چگونه پسر مورد علاقه را شیفته خود کنیم؟

چگونه پسر مورد علاقه را شیفته خود کنیم؟
  • چگونه پسر مورد علاقه را شیفته خود کنیم؟

    در دوران نوجوانی و جوانی، بسیاری از دختران و پسران دغدغه‌ی پیدا کردن یک نفر وارد زندگی عاطفی خود هستند. گاهی اوقات، پسری که مورد علاقه‌ی ماست، ممکن است به نظر شیفته‌ی دیگر دختران بیاید و ما نتوانیم به راحتی وارد زندگی او شویم. برای اینکه بتوانیم پسر مورد علاقه‌مان را شیفته خود کنیم، باید به چند نکته توجه کنیم.

    ۱- ظاهر: اولین انطباقی که پسر با ما دارد، مربوط به ظاهر ماست. بنابراین باید به ظاهر خود دقت کنیم و سعی کنیم زیبا و مرتب باشیم. البته این نکته نهایتاً باید به نفع خودمان باشد و برای پسندیده‌شدن باید از ظاهر خود با طرز فکر و رفتار ما هماهنگی کامل داشته باشیم.

    ۲- رفتار: رفتار ما نیز باید با نوع شخصیت پسر مورد علاقه‌مان هماهنگ باشد. باید سعی کنیم با رفتاری محترمانه، دوستانه و احترام‌آمیز، او را به خود جذب کنیم. این رفتار باید متعادل و عادلانه باشد و باید شخصیت ما را نشان دهد.

    ۳- بحث‌های مهم: برخی بحث‌ها می‌توانند اوقات خوبی برای پیش بردن رابطه باشند. بحث‌هایی مانند موضوعات مربوط به مد، ورزش، فیلم و سریال و… می‌توانند به خود پسر مورد علاقه‌مان نزدیکتر کنند.

    ۴- نشان دادن علاقه: در مواقعی که مطمئن هستیم که پسر مورد علاقه‌مان نیز به ما علاقه دارد، باید به او نشان دهیم که ما هم علاقه داریم. این نشان دادن علاقه باید با احترام و با توجه به فاصله‌ی جنسیتی انجام شود.

    ۵- پیشنهاد رفتار: پیشنهاد رفتار می‌تواند به جذب پسر مورد علاقه‌مان کمک کند. مثلاً می‌توانیم پیشنهاد دوستی، دعوت به یک برنامه‌ی خارج از محیط روزمره، یا یک کار خیریه را به او بدهیم. این کارها می‌توانند به جذب پسر مورد علاقه‌مان کمک کنند.

    ۶- مهارت‌های ارتباطی: مهارت‌های ارتباطی ما نیز می‌تواند به جذب پسر مورد علاقه‌مان کمک کند. مثلاً باید سعی کنیم در مکالمات با او، واژه‌های مناسب، جملات موشکافانه و احترام‌آمیز و جواب‌های دقیق و محترمانه را به کار ببریم.

    به طور کلی برای جذب پسر مورد علاقه‌مان، باید به نوع شخصیت او، به خودمان و به شیوه‌ی رفتاری‌مان توجه کنیم. باید سعی کنیم به طور محترمانه به او نزدیک شویم و به مرور زمان، رابطه‌ی خود را با او بیشتر کنیم. با این روش‌ها، می‌توانیم پسر مورد علاقه‌مان را شیفته خود کنیم.

     

    در این مقاله به توزیح چند تکنیک برای جذب پسر مورد علاقه پرداختیم که امتیاز و ارزش شما رو در چشم پسر افزایش میدهد. برای اینکه درصد موفقیت خودتان را افزایش بدید حتما از مقالات دیگر که در زمینه عاشق کردن دوست پسر و مردان نوشته شده استفاده کنید. برای مشاوره میتوانید با کارشناسان در ارتباط باشید

    همه افراد احتمالاً در طول زندگی حداقل یک بار عاشق شده باشند و از ته دل کسی را دوست داشته باشند. دوست داشتن و عشق، اگر واقعی باشد بسیار مقدس و زیبا است. قاعدتاً ممکن است در مواردی یک پسر عاشق دختر مورد علاقه خود شود و یا یک دختر از یک پسر خوشش بیاید و عاشق او شود. اما دخترها اگر عاشق هم شوند به خاطر عفت و حیای ذاتی که در وجود آن‌ها است در بسیاری از موارد نمی‌توانند به پسر مورد علاقه خود پیشنهاد دهند و حرف دل خود را به او بزنند. زمانی که یک دختر خانم از گفتن حرف دل خود عاجز است باید با کارها و رفتارهای خود آن پسری که دوستش دارد، عاشق خود کند.

    در این مقاله هدف ما بیان کارها و رفتارهایی است که یک دختر خانم باید آن‌ها را انجام دهد تا بتواند یک آقا پسر را عاشق خود کند. پس اگر یک دختر خانم هستید و می‌خواهید به عشق واقعی خود برسید حتماً تا آخر این مقاله را بخوانید.

    ۱- علایق و خصوصیات اخلاقی او را بشناسید

    برای این که بتوانید یک پسر به خود جذب کنید باید دقیقاً با علایق و خصوصیات اخلاقی او آشنا باشید. برای آن که شناخت کافی را از او پیدا کنید، می‌توانید از دوستان و اطرافیانش سوال کنید، در شبکه‌های اجتماعی جستجو کرده و صفحات شخصی پسر مورد علاقه خود را پیدا کنید و از این طریق می‌توانید علایق او را بهتر بشناسید. هنگامی که شما بتوانید پسر مورد علاقه خود را به خوبی بشناسید می‌توانید در آینده بحث‌های جالب‌تری با او داشته باشید و سریع‌تر خود را در قلب او جا کنید.

    ۲- بیشتر توجه او را به خود جلب کنید

    اگر واقعاً پسر مورد علاقه شما برایتان مهم است توجه او را به خود جلب کنید. وقتی که شما بتوانید حضور خود را به او ثابت کنید قطعاً با شما ارتباط بهتری داشته و شما را دوست خواهد داشت. برای این که توجه او را جلب کنید به او سلام کنید، خود را به او معرفی کنید، از او خداحافظی کنید، برای او دست تکان دهید، سر صحبت را با او باز کنید اگر پسر مورد علاقه شما نیز این کار را برای شما انجام داد پس او متوجه حضور شما شده است. پسرها، دختری که کم حرف است دوست ندارند پس سعی کنید بیشتر و بیشتر با او حرف بزنید. اما در نظر داشته باشید جلب توجه زیادی باعث می‌شود که شما از چشم بیافتید.

    ۳- طبیعی و نرمال رفتار کنید

    پسرها دخترانی را بیشتر دوست دارند که طبیعی و نرمال رفتار کنند، در واقع آن‌ها دختران را دوست دارند که خودشان باشند. نباید خود به گونه‌ای دیگر نشان دهید. پس صداقت در رفتار بسیار مهم است. تلاش کنید شوخ‌طبع باشید، جک بگویید، داستان‌های خنده‌دار برای او تعریف کنید و باعث خندیدن پسر مورد علاقه خود شوید و او را خوشحال کنید. اگر شما یک دختر هستید و هنوز کسی را پیدا نکردید که او بخندانید پس واقعاً شما به آن پسر علاقه ندارید.

    ۴- با یک ارتباط ساده شروع کنید

    اگر کسی را دوست دارید و تمایل دارید خود را به او نزدیک کنید با یک ارتباط ساده، در حد یک سلام و خداحافظی کردن شروع کنید. برای برقراری یک ارتباط ساده از دوستان مشترک کمک بگیرید، مثلاً دوستان شما در حال مکالمه هستند وارد بحث آن‌ها شوید بعد سلام و احوالی‌پرسی قطعاً دوستانتان، شما را معرفی خواهند کرد و این کار باعث نزدیک‌تر شدن بیشتر شما می‌گردد.

    ۵- زیبا و آراسته باشید

    بسیاری از مردان شیفته آراستگی و زیبایی مردان هستند. سعی کنید آرایش ملایمی داشته باشید، لباس‌ها زیبا و پاکیزه بپوشید. اما باید توجه کنید که بسیاری از مردان از آرایش زیاد و زنان عروسکی متنفرند. همیشه لباس‌ها و تیپ‌هایی که پسر مورد علاقه شما دوست دارد تهیه کرده و بپوشید. اگر بر روی صورت شما لک یا جوشی وجود دارد که باعث کاهش اعتماد به نفس شما خواهد شد آن‌ها را از بین ببرید.

    ۶- ناز و کرشمه دخترانه انجام دهید

    ناز کردن و عشوه‌گری از رفتارهایی است که به طور ذاتی در همه دخترها دیده می‌شود. ناز کردن باعث توجه بیشتر پسر به شما خواهد شد. ادای دخترهای خجالتی را دربیاورید، ارتباط چشمی برقرار کنید، از زبان بدن برای ناز کردن استفاده کنید. مواظب باشید منظور ما از ناز کردن، لوس کردن خودتان نیست.

    ۷- سعی کنید همیشه در دسترس نباشید

    اگر هر شخصی برای به دست آوردن چیزی تلاش زیادی کرده و در این راه سختی بسیاری متحمل شده باشد قدر آن را بیشتر می‌داند و آن را بیش از هر چیز دیگری دوست دارد. همیشه در دسترس پسر مورد علاقه خود نباشید، گاهی اوقات به او نه بگویید، جواب پیام‌ها را دیر بفرستید با این گونه رفتارها او بیشتر به طرف شما کشیده خواهد شد و شما برای او جذاب خواهید شد.

    ۸- همیشه به او احترام بگذارید

    همه ما وقتی کسی در حق ما کار خاصی انجام می‌دهد و به ما خوبی می‌کند، این خوبی برای همیشه در ذهن ما باقی خواهد ماند. این امر در روابط دختر و پسر نمود بیشتری دارد، وقتی شما به پسر مورد علاقه خود احترام می‌گذارید او نیز با شما همان‌گونه رفتار خواهد کرد. اگر شما با پسر مورد علاقه خود این گونه رفتار کنید توجه او به شما بیشتر شده و به شما نزدیک‌تر می‌گردد.

    ۹- شنونده خوبی باشید

    بیشتر مردها دوست دارند حرف بزنند و طرف مقابل به حرف‌های آن‌ها گوش دهد. پس به عنوان یک دختر اگر می‌خواهید به یک پسر نزدیک شوید و توجه او را به خود جلب کنید، شنونده خوبی باشید. به پسر مورد علاقه خود اجازه دهید حرف بزند و تمام افکار و احساسات و درددل‌های  خود را به شما بگویید.

    ۱۰- برای جذب کامل پسر مورد علاقه نترسید و صبور باشید

    سعی کنید در این گونه موارد صبور باشید و شتاب‌زدگی به خرج ندهید. باید به طرف مقابل خود وقت بدهید تا تصمیم بگیرد. اجازه دهید همه کارها به طور طبیعی پیش برود. اگر شما موفق شده باشید و محبت شما به قلب وی راهی پیدا کرده باشد قطعاً او به طور مستقیم این امر را به شما خواهد گفت و می‌گوید که از شما خوشش آمده است.

    اگر می‌خواهید توجه پسر مورد علاقه خود را به خودتان جلب کنید از آموزش‌های کامل موجود در سایت ما یعنی تکامل من بهره‌ بگیرید تا به هدف خود برسید و قلب پسر مورد علاقه‌تان را تسخیر کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا