درمان سر درد با هیپنوتیزم

• آیا می دانید که بیش از ۵۰ درصد از انسان های این کروه ی خاکی سر درد را تجربه کرده اند و حداقل سالی یکبار از این گونه درد ها رنج می برند؟ هنگامی که این سردرد های مزمن و جدی تر باشد از آن ها تحت عنوان میگرن یاد می شود و هم چنین مشکلات عدیده ای را برای آن ها فراهم می کند.

این گونه سر درد ها به قدری شدید هستند که می توانند باعث ناتوانی فرد در انجام فعالیت های روزمره ش شوند به همین دلیل تعجب آور نیست بسیاری از افراد از انواع روش های گوناگون از علم قدیم گرفته تا جدید برای درمان کمک می گیرند.

یکی از روش های نوینی که امروزه برای درمان سردرد از آن استفاده می شود، هیپنوتیزم یا همان وجه تلقین به مغز است که یک روش کاملا بی خطر و غیر تهاجمی تلقی می شود و می توانند تاثیرات بلند مدتی بر جای بگذارد.

در ادامه این مقاله قصد درایم به ابعاد مختلف این روش بپردزایم و این گونه چگونه می تواند این ناراحتی بزرگ بشری را برطرف کند. با ما همراه باشید:

نگرش علمی و عینی به سر دردها

زمانی که سر درد ها شدت پیدا کنند به شکل وحشتناکی که میگرن نام دارد تبدیل می شوند، همین عارضه علائمی از جمله احساس فشار و گرمای شدیدی را در سر یا جمجمه تان ایجاد م یکند و حتی می تواند باعث سردی دست های تان شود.

بدین ترتیب میگرن باعث گشاد شدن رگ های در جمجمه می شود که مقدار قابل توجهی خون در آن تجمع می کند، به همین دلیل است که احساس فشار و درد بیشتر و بیشتر از قبل می شود و در همان حین نیز رگ های دست ها درگیر و منقبض می شود و در نهایت سرد می شود.

برای درمان این بیماری و برگشتن به وضعیت طبیعی بدن، درمان منحصر به فرد و موثری را می طلبد که بر اساس تحقیقات انجام شده نتایج چشم گیری از آن مشاهده شده است و همینطور از سوی مراکز معتبر نیز ارزیابی و تایید شده باشد.

چه عواملی در بروز میگرن دخیل هستند؟

عوامل بسیاری در بروز این گونه درد ها موثر هستند که در ادامه به برخی از شایع ترین آن ها اشاره خواهیم کرد:

• عوامل محیطی
    • فشار های روانی
    • تغییرات هورمونی
    • استرس
    • پیروی از برنامه غذایی نامناسب
    • سوءمصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی
    • استفاده از داروهای خاص
    • آسیب های جسمی
    • اختلال در خواب
    • ورزش بیش از حد توان بدن

درمان سردرد با هیپنوتیزم

تحقیقات انجام شده در مورد هیپنویتزم درمانی اطلاعاتی از قبیل قدرت و سرعت درمان به ما ارئه کرده است. این گونه که با ایجاد خلسه ای از هیپنوتیزم درمانی افراد عروق خونی در مغز تنگ و در نهایت باعث از بین رفتن میگرن شود.

هیپنوتیزم درمانی با در نظر گرفتن شرایط موجود و داشتن اطلاعاتی از درمانجو می تواند تاثیرات مثبت خود را بر روی کاهش میزان درد های میگرنی بر جای بگذارد.

بدین ترتیب با مهارت بالا و منحصر به فرد هیپنوتراپیست و تلقین های که اجرا می کند سیگنال های مربوط به درد های میگرنی هستند در هنگام نزدیک شدن به مغز سرعت خود ار کم می کنند و روی یک خاطره ای دلنشین یا تجربه ای لذت بخش تمرکز بیشتری می کنند تا انرژی را از درد بگیرند و به سمت یک تجربه مثبتی هدایت کنند.

جالب است بدانید در مورد سر دردها و میگرن، زمانی که شما انرژی بیشتری برای تمرکز در مورد این درد ها بگذارید شدت آن ها بیشتر از قبل می شود اما می توانید با فراگیری آموزش و تمرینات فراوان سیگنال های مغزی خود را به درستی هدایت کنید و از مسیر دردی منحرف کنید. هم چنین بسیاری از متخصصین این حوزه درمانی بر این باورند سرعت و قدرت هیپنوتیزم در درمان این گونه عارضه ها مثال زدنی است.

در نتیجه

افراد برای خلاصی از سر درد های مزاحم و شدید خود می توانند به جای استفاده از دارو ها که ممکن است در آینده عوارضی برای آن ها ایجاد کند از تکنیک هیپنوتیزم که کاملا بی خطر است کمک بگیرند. علاوه بر آن ها شما باید برای این که بتوانید به نتیجه ای مطلوب دست یابید باید از بهترین هیپنوتراپیست در تهران کمک بگیرید این گونه با انتخابی هوشمندانه سلامتی تان را تضمین می کنید.​