۱۴ پرسش کودکانه که بی شک هر بزرگسالی را از پا در می آورد

14 پرسش کودکانه که بی شک هر بزرگسالی را از پا در می آورد
  • ۱۴ پرسش کودکانه که بی شک هر بزرگسالی را از پا در می آورد

    اگر خداوند واقعا در وجود کودکان نمود داشته باشد؛ پس یک روش عجیب برای آزمایش دانش ما از جهان پیرامونمان خواهد داشت. کودکان در اغلب مواقع سوالات خطرناکی می پرسند. در این زمان معمولا دست پاچه می شوید و نمی دانید چه پاسخی بدهید. حتی ممکن است سریعا در گوگل به دنبال جواب سوال بگردید تا کودکان فکر نکنند که از این موضوع اطلاعی ندارید.

    اگر خداوند واقعا در وجود کودکان نمود داشته باشد؛ پس یک روش عجیب برای آزمایش دانش ما از جهان پیرامونمان خواهد داشت. کودکان در اغلب مواقع سوالات خطرناکی می پرسند. در این زمان معمولا دست پاچه می شوید و نمی دانید چه پاسخی بدهید. حتی ممکن است سریعا در گوگل به دنبال جواب سوال بگردید تا کودکان فکر نکنند که از این موضوع اطلاعی ندارید.
    اما گاهی اوقات گوگل نمیتواند در این موارد کمکی به شما بکند. در این مواقع به راحتی می توانید به این مقاله رجوع کنید. در ادامه ۱۴ سوال دشوار کودکان به همراه پاسخ آنها را آورده ایم که می توانید در مورد آنها با اطمینان کامل با کودکان صحبت کنید.

    ۱۴ پرسش کودکانه که بی شک هر بزرگسالی را از پا در می آورد

    آیا بزرگسالی بهتر از دوره کودکی است؟

    بزرگسالی و کودکی دو کلمه مخالف هم هستند. به همین دلیل کودک شما ممکن است که فکر کند بزرگسالی بهتر است. با این حال، مهم است که به فرزندتان یاد دهید که بزرگسالی می تواند هم خوب باشد و هم بد.

    چرا ساعت ها حرکت رو به جلو دارند؟

    این سوال را خیلی راحت می توانید تنها با یک ساعت خورشیدی توضیح دهید. می توانید به او نشان دهید که چگونه سایه تولید شده در ساعت های آفتابی در جهت عقربه های ساعت می چرخد.

    چرا همگی با یک زبان واحد صحبت نمی کنند؟

    به جای جواب های پیچیده و گنگ تنها کافی است به کودک خود بگویید در زمان های خیلی قدیم همه با زبان های مشابه صحبت می کردند اما با افزایش آدم ها و مسافرت رفتن آنها زبان های جدیدی به وجود آمدند.

    آیا حیوانات هم زبان مخصوص خود را دارند؟

    اکثر حیوانات با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند حتی اگر از هم فاصله داشته باشند. با این وجود پرندگان تنها دسته ای از حیوانات هستند که دارای لهجه های منطقه ای درست مانند انسان ها هستند.

    آیا حیوانات هم زبان مخصوص خود را دارند؟

    زمان چیست؟

    تمام موارد را به صورت علمی برای کودکانتان توضیح ندهید. به آسانی می توانید به آنها بگویید که زمان راه سنجش زندگی است و برای یادآوری رویدادهای مهمی نظیر تولد است.

    چرا من نگاه می کنم و صحبت می کنم؟

    بهترین پاسخی که می توانید به این سوال کودکتان بدهید این است: “شما منحصر به فرد و ویژه هستید و هیچ کودک دیگری مثل شما وجود ندارد”

    برای چه متولد شده ام؟

    اگر کودکان شما به اندازه ای بزرگ نشده اند که دلیل واقعی این موضوع را بدانند بهتر است به آنها بگویید مامان و بابا همدیگر را دوست دارند برای همین می خواستند یک خانواده تشکیل دهند از این رو تو متولد شدی.

    اگر دروغ گفتن بد است چرا بزرگسالان دروغ می گویند؟

    توضیح دادن در مورد دروغ سفید (دروغ های مصلحت آمیز) را فراموش کنید. تنها کافی است بگویید با دروغ گفتن اشتباه کرده اید و عذرخواهی کنید.

    چرا آن شخص مرا دوست ندارد؟

    از آنجایی که این امر ممکن است برای کودک شما زیاد اتفاق بیافتد بخصوص در محیط های مهدکودک و مدرسه، به آنها بگویید همانطور که یک شخص ممکن است یک طعم از بستنی را دوست داشته باشد یا نداشته باشد، این قاعده می تواند برای مردم هم صدق کند.

    چگونه انتخاب صحیحی داشته باشم؟

    کودکان معمولا خیلی سریع گیج می شوند. اگر در زمان انتخاب از شما سوالی پرسیدند، به آنها بگویید به ندای قلبشان گوش کنند و به غریزه خود اعتماد داشته باشند. مطمئنا در این حالت کسی را آزرده نخواهند کرد.

    چگونه انتخاب صحیحی داشته باشم

    چگونه ماه در طول روز بیرون می آید؟

    این سوال بهترین فرصت برای آموزش منظومه شمسی و نحوه حرکت سیاره ها دراطراف خورشید به کودکتان است. می توانید با یک بازی هیجان انگیز اما ساده این موارد را به او یاد دهید.

    چه چیزی باعث ایجاد رنگین کمان می شود؟

    آب نبات و تک شاخ ها مطمئنا پاسخ نیستند! با این حال توضیح مفهوم شکست نور به کودکان بسیار سخت است. تنها پاسخ به این سوال آب و نور است.

    چه چیزی باعث ایجاد رنگین کمان می شود؟

    فاضلاب هواپیماها کجا تخلیه می شود؟

    اجازه ندهید که فکر کنند مانند پرنده به هوا پرتاب می شوند. همه هواپیماها مخزنی برای ذخیره آنها دارند که بعد از فرود هواپیما، تخلیه می شود.

    چه اتفاقی می افتد اگر من بدون لباس فضایی برروی مریخ قدم بزنم؟

    زمین و مریخ دارای فشار هوای متفاوتی هستند بدین صورت که فشار هوای مریخ از زمین کمتر است. بدین معنی که راه رفتن برروی مریخ بدون لباس فضایی به معنی جوش آمدن خون بدن انسان است.
    سوالاتی که معمولا کودکان می پرسند می تواند یک تجربه یادگیری عالی هم برای شما و هم برای کودکتان باشد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که جواب صحیحی به سوالات آنها می دهید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا