چگونه دوست پسرم را عاشق خود کنم؟

در جامعه امروزی، یافتن یک رابطه عاشقانه ممکن است به نظر دشوار و پیچیده بیاید، اما این به معنایی نیست که باید کنار گذاشته شود. اگر شما به دنبال رابطه ای عاشقانه هستید و می‌خواهید دوست پسرتان را عاشق خود کنید، باید به برخی اصول و نکات توجه کنید. در این مقاله، به برخی از راهکارهایی که می‌تواند به شما در این مسیر کمک کند، پرداخته شده است.

۱- با دوست پسرتان بیشتر زمان بگذارید
برای نزدیک شدن به دوست پسرتان، باید به او بیشتر اهمیت بدهید و با او زمان بیشتری بگذرانید. برای مثال، شما می‌توانید با دوست پسرتان برای دیدن یک فیلم مشترک بروید، یا به همراه او رستورانی را برای شام انتخاب کنید. این امر به شما کمک می‌کند که با دوست پسرتان نزدیک‌تر شوید و او را بهتر بشناسید.

۲- به دوست پسرتان توجه کنید
به دوست پسرتان توجه کنید و به او نشان دهید که از او اهمیت می‌دهید. برای مثال، شما می‌توانید به او درباره مشاغل و علایقش سؤال کنید یا به او کمک کنید تا با مشکلاتش رو‌به‌رو شده و آن را حل کند. این امر به دوست پسرتان نشان می‌دهد که شما از او مراقبت می‌کنید و به او احترام می‌گذارید.

۳- با دوست پسرتان همراه باشید
به دوست پسرتان نشان دهید که همیشه در کنارش هستید و او را در برابر مشکلات دفاع می‌کنید. این امر به دوست پسرتان اعتماد به نفس می‌دهد و به او نشان می‌دهید که شما برایش مهم هستید.

۴- با دوست پسرتان شوخی کنید
شوخی کردن با دوست پسرتان نشان می‌دهد که شما او را به خوبی می‌شناسید و به او اعتماد دارید. همچنین، شوخی کردن می‌تواند رابطه شما را بهبود بخشد و به دوست پسرتان احساس خوبی بدهد.

۵- به دوست پسرتان اهمیت بدهید
اگر می‌خواهید دوست پسرتان را عاشق خود کنید، باید به او اهمیت بدهید و به نظرات و دیدگاه‌هایش احترام بگذارید. این امر به دوست پسرتان اعتماد به نفس می‌دهد و به او نشان می‌دهد که شما برایش مهم هستید.

۶- با دوست پسرتان صادق باشید
جعل و دروغ گفتن در یک رابطه هیچ‌گاه موثر نیست و می‌تواند به رابطه شما آسیب بزند. برای مثال، اگر شما دروغ بگویید و به دوست پسرتان چیزی را وعده داده باشید و از انجام آن اجتناب کنید، به دوست پسرتان اعتماد نمی‌کند و رابطه شما ممکن است به خطر بیافتد.

۷- از دوست پسرتان حمایت کنید
اگر دوست پسرتان به مشکل برخورد کرد، باید به او حمایت کنید و به دوستی که می‌خواهید با او رابطه داشته باشید نشان دهید که از او مراقبت می‌کنید. این امر به دوست پسرتان اعتماد به نفس می‌دهد و به او نشان می‌دهید که شما برایش مهم هستید.

در نهایت، برای عاشق کردن دوست پسرتان، باید به او نشان دهید که او برای شما مهم است و شما برایش احترام قائل هستید. این امر به دوست پسرتان اعتماد به نفس و احساس خوبی می‌دهد و ممکن است رابطه شما را بهبود بخشد.

 

امروزه ارتباط بین دختران و پسران جوان امری اجتناب ناپذیر شده است و بسیاری از جوانان خواهان روابط دوستانه با همدیگر هستند به نحوی که در این وهله از زندگی جوان احساس می‌کند که خانواده و والدین نمی‌تواند از او دفاع کند و اگر نیاز‌هایش در محیط خانواده تامین نشود و یا آسیب ببیند و […]

امروزه ارتباط بین دختران و پسران جوان امری اجتناب ناپذیر شده است و بسیاری از جوانان خواهان روابط دوستانه با همدیگر هستند به نحوی که در این وهله از زندگی جوان احساس می‌کند که خانواده و والدین نمی‌تواند از او دفاع کند و اگر نیاز‌هایش در محیط خانواده تامین نشود و یا آسیب ببیند و همچنین به دلایل مختلفی از جمله آشنایی، ازدواج، تبادل نظر علمی و درسی و غیره به دنبال این چنین روابط دوستانه یا روابط دوست پسر و دوست دختری می‌روند.

علاوه بر این دوست پسر لقبی است که به مرد یا پسر به عنوان دوست یا همدمی که روابط عاشقانه یا جنسی برقرار می‌کند نسبت داده می‌شود و این مفهوم که در گذشته چه به صورت عاشقانه و چه به صورت جنسی خارج از مقررات بوده است؛ انگار امروزه از بار معنایی منفی دور است و عموما پذیرفته شده است.

حال جدای از خوب یا بد بودن این واقعیت از نظر ادیان و فرهنگ‌های مختلف احتمالا برای دختران در صورت داشتن همچنین روابطی؛ سوالاتی پیش می‌آید از قبیل اینکه: چگونه می‌توانم دوست پسرم را خوشحال کنم؟ چگونه می‌توانم اوقات خوبی را با دوست پسرم بگذارنم؟ چگونه می‌توانم دوست پسرم را از خود راضی نگه دارم؟ و در یک جمله چگونه می‌توانم دوست پسرم را عاشق و شیفته‌ی خود کنم؟  و ذهن این افراد را به خود مشغول می‌کند.

بنابراین در این مقاله سعی بر این داریم که راهکار‌هایی منطقی و قابل اعتبار برای آن دسته از افرادی که دارای روابط مشترک عاطفی هستند و از خود می‌پرسند که چگونه دوست پسرم را عاشق خودم کنم ارائه دهیم.

۱- نیازهای برآورده نشده‌ی آنها را برآورده سازید

 

چون معمولا افراد در رابطه‌های جدید به دنبال شخصی هستند که مشابه خودشان باشد. لذا آن‌ها دوست دارند تا نظاره‌گر نقاط قوت خود و متضاد نقاط ضعفشان در طرف مقابل باشند. مثلا کسی که در زمینه‌ای کمبود دارد، دوست دارد برای رسیدن به تعادل جبران این کمبود را در طرف مقابل ببیند. بنابراین شما می‌توانید با جبران این کمبود به طور ناخود آگاه به او نشان دهید که شما آن ویژگی را دارید. مثلا در کسی که اعتماد به نفس ندارد، خودتان را فردی با اعتماد به نفس جلوه دهید و در نهایت امر می‌توانید این جمله را به خود بگویید؛ که دوست‌پسرم با خود فکر می‌کند که چیزی را که دنبالش است را دارد.

۲- در جمع‌های مشترک، فردی تاثیر گذار باشید

 

شاید گاها شما نیز به خود بگویید که برای عاشق کردن دوست پسرم باید به او توجه زیادی کنم و یا به طور مستقیم به او ابراز علاقه کنم. اما روش بهتر از آن این است که شما باید در محیط‌هایی که دوست پسرتان آنجاست مثل محیط تحصیل، شبکه‌های اجتماعی و یا هر محیط دیگری روی دیگران تاثیر بگذارید و با رفتار و کار‌هایتان خود را به دیگران جذاب نشان دهید و شاید این یکی از طریقی باشد که طرف مقابل ترغیب می‌شود که به سبب جذابیتتان شما را بدست بیاورد و این گونه به طور غیر مستقیم او را شیفته‌ی خود کنید.

۳- از داشتن روابط جنسی پرهیز کنید

برخی از دختران به این باور رسیده‌اند و با خود می‌گویند که باید با دوست پسرم رابطه‌ی جنسی برقرار کنم تا اگر نواقصی در رابطه وجود داشته باشد آن را برای زندگی آینده حل کنم؛ اما شاید از این قضیه غافل‌اند که مردی که قبل از ازدواجش روابط جنسی گسترده‌ای داشته باشد در زندگی مشترک افراد را از این حیث مقایسه می‌کند و دچار آشفتگی می‌شود و از طرفی این روابط فقط زمانی باید ایجاد شود که پایداری رابطه ثابت شده باشد و یا ازدواج صورت گرفته باشد چون در غیر این صورت انگیزه‌ای برای کشف بیشتر شما و رسیدن به شما وجود نخواهد داشت.

۴- خاطرات بد تعریف نکنید و از نالیدن پرهیز کنید

 

عموما کسانی که به عنوان دوست پسر در کنار شما هستند، دوست دارند اوقات خوبی را در کنار شما بگذرانند، بنابراین برای اینکه آن‌ها را به خود وابسته کنید باید خاطرات بد را نیز آخر سر با جوک و خنده به اتمام برسانید و با لحنی دلسوزانه صحبت نکنید تا خاطرات خوب شما در ذهن طرف مقابلتان در ذهنش نقش ببندد.

۵- هدیه‌های گران قیمت و لوکس نخرید

هدیه لوکس و گران قیمت نخرید1

به نظر می‌رسد برخی از رابطه‌های امروزی بیشتر به خاطر باج دادن یا گرفتن است و روابط عاشقانه ‌در حد ظاهر می‌‌باشد، بنابراین توصیه می‌شود که هرگز کادو‌های گران قیمت و لوکس نخرید و سعی کنید خودتان باشید و به خود بگویید دوست پسرم باید من را با همین شرایطی که هستم بپذیرد چون در غیر این صورت با دادن باج‌های بسیار نیز روابط موفقی نخواهید داشت. بنابراین بهتر است قبل از خریدن هدیه‌های گران قیمت از خود بپرسید آیا اگر برای دوست پسرم کادو نخرم از هدفم دور می‌شوم؟ یا اینکه آیا علاقه‌ی دوست پسرم به من با رد و بدل کردن مادیات بهتر می‌شود؟ و احتمالا در پاسخ به راهکار‌هایی منطقی‌تر می‌رسید.

۶- نترس بودن خود را نشان دهید

شاید با بیان این جمله با خود فکر کنید که برای نترس نشان دادن خود به دوست پسرم باید با صدای بلند و خشن حرف بزنم و یا اینکه مغرور و گستاخ باشم، اما معنی این جمله به نوعی بیانگر این است که احساس راحتی کنید و شیرین، فروتن، مطمئن و رازدار باشید.

۷- صبورانه رفتار کنید

 

بعضی افراد در پی وسواس‌های زیادی که دارند؛ اجازه نمی‌دهند که معاشقه به حالت عادی پیش برود و در آن شتاب می‌کنند مثلا از خود می‌پرسند که آیا دوست پسرم به من علاقمند است یا نه و از روی عجول بودن خود قبل از اینکه او ابراز کند و یا او را کاملا بفهمند خود را آویزان می‌کنند و از این طریق فرصت‌های زیادی را از خود می‌گیرند.

و در یک جمع بندی باید یادآور شویم که خودتان را دوست داشته باشید و مهارتهای خاص خودتان را بدون سرزنش نشان دهید و برای اطلاع و آگاهی کامل‌‌تر از این موضوع و پاسخ‌های معتبر به این سوال که چگونه دوست پسرم را عاشق و شیفته‌ی خود کنم؟ می‌توانید از بسته‌های آموزشی موجود در همین سایت بازدید کنید و به هدف‌های مورد قبول جهت بهتر کردن و امنیت بخشیدن بیشتر به روابط عاشقانه خود بهره ببرید.