۴ نشانه که یک مرد خیلی به شما فکر می‌کند

نشانه اینکه مردی به شما فکر می کند
  •  4 نشانه که یک مرد خیلی به شما فکر می‌کند 

    در این مقاله در مورد نشانه‌های اینکه مردی به شما فکر می‌کند و مدام در ذهنش به یاد شماست را بررسی می‌کنیم و به ۴ مورد مهم اشاره می‌کنیم. که می تواند از نشانه های جذب شدن مردی به شما باشد .و همینطور از نشانه های مرد عاشق است

    تصور کنید می‌توانستید به عمق ذهن مردها نفوذ کنید و بفهمید که به چه چیز فکر می‌کنند.

    اگر تازه با مردی آشنا شده باشید دوست دارید بدانید در مورد شما فکر می‌کند یا خیر. بسیاری از خانم‌ها اینکه در طول روز چند بار مرد موردعلاقه‌شان به او پیام می‌دهد را معیار این می‌دانند که چقدر به او فکر می‌کند.

    اما واقعیت این است که ممکن است با مردی در ارتباط باشید که در پیام دادن خوب نیست، اما فقط به شما فکر می‌کند. یا شاید باکسی باشید که مثل نوجوان‌ها به شما مکرر پیام می‌دهد اما او این کار را با هرزنی که آشنا می‌شود انجام می‌دهد.

    در این مقاله ۴ نشانه که او بسیار زیاد به شما فکر می‌کند را مرور خواهیم کرد:

    ۱-توجه سالم به شبکه‌های اجتماعی شما دارد:

    اگر تک‌تک دستوری‌های اینستاگرام شما را می‌بیند یعنی به شما فکر می‌کند. در شبکه‌های اجتماعی او هرچه بیشتر پروفایل شما را ببیند، پست‌های بیشتری در صفحه‌اش باز می‌شود. مخصوصاً اگر در رابطه باکسی نباشید و هر چیزی در دستوری اینستاگرام پست کنید فوری ببیند احتمالش زیاد است که به شما فکر کند.

    ۲-از قبل برای دیدن شما برنامه‌ریزی می‌کند:

    او از قبل برای دیدن شما از شما سؤال می‌کند و مقدمات آن را فراهم می‌کند و سعی می‌کند با برنامه‌ریزی دقیق به دیدن شما بیاید.

    ۳-او دقیقاً هر چیزی را که می‌گویید به خاطر می‌سپارد:

    وقتی کسی هر چیزی را که می‌گویید به یاد می‌آورد نشان می‌دهد نه‌تنها لحظه مکالمه حواسش به شما بوده، همین‌طور نشان می‌دهد که حتی بعد از مکالمه هم به شما فکر می‌کند.

    او اگر علاقه‌ای به مکالمه‌ای نداشته باشد حتی یک کلمه هم از چیزهایی که ۱۰ ثانیه پیش گفتید به خاطر نمی‌آورد. درحالی‌که اگر باکسی که واقعاً از او خوشش می‌آید صحبت کند کاملاً به او توجه می‌کند و حتی بعد از مکالمه نیز به او فکر می‌کند.

    ۴-هر طور شده راهی پیدا می‌کند تا وارد زندگی‌تان شود:

    مخصوصاً وقتی هنوز وارد رابطه نشدید اما گاهی ارتباط دارید مثل ارتباط کاری. مردها می‌دانند که نزدیک شدن به شما بیشترین شانس ممکن را برای ارتباط با شما می‌دهد؛ و از قبل درباره اینکه تاجایی که ممکن است هر جا شما هستید او هم باشد فکر می‌کند و با یک روش کاملاً نامحسوس این کار را انجام می‌دهد. 

    نشانه که یک مرد خیلی به شما فکر می‌کند

    اگر یک مرد به شما فکر می‌کند، ممکن است این نشانه‌ها نشان دهنده علاقه‌مندی و توجه او به شما باشند:

    ۱. او برای شما وقت می‌گذارد: اگر او برای شما وقت می‌گذارد و می‌خواهد با شما زمان بگذراند، این نشانه‌ای از علاقه‌مندی و توجه او به شماست.

    ۲. او به شما توجه می‌کند: اگر او به شما توجه می‌کند و به شما گوش می‌دهد و از شما سوال می‌پرسد، این نشانه‌ای از این است که او به شما اهمیت می‌دهد.

    ۳. او پیامک یا تماس می‌کند: اگر او به شما پیامک یا تماس می‌کند و با شما در ارتباط است، این نشانه‌ای از این است که او به شما فکر می‌کند و می‌خواهد با شما در تعامل باشد.

    ۴. او به شما کمک می‌کند:

    شما تاکنون هیچ‌کدام از این نشانه ها را در اول رابطه دیده اید؟

    اگر احساس می‌کنید برای شروع یا بهبود رابطه عاطفی‌تان نیاز به استفاده از تکنیک‌های اختصاصی و پشتیبانی تخصصی آکادمی شیک اندیش دارید

    از لینک زیر ثبت نام کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا