جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شیک اندیش » همه مقالات » چرا دخترها عاشق مردان بد می‌شوند؟دخترها جذب پسرهای بد میشن؟

دخترها واقعا جذب پسرهای بد میشن؟

چرا دخترها از پسرهای بد خوششون میاد؟ این سؤال رو دو دسته از آدما می‌پرسن ؛ دسته اول پسرهای خوبی هستن که تصور می‌کنن دخترها جذبشون نمیشن و دسته دوم هم دخترهایی هستن که شکست عشقی خوردن و فکر میکنن دوست پسرشون، پسر بدی بوده که به اونها آسیب رسونده . اما واقعیت چیز دیگه هست بچه ها. دخترها جذب پسرهای بد نمیشن، بلکه جذب پسرهایی میشن که راه و روش ارتباط‌سازی با خانم‌ها و جلب‌توجه اونها رو بلدن و از این روش‌ها استفاده میکنن. این افراد لزوما پسرهای بدی نیستن ! توی این مقاله، کامل به این طرز فکر و سوال ها جواب میدیم. اگه فکر میکنین چون پسر خوبی هستین نمی‌تونین با خانم‌ها ارتباط برقرار کنین، تا اخر این مقاله با من باش.

حالا واقعا دخترها جذب پسرهای بد میشن؟

بعضی از دخترها واقعا پسرهای بد رو دوست دارن ، اما تعداد اونها خیلی کمه . حقیقتش اینکه دخترها معمولا به پسرهای قدرتمند،‌ با اعتمادبه‌نفس و شجاع جذب میشن . البته این علاقه ذاتی یه موقع اون هارو به‌سمت پسرهای بدی میکشونه که این ویژگی‌ها رو دارن . درنتیجه آسیب می‌بینن و فکر می‌کنن طرف مقابل چون پسر بدی بوده، اونها رو جذب کرده ! اما واقعیت اینکه اگه پسری خوب اعتمادبه‌نفس لازم رو داشته باشه ، می‌تونه توجه دخترا رو جلب کنه و دختر هم بهش پا میده .

پسرهایی که فکر می‌کننن چون «خوب» هستن نمیتونن دختر جذب کنن، معمولا پسرای خجالتی‌ هستن که کمبود اعتمادبه‌نفس دارن و توی هر ملاقات با جنس مخالف دچار استرس میشن. این دسته از آدما انتظار دارن دخترا فقط به‌خاطر اینکه پسر خوبی هستن، به اونها پا بدن و پیشنهادشونو قبول کنن. این انتظار بیشتر موقع ها درست کار نمیکنه. و به همین دلیل سرخورده میشن و تصور می‌کنن مشکل از دخترهاست که فقط به پسرهای بد توجه می‌کنن. و همش هم میگن دخترا لایق پسر خوب نیستن. مام باید بد بشیم تا مارو بخوان!

ولی تعداد کمی از خانم‌ها جذب پسرهای بد میشن!

۵ درصد از خانم‌ها به پسرهای واقعا بد علاقه دارن و حدود ۲۰درصد هم از پسرهایی خوششون میاد که چند اخلاق بد دارن . ۷۵درصد باقی‌مانده خانم‌هایی هستن که به دنبال شریک عاطفی خوب، سالم و با اعتمادبه‌نفس می‌گردن. جالبه که همین نسبت‌ها بین مردا هم وجود داره و گروهی از اونها به خانم‌هایی با رفتارهای بد جذب میشن!

اگه به دنبال جلب‌توجه آدم خاصی هستین، اما اون دختر به دنبال آدمیه که بهش آسیب برسونن و به اصطلاح دنبال پسرهای بدی هستن، یکم به انتخابت دقت کن . شاید تو دختری رو انتخاب کردی که جزو گروه ۵ درصدیه که گفتم! در این صورت بهتره به‌جای تبدیل‌شدن به پسر بد، مهارت‌های خودتونو زیاد کنین و برای جذب دختری آماده بشین که خود دختر به دنبال رابطه سالمه نه یه رابطه سمی . اگه احساس میکنین همه دخترهای اطرافتون گرایش به پسر بد دارن و جز اون ۵ درصد هستن ، احتمالا فضای مناسبی رو برای پیدا کردن دوست دختر انتخاب نکردین . مثلا آدمایی که توی اینستاگرام و تلگرام به دنبال دوست دختر هستن ، معمولا زیاد دچار این مسائل میشن .

بالاخره جذب پسرهای بد میشن یا خوب؟

همونطور که گفتم، خوب یا بد بودن پسر نقش پررنگی توی جلب‌توجه دخترها نداره. البته معلومه که خوب‌بودن و رفتارهای سالم توی رابطه عاطفی، عامل اصلی ادامه پیدا کردن رابطه به حساب میاد و پسرهای بد معمولا نمی‌تونن دوست دخترشونو مدت طولانی نگه دارن. پس پسر خوبه بمونین و برای یه دوست دختر سالم آماده بشین .

بیاین از جنبه دیگه ای هم به این مسئله نگاه کنیم؛ کسی نمی‌تونه واقعا خوب یا بد بودن پسر یا دختری رو مشخص کنه. مثلا درنظر بگیرین که پسری با کسی توی رابطه اس ،‌ اما بعد از مدتی عاشق یه دختر دیگه ای میشه. و اون رابطه رو تموم میکنه (بدون خیانت) و بعد از مدتی وارد رابطه با اون دختر جدیده میشه. اینجوری از نظر دوست دختر اولش پسر بدی محسوب میشه، اما احتمالا از نظر دوست دختر جدیدش اون خوبه یا حتی مرد رویایی شه و میخواد باهاش یه زندگی یا یه رابطه خوب باهاش بسازه. پس خوب یا بد بودن آدما به دیدگاه و تجربه‌های بقیه بستگی دارد .

حتما بخوانید
سیاست‌ها و تکنیک‌های شوهرداری که هر زن ایرانی باید بداند

چند نکته برای جذب کردن دخترا

مردا معمولا بر اساس ظاهر خانم‌ها دوست دختر موردعلاقه‌شونو پیدا می‌کنن و معیارهای ساده‌تری رو برای انتخاب در نظر میگیرن. اما اکثر خانم‌ها ویژگی‌های باطنی طرف مقابلشونو توی اولویت قرار میدن و اگر از این نظر تایید شد ، به معیارهای ظاهری هم توجه می‌کنن. به خاطر همین جذب‌کردن دخترا سخت تره.

۱. اعتمادبه‌نفس واقعی داشته باش

اعتمادبه‌نفس واقعی یعنی بدونین که به‌اندازه کافی برای جلب‌توجه دختری که میخوایت خوبید و نیازی نیست به چیزی تظاهر کنین یا برای تبدیل‌شدن به شخصیت موردعلاقه اش بخواین نقش بازی کنین . وقتی اعتمادبه‌نفس دارین، احساس قدرت میکنین و این برای خانم‌ها خیلی جذابه . آدمایی که سعی می‌کنن با صحبت‌کردن با صدای بلند، انجام دادن کارهای خطرناک مثل رانندگی با سرعت زیاد یا بلندپروازی‌های غیرمنطقی قدرتشونو نشون بدن، اینا اعتمادبه‌نفس کاذب دارن . اینجور آدما حتی اگر موفق بشن توجه به دختر رو جلب کنن ، بعد از یه مدت غیرواقعی‌بودنشون رو نشون میدن و دختره سرد میشه و ولش میکنه .

مردهای بی‌اعتمادبه‌نفس موقع ارتباط گرفتن با دخترا احساس ضعیف بودنن میکنن. حتی همین باور که دخترها جذب پسرهای بد میشن و به اونها توجه نمی‌کنن بخاطر نذاشتن اعتماد به نفس هست. این آدما اغلب احساس می‌کنن لیاقت یه دختر رو ندارن ، پس وقتی برای صحبت پیش‌قدم میشن، با خواهش و تمنا درخواست آشنایی بیشتر می‌کنن و معمولا هم جواب منفی می‌گیرن چون این پیگیر بودن یعنی ضعیف بودن مرد و دخترا متنفرن ازش.

۲. مردونه باش

زن‌ها ترجیح میدن با مردهایی ارتباط برقرار کنن که منش مردونه دارن . منش مردونه با شکم شش‌تکه، تمرینای سنگین بدنسازی، صدای دورگه یا قد بلند معنی نمیشه. اون چیزی که خانم‌ها رو جذب می‌کنه، مردونگی درونی شما پسراس.

پسر یا مردایی که منش مردونه دارن، تکیه‌گاه‌ان و به زن یا دوست دخترشون احساس امنیت میدن. اونها توی موقعیت‌های اجتماعی احساس ضعف نمی‌کنن، مقتدرن و توی هر شرایطی بااعتمادبه‌نفس رفتار می‌کنن . در واقع مردونگی این آدما قدرتیه که از درونشون میاد و ساختگی نیست.

۳. یکم پیش‌بینی‌ناپذیر باش

یکی از دلایل شکست پسرهای خوب توی قرارهای ملاقات این که حوصله طرف مقابلشونو سر می‌برن. اونها معمولا دختر موردعلاقه‌شون رو به صرف قهوه دعوت می‌کنن ، درباره چیزهای معمول از اونا سؤال می‌کنن و در کل معمولی هستن و حس حال خاصی و به دختر نمیدن. حتی قرارهای ملاقات بعدی رو هم به همین روال سپری می‌کنن و بعد از مدت کوتاهی، دیگه هیچی نداره ک بگه .

دخترها معمولا دوست دارن هرازگاهی غافل‌گیر بشن و رفتارهایی متفاوتی از طرف مقابلشون ببینن. حتی یه موقع دوست دارن با دوست پسرشون از بعضی حدومرزها بگذرن و چیزهای جدیدی رو تجربه کنن . معمولا از پسرهایی خوششون میاد که آزادانه نظراشونو ابراز می‌کنن و بی‌پروا هستن. البته باید دقت کن که افراط توی این رفتارها دخترا ر‌و دلزده می‌کنه و شما رو پسری واقعا بد جلوه میده!

جالبه در جریان باشین که بعضی از روان‌شناسان میگن نیازی نیست همیشه از جنبه مثبت پیش‌بینی‌ناپذیر باشین ! یه موقع حس‌های منفی هم توی رابطه‌، ینواخت بودن رو از بین می‌بره. مثلا روزی که با هم قرار دارین، کمی قبل از حرکت بهش خبر بدین که کاری برایتون پیش اومده و مجبورین قرار رو بزارین یه روز دیگه. یکمی احساس ناامیدی به دوست دخترتون میده، و یادش میاد که چقدر دوستت داره و چقدر براش جذابی. اگر توی قرار بعدی با هدیه‌ای هرچند کوچک بابت عذرخواهی برین پیشش، تأثیر کارتون چند برابر میشه. (خدایی چیا یادتون میدم همشون نابیه).

حتما بخوانید
با چه روشهایی می توان روح و روان را تقویت کرد ؟ (تقویت و نیرومند کردن روح و روان)

حرف آخر؛ پسر خوبی باش، اما جذب‌کردن دخترها رو هم یاد بگیر.

وقتی دخترها با مردی ملاقات می‌کنن که هم انسان شریفیه و هم شخصیت کاریزماتیک داره ، به این فکر می‌کنه که مرد رویایی شو پیدا کرده‌ . خوشبختانه کاریزما و اعتمادبه‌نفس ویژگی‌های اکتسابی هستن. پس اگر پسر خوبی هستی، فقط باید به دنبال یادگیری راه‌های برقراری ارتباط با دخترا باشی و عزت نفستو نقویت کنی.و بعدش می‌بینی دختری که دوستش داری نه‌تنها جذب پسرهای بد نمیشه بلکه با اشتیاق پیشنهاد شمارو قبول میکنه.

خب امیدوارم این مقاله به دردت خورده باشه بتونی ازش تو رابطه هات استفاده اش کنی.اگر این مقاله کمک نکرد و هنوز قلق دخترا رو یاد نگرفتی و همش بهت نه میگن. از اینجا وقت مشاورتو بگیر تا باهم حرف بزنیم ببینیم مشکل کجاس تا یه کاری کنم رو هر دختری دست گذاشتی نه نشوی.

چرا دخترها عاشق مردان بد می‌شوند؟

در جامعه ما، اغلب دختران به دلایل مختلفی به مردان بد علاقه مند می شوند. گاهی اوقات دلیل این امر در نقص اعتماد به نفس و خود شکستگی دختران است و همچنین این مسئله ممکن است به دلیل فرهنگی و اجتماعی باشد. در این مقاله به بررسی عواملی که باعث می شود دختران به مردان بد علاقه مند شوند و راه هایی برای پیشگیری از این امر می پردازیم.

اولین دلیلی که می‌تواند باعث شود دختران به مردان بد علاقه‌مند شوند، نقص خود اعتمادی آن‌ها است. دخترانی که از نظر خودشان به خوبی نیستند و چندان مورد توجه دیگران هم نیستند، اغلب به دنبال جذب توجه مردان بد هستند. آنها فکر می‌کنند که اگر با مردان بد رابطه برقرار کنند، به عنوان یک شخص بهتر شناخته خواهند شد و به خودشان اعتماد بیشتری خواهند داشت. اما این یک تصور اشتباه است و نه تنها به خودشان آسیب می‌زند، بلکه به همه اطرافیانشان نیز آسیب می‌زند.

عامل دیگری که می‌تواند باعث شود دختران به مردان بد علاقه‌مند شوند، فرهنگی و اجتماعی است. در بسیاری از جوامع، مردانی که خشن و بی‌احترام به زنان هستند، بیشتر توجه مردان دیگر را به خود جلب می‌کنند. این فرهنگ به دلیل این است که مردان همیشه به دنبال شکوفایی جنسی هستند و آنها فکر می‌کنند که اگر با یک مرد بد رابطه برقرار کنند، به عنوان یک زن مورد توجه مردان دیگر قرار خواهند گرفت. اما همانطور که گفته شد، این فرهنگ اشتباه است و نه تنها به خودشان آسیب می‌زند، بلکه به جامعه نیز آسیب می‌زند.

راه هایی برای پیشگیری از این امر وجود دارد. اولین راه حل این است که دختران به خودشان اعتماد کنند و به دنبال رابطه با مردان بد نباشند. آنها باید باور داشته باشند که هر کسی ارزشمند است و آنها نیز ارزشمند هستند. دومین راه حل این است که فرهنگ جامعه تغییر کند و مردانی که خشن و بی‌احترام به زنان هستند، مورد تنبیه قرار گیرند. این باعث می‌شود که دختران نتوانند به مردان بد علاقه مند شوند و به جای آن، به دنبال رابطه با مردان خوب بگردند.

در نتیجه، این مقاله نشان داد که دلایلی وجود دارد که باعث می‌شود دختران به مردان بد علاقه مند شوند. با این حال، این امر تنها باعث آسیب به خودشان نمی‌شود، بلکه به جامعه نیز آسیب می‌زند. برای پیشگیری از این امر، دختران باید به خودشان اعتماد کنند و فرهنگ جامعه باید تغییر کند تا مردان خشن و بی‌احترام به زنان، مورد تنبیه قرار بگیرند.

در این مقاله درباره در این موردبحث می‌کنیم که چرا دخترها عاشق مردان بد می‌شوند و مردان نامناسب را برای رابطه انتخاب می‌کنند.

وقتی ما باور داریم که ما مسئول احساس شخص مقابل نسبت به خودمان هستیم اتفاق بد زیادی در زندگی و روابط عاطفی‌مان می‌افتد.

خانم‌های زیادی با شعار اگر او خوشحال باشد من هم خوشحال هستم. سعی می‌کنند همیشه شریک عاطفی‌شان را خوشحال و راضی نگه‌دارند.

و بعضی از خانم‌ها برای مردانی که خیلی احساس مثبتی نسبت به او ندارند وقت زیادی می‌گذارند تا اثبات کنند که زن فوق‌العاده‌ای هستند. این باور کاملاً غلطی است چراکه نه‌تنها همه انرژی که می‌گذارند هدر می‌رود بلکه بیشتر باعث ترس و فرار آن آدم می‌شود و رابطه عاطفی شما بدتر از قبل می‌کند.

این باور که ما مسئول احساسات یک مرد نسبت به خودمان هستیم بدترین چیزی است می‌توانید در روابط عاطفی‌تان انجام دهید.

پس کلمه کلیدی مسئولیت و پاسخگویی است. این احساس که شما مسئول احساس او نسبت به خودتان هستید باعث می‌شود هر کاری بکنید تا او را راضی نگه‌دارید. کلاً رضایت و احساس او وظیفه شما نیست.

چرا مردها به دخترهای خوب علاقه‌مند نمی‌شوند؟

چرا بیشتر خانم‌ها جذب مردهایی می‌شوند که بد هستند؟

۱-دلایل زیادی وجود دارد دخترها مردان بد را برای رابطه عاطفی انتخاب می‌کنند ولی یکی از دلایل مهم این است که این مرد شمارا به چالش می‌کشد.

۲-گاهی هم به این دلیل است که بسیاری از خانم‌ها فکر می‌کنند می‌توانند این مرد را به یک مرد خوب تبدیل کنند چراکه در کل وجود او را پاک می‌بینند.

۳-اما یکی از مهم‌ترین دلایل این است که آن مرد خودش را قبول دارد یعنی همان چیزی که هست را واقعانشان می‌دهد و رفتارش را برای حفاظت از زنی که با او قرار می‌گذارد تغییر نمی‌دهد.

ازنظر علمی هیچ زن عاقلی این مرد را جذاب نمی‌داند اما زندگی واقعی خلاف این را ثابت کرده است. چراکه اکثر دختران عاشق مردان بد می‌شوند. پسران خیلی خوبی که به احساسات شما بسیار بها می‌دهند برای بسیاری از خانم‌ها جذاب نیستند؛ و در عوض مردان بد گاهی بسیار برای دختران جذاب هستند.

بسیاری از خانم‌ها هنگامی‌که عاشق می‌شوند به علت ترشح هورمون‌های مرتبط با عشق به تلاش برای اثبات کردن خود ادامه می‌دهند و سعی می‌کنند او را خوشحال نگه‌دارند.

شما مسئول اینکه او چقدر به شما علاقه دارد نیستید و نباید برای این تلاش کنید.

چون اگر این کار را بکنید او هیچ‌وقت متوجه خوبی‌های شما نمی‌شود و باید در کل رابطه به‌سختی تلاش کنید و همچنین جذابیت عاطفی خود را از دست می دهید.

اگر فکر کنید که این وظیفه شماست که مردی را که با او در ارتباط هستید خوشحال نگه‌دارید ممکن است باعث شود او نسبت به رابطه بی‌مسئولیت‌تر شود؛ و این کار ممکن است باعث شود مردها از رابطه با شما فرار کنند.

اما اگر به خودتان بگویید من دوست دارم خودم باشم و امیدوارم برای رضایت و خوشحالی‌اش و دوست داشتن من کافی باشد.

البته که شما باید با او خوب رفتار کنید ولی اگر کاری می‌کنید نشان می‌دهد خود واقعی‌تان هستید و او بدش می‌آید به خودش مربوط است. البته این دلیل نمی‌شود که ما نسخه بد خودمان را در رابطه نشان دهیم بلکه باید روی رفتارهای بدمان کارکنیم و آن‌ها را اصلاح کنیم و خودمان را توسعه دهیم.

هرچه قدر بیشتر اجازه دهید که او مسئول احساسات خودش باشد، راحت‌تر می‌توانید در یک رابطه خود واقعی‌تان باشید و احساس ناامنی نمی‌کنید.

همچنین به این شکل مرد احساس امنیت بیشتری در یک رابطه می‌کند چون با آدمی که می‌خواهد همه را راضی نگه دارد نیست.

در این مقاله درباره اینکه چرا دختران مردان بد را جذب می‌کنند و عاشق چنین مردانی می‌شوند توضیحاتی ارائه کردیم.

اگر به دنبال یادگیری تکنیک‌های تخصصی برای جذابیت درونی و ظاهری خود هستید حتماً از طریق لینک زیر در دوره‌های آموزشی و مشاوره‌ای شیک اندیش ثبت‌نام کنید:

 

حتما بخوانید
علت گره افتادن زیاد در کارها چیست ؟ (چرا کارها خوب پیش نمیره؟)

همچنین می توانید قوانین رابطه عاشقانه در این مقاله مطالعه کنید.

بازگشت عشق

Picture of شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “چرا دخترها عاشق مردان بد می‌شوند؟دخترها جذب پسرهای بد میشن؟” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

پیمایش به بالا