    ۴. انتظارات مختلف:
    هر دو نفر در یک رابطه انتظارات مختلفی دارند، اما اگر این انتظارات با هم همخوانی نداشته باشند، ممکن است باعث سردی در رابطه شوند. به طور مثال، اگر مرد انتظار دارد که زن برای او وقت بیشتری بگذارد و زن انتظار دارد که مرد به او کمک کند در کارهای خانگی، ممکن است باعث سردی در رابطه شوند.

    ۵. عدم احترام به یکدیگر:
    احترام به یکدیگر در یک رابطه بسیار مهم است، اما اگر هر دو نفر به یکدیگر احترام نداشته باشند، ممکن است باعث سردی در رابطه شوند. عدم احترام به یکدیگر می تواند باعث شود که هر دو نفر به نظر سرد و بی تفاوت بیایند و از بیان عواطف و احساسات صادقانه جلوگیری کنند.

    در نهایت، باید گفت که سردی در رابطه مشکلی جدی است که باعث شکست رابطه می شود. برای پیشگیری از آن، باید دو نفر به یکدیگر احترام بگذارند، احساسات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و انتظارات خود را با یکدیگر هماهنگ کنند. همچنین، باید به یاد داشت که رابطه پایدار و سالم نیازمند کار، تلاش و صبر است.

    تا حالا شده که عاشق فردی باشید و خیلی اونو دوست داشته باشید ولی بعد از مدتی احساس کنید طرف مقابل کم کم داره تو رابطه سرد میشه؟  و عشقش سرد می شود؟ خب مهارتهای شما برای شعله ور کردن عشق دوباره چیه؟ احساس می کنید او دیگر تمایلی برای ازدواج با شما ندارد.(یا حتی بعد از ازدواج)

    امروز می خوام دلایلی رو که باعث میشه مردان تو رابطه به سرد بشن رو بررسی کنیم.

    البته علتهای زیادی ممکنه دخیل باشه ولی ما به سه تا از مهمترین هاش اشاره می کنیم.

    دلیل اول سرد شدن مردان: عدم سازگاری.

    بسیار ممکنه این حرفو شنیده باشید که تفاوتها، زیبایی ایجاد می کنه. ولی این نکته رو از یاد نبرید که یکی از بزرگترین مشکلات ارتباطی تفاوتهای زیاد و عدم سازگاری شخصیتی و فرهنگی بین دو نفره. این مشکل در بین دوستیها و ازدواجهای دانشگاهی بارها و بارها به چشم می خوره. مثلا یک دختری از آذربایجان شرقی عاشق پسری از بوشهر میشه. خب در ابتدا این عشق پاک و جذابه ولی به مرور زمان کم کم این اختلافها به اوج خودش میرسه. این که کدوم فرهنگ بهتره، منظور ما نیست، بلکه مثلا مردی که توی بوشهر بزرگ شده با باورها و سنتهای خاص خودش و خانومی که در آذربایجان شرقی بزرگ شده، فرهنگ و رسم و رسوم خودشو داره. این تفاوتها چیزهایی نیست که بشه ازش به راحتی عبور کرد. خیلیها گفتند بعد از ازدواج هم چی حل میشه و عشق میتونه پیوند دهنده ی قلبها باشه و بشه با این تفاوتها کنار اومد، ولی به هر حال باید بدونید که بسیاری از ازدواجها دچار همین مشکلات “تفاوتهای فرهنگی و اخلاقی شده” البته نمونه های موفق هم بودن ولی به هر حال کار  برای این افراد سخت تره.

    خب شاید شما بگید ما هر دو از تهران هستیم و مشکلی از این بابت نداریم!!

    منظور ما از عدم سازگاری فقط همشهری بودن نیست. یعنی اگر بین شما و شخص مورد نظر تفاوت سلیقه و رفتار و شخصیت باشه و کاملا این تفاوت به چشم بیاد(حتی اگر اون فرد همسایه دیوار به دیوار شما باشه) میتونه  بعد از مدتی رابطه رو به سردی بکشونه.

    خانومی از ما سوال پرسیده بود، من عاشق یکی از پسرهای فامیل هستم و اونم منو دوست داره ولی مشکل اینه که اون مذهبیه و خانواده ی ما اصلا مذهبی نیستن!!

    خب این هم یک نوع تفاوته که تو درازمدت میشه سوهان روح شما و به شدت عشق اولیه تبدیل به یک رابطه سرد و بی روح میشه.

    پس اگر احساس می کنید اختلاف شما با فرد مقابل چشمگیره از همون ابتدا خیلی روی این رابطه حساب باز نکیند، چون خودتون اذیت میشید.

    اختلافات عقیده ای، ارزشی، دور اندیشی، نگاه به آینده، اختلافات طبقاتی و… بسیار موارد مهمی هستند که نباید از آنها چشم پوشی کنید.

    اگر واقعا فکر می کنید اختلافات شما عمیقه بهتره وقت خودتون رو هدر ندهید و به فکر برون رفت از این رابطه باشید. اگر احیانا ازدواج کرده اید و وارد این رابطه شده اید با تدبیر و گذشت با هم کنار بیایید چون جدایی بعد از ازدواج ممکن است صدمات بیشتری به شما برساند.

    دختر خانومی پرسیده بودند: من یک دختر از یک خانواده پولدار هستم و با کسی دوست هستم که تازه متوجه شدم از یک خانواده بسیار سطح پایین است. در دانشگاه اصلا متوجه این قضیه نشدم. او یک پدر معتاد داشته که از دنیا رفته و خانواده او با فقر دست و پنجه نرم میکنند. حالا من باید چکار کنم؟!!!!

    مطمئناً این خانوم جواب سوالش را می داند ولی شور و حرارت عشق از یک طرف و تصور تباهی آینده اش از طرف دیگر باعث می شود دچار دوگانگی شود. مطمئن هستم این خانوم بعد از مدتی اگر ازدواج کند دچار افسردگی و پشیمانی خواهد شد و بعد از اینکه حرارت اولیه عشق فروکش کرد و واقعیات سخت زندگی پدیدار شد، آن وقت است که شاید خیلی دیر باشد و خودخوری و احساس سرخوردگی، جگر این فرد را خواهد سوزاند.

    به شدت توصیه می کنم اختلافات ریشه ای خود را با طرف مقابل بررسی کنید و بعد تصمیم به جدی تر شدن روابط داشته باشید.

    دلیل دوم سردی رابطه: توقع زیاد

    بعضی خانوما دچار این آفت اخلاقی هستن که بیش از اندازه توقع دارن و هر کاری مرد میکنه تا اونا رو خوشحال کنه این خانوم راضی نمیشه. یعنی باید مرد خودشو بکشه و تلاش کنه تا یه کم شما رضایت داشته باشید. این رفتار مرد رو فرسوده می کنه. شاید در ابتدا بخاطر عشقش و شوری که داره تا هر کجا که شما دستور بدید بره، ولی کم کم به این نتیجه میرسه که داره تو رابطه پژمرده میشه.

    درسته که مرد باید ستون محکم رابطه و محافظ شما باشه، ولی اگه احساس کنه که رابطه یک طرفه شده و اونه که همش باید کاری کنه که شما خوشحال بشید، تو دلش به این نتیجه می رسه که شما خودخواه و متوقع هستید.

    یادتون باشه مردا خودشون رو منحصر به رابطه ای می کنن که توش خوشحالی و لذت باشه. اگه احساس کنن که شرایطشون نسبت به دوران مجردی وخیم تره کم کم به سردی کشیده میشن.

    سرد شدن عشق ,سردی عشق, سردی عاطفی, سرد شدن در عشق, سرد شدن از عشق, سرد شدن روابط عاشقانه

    دلیل سوم سرد شدن مردان: منفی بافی بیش از اندازه !!

    اگر شما از اون دسته از خانوما هستید که به زمین و زمان غر می زنید و دائماً در حال ناله کردن هستید، باید بگم خیلی از فرصتهای زندگیتون رو از دست می دهید. هیچ مردی دوست نداره کنار فردی باشه که مرتب در حال شکایت از زندگیه. افراد موفق و جذاب همیشه مثبت فکر می کنند و این انرژی مثبت رو به دیگران انتقال میدن. اگر می خواهید تو زندگی هدفمند، با اعتماد به نفس و مسحور کننده باشین باید به این فکر بیفتید که از همین حالا کم کم افکار منفی رو از خودتون دور کنید و به دیگران هم کمک کنید تا انرژی مثبت داشته باشن. مردی که ببیند در کنار شما می تونه به آینده امیدوار بشه، قطعا از کنار با شما بودن لذت می بره. شما می شید معدن آرامش و نه سوهان روح! البته وقتی انرژی مثبت داشته باشید همه و حتی خانواده هم روی شما یجور دیگه حساب می کنن.

    با دونستن همین سه دلیل می تونید تو روابطتون کلی تغییر ایجاد کنید و روابط سرد رو به یک عشق گرم تبدیل کنید.

    بازگشت عشق

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا