شناسایی مردان هوس باز از مردان علاقمند

شناسایی مردان هوس باز از مردان علاقمند
  • آیا مردان هوس باز و پسران هوس باز قابل شناسایی هستند؟

     از کجا بفهمید مردی بخاطر هوس با شماست یا رابطه بلند مدت و ازدواج؟

    هر خانمی تو رابطه با برخی مردان مواجه شده که نمی فهمد نیت درونی فرد مقابل از رابطه چیست.

    مردان هوس باز ,پسر هوس باز ,مرد شهوت ران ,پسر شهوت ران, شناسایی مردان هوس باز ,مردان خانم باز ,مردان خائن, مردان نامناسب برای ازدواج, مردان خطرناک ,مردان خیانت کار,” src=”https://web.archive.org/web/20150324021206im_/http://taklov.com/wp-content/uploads/2014/12/532px-Womens-love-vs-mens-love-joke.jpg” alt=”مردان هوس باز ,پسر هوس باز ,مرد شهوت ران ,پسر شهوت ران, شناسایی مردان هوس باز ,مردان خانم باز ,مردان خائن, مردان نامناسب برای ازدواج, مردان خطرناک ,مردان خیانت کار,” width=”266″ height=”300″ />

    مردان هوس باز ,پسر هوس باز ,مرد شهوت ران

    البته نمی خواهیم منکر قدرت نیروی جنسی در رابطه بشیم. چرا که نیروی جنسی یک نوع کشش در بین دو طرف ایجاد میکند که می تواند رابطه را به ارتباطات محکم تر و ازدواج هدایت کند.

    ولی اگر مردی باشد که فقط شما رو برای رختخواب بخواهد و نه چیز دیگر، اینجاست که باید آنتنهای شما فعال شود و فکری به حال این رابطه کنید.

    چرا ؟ خب معلوم است، برای اینکه بعد از مدتی شما ناچاراً درگیر احساسی این رابطه می شوید و توقع دارید فرد مقابل هم به شما همچین احساسی داشته باشد، ولی متاسفانه او فقط افکار شهوانی نسبت به شما دارد و احساسات شما برایش خیلی اهمیت خاصی ندارد. او هنگامی که با شما صحبت می کند فقط به فکر اندامهای جنسی شماست و دائما در فکر هم آغوشی و رفع عطش جنسی در کنار شماست. وقتی حرف از آغوش گرم می زند، نه برای مبادله شور عشقی در اوج آغوش، بلکه برای لمس فیزیکی و تسخیر شهوانی شماست. متاسفانه خیلی از دختران در نیت خوانی یا اشتباه می کنند و یا خود را به آن را می زنند به امبد اینکه طرف مقابل اصلاح خواهد شد!!

    مردان هوس باز ,پسر هوس باز ,مرد شهوت ران ,پسر شهوت ران, شناسایی مردان هوس باز ,مردان خانم باز ,مردان خائن, مردان نامناسب برای ازدواج, مردان خطرناک ,مردان خیانت کار,

    مردان هوس باز ,پسر هوس باز ,مرد شهوت ران ,پسر شهوت ران, شناسایی مردان هوس باز 

    در اینجا ۴ تا سوال مطرح می کنیم که می تواند به شما کمک کنده تا بفهمید فرد مقابل شما را فقط برای س ک س می خواهد یا اینکه واقعاً احساسش هم با شما درگیر است:

    ۱- چقدر درباره اش می دانید؟

    اگر شما راجع به علایق، سرگرمیها، رابطۀ گذشته اش، دوستانش، خانواده اش، دوران کودکیش و کلا اطلاعات جامعی درباره او دارید؟ هر چقدر فرد بسته تر عمل کند و پنهان کاریش بیشتر باشد، کمتر میشود روی روابط با چنین فردی حساب باز کرد.

     ۲- درباره چه چیزی بیشتر صحبت می کنید؟

    اگه هنوز درباره علایق و عادتهای زندگیتون حرفی نزدید و حرفی برای گفتن ندارید باید سعی کنید مباحثی را به میان آورید که بتوانید یک گفتگوی روان را به وسط بکشید. بعضی آقایان به زیرکی حرفها و شوخیهای جنسی را کم کم وارد بحث می کنند تا ببینند هوای دهن شما چیست. اگر اکثر اوقات صحبتهای جنسی می کنند احتمالا مردان به اصطلاح (هات) و امیال جنسی قویی دارند. البته می شود تشخیص داد که از سر عشق است یا شهوت.

    ۳- برخی مردان حرفه ای فقط دنبال رابطه جنسی هستند. مردان هوس باز هر از گاهی یک زنگ میزنند تا بدانند شما پایه رابطه جنسی هستید یا نه؟ احتمال دارد سرشان در جایی دیگر بند باشد و با چند نفر همزمان در ارتباط باشد و خبری از اون رابطه ی احساسی در پیش نباشد.

    به اینگونه افراد در زبان انگلیسی اصطلاحاً پلیر(Player) گویند. در کل روی این افراد نمی شود حساب خاصی باز کرد.

    البته نمی دانم شما مقصودتان از رابطه چیست. شاید خیلی از خانمها هم دوست داشته باشند با مردان هوس باز روابط کوتاه مدت و گذری ایجاد کنند. ولی اگر به دنبال یک رابطۀ درست و آرام و سرشار از عشق هستید به صلاح شما نیست که وارد رابطه ای شوید که فرد مقابل یک پسر هوس باز و مرد شهوت ران است.

    مردان هوس باز ,پسر هوس باز ,مرد شهوت ران ,پسر شهوت ران, شناسایی مردان هوس باز ,مردان خانم باز ,مردان خائن, مردان نامناسب برای ازدواج, مردان خطرناک ,مردان خیانت کار,

    مردان هوس باز ,پسر هوس باز مردان نامناسب برای ازدواج, مردان خطرناک ,مردان خیانت کار

    مردان هوس باز به شدت احتمال خیانت کردن در زندگی را دارند. شاید با خود بگویید من اصلاحش می کنم، من زیبا هستم، من با بقیه فرق دارم و… ولی پس از مدتی خواهید فهمید که همه این حرفها خیالی بیش نبوده و سایه خیانت مثل ابری سیاه در زندگی شما سنگینی می کند. در واقع مردان هوس باز رفتارهای مردان خیانتکار را انجام می دهند.

    همواره سعی کنید تا از همان اول رابطه به شناسایی اینگونه مردان هوس باز مصمم باشید تا احساس خود را در قلکی که ته آن سوراخ است سرمایه گذاری نکنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا