نیروی تله پاتی چیست و چگونه انجام می شود؟

تله پاتی
  • نیروی تله پاتی چیست و چگونه انجام می شود؟

    حتما شما هم واژه تله پاتی ذهن به ذهن را شنیده اید و می خواهید بدانید نیروی تله پاتی چیست و چگونه انجام می شود؟

    مفهوم تله پاتی از یونان نشأت گرفت. در سال ۱۸۸۲ یک فرد فرانسوی به اسم Fredricmyers  موسسه ای به اسم SPR تشکیل داد و در آن از مفهوم تله پاتی سخن گفت که تله به معنای دور و پاتی به معنای دریافت احساس است.

    نیروی تله پاتی چیست؟

    تله پاتی یا همان دورآگاهی پدیده ای روانی است که ارتباط ذهن به ذهن(بدون کلام) را بین افراد و یا افراد با اشیاء برقرار می کند که این ارتباط شامل افکار،ایده ها و احساسات میشود.

    در جاهایی از نقاط کره زمین بسیاری از مردم تله پاتی را استعدادی انسانی می دانند مانند قبیله  Aborigih.

    بسیاری از مردم جهان به دلیل وجود باورهای محدود کننده معتقدند تله پاتی فقط مختص افراد خاص است. آنها می گویند همه توانایی استفاده از این قدرت را ندارند .

    اما حقیقت چیز دیگری است. همه ما می توانیم از نیروی تله پاتی استفاده کنیم. فقط لازم است از چگونه انجام شدن آن مطلع شویم.

    اثبات وجود نیروی تله پاتی

    حتما برای همه شما این سوال پیش می آید که آیا نیروی تله پاتی یک پدیده علمی است؟ چگونه بدون داشتن تکنولوژی ارتباط با افراد دیگر به صورت ذهن به ذهن انجام می شود؟

    همه ما میدانیم که خداوند ذاتش از انرژی هست. لذا تمام ذرات جهان را از صورت های مختلف انرژی به وجود آورده است.
    طبق قانون بقای انرژی، انرژی از بین نمیرود بلکه از شکلی به شکل دیگر تغییر میکند.

     

    وقتی که بیگ بنگ (انفجار بزرگ یا همان مهبانگ] اتفاق افتاد، همه موجودات چگال یک ذره بودند. با وقوع این انفجار ما در تمام جهت ها، حس ها ، بعد ها و ریز حالات کوانتومی پخش شدیم.

    یعنی اگر جهان را از بیگ بنگ تا این لحظه یک کلیپ چند دقیقه ای در نظر بگیریم و آن را به صورت معکوس پخش کنید، جهان  به همان لحظه مهبانگ باز می گردد ‌. طبق این گفته ها، کدهای آگاهی وجود ما را می توان در ستاره ها، سیارات، در بدن دایناسور ها، کهکشان ها… مشاهده نمود.

    این واقعه اثبات می کند ما انرژی جاری در لحظه هستیم. ما جسم نیستیم بلکه اگاهی این جسم هستیم.

    و از آنجایی که ما کدینگ های آگاهی هستیم لذا می توانیم روی ذهنیت و باور های یکدیگر اثر بگذاریم.

    نقش قلب در نیروی تله پاتی

    شاید شما نیز تصور کنید که مرکز دریافت کدینگ های آگاهی در مغز انسان است و لذا مغز در نیروی تله پاتی اثر گذار است؟!

    در اینجا می خواهیم با چند مثال به شما اثبات کنیم که اولین مرکز دریافت کدینگ های آگاهی قلب است.

    دانشمندان با انجام آزمایشات مختلف دریافتند که  اولین مرکز دریافت کدینگ های آگاهی قلب است.  به دلیل اینکه ارتباط قلب و مغز بسیار سریع است ما گمان میکنیم مغز فکر میکند.

    آزمایش اول

    تصور کنید جسمی به سمت چشمان شما پرتاب می شود. شما به طور غیر ارادی چشم های خود را میبندید . اما شما که حواستان نبود پس چرا چشم هایتان بسته  شد؟  وقتی جسمی به سمت شما پرتاب میشود قلب کد آگاهی را دریافت و به مغز ما القا می کند. مغز این کد هارو معنی میکند و در قالب یک حس به ما میفهماند.

    دقیقا نیروی تله پاتی به این صورت کار می کند که زمانی که شما به شخصی فکر میکنید، حس شما بصورت کد توسط قلب  آن شخص دریافت میشود. در این هنگام قلب آن فرد  کد ها را به مغز ارسال میکند و مغز  شما را تشخیص میدهد.

    آزمایش دوم “آزمایش دوشکاف یانگ”

    طبق آزمایش دوشکاف یانگ ذره هم میتواند  به صورت  موج رفتار کند. این آزمایش با یک صفحه ای که دارای یک شکاف و یک دستگاه پرتاب ذره ای انجام شد .

    وقتی که ذرات را به شکاف پرتاب میکردند پشت صفحه یک نوار روشن ایجاد می شد.  این بار آزمایش را بر روی دو شکاف انجام دادند. انتظار می رفت که اینبار دو خط موازی ایجاد شود.

    اما یک اتفاق بسیار عجیب افتاد که همه رو شگفت زده کرد اینبار به جای دو خط  چند خط موازی ایجاد شد . آیا چه چیزی باعث شد که ذرات رفتار خود تغییر دهند؟

    ذره وقتی به یک شکاف میرسد به صورت ذره و وقتی به دوشکاف میرسد طرح تداخلی ایجاد میشود و به صورت موج عمل میکند.

    این رفتاد تموم دانشمندان رو شوکه کرد و آنهارو به فکر فرو برد. آنها تصمیم گرفتن بدانند چه چیزی باعث این رفتار میشود؟! به همین دلیل یک ردیاب هوشمند در کنار صفحه  گذاشتن تا این رفتار را مشاهده کنند. این بار بر خلاف دفعه قبل به جای چند خط موازی  دو خط را ایجاد کرد.

    نتیجه شگفت انگیز این بود که ذرات حضور ردیاب را حس کردند و رفتارشان را تغییر دادند .

    این آزمایش به وضوح قدرت نیروی تله پاتی و ارتباط  ذهن به ذهن افراد با یکدیگر و اشیاء را اثبات میکند.

    تله پاتی چگونه انجام می شود؟

    جهانی که میبینید بازتابی  از درون خودتان است. همانطور که پیشتر گفتیم همه ما ذرات انرژی هستیم. لذا می توانیم بر روی ذهن  یکدیگر اثر بگذاریم.

    ما دائما با ذرات تله پاتی میکنیم و به آن شکل می دهیم.  تمام آنچه که می بینیم و یا نمی بینیم کدینگ آگاهی اش در درون ما وجود دارد.  ما هر کدام از اینها را که باور کنیم خلق میکنیم. شما کد اگاهی من رو در وجودتان دارید و این کد آگاهی به مغزتان القا میشود. و از طریق تله پاتی با ذرات و فرستادن مشخصات بدن من ، می توانید آنها را خلق کنید.

    تاثیر زمان در نیروی تله پاتی

    یکی از شگفت انگیز ترین و راز آلود ترین پدیده که در دنیای کوانتوم رخ میدهد در هم تنیدگی کوانتوم هست. یعنی دوتا ذره برای مدت کوتاهی که به هم‌مرتبط میشوند در طی این ارتباط ویژگی های خود را در حافظه خود ذخیره میکند و عملکرد این ذرات به هم وابسته می شود.

    اگر این دو ذره را از هم‌جدا کنند و آنها را به فاصله بسیار زیادی از هم دور کنند اما باز هم یک رابطه اسرارآمیزی در بین آنها وجود دارد. آنها هنوز هم رفتارشون به هم وابسته هستند و با ایجاد تغییر روی این یکی بلافاصله دیگری هم تغییر میکند حالا چه یک کیلومتر فاصله داشته باشد و چه میلیارد ها سال نوری.

    نیروی تله پاتی می تواند زمان و مکان را دور بزند. پس نتیجه میگیریم تله پاتی ربطی به زمان و مکان ندارد. چون زمانی وجود ندارد افکار، آگاهی ها میتواند زمان را دور بزند.

    زمان فقط یک شوخیه زمینی است که ساخته ذهن انسان است طبق نظریه کوانتوم بی نهایت جهان وجود دارد و بینهایت سکانس. هر لحظه ما یکی از این سکانس هارو داریم زندگی میکنیم. ما با هر تصمیم وارد یکی از این جهان ها می شویم و در اثر سرعت آنها ما فکر میکنیم زمان در حال گذر است.

    هیچ چیز متحرکی وجود ندارد. من و شما تصویری از تصویر های دیگر هستیم پس چطور ما می بینیم یک انسان دارد راه میرود ؟
    جواب خیلی سادست وقتی شما به یک جسم نگاه میکنید از به هم وصل شدن ۳۰ تا فرم کنار هم در ۱ ثانیه شما آن جسم را متحرک می بینید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا