چگونه پسری را دلتنگ خود کنیم(شیوه های تضمینی)

چگونه پسری را دلتنگ خود کنیم
  • چگونه پسری را دلتنگ خود کنیم

    مهمترین قسمت از هر رابطه، نزدیکی و حس دوست داشتن است. اما بعضی وقت‌ها ممکن است شما بخواهید پسری را دلتنگ خود کنید. این می‌تواند به دلیل متفاوتی باشد، شاید شما بخواهید او را برای یک سفر طولانی تنها بگذارید، یا شاید به دلیل اینکه فرصتی برای ابراز علاقه به او دارید. هر چند که دلیل شما چیزی باشد، ما در این مقاله به برخی از راه‌هایی که می‌توانید از آن‌ها برای دلتنگ کردن پسری استفاده کنید، اشاره خواهیم کرد.

    ۱. فاصله‌گرفتن

    اگر شما بخواهید پسری را دلتنگ خود کنید، یکی از بهترین راه‌ها فاصله‌گرفتن است. ممکن است شما بخواهید چند روزی به یک سفر بروید، یا شاید فقط یک روز را با دوستان خود بگذرانید. این کار می‌تواند به پسر شما نشان دهد که چقدر او برای شما مهم است و به او اجازه می‌دهد تا به شما فکر کند و به دلتان برسد.

    ۲. اهدای هدیه

    هدیه دادن یکی از بهترین راه‌ها برای نشان دادن علاقه به پسر شما است. ممکن است شما بخواهید یک هدیه کوچک به او بدهید، مانند یک کتاب یا یک گل، یا شاید یک هدیه بزرگتر مانند یک تلویزیون جدید. هر چیزی که شما تصور می‌کنید پسر شما را خوشحال می‌کند، می‌تواند به عنوان یک هدیه عالی و مفید برای دلتنگ کردن او استفاده شود.

    ۳. برقراری ارتباط

    در بعضی موارد، برقراری ارتباط با پسر شما می‌تواند به دلتنگ شدن او کمک کند. شما می‌توانید با تلفن زدن به او، ارسال پیامک یا ایمیل، یا حتی با دیدار او، به او نشان دهید که چقدر به او اهمیت می‌دهید و به او فکر می‌کنید. از این راه‌ها برای ابراز علاقه و دلتنگی خود برای پسر شما استفاده کنید.

    ۴. تعدادی خاطره زنده کنید

    یکی دیگر از راه‌های خوب برای دلتنگ کردن پسر شما، یادآوری خاطرات خوب شما به او است. به او بگویید که چقدر شما به خاطراتتان فکر می‌کنید و چقدر آن‌ها برای شما مهم هستند. اگر از یک فیلم یا موسیقی خاصی خاطره‌ای دارید، به او بگویید و این فیلم یا موسیقی را با هم ببینید یا بشنوید. این کار می‌تواند به پسر شما نشان دهد که چقدر شما به او اهمیت می‌دهید و به خاطراتی که با هم به اشتراک گذاشته‌اید، ارزش قائل هستید.

    در پایان، باید گفت که هر چیزی که برای دلتنگ کردن پسر شما استفاده می‌کنید، باید با احترام و عشق به او صورت گیرد. این رویکرد به شما کمک می‌کند تا او را به خود جذب کنید و به دلتان برسید.

    در اصل هدف این است چه کنیم پسری دلتنگ ما شود. چیز پیچیده‌ای نیست. در اصل این هدف بسیار از خانم‌هایی است که به من مراجعه می‌کنند. حالا چرا باید کاری کنیم پسر مورد علاقه‌مان دلتنگ ما شود؟ شما اگر می‌خواهید پسری دلتنگ شما شود، در اصل می‌خواهید روی آن سرمایه گذری کنید. دوست دارید بیشتر به خود نزدیکش کنید یا در اصل او را به دست بیاورید.

    چند مرحله ساده برای دلتنگ کردن او به کمک روش‌های روان‌شناسی

    اگر به دنبال آن هستید که رابطه خود را محکم و پایدار کنید و هر دو برای رابطه خود ارزش قائلید، فکر می‌کنم این ایده برای شما مناسب است.

    ولی اگر به دنبال این هستید که او را دلتنگ خود کنید تا خود احساس “با اهمیت بودن” داشته باشید بهتر است ادامه این مقاله را مطالعه نکنید و در جستجوی افزایش اعتمادبه‌نفس خود باشید. خانمی که ارزش واقعی خود را نمی‌دانید باعث سردرگمی در مراحل مختلف زندگی خواهد شد. اضطراب رویکردی را مطالعه کنید.

    وقتی ما در رابطه کارهایی را برای به‌دست‌آوردن چیزی برای خودمان انجام می‌دهیم، فی‌نفسه مشکلی ندارد ولی اگر تمام تمرکز ما خودمان باشیم و شرایط طرف مقابل را در نظر نگریم، کیفیت رابطه ما پایین میاید. هدف وب‌سایت گراولاور تقویت کیفیت روابط زوجین است نه چیز دیگر.

    وقتی کیفیت رابطه پایین بیاید، دلتنگ شدن برای او بسیار دشوار خواهد شد.

    شما باید برای مرد زندگی خود (اگر کسی را دارید) ارزش قائل شوید. با رویکردهای صحیح و درست می‌توانید برخورد صحیح با او داشته باشید. مردی که کنار خانم خود احساس خوب و ارزشمند داشته باشد مطمئن باشید این ارزش را به خانم خود نیز انتقال می‌دهد.

    چگونه مردی را از نظر روان‌شناسی دلتنگ کنیم

    اگر روش‌هایی که در این مقاله می‌گویم را به‌درستی استفاده کنید، خواهی دید که کیفیت روابط شما چقدر افزایش خواهد داشت. می‌بینید که او چگونه زودبه‌زود برای شما دلتنگ خواهد شد.

    او خوشحال خواهد بود که شما را دارد. سپاسگزار خواهد بود که با شما آشنا شده است. علاوه بر این، شانس زیادی برای داشتن یک رابطه طولانی و پرشور خواهید داشت. رابطه‌ای که هیجان اولیه در آن موج می‌زند. این چیزی است که ۳ تا ۶ ماه بعد از زندگی مشترک بین زوجین کاملاً از بین می‌رود.

    من به دنبال جادو نیستم. در این مقاله من روش‌های علمی و روان‌شناسی را به شما نشان خواهم داد که چگونه کاری کنید پسری دلتنگ شما شود. اگر این مراحل را دنبال کنید خواهی دید که چرا مرد زندگی شما نمی‌تواند به شما فکر نکند. (شاید هم برعکس)

    مرحله اول: با او تجربه‌های عاشقانه و رمانتیک ایجاد کنید

    اگر می‌خواهید مردی عاشق شما شود، باید در درون او یکی از اجزای عشق نسبت به شما وجود داشته باشد. یک حس عاطفی و رمانتیک نسبت به شما. به‌عبارت‌دیگر، اگر عاشق شما باشد، بیشتر دلتنگ شما خواهد بود و بیشتر شما را جستجو خواهد کرد. اگر مردی عاشق شما نیست، پس به‌احتمال زیاد شما فرق چندانی با دیگر زنان برای او ندارید.

    اگر در حقیقت این‌طور باشد، دلتنگ شدن برای شما برای او بسیار سخت خواهد شد. برخی از خانم‌ها برای من ایمیل‌هایی ارسال می‌کنند و می‌گویند هر کاری برای مرد انجام داده‌اند ولی بازهم عاشقی دریافت نکرده‌اند. رابطه جنسی لزوم بر عشق نیست. شاید او با شما رابطه جنسی داشته باشد ولی رابطه روح به روح ندارد.

    جذابیت عاطفی هیچ ربطی به جذابیت جنسی ندارد. من دوست درمانگر جنسی دارم که می‌گویید چون زوجین جذابیت عاطفی برای هم ندارند و فقط محض رابطه جنسی با هم ازدواج کرده‌اند، کم‌کم میل جنسی خود را نسبت به هم از دست می‌دهند. مخصوصاً در مردان که ممکن است در ده سال اول زندگی زناشویی این اتفاق برایشان بیفتد.

    دلتنگ کردن مردان

    چگونه مردی را دلتنگ خود کنیم: او باید عاشق شما باشید نه شیفته شما

    منظور من از عشق، شیفتگی نیست. هوس نیست. مردی که شیفته شما شده باشد برای طولانی‌مدت برای شما ارزش قائل نخواهد بود و به رابطه خود متعهد نخواهد ماند. دلیل اکثر خیانت‌های زوجین همین است.

    شیفتگی همانند یک خیابان یک‌طرفه می‌ماند. شیفتگی به این صورت تعریف می‌شود:

    ” یک اشتیاق شدید یا کوتاه‌مدت نسب به کسی یا چیزی 

    شیفتگی مردها نسبت به زن‌ها ممکن ازروی نیاز به رابطه جنسی باشد. طبق تحقیقات انجام شده در هر ثانیه ۱۵۰۰ اسپرم در مردان تولید می‌شود که نهایتاً باید تا ۶۴ روز آینده تخلیه شود. پس وقتی مردی به شما می‌گوید دلم برات تنگ شده لزوماً به معنای دلتنگی نیست.

    بسیاری از مردان در استفاده از کلات برای اغوای زنان بسیار کاربلد هستند. مردی که حس عاطفی نسبت به شما ندارد، هیچ‌وقت دلتنگ شما نخواهد شد؛ بنابراین من توصیه می‌کنم اگر می‌خواهد درباره عاشق شدن مرد نسبت خود بیشتر بدانید، باید برای او تک‌وتنها باشد نه یکی از هزاران دختر دیگر. او باید حس کند مثل شما فقط یکی در کل جهان وجود دارد.

    یک اتصال واقعی می‌تواند او را دلتنگ شما کند

    مردی که عاشقانه شما را دوست دارد، کاملاً قابل‌اعتماد است. شما احتمالاً شنیده‌اید که بیشتر خانم‌ها پیوسته و همیشه درباره مردان بد می‌گویند. این بدان معناست که درباره مردان هیچ شناختی ندارند. مردی که شما را دوست دارد، بیش از هر چیز دیگر قابل‌اعتماد است.

    این بدان معناست که او در حال ایجاد یک ارتباط مؤثر با شماست. (البته این اتصال نباید یک‌طرفه باشد و شما هم باید برای ارتباط مؤثر با او تلاش کنید.)

    حتی واقعی‌ترین عشق هم می‌تواند به‌مرور کاهش یابدتحقیقات نشان می‌دهد عشق رمانتیک به‌مراتب بین ۱۲ تا ۱۸ ماه طول می‌کشد.

    بااین‌حال، هلن فیشر، انسان‌شناس، با تحقیقات روی مغزهای عاشق به این نتیجه رسیده است که ذهن عاشق بسته به شرایط ممکن است زمان بیشتری را عاشق بماند. پدر مادران اکثر ماها نشانه بارزی از این نوع عشق هستند.

    ناملایمات در زندگی

    اگر ناملایمات در زندگی زوجین زیاد باشد، باعث می‌شود این زمان بیشتر طول بکشد. ناملایمات مانند خانواده‌هایی که نمی‌خواهند زوجین باهم باشند، چالش‌هایی که باهم می‌گذرانند و …

    یادتان است به اتصال اشاره کردم؟ شما یک خانم هستید مثل میلیون‌ها خانم دیگر، او یک مرد است مثل میلیون‌ها مرد دیگر. وقتی باهم یک اتصال واقعی باهم ایجاد می‌کنید وقتی‌که ارتباط شما مثل یک ارتباط عاشقانه و قوی می‌شود، آنگاه شما برای او خاص هستید و همچنین او نیز برای شما خاص خواهد بود.

    این اتصال در نهایت به دلبستگی ختم می‌شود. دلبستگی به زن و مرد اجازه می‌دهد تا برای تربیت فرزندان خود به هم بچسبند و شرایط را برای خود راحت‌تر کنند.

    یک تحقیق آماری

    تحقیقات نشان می‌دهد که ۷۸% مردان و ۸۳% زنان به همین‌که طرف مقابلشان بگوید دوستشان دارد برایشان کافی است. به‌عبارت‌دیگر، این زنان و مردان فکر می‌کنند فقط از لحاظ عاطفی باهم باشند برایشان کافی است.

    آنها تصور می‌کنند هیچ نیازی به رابطه جنسی با معشوقه خود ندارند. بله حتی مردها هم همین تصور را دارند. شاید برایتان کمی عجیب باشد که این تحقیقات کاملاً علمی بوده و ثابت شده است.

    مرحله دو: از مردانگی او قدردانی کنید

    راز بزرگی که درباره مردان وجود دارد این است که مردان همیشه دوست دارند از مردانگی آنها تعریف شود. مخصوصاً اگر این تعریف از طرف یک خانم باشد. مردها تعریف از مردانگی خود را بیشتر از کلمه دوست دارم می‌پسندند.

    بیشتر مردان همیشه سخت در تلاش هستند تا کاردرست را انجام دهند. احساسات برخلاف روحیه مردانه است آنها در بیشتر مواقع سعی مکنند خود را سرسخت و خشن نشان دهند. آنها همیشه سعی مکنند این مردانگی خود را در خنداندن شما نشان دهند. سعی کنید به جک‌ها و حرف‌های خنده‌دار او واکنش مثبت نشان دهید.

    مردان همیشه سعی مکنند برای خوشبخت کردن پارتنر خود هر کاری انجام دهند. اگر پارتنر آنها قدردان زحمات او باشد، او بسیار تشویق می‌شود برای بیشتر تلاش کردند. بیشتر زوجین که حرف‌های خود را با جنگ و دعوا پیش می‌برند در زندگی عاطفی به شکست ختم می‌شوند.

    هورمون مردانه و زنانه

    هورمون تستوسترون که در مردان بسیار زیاد است، باعث خشونت در مردان می‌شود. ممکن است در دعواهای زناشویی این مشکلات پیش بیاید. این هورمون باعث می‌شود مرد در لحظه‌ای کنترل خود را از دست بدهد و باعث بیان حرف‌هایی شود که ممکن است سوءتفاهم‌هایی پیش بیاورد.

    پروژسترون که یک هورمون زنانه است باعث می‌شود زنان توجه و حساسیت بیشتری نسبت به حرف‌های اطرافیان خود داشته باشند. البته این هورمون باعث می‌شود در هنگام عصبانیت قدرت بدنی فرد پایین بیاید ولی قدرت روحی و کلماتی بالا برود. این مسئله در مردان برعکس است. مردان قدرت فیزیکی زیادی پیدا می‌کنند ولی قدرت کلمات آنها بسیار پایین میاید.

    این دلیل محکمی است که مردان در اکثر نقاط جهان خیلی بیشتر از خانم‌ها جنگ و دعوا دارند. البته تحقیقات نشان می‌دهد هورمون تستوسترون در زنان رو به افزایش است. به‌زودی شاهد دعواهای خیابانی از خانم‌ها خواهیم بود. این مسئله به‌خاطر تغیر بسیار شدید شرایط زندگی در دنیای امروزی است.

    در اینجا نمی‌خواهم تفاوت‌های جنسیتی را مطرح کنم. ولی مردان عاشق تعریف و تمجید از مردانگی خود هستند. اگر این هدیه را از طرف شما دریافت کنند بسیار شادتر خواهند بود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا