چگونه دل هر دختری را بدست آوریم؟(۲۰ روش کاملا اثبات شده برای عاشق کردن هر دختری)

چگونه دل هر دختری را بدست آوریم
  • چگونه دل هر دختری را بدست آوریم؟

    ۲۰ راز برای آنکه دختری را پیش از پیشنهاد رابطه، شیفتۀ خود کنید

    آیا میخواهید بدانید چگونه دختر مورد علاقه‌تان را مجذوب و حتی عاشق خود کنید؟
    پس برای فهمیدن اینکه چطور دلش را ببرید به جای درستی آمدید!

     

    پس برایتان سؤال است که چگونه دختری را شیفتۀ خود کنید، بطوریکه هر بار در کنارشید بیشتر و بیشتر عاشقتان شود؟ بیایید افکار درون ذهنتان را کمی مرور کنیم.
    بعنوان یک فرد مذکر، وقتی متوجه علاقه‌ی خود به دختری میشوید چه میکنید؟ اگر مانند اغلب مردان باشید، تعقیبش میکنید. سپس توجهش را جلب میکنید. و پس از یکی دو روز یا چند هفته‌ی بعد، علاقه یا عشق خود را به او اقرار میکنید.
    برای دختران، این مطمئناً خوشایند میباشد، و ممکن است به همین ترتیب معلوم شود که او نیز به شما علاقه‌مند است. اما در اکثر مواقع، این سلسله مراتب جواب نمیدهد.
    اگر میخواهید دختر رویاهایتان با تمام وجود عاشق شما شود، باید چیزی فراتر از روال آزمایش شده‌ی همیشگی را امتحان کنید.
    شما باید برخورد خود را نسبت به پسندها، ناپسندی‌ها و بطور کل، شخصیت آنان، شکل دهید. و همچنین نیاز است برای صرف وقت و تلاش لازم، آماده باشید.

    چرا فرضیات شما غلط است؟
    اکثر مردان به اشتباه تصور میکنند که دختران “فقط برای سرگرمی” بدنبال جلب توجه پسران هستند. آنان اینگونه گمان میکنند که دختران نگاهشان را به آنان میدوزند، دلبری میکنند و نزدیکشان میشوند، اما سپس در حرکتی فرز و ناگهانی، عقب میکشند و تظاهر میکنند هیچ خبری نشده.
    آیا تاکنون چنین تجربه‌ای داشته اید؟ احتمالاً همین طور است، زیرا اکثر مردان فرضیاتشان را براساس چنین تجربه‌ای بنا میکنند.
    آیا تاکنون پیش آمده به دختری بسیار نزدیک شوید، اما چند هفته بعد بر زمین کوبیده شوید، زیرا آنان شروع به نادیده گرفتن تماس هایتان میکنند و به شما میگویند که هرگز شما را بعنوان “چیزی فراتر از یک دوست عادی” نمیدیدند؟
    احساس میکنید به شما امیدواری میدادند تا آنکه در نهایت در را به رویتان بستند و حالا گمان میکنید این خصلتِ تمام دختران است که مردان را تنها بمنظور زیرپا نهادنشان بازیچه قرار دهند؟
    اما در حقیقت، اگر چنین تجربه‌ای داشتید، آن را به اشتباه تعبیر میکنید!
    آنچه تجربه کردید یک ویژگی دخترانه نیست، بلکه یک خصلت بشریست! تمام ما انسان‌ها به همین شکل رفتار میکنیم.
    وقتی چیزی را به راحتی و بدون تلاش بدست می‌آوریم ، هیچوقت قدردانش نمیشویم. اگر آرزوی داشتن چیزی را نداشته باشیم و ناگهان کسبش کنیم، هیگاه بدان اهمیت نخواهیم داد. و این موضوع برای جفت مسائل مادی و احساسی صدق میکند.
    آنچه لازم است، آن است که مشغول به تلاش شوید. آنگاه بسیار بیشتر شاکر چیزی خواهید بود و آن را آسوده نمیپندارید.

    هنر آرام پیش‌رفتن در تعقیب یک دختر
    وقتی موضوع به تعقیب یک دختر میرسد، همیشه با آرامش پیش بروید. تعقیبش کنید، اما در عین حال او را نیز مستلزم تلاش برای جلب عاطفۀ خود کنید.
    پیروی از غرائز در زندگی بسیار مهم است. با اینحال، وقتی مسئله به دل باختن میرسد، غرائزِ کم‌تجربۀ شما همیشه مستقیماً در تیررس قرارتان خواهند داد.
    وقتی عاشق دختری میشوید، فقط میخواهید بدانید در سرش چه میگذرد و اینکه آیا او نیز شما را میپسندد یا خیر. اما تا زمانی که او را وادار به خواستن و تمایل کردن خودتان نکنید، او نخواهد توانست خارق العادگی شما و ارزشمندی شما را درک کند.
    از زمانتان استفاده کنید، با امنیت و آرامش عمل کنید و او را در فهم محشر بودنتان یاری دهید! پیش از آنکه بدانید، قبل از پیشنهاد رابطه، او دقیقاً پاسخی را خواهد داشت که انتظارش را میکشید.

    دختران در یک مرد ایده‌آل بدنبال چه چیزی هستند؟
    همانقدر که شما خواهان داشتن رابطه با دختری ایده‌آل هستید، شخصی که خاطرخواهشید نیز مردی ایده‌آل برای خود میخواهد! پس اگر میخواهید چنین دختری را تحت تأثیر قرار دهید، باید ابتدا خود را تبدیل به مردی کنید که مورد تحسین باقی مردان و تمایل تمام دختران است.
    برخوردهای اولیه، نقش بزرگی در علاقه‌مندی فوریِ دختر مورد نظر ایفا میکنند و اما حتی اگر در نگاه اول قادر نبودید تحت تأثیر قرارش دهید، نترسید، چون فرصت‌های ثانویه نیز به سراغتان خواهد آمد –هرچند که مجبور میشوید دوچندان تلاش کنید!
    وقتی تازه شروع به دل باختن میکنید و هنوز به آن شخص عشقتان را ابراز نکرده‌اید، دو سناریوی احتمالی وجود دارند که ممکن است تجربه کنید. او نیز ممکن است به شما علاقه‌مند باشد، یا آنکه “هنوز” دلباختۀ شما نگشته باشد.
    اما از سوی دیگر، اگر حتی از وجود شما آگاه نباشد و یا حداقل برخورد دوستانه نیز با هم نداشته باشید، باید ابتدا اقدام به جلب توجهش کنید.

    سناریوی اول: او نیز به شما علاقه‌مند است
    اگر هم‌اکنون با او صحبت میکنید و احساس خوبی از او دریافت میکنید، در راه مجذوب کردنش مسیر درستی را پیش گرفته‌اید. اما به خاطر داشته باشید که عجله بخرج ندهید.
    با او صحبت‌های دلبرانه بکنید و زمان خوبی را در کنارش سپری کنید، اما از نکاتی که به آنان اشاره خواهیم کرد برای نیازمند ساختنش به توجه شما، استفاده کنید. بدین ترتیب، او حتی قبل از آنکه پیشنهاد رابطه را بدهید، دلباختۀ شما خواهید بود!

    سناریوی دوم: او به شما علاقه‌ای ندارد (فعلاً)
    پس چطور میتوانید تشخیص دهید که دختری به شما علاقه ندارد یا شما را به عنوان گزینه‌ای برای رابطه نمیبیند؟ در واقع بسیار ساده است، تنها به نحوۀ رفتارش در اطرافتان توجه کنید.
    آیا وقتی با شماست، بیشتر از اوقاتی که در کنار دیگر پسران است میخندد و لبخند میزند؟ از خود بپرسید آیا پیش می‌آید که بدون دلیل به شما پیام دهد یا تماس بگیرد؟ یا پیش می‌آِید که در سلف مدرسه/دانشگاه با شما به مکالمه بنشیند، حتی وقتی دوستانش در انتظارش هستند؟
    اگر هیچکدام از موارد بالا را مشاهده نمیکنید و او نیز دختری خجالتی نیست که روی نشون دادن این جوانب را نداشته باشد، پس احتمالاً هنوز دلباخته‌ی شما نشده. به آهستگی پیش بروید و براحتی از این نکات برای بدست آوردن دل آن دختر استفاده نمایید:

    ۲۰ روش کاملا اثبات شده برای عاشق کردن هر دختری
    اگر میخواهید دختری به شما دل ببندد، خونسردی خود را حفظ کنید. و هر چقدر هم که دلتان بخواهد با تمام قُوا و مهمّات به خط مقدم بروید و عشقتان را مستقیماً به او ابراز کنید، از این عمل خودداری کنید!
    بازی را به جای قلبتان با عقل خود پیش ببرید. با هر قدمی که برمیدارید ریسک‌های حساب شده داشته باشید، خصوصاً اگر آن دختر هنوز شیفتۀ شما نیست.
    از این ۲۰ روش برای خاطرخواه کردن دختر مورد نظرتان استفاده کنید، و تا جایی که از اعمال بی‌پروایانه و حساب‌نشده بپرهیزید، در بردن دلش موفق خواهید بود!

    ۱. عجله بخرج ندهید
    از زمان خود استفاده کنید و خونسرد باشید. به هیچ وجه نیّت خود را بر دختری که دوستش دارید آشکار نکنید و برای ابراز احساساتتان بیش از حد مشتاق نباشید.

    ۲. فقط به اندازۀ نیاز به او توجه نشان دهید
    تعهدات خود را با توجه مداوم به او زمین نگذارید. اینکار آسان‌ترین راه برای آن است که دختری را خیلی زود از خود خسته کنید.
    یک زن مسن‌تر ممکن است قدردان مردی باشد که تمام اولویت‌های خود را زیر پا میگذارد تا وقتش را در کنار او سپری کند، اما وقتی پای دختری جوان در میان است، او شما را فردی خسته‌کننده میپندارد که وقت زیادی برای تلف کردن دارید. این تأثیر مطلوبی از شما بر او نخواهد گذاشت.
    یادتان باشد که به برنامه‌ی روزانۀ همیشگی خود پایبند باشید و دوستانتان را نیز ملاقات کنید. در هر صورت، این مسئله مهم است که وقتی عاشق میشوید خود را گم نکنید.

    ۳. قبل از هر چیز خودتان را دوست داشته باشید
    این امر برای مجذوب یا عاشق نمودن یک دختر بسیار حائز اهمیت است. آیا شما حقیقتاً خود را دوست دارید؟ اگر خودتان فکر نمیکنید شخص شگفت‌انگیزی هستید، چگونه میتوانید دنیا و تمام دختران زیبای آن را قانع به این موضوع کنید؟
    ابتدا شیفتۀ خود باشید و برای خودتان احترام قائل شوید. سپس دنیا نیز شما را بهمین شکل خواهد دید!

    ۴. به او نشان دهید که خود یک زندگی دارید
    خودتان را مشغول نگه دارید و در فعالیتهای متنوع شرکت کنید. بیرون بروید و از دنیا لذت ببرید. اینکار میتواند شامل خوشگذرانی‌های آخر هفته، ملحق شدن به کلوپ‌های سرگرم‌کننده و یا انجام فعالیتی در کنار دوستانتان باشد.
    هرچه کارهای شما و مکالماتتان برایش جالب‌تر باشند، بیشتر تحت تأثیرتان قرار خواهد گرفت. همانطور که سابقاً اشاره کردیم، این بسیار مهم است که استقلال خود و سرگرمی‌هایی را که بدان علاقه دارید حفظ نمایید.

    ۵. همیشه به ظاهر خود برسید
    ظاهر همیشه اولویت تمام دختران نیست، اما مطمئناً ویژگی مطلوبی خواهد بود که ظاهری سالم و متناسب را حفظ کنید. ورزش کنید، غذای سالم مصرف کنید، لباس خوب بپوشید و به رایحه‌ی خود برسید.
    بدین ترتیب، بر روی هر دختری که ملاقات میکنید تأثیر بهتری خواهید گذاشت. البته، باید پیش از هرچیز اینکار را صرفاً برای خود انجام دهید، اما در تلاش برای بردن دل یک دختر هم ضرری ندارد!

    ۶. به خود باور داشته باشید
    این آسان نیست که که وقتی خودتان را بی‌اهمیت میپندارید، باورتان را به خود حفظ کنید. اما فقط بخاطر اینکه بر فرض مثال در رابطه با زنان شکست میخورید یا نمیتوانید دختری را تحت تأثیر قرار دهید، دلیل نمیشود که خود را بازنده بدانید.
    به خودتان و توانایی‌هایتان ایمان داشته باشید و از دنیا لذت ببرید. اگر یک بار جواب نداد، این را به حساب تجربه بگذارید و دوباره تلاش کنید. همیشه میتوان از هر شکستی درسی تازه گرفت. این بدین معنیست که در تلاش بعد میتوان آماده‌تر حاضر شد.

    ۷. ضعف‌هایتان را نمایان نکنید و حسادت نورزید
    هیچگاه در مقابل دختری که قصد عاشق کردنش را دارید، از خود حسادت نشان ندهید. این مخصوصا برای مواقعی صدق میکند که افراد زیادی همزمان در تلاش بدست آوردن دلش هستند.
    اگر او شخصی حسود و فاقد اعتمادبنفس ببیند، تصور میکند شما نیز یکی دیگر از همان افراد ترسناک و مشمئزکننده هستید. اندکی حسادت میتواند بانمک باشد، اما تنها پس از آنکه طرف مقابل نیز علائمی از علاقه نسبت به شما نشان بدهد.
    به همین ترتیب، اگر شروع به شرح ضعف‌ها و مشکلات اعتماد بنفس خود به او کنید، بیشتر متوجهشان میشود. پس از انگشت‌نما ساختن آنچه نمیخواهید ببیند خودداری کنید!

    ۸. از سماجت بپرهیزید
    همیشه به یک دختر فضای کافی بدهید، مخصوصاً وقتی در تلاش بردن دلش هستید. مدام از عمد بر سر راهش سبز نشوید و هر دفعه با پسری دیگر صحبت میکند به او زل نزنید!
    همچنین از هرشب تماس گرفتن و هرساعت پیام دادن به او دست نگه دارید. به او کمی فاصله بدهید و بگذارید دلش برایتان تنگ شود. آنگاه خودش متوجه خواهد شد که در نبودتان چقدر حوصله‌اش سر میرود.

    ۹. قابل تکیه باشید
    وقتی به چیزی نیاز دارد یاری‌‎اش کنید. آن کسی باشید که میتواند برای خروج از مخمصه بر او تکیه کند. دختران عاشق آنند در کنار مردی باشند که بتواند از آنان محافظت کند.
    اگر در کنار شما احساس امنیت میکند، یا باور دارد که شما شخصی با توانایی حل شرایط سخت هستید، همیشه مورد محبتش قرار خواهید داشت.

    ۱۰. به شیوه‌ای دوستانه و در عین حال شیطنت‌آمیز دلبری کنید
    اگر پسران دیگری در کنارش باشند او احتمالاً به دلبری و شیرین‌زبانی نخواهد پرداخت، پس سعی کنید اگر ممکن است در اوقات تنهایی با او باشید. اگر بدلیل عدم اطمینان از احساساتش، میخواهید با احتیاط قدم بردارید، بعنوان یک دوست صحبت‌های دلبرانه بکنید.
    آنگاه وقتی از مرحلۀ دوستانه گذر کردید، به سطح بعدی ارتقایش دهید. بهترین را برای دلبری کردن (لاس زدن) با یک دختر و آب کردن یخش، آن است که پشت تلفن و یا با پیامک اینگونه حرف را به میان آورید.
    اگر هم خواستید کمی شیطنت کنید، اواخر غروب و یا زمانیکه در تخت لمیده به او زنگ بزنید. صدای خود را پایین آورید و با آهستگی و لطافت با او صحبت کنید. قبل از آنکه بفهمید، جفتتان بطوری مشغول دلبری خواهید شد که با هیچ شخص دیگری اینگونه نبوده!

    ۱۱. از قدرت لامسه استفاده کنید
    قدرت لامسه از چیزهاییست که اغلب مردان در تلاش برای بدست آوردن دل دختران نادیده میگیرند. وقتی با او حرف میزنید به دنبال بهانه‌ای باشید برای آنکه گاه و ناگاه او را لمس کنید.
    میتوانید دست خود را هنگام گذر از خیابان بر کمرش قرار دهید یا هنگام تمجید از گشواره‌هایش، لاله‌ی گوشش را نوازش کنید. حتی میتوانید زمان خداحافظی آغوشتان را برای چند ثانیه بیشتر نگه دارید.
    البته، به نشانه‌های بدنی او دقت کنید تا بفهمید با اینکار راحت است یا خیر. اگر احساس میکنید از این اعمال معذب میشود، کمی عقب‌نشینی کنید و به او فاصله‌ای که نیاز دارد بدهید.

    ۱۲. به او نگویید که دوستش دارید یا عاشقش هستید
    این اشتباه بزرگیست، حداقل تا پیش از آنکه علائمی از علاقه‌اش به شما بروز دهد. همیشه او را کنجکاوِ آنچه در ذهن شما میگذرد نگه دارید، حتی وقتی مشغول دلبری با او هستید. این کنجکاویت سبب تمایلش بسمت شما خواهد شد.
    قبل از اینکه حتی به اقرار احساساتتان فکر کنید، دفعاتی با او تنهایی بیرون بروید. یادتان باشد، باید باعث شوید او نیز برای جلب توجه شما تلاش کند و اگر از همان ابتدا همه چیز را برملا کنید و بگویید مجنونش شدید، دیگر لازم نیست هیچ تلاشی بخرج بدهد.

    ۱۳. هدیه‌ای اندیشمندانه به او بدهید
    اما مطمئن شوید که هدیه‌ی مذکور چیزی کوچک و ناقابل خواهد بود که حتی “هدیه” بنظر نیاید. میتواند یک خودکار، وسیلۀ تزئینی، جاسوییچی یا هر چیز کوچک دیگری که فکر میکنید خوشش می‌آید باشد.
    هروقت که بدان نگاه میکند، به یاد شما خواهد افتاد. و در عین حال، چون هنوز به او نگفتید که شیفته‌اش هستید، این باعث میشود برای فهمیدن نیّت و قصد شما کنجکاو شود. این امر توجه و کنجکاویت او نسبت به شما را بیشتر میکند و میتواند به آهستگی و حتی پیش از آنکه بفهمد، سبب دلباختگی‌اش به شما شود.

    ۱۴. تمام اختیارات را بدست او ندهید
    بطور معمول ملاقاتش کنید، به او پیام دهید و پشت تلفن با او به صحبت بنشینید. اما هر چند گاه یکبار، یک یا دو روز فاصله دهید و منتظر بمانید که خودش با شما تماس بگیرد یا پیشنهاد بیرون رفتن بدهد.
    وقتی هرازگاهی مجبورش میکنید خودش اقدام کند، با این کار مشغول تلاش برای جلب توجه و تحت تأثیر قرار دادن شما خواهد شد! اینکار تنها باعث میشود هر دختری بیشتر به شما علاقه‌مند شود.

    ۱۵. کاری کنید دلتنگتان شود
    این یک دوره‌ی کوتاه است که لازم است برای چند روز آن را از سر بگذراند تا بدین ترتیب متوجه شود چقدر پس از پشت‌سر گذاشتن قدم‌های پیشین به شما علاقمند شده. پس از آنکه جفتتان به یکدیگر نزدیک شدید، هرازگاهی کاری کنید دلش برایتان تنگ شود.
    وقتی میان یک مکالمه‌ی جالب و هیجان‌انگیز با او هستید، بگویید کاری پیش آمده و تلفن را بمحض اینکه بحث جالب شد قطع کنید. این آسان‌ترین راه برای فهماندن آن است که چقدر به شما نیاز دارد!

    ۱۶. همیشه در دسترس نباشید
    اگر میخواهید دختری را عاشق خود کنید، برایش حضور داشته باشید. اما اگر در هر نقطه‌ای احساس کردید از شما سوءاستفاده میکند، کمی عقب بنشینید و بگویید سرتان شلوغ است.
    اگر از اینکار اجتناب کنید، تبدیل به نوکر و پادوی او خواهید شد. بخاطر داشته باشید که یک دختر هرگز نخواهد خواست با مردی که چون برده‌اش رفتار میکند رابطه‌ای جدی داشته باشد. این مرزی است که مردی گرفتار حلقه‌ی دوستی را با کسی که او خواهان رام نمودن و سر قرار بردنش است، متمایز میکند.

    ۱۷. اما، یک عوضی نباشید
    اینکه در حین بدست آوردن دل دختری، هرازگاهی از دسترس خارج شوید راه خوبیست برای آنکه به او بفهمانید همیشه به ندا و اراده‌ی او حاضر و آماده نیستید. اما این بدین معنا نیست که بمانند یک عوضی بی‌ملاحظه رفتار کنید!
    اطراف او باوقار و شرافتمند باشید و هرگز بدرفتاری یا بی‌احترامی نکنید.

    ۱۸. بمانند یک دوست‌ صمیمی با او رفتار کنید
    حتی پیش از آنکه به او پیشنهاد بیرون رفتن بدهید یا عشقتان را اقرار کنید، همچون یک دوست‌پسر رفتار کنید. وقتی در کنارش هستید نسبت به او محافظت نشان دهید، نیازهایش را برطرف نمایید، با یکدیگر برنامۀ بیرون رفتن بچینید و بطور مداوم یکدیگر را ملاقات کنید.
    و بدین ترتیب حتی قبل ازینکه متوجه شوید، شما درگیر یک رابطه خواهید بود. او دیگر دیوانه‌وار دلباختۀ شما خواهد شد.

    ۱۹. بازیگوشی نکنید
    یک دختر، بسرعت متوجه بازیگوشی‌های شما خواهد شد. ممکن است تصور کنید برخی از نکاتی که اشاره کردیم نیز به حقه‌بازی متکی هستند اما اینگونه نیست. این موارد، نکاتی خودپاسدار هستند که به شما در بخاطر سپردن ارزشتان کمک میکنند.
    البته که با اینکار او نیز متوجه خواهد شد. از دروغگویی، حسادت‌آفرینی، کم‌اعتنایی بیش از حد، پرخاشگریِ منفعل (passive-aggressiveness) و فریبکاری بپرهیزید. این کارها جالب نیستند و اگر میخواهید آن دختر عاشق خود واقعیِ شما شود، جوابگو نخواهند بود.

    ۲۰. کاری کنید دیگران پیش او از شما تعریف کنند
    در این نقطه، دیگر خودش باید متوجه شده باشد، اما ضرری ندارد که شخص یا اشخاص سومی نیز به او از خصایل فوق‌العاده‌ی شما بگویند. اگر دوستان مشترکی دارید، اینکار خیلی هم راحت است. فقط از آنان درخواست کنید کمی حسن نظرشان را نسبت به شما نشان دهند.
    اگر دوستان مشترکی هم ندارید، باید کمی خلاقیت بخرج بدهید، اما همیشه راهی برای یافتن هست!

    هشدار نکته منفی: چطور بدانید اصلاً شدنی نیست؟
    پیش از آنکه شما را با توصیه‌هایمان به حال خودتان بگذاریم لازم است به موردی اشاره کنیم. این بسیار حیاتیست که بیش از حد پافشاری نکنید. اگر کسی شما را دوست ندارد، پس دوستتان ندارد!
    ممکن نیست آنان را به اجبار وادار به دوست داشتنتان کنید. و گذشته از آن، مگر خودتان هم ترجیح نمیدهید آن شخص، خودش، بدون هیچگونه فشاری متوجه خصایل نیکویتان شود و بطور طبیعی به شما دل ببندد؟
    اگر تمام پیشنهادات بالا را بکار گرفتید و هنور هم پاسخ دلبرانه و رمانتیکی از او دریافت نکردید، عقب بکشید. جدی میگویم.
    میتواند دردناک باشد و ممکن است دلتان نخواهد، اما واقعاً مهم است. ممکن است او ناگهان در غیاب شما متوجه این خلاء بزرگ در زندگی‌اش شود و با شما تماس بگیرد. گاهی اوقات شما باید از کسی فاصله بگیرید تا به آنان بفهمانید چقدر برایشان ارزش داشتید.
    با اینحال، اگر پاسخی دریافت نکردید، یا حس کردید آنقدر که باید، تمایلی نشان نمیدهد، پس از او بگذرید. شما لایق کسی هستید که خصلت‌های خارق‌العاده‌ی شما را آنگونه که هست ببیند. و سرانجام، چنین فردی را خواهید یافت. تنها کافیست صبور باشید و درک کنید که گاهی، بعضی چیزها قسمت نیست.

    خلاصۀ کلام آنکه اکنون شما میدانید چگونه میتوان دل یک دختر را بدست آورد و دلباخته‌اش کرد. تمام آنچه لازم است در نظر بگیرید، این است که با احتیاط و به آرامی اقدام کنید و نیّت خود را از همان ابتدا آشکار نسازید.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۱۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا