رفتارهایی که دختران را عصبانی می کند و جذابیت مردان را می کُشد !!

رفتارهایی که دختران را عصبانی می کند و جذابیت مردان را می کُشد !!
  • رفتارهایی که دختران را عصبانی می کند و جذابیت مردان را می کُشد !!

    رفتارهای مردانه می توانند برای دختران جذاب باشند، اما گاهی اوقات این رفتارها می توانند آنها را عصبانی کنند و جذابیت مردان را کُشاند. در این مقاله به بررسی برخی از این رفتارها پرداخته شده است.

    ۱. حسادت و رقابت: برخی از مردان علاقه زیادی به نشان دادن اینکه آنها برتری دارند و در هر موقعیتی بهترند، دارند. این رفتار اغلب با ابراز حسادت و رقابت همراه است که می تواند برای دختران بسیار آزاردهنده باشد.

    ۲. خودپنداره بالا: برخی مردان بسیار خودپنداره بالایی دارند و به طور مداوم در صدر جدول ارزیابی خود قرار می گیرند. این رفتار می تواند به دختران این احساس را القا کند که آنها فقط برای ارتقای خودپنداره مردان، در محیطی هستند که هیچ ارزشی برای آنها ندارد.

    ۳. بی توجهی به دیگران: برخی مردان به طور مداوم به خودشان تمرکز می کنند و به دیگران بی توجه می شوند. این رفتار می تواند به دختران این احساس را القا کند که آنها فقط برای رسیدن به اهداف شخصی مردان، در محیطی هستند که هیچ ارزشی برای آنها ندارد.

    ۴. بی رحمی در روابط: برخی مردان به طور مداوم به دیگران بی رحمانه رفتار می کنند و به سختی به دیگران احترام می گذارند. این رفتار می تواند به دختران این احساس را القا کند که آنها در مقابل مردان بی رحم و بی توجه، محافظت نشده هستند.

    ۵. خودشماری و خودتمایز: برخی مردان به طور مداوم به خودشان اهمیت می دهند و به دیگران نگاهی بی توجه دارند. این رفتار می تواند به دختران این احساس را القا کند که آنها در مقابل مردان احساس توانایی ندارند و هیچ ارزشی برای آنها ندارند.

    در نهایت، رفتارهایی که دختران را عصبانی می کند و جذابیت مردان را کُشاند، ممکن است باعث شکست روابط میان آنها شوند. بهترین راه برای جلب جذابیت دختران، نشان دادن احترام به آنها و عدم ابراز رفتارهای غیر قابل قبول است.

    آموزش همسریابی – معمولا مردان رفتارهای ناخواسته ای دارند که به شدت از چشم دختران می افتند و جذابیت مردانه آنها از بین می رود.

    کاملا قابل تشخیص است رفتارهایی که شما از خود نشان می دهید و طرف مقابل از کوره در میرود و عصبانیت خود را آشکارا به شما نشان می دهد و گفتگوی شما به آسانی به یک جدل ناخوشایند تبدیل می شود که بعدا پشیمان می شوید که ای کاش این حرفها پیش نمی آمد.

    معمولا این تقصیر مردان است که طوری رفتار می کنند که طرف مقابل به این سمت کشیده می شود. چون شما باید هدایت کننده رفتار و گفتار دیگران نسبت به خود باشید. همه مردم در درون شخصیت خود یک روی خشمگین دارند که هر از گاهی  بسته به شرایط آنرا نشان می دهند. پس حواستان باشد که آن روی خشن و ناپسند آنها را بالا نیاورید.

    یکی از آن رفتارهای غلط این است که شما آن چیزی را که در طرف مقابل دوست ندارید به رویش میاورید و دائم از او انتقاد جدی و آزاردهنده می کنید. شما باید حس مثبت در طرف مقابل ایجاد کنید. با انتقاد کاری از پیش نمی رود. شاید در چند بار اول هیچ عکس العملی نشان ندهد ولی این کینه در دل او ذره ذره جمع می شود و یکباره با یک خشم تعجب آور روی سر شما خالی خواهد کرد که ممکن است به قطع شدن رابطه برای همیشه تبدیل شود.

    مردم وقتی می بینند دیگران روی  یک رفتار آنها توجه خاص می کنند، آنرا بیشتر تکرار می کنند. خواه این رفتار غلط باشد و خواه درست. یعنی اگر شما به رفتار غلطی در دختر مقابل خود، که خوشتان نمی آید توجه نشان دهید، آنرا بیشتر تکرار خواهد کرد!!

    سعی کنید بیش از اندازه توجهی به رفتار های غلط طرف مقابل نشان ندهید و در برخی موارد کم محلی نشان دهید که باعث می شود طرف احساس کند که نباید عملش را تکرار کند و انگیزه ای می شود تا روی بهتر خود را در مقابل شما عرضه کند.

    این کار بلوغ و پختگی شما را نیز نشان می دهد که خودش عامل مهمی در جذابیت مردانه شما خواهد بود.

    با این کار شانس ازدواج و خواستگاری در شما تقویت می شود.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا