آیا دختر همکلاسی را دوست دارید؟ (همسریابی و خواستگاری در دانشگاه)

آیا دختر همکلاسی را دوست دارید؟
  • آیا دختر همکلاسی را دوست دارید؟

     

     (همسریابی و خواستگاری در دانشگاه)

    در دوران دانشگاه، بسیاری از دانشجویان به دنبال یافتن شریک زندگی خود هستند و این مسئله از اهمیت بسیاری برخوردار است. همسریابی و خواستگاری در دانشگاه به عنوان یک فرایند پیچیده به نظر می‌رسد، اما با رعایت چند نکته می‌توان به راحتی به نتیجه مطلوب دست پیدا کرد.

    ابتدا باید به یاد داشت که دانشگاه یک محیط بسیار متنوع و گسترده است. افرادی با پشتکار و انگیزه بالا، دانشجویانی پراهمیت و متعادل، افرادی با علاقه‌های خاص و … همگی در دانشگاه حضور دارند. بهتر است در انتخاب همسر، به این نکته توجه شود که افرادی را برای پیشرفت در زندگی انتخاب کنید که با شما ارزش‌ها و اهداف مشترکی دارند.

    در خصوص خواستگاری، اولین نکته‌ای که باید در نظر گرفته شود، این است که بهتر است اطلاعات لازم را درباره شخص مورد نظر جمع آوری کنید. این اطلاعات شامل سلیقه‌های شخصی، علاقه‌ها و همچنین رفتارهای شخصیتی شخص می‌باشد. پس از جمع آوری این اطلاعات، می‌توانید با شخص مورد نظر صحبت کرده و او را به شناخت شما دعوت کنید.

    در زمان صحبت با شخص مورد نظر، بهتر است رفتاری محترمانه و با احترام داشته باشید. اگر به دنبال تعامل و ارتباط با شخص مورد نظر هستید، باید به او نشان دهید که با او در ارتباط هستید و آماده همکاری با او هستید.

    همچنین، بهتر است فردی را برای خواستگاری انتخاب کنید که با شما به صورت عاطفی و روحی به خوبی هماهنگ باشد. در مورد پیشنهاد خواستگاری، بهتر است آن را بطور مستقیم و خلاصه ارائه دهید و به شخص مورد نظر فرصت دهید تا در مورد آن تصمیم بگیرد.

    در نهایت، باید به یاد داشت که خواستگاری در دانشگاه می‌تواند به شکلی موفقیت‌آمیز باشد، اما باید به این نکته توجه کنید که این فرایند به هیچ عنوان یک فرایند ساده نیست و نیاز به صبر، مهارت و تلاش دارد. با رعایت این موارد و توجه به اصول مهم در همسریابی و خواستگاری در دانشگاه، می‌توان به راحتی به نتیجه دلخواه دست یافت.

     

    ممکن است شما هم مثل خیلی از پسران دیگر، دختری را در دانشگاه دیده باشید و از او خوشتان آمده باشد ولی نمیدانید از کجا شروع کنید که به او پیشنهاد دهید و در نهایت از او خواستگای کنید.

    محیط دانشگاه اندکی از جاهای دیگر متفاوت است و افراد در آنجا بعد از مدتی از هم شناخت پیدا می کنند و ممکن است دوستان مشترک بوجود آید و بهانه های ارتباط زیاد است.

     

    بیاورد و شما هم بطور متقابل یک سری اطلاعات، از طرف مقابل بدست می آورید. پس خوب حواستان باشد که شما باید در آن حوزه ایی که هستید آدم با اعتباری شناخته شوید. دوستان پسر همکلاسی شما باید شما را فردی فهمیده و باکلاس بشناسند. سعی نکنید در نزد دوستان خود بی شخصیت و مسخره باشید و از اینگونه افرادی نباشید تا دختری از جلوی جمع شما رد شد دهانتان آب بیفتد یا شروع به متلک گویی کنید. اینگونه رفتارها  یک سمّ کشنده است. دختران به راحتی آب خوردن جایگاه شما نزد دوستانتان را تشخیص می دهند و شما را ارزیابی کرده و به شخصیت شما در بین دوستانتان  بصورت ناخودآگاه نمره می دهند. نکته در این است که باید در بین دوستان خود دارای شخصیت برجسته و خوش نامی باشید. دختران ترجیح می دهند با پسری معاشرت کنند و او را بعنوان همسر اینده انتخاب کنند که رتبه و جایگاه بالاتر و بهتری نزد عموم داشته باشد.

     

    در رفتارهای فردی خود نیز با اعتماد به نفس رفتار کنید. مثلا سرکلاس درس آهسته وارد شوید و شتاب زدگی در رفتار شما نباشد. میتوانید به راحتی در کنار دختری که از او خوشتان آمده بنشینید. حتی اگر چند صندلی در کنار او خالی بود میتوانید دقیقا کنار او بنشینید( اگر ملایم و خونسرد باشید اتفاقی نمی افتد) مطمئناً اکثر پسرها جرات چنین کاری را ندارند، شما باید متفاوت باشید.خیلی نگران نگاه افراد نباشید چون بعد از دقایقی قطعا کسی حواسش به شما نیست و همه مشغول کار خود هستند. شما در اینگونه لحظات می توانید به بهانه های مختلف سر صحبت را باز کنید. اندکی لبخند برلبان داشته باشید و حس شوخ طبعی نیز همیشه معجزه میکند. این نکته را هم از یاد نبرید که نگاههای خیره و ثابت برای دختران آزاردهنده است. نگاه شما باید متین و آرام باشد و قطعاً هیز نباشد.

     

    امروزه دیگر راههای جزوه گرفتن و کتاب قرض دادن، روشی کهنه به حساب می آید ولی هنوز موثر است. بر خلاف تصورات عموم، شروع رابطه خیلی سخت نیست، بلکه حفظ آن مشکل و حیاتی است.

    رفته رفته میتوانید با آرامش رابطه را پیش ببرید و مستحکم سازید.

     

    سوالی که خیلیها از ما می کنند اینست که اگر سن ما بالا بود و  به اصطلاح جزو پدربزرگهای کلاس به حساب بیاییم، آنوقت تکلیف چیست؟ در جواب این دوستان باید گفت که اتفاقا افراد با تجربه در نزد دختران جذابترند، چرا که رفتارهای سنجیده تری دارند. به جای اینکه  مدل موی آنچنانی برای خود ترتیب دهند، بیشتر روی رفتار  خود تمرکز دارند و این همان راز جذابیتی است که در قوانین همسریابی آنرا بارها گفته ایم.

    به جای اینکه با خود بگویید: آیا من به قدر کافی جذاب هستم که فلان کس از من خوشش بیاید؟! باید از خود بپرسید: آیا او به قدر کافی پخته و سرگرم کننده هست که وقتم را با او بگذرانم؟

     

    این نوع سوال و طرز تفکر به شما قدرت می دهد. طوری فکر کنید که پسران همکلاسی در تجربه و پختگی در رفتار، به پای شما نمی رسند. شما تجربیات ارزشمند، داستانهای جذاب و مطالب سرگرم کننده و خیلی موارد دیگر در کوله بار خود دارید که بسیاری از دانشجویان از آن بی بهره هستند.

    بازگشت عشق

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا