۵ جمله ای که مردان دوست دارند بشنوند

جمله ای که مردان دوست دارند بشنوند
  • ۵ جمله ای که مردان دوست دارند بشنوند…

    در زندگی روزمره، مردان هم مانند زنان به دنبال شنیدن جملاتی هستند که احساس خوبی به آن‌ها القا کند. این جملات می‌توانند درباره هر موضوعی باشند، از جمله کار، عشق، خانواده و دوستی. در ادامه پنج جمله برای مردان آورده شده است که ممکن است آن‌ها را شاد کند:

    ۱. تو بسیار شجاعی.
    احساس شجاعت و قدرت برای هر مردی اهمیت دارد. بنابراین، وقتی کسی به یک مرد بگوید که شجاع است، او احساس خوبی خواهد کرد و افتخار خود را بهبود خواهد داد.

    ۲. من به تو اعتماد دارم.
    به داشتن دوست، خانواده و همکارانی که به شما اعتماد دارند، همیشه افتخار می‌کنید. وقتی کسی به یک مرد بگوید که بهش اعتماد دارد، او احساس ارزشمند بودن خود را خواهد کرد.

    ۳. تو خیلی باهوشی.
    احساس هوش، دانش و توانایی بسیار مهم است. وقتی کسی به یک مرد بگوید که باهوش است، او احساس فراتر از بقیه بودن خود را خواهد کرد.

    ۴. تو برای من بسیار مهمی.
    همه ما به داشتن ارتباط و رابطه خوب با دیگران نیاز داریم. وقتی کسی به یک مرد بگوید که برایش مهم است، او احساس عشق و توجه به خود خواهد کرد.

    ۵. تو همیشه می‌توانی.
    همیشه به داشتن اطمینان و اعتماد به نفس نیاز داریم. وقتی کسی به یک مرد بگوید که می‌تواند، او احساس پشتیبانی و قدرت خواهد کرد.

    برای مردان حفظ قدرت و تایید از جانب جنس مخالف مهم است. بنابراین باید در کلام خود به گونه‌ای سخن بگویید که احساس کند یک مرد قدرتمند است. بسیاری از مردان اعتماد به‌نفس خود را از زن می‌گیرند و همچنین با شنیدن جملات تحقیرکننده از جانب زن در خود فرو می‌روند و از درون ذره ذره آب می شوند. مردانی هم هستند که در ظاهر به زن ابراز نیاز نمی‌کند ولی درونش پر از نیاز است و خود نمی داند که چگونه نیازش را بیان کند.
مردان دیگری هم هستند که قدرت را فقط برای خود می‌خواهند و تلاششان این است که بر زنان مسلط باشند، ولی همین افراد هم بدون زن احساس نقص می‌کنند و جایی در زندگی این نقص خود را به طرز ناموزونی نشان می‌دهد. بر این اساس با دانستن تیپ شخصیتی مردان بهتر می‌توان با آن‌ها رابطه‌ی عاشقانه برقرار کرد.

    به طور کلی مردان دوست دارند جملات زیر را بشنوند:

    ۱ – در کنارت احساس امنیت می کنم!
    در نهاد مردان خصیصه‌ی حمایت‌گری نهفته‌است و وقتی زن این حس را به او القا می‌کند مرد را خوشحال می‌سازد.
    مردان از زنان ترسو خوششان نمی‌آید. ترس درونی خود را رها کنید تا اعتماد به نفس شما بالاتر رود و بیشتر مورد توجه قرار گیرید.
    ۲- هیکل خوبی داری!
    وقتی از هیکل و توانمندی مرد تعریف می‌کنید حس حمایت‌گری او را تقویت می‌کنید و او بیشتر به شما نزدیک می شود.
    وقتی از مردی تعریف می‌کنید از موضع ضعف نباشد، بلکه با اقتدار این کار را انجام دهید.
    ۳- حق با توئه!
    یکی از گلایه‌های بسیاری از مردان سرزنش و غر زدن‌هایی است که از جانب زن می شنوند. این موارد او را در لاک دفاعی می‌برد و خود را برای یک حمله در زمان مناسب آماده می‌کند. اگر جایی اشتباه کردید به آن اذعان کنید و با سیاست‌های زنانه آن از دل مرد بیرون آورید.
    اگر به خاطر کار اشتباهی که کردید با مرد وارد جنگ شوید او را از خود دور می سازید. در این حالت یک عذرخواهی مساله را به نفع هر دو تمام می‌کند.
    ۴- چقدر خوب انجامش دادی!
    زمانی‌که مرد کار خوبی انجام داد به او گوشزد کنید تا بداند که شما قدردان او هستید. یکی از نگرانی‌های اغلب مردان این است که وقتی کاری برای زن انجام می‌دهند با بی‌توجهی زن مواجه شوند.
    یکی از اصلی‌ترین رازهای جذب یک مرد شادمانی در برخورد با اوست.
    ۵- ویژگی ….. ات را دوست دارم!
    در جای خالی آن ویژگی خاص مرد را قرار دهید و به او بگویید تا هم قدردانی خود را نشان دهید و هم او را تشویق به ادامه این کار کنید.
    زمانی شما چنین مردی خواهید داشت که خود نیز یک زن باسیاست باشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا