۶ دلیل بی میلی جنسی مردان

دلیل بی میلی جنسی مردان
  • ۶ دلیل بی میلی جنسی مردان

    بی میلی جنسی یکی از مشکلات شایع در میان مردان است که ممکن است باعث ایجاد اختلالات جدی در روابط زناشویی و روابط جنسی شود. این مشکل می‌تواند به دلایل مختلفی برگردد از جمله عوامل روانی، فیزیکی یا روابط زناشویی ناکام. اگرچه این مشکل در مردان جوان نیز مشاهده می‌شود، اما پیری و بالاترین سنین مردان این مشکل را بیشتر تجربه می‌کنند.

    عوامل روانی

    یکی از عوامل اصلی بی میلی جنسی مردان عوامل روانی است. اضطراب، افسردگی، استرس، تنش و ناراحتی های پیشین می‌تواند باعث شود که یک مرد حاضر به رابطه جنسی نشود. این مشکل ممکن است به دلیل تجربه های منفی در گذشته، ناراحتی های ذهنی، یا بیماری های روانی ایجاد شده باشد.

    عوامل فیزیکی

    عوامل فیزیکی نیز می‌تواند به بی میلی جنسی در مردان منجر شود. بیماری های قلبی، مشکلات بیماری های مزمن مانند دیابت، فشار خون بالا، چاقی، بیماری های تیروئید و مشکلات سلامتی دیگر می‌تواند عوامل فیزیکی این مشکل باشد. در این صورت، درمان باید با پزشکی مراجعه به پزشک انجام شود.

    روابط زناشویی ناکام

    روابط زناشویی ناکام و یا شکست برای رسیدن به ارضای جنسی می‌تواند باعث بی میلی جنسی در مردان شود. مشکلات در رابطه با همسر، کنار نیامدن با همسر، مشکلات در رابطه با پاسخ های جنسی همسر و عدم تفاهم در مورد مسائل جنسی می‌تواند باعث ایجاد این مشکل شود.

    به طور کلی، بی میلی جنسی مردان می‌تواند باعث ایجاد مشکلات جدی در روابط زناشویی و روابط جنسی شود. با توجه به دلایل مختلف این مشکل، باید به پزشک یا مشاور روانشناسی مراجعه کرد تا درمان مناسبی انجام شود. به طور کلی، انجام روش های مختلف درمان، تحرکات مرتبط با ورزش و تغییر روش زندگی می‌تواند به بهبود بیشتر این مشکل کمک کند.

    برخلاف عقیده اکثر مردم، مردان همیشه مشتاق نیستند که هر روز رابطه جنسی داشته باشندو جالب توجه است که مردان همانند زنان در تمایلات خود نوسان دارنددر واقع بر اساس تحقیقی که در ژورنال پزشکی جنسی منتشر شده است، در سال گذشته، ۱۴٫۴ درصد مردان از نداشتن میل جنسی که تا دوماه به درازا کشیده شده است رنج برده انددر ادامه می خوانید چگونه می توان برخی دلایل این حالت در مردان را کشف کرد.

    اعتماد به نفس جنسی او پایین است

    در این بررسی، مردانی که به لحاظ نعوظ اعتماد به نفس کمتری داشتند، بیش از سایرین از عدم میل جنسی رنج می بردنددکتر برندی انگلر، درمانگر روابط جنسی و مولف کتاب ” The Men on my Couch ” می گوید :

    حتی اگر اختلال نعوظ در مردان فقط یک بار ایجاد شود، آنها می پندارند که این اختلال دوباره هم اتفاق می افتد و تمام میل جنسی آنها کاهش می یابد.

    اگر مرد شما در نعوظ یا حفظ آن مشکل دارد، تمرکز او بر این مسئله را برای مدتی به چیز دیگری منحرف کنید، مثلا بوسیدن، نوازش یا لذت خودتان.

    در سر کار استرس دارد

    بر اساس تحقیقات، این اولین دلیل کاهش میل جنسی در مردان استدرواقع این بدان معناست که بدن شما در مواجهه با استرس، میل جنسی تان را کاهش می دهددکتر انگلر می گوید :” زمانی که تمام روز استرس دارید و فکرتان مشغول است، سیستم عصبی منحل شده و بدن کورتیزول ترشح می کند و بدن شما آنقدر آرام نیست که لذت ببرد.” اگر مشکل این است، اطمینان یابید که پیش نوازی آهسته، شهوانی و ارامش بخش باشد؛ مثل یک حمام داغ دونفره، ماساژ دادن یکدیگر یا اینکه مثل دوران مدرسه کنارهم بشینید و اجازه دهید هردوتان سر حال بیایید.

    در پشت پرده رابطه چیزی وجود دارد

    دکتر انگلر عنوان می کند :” اگر بدانید هنگام رابطه جنسی، ارتباط بین فکر و جسم در مردان تا چه اندازه مهم است، شگفت زده خواهید شداگر مرد به مشکلاتی که در روابطش دارد یا رنج هایی که حس می کند بیاندیشد، بدن هیچ پاسخی به لذت بردن نمی دهد.” بنابراین اگر شوهرتان هیچ انرژی برای رابطه جنسی نداشت تعجب نکنید؛ شاید هنوز دارد به گرفتاری هایش فکر می کنددر این مواقع، بهتر است به توافق برسید که اگر مشکلی وجود دارد آن را بیرون از بستر حل کنید.

    او کسل است

    کسالت جنسی در روابط بلند مدت دیگر دلیل عمده ایست که سبب بی میلی جنسی در مردان می شوداما نهراسید؛ این بدان معنا نیست که او از شما خسته شده استانگلر می گوید اگرچه خانم ها معمولا این مسئله را شخصی می کنند، اما این امر هرگز مربوط به آنها نمی شوداین تنها بدان معناست که زندگی جنسی تان تکراری شده استبیشتر مواقع، بیماران دکتر انگلر اذعان می کنند وقتی همیشه آنها آغازگر رابطه جنسی هستند، دچار بی رغبتی می شوندپس اگر دچار تکرار شدید، تلاش کنید همه چیز را باهم ترکیب کنید و اندکی صبر به خرج دهیدپیشنهاد نقش بازی کردن بدهید، یا وقتی پوزیشن جدیدی را امتحان می کنید کنترل را بدست بگیرید و یا یکی از مواردی که در لیست اعمال جنسی در آینده خواهد آمد را امنحان کنیددکتر انگلر می گوید :” وقتی که می خواهید خلاق و اغوا کننده باشید، نقش بازی کنیددر تجارب خود وجود داشته باشید فعال باشید).”

    او قبلا خودارضایی کرده است

    شاید او بدون شما یک کارهایی کرده باشد و حالا دیگر توانی ندارد که در رخت خواب جنب وجوش داشته باشددرمانگر روابط جنسی، دکتر یان کرنر نویسنده کتاب ” اولین ارگاسم خانم” می گوید :” بعضی مردان، بخصوص در سنین بالاتر، پس از خودارضایی دیگر توان و رغبت رابطه جنسی ندارندبه او بفهمانید دوست دارید دفعه دیگر شماهم در این لذت شریک باشید.”

    او شهوتی نیست

    می دانید که پس از خوردن بیش از اندازه غذای هندی و ورزش کم، دیگر چالاکی لازم را ندارید و آقایان هم این چنین انددکتر کرنر می گوید :” اگر شوهرتان سرحال نیست تمایلی به تحریک شدن ندارد، یعنی رابطه جنسی در دستور کارش قرار ندارد.” کرنر توصیه می کند در این مواقع پیش نوازی، بوسیدن و مالاندن را طولانی تر کنید و ببینید آیا می توانید او را تحریک به رابطه جنسی کنیددکتر کرنر می گوید :” گاهی اوقات که تحریک می شوید، بدن شما خود به خود بقیه کارها را انجام می دهد.”

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا