در اولین قرارم چی بپوشم؟

در اولین قرارم چی بپوشم؟
  • در اولین قرارم چی بپوشم؟

    در هر مهمانی یا رویدادی که شما به آن دعوت شده‌اید، سوالی که ممکن است برایتان پیش بیاید این است که در اولین قراری که با دیگران خواهید داشت، چه باید پوشید؟ در این مطلب به بررسی چند نکته مفید برای انتخاب لباس مناسب برای اولین قرار می‌پردازیم.

    ۱- شناسایی تم رویداد
    اگر در اولین قراری که با دیگران خواهید داشت، آن را در یک رویداد خاصی مانند مهمانی، مراسم عروسی یا جشن تولد برگزار می‌کنند، ابتدا باید تم و محل رویداد را شناسایی کنید و با توجه به آن لباس مناسبی برای خود انتخاب کنید.

    ۲- انتخاب رنگ
    رنگ لباسی که برای اولین قرار خود انتخاب می‌کنید همیشه می‌تواند اولین تاثیرگذار باشد. برای انتخاب رنگ، ابتدا باید به رنگ پوست و موهای خود توجه کنید. رنگ لباسی که انتخاب می‌کنید باید با پوست و موهای شما هماهنگ باشد. همچنین با توجه به رنگ‌های پرطرفدار در فصل مورد نظر، می‌توانید رنگ مناسبی برای لباس خود انتخاب کنید.

    ۳- اندازه گیری
    قبل از انتخاب لباس، حتما باید اندازه گیری کنید. توصیه می‌شود این کار را با دقت و احتیاط انجام دهید. برای این کار، می‌توانید از یک نوار اندازه‌گیری استفاده کنید. اندازه گیری دقیق بدن شما به شما کمک خواهد کرد تا لباسی را انتخاب کنید که به اندازه شما می‌خورد.

    ۴- پوشیدن راحت
    پوشیدن لباسی که راحتی شما را از دست بدهد، باعث تمرکز شما روی لباس خواهد شد و به جای اینکه به قرار و موضوع صحبت‌ها توجه کنید، فقط درگیر لباس خواهید شد. برای اینکه به راحتی بتوانید با دیگران ارتباط برقرار کنید، لباسی را انتخاب کنید که در طول قرار پوشیدن آن شما را راحت نگه دارد.

    ۵- هماهنگی با قرار
    هنگامی که به یک قرار دعوت شده‌اید، باید لباسی را انتخاب کنید که با محل و نوع قرار هماهنگ باشد. برای مثال، اگر قراری در یک رستوران با موضوع رمانتیک دارید، با انتخاب یک لباس رمانتیک و شیک می‌توانید به هماهنگی با قرار خود برسید.

    در کل، انتخاب لباس مناسب برای اولین قرار خود می‌تواند به شما اعتماد به نفس بیشتری بدهد و تاثیرگذاری شما را در چشمان دیگران افزایش دهد. برای انتخاب لباس مناسب، توصیه می‌شود به چند نکته مهمی که در این مقاله بیان شد، توجه کرده و لباسی را انتخاب کنید که با سلیقه و شخصیت شما همخوانی دارد.

    به این توصیه ها عمل کنید تا در یک چشم خود را در قرار ملاقات دوم ببینید.

    به جرات می توان دعوت از دیگران برای اولین قرار ملاقات، کار سختی استوقتتان را صرف این نکنید که سر قرار چه بپوشملباسی بی عیب بپوشید. سپس اگر کارتان به قرار دوم کشید، آنگونه که دوست دارید لباس بپوشید.

    در اول کار، برای اینکه اشتیاقتان را نشان دهید باید اندکی آراسته لباس بپوشید، اما نه زیادکت و شلوار نشان دهنده این است که شما انسانی خشک و رسمی هستید اما یک کت تک تیره به همراه یک شلوار کتان ساده، یا یک شلوار جین تیره با یک پیراهن دکمه دار سفید نو، همیشهشما را شاداب و تمیز نشان می دهداین ظاهر به شما اعتبار کامل می بخشد اما با شلوار لی شبیه مردی می‌شوید که کنج خانه می ماند و با مادرش سریال نگاه می کند و چای می‌خورد!

    یک کت تک یکدست آرامش بخش است اما داشتن نوشته یا الگویی روی آن نظر او را جلب خواهد کرد و می گوید نه تنها در کت شما، بلکه در خودتان هم لایه هایی پیچیده وجود داردالبته زیاد خودنمایی نکنید و با الگو و رنگ کتتان جو زده نشویدتیپ های کلاسیک نیز شما را فردی اعیان و شیک نشان می دهد.

    اگر از آن دسته افراد کت و شلواری اتوکشیده نیستید، یک ژاکت کش باف – خصوصا مدل یقه اسکی یا یقه برگشته– به هر مردی می آید زیرا بدون آنکه زیاد پیرو مد باشید، بین زمختی و شیک پوشی توازن برقرار می کندبه نظر سنگین می رسد اما بافت ساده نشان دهنده آن است که آدم سخت کوشی نیستید. یک کت دوخته شده در نظر بگیرید و مطمئن شوید دقیقا مثل یک کت روی تنتان می نشینددرز شانه ها با شانه هایتان تراز باشد، آستین ها و تنه آن درست اندازه تان باشد، و کمر تقریبا تا زیر کمربندتان باشدوسوسه نشوید که آن را توی کمد از چوب رختی آویز کنید زیرا با این کار فقط بافت آن کشیده می شود و شبیه عرقگیر می شوددر عوض آن را خیلی مرتب تا کنید.

    کفش هایتان را فراموش نکنیدطرف مقابل همیشه به کفش هایتان دقت می کندتوصیه ما این است که در ماه های سرد کفش چرمی، پوتین یا چکمه بپوسیددرماه های گرم، کالج و یا یک جفت کفش راحتی چرم، بسیار عالی خواهد بود.

    فارغ از آنچه که می‌پوشید، همیشه لباسی را انتخاب کنید که به شما بیاید و در آن راحت باشیدپوشیدن لباس هایی که دوستشان ندارید اعتماد به نفستان کاهش می دهد و اعتماد به نفس بهترین ابزار شماست.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا