دوران بارداری پدر و مادر

دوران بارداری پدر و مادر
  • دوران بارداری پدر و مادر

    در این مقاله به دوران بارداری خواهیم پرداخت.

    دوران بارداری دوران تغییر و تحول و تجربه ی شرایط جدید است. دوران پر شکوهی که ما شاهد نزدیک ترین،قوی ترین،لطیف ترین و ملموس ترین جریان گردش حضور خداوند هستیم.

    دوران بارداری یعنی: فرصتی دوباره برای تازه تر شدن ،توانمندتر شدن ،کامل تر شدن.

    دریافت یک بورسیه ی ویژه از معتبرترین کالج هستی(کائنات) برای گذراندن دوره ی “رشد و نمو اشرف مخلوقات ” در زمین.

    مهمترین حالات دوران بارداری والدین:

    دوران بارداری مادر:

    • آشکار
    • قابل لمس
    • اضطراب بیرونی
    • ابراز هیجانات
    • امنیت روحی

    دوران بارداری پدر:

    • نهان
    • غیر قابل لمس
    • اضطراب درونی
    • فرو بردن هیجانات
    • امنیت مالی

     

    سعی کنیم  دوران بارداری را سخت نگیریم

    هر چقدر این دوران را سخت بگیریم و برای خودمان از کاه کوه بسازیم ،بیشتر اذیت میشویم. تمام این نه ماه را باید طوری سپری کنیم که تا می‌شود انرژی مثبت دریافت کنیم.

    هر رفتاری که از ما سر بزند  مورد قضاوت دیگران قرار میگیرد و همان حس را از ما میگیرند. پس خیلی دقت کنیم که مدام حس بی حالی و کرختی نداشته باشیم. سرگرمی های مناسب و مفید برای خودمان جور کنیم که هم احساس خوبی داشته باشیم و هم لذت ببریم.

    تا میتوانیم به خودمان برسیم ، آراستگی ظاهری بسیار اهمیت دارد. در منزل لباس های شیک و زیبا بپوشیم ، مو های خود را زیبا درست کنیم ،عطری که با ما سازگار است را استفاده کنیم  با کسانی که انرژی مثبت خوبی دارند رفت و آمد کنیم.

    در مشاوره ای که با یک خانم که دوران بارداری را سپری می نمود داشتم با حالت نگرانی و بغض از وضعی که داشت برایم تعریف میکرد و شاکی از بی حوصله گی و افسردگی اش.

    زمانیکه برایم ناراحتی هایش را توضیح داد، متوجه شدم هیچ مشکل اساسی ندارد و فقط نیاز به شارژ روحی دارد. یک سری راهکار های عملی و ساده و قابل انجام دادن به او دادم تا بتواند این دوران را خیلی بهتر سپری کند.

    این موضوع را به یاد داشته باشید که هر طور رفتار کنید و هر حسی را انتقال بدهید اطرافیانتان هم همان حس را می گیرند. ساده ترین مثال برای باور کردن این موضوع “خندیدن ” به خصوص با صدای بلند است.

    با اینکه خندیدن یک شوخی گذراست ولی ذهن هیچ گاه بیشتر از زمان خندیدن راحت نیست. خندیدن استرس را کم می‌کند ، تمامی فیزیولوژی و ماهیچه ها را تسکین می دهد ، فشار خون را پایین آورده و سیستم ایمنی را تحریک می‌کند.

    امروزه در دنیا کلوپ های خنده با هدف دستیابی به سلامتی بنا شده است.

    پس لطفا به اهمیت این موضوع ساده دقت کنید. از همین موضوع می توانید تاثیر بگیرید و در کل روند زندگی تان اجرا کنید. وقتی در خانه تنها هستید به عشق او و برای آرامش ذهنی خودتان که اثر مستقیم بر روی جنین شما هم دارد بخندید تا روحیه ی بهتری داشته باشید.

    یک کار دیگری که بسیار جالب و مفید به خصوص برای جنین می باشد در دوران بارداری ، حرف زدن با او می باشد اگر ندانستید چه حرفی با او بزنید کتاب داستان برای او بخوانید یا کتاب های شعر بچه گانه.

    امیدوارم این مقاله در دوران بارداری شما نیز کمک حالتان باشد و انرژی مثبتی دریافت نمائید

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا