۸ علامت بارز خیانت‌ کارها(نشانه‌های احتمالی که همسر یا پارتنرتان در حال خیانت کردن است)

علامت بارز خیانت‌ کارها
  • ۸ علامت بارز خیانت‌ کارها

    خیانت ، بلای خانمان سوز روابط زناشویی…
    در این مقاله قصد داریم به علامت های رفتاری افراد خیانت کار بپردازیم.وقتی زن یا مردی علایق عشقی جدیدی خارج از رابطه خودش پیدا می‌کند، افزایش فعالیت‌های هورمونی در مغز باعث تغییرات رفتاری می‌شود. این‌ها ممکن است تغییرات ظریفی در عادات روزمره آن‌ها یا عادت‌های جدیدی باشند که برای سرپوش گذاشتن بر کارهای عادی روزمره طرح‌ریزی شده‌اند.

    ۱.تغییر در امور روزمره و عادی زندگی:

    هرگونه تغییر در رفتارهایی که بخشی از زندگی زناشویی‌تان بوده است، می‌تواند نشانه‌ای از وجود یک عامل، خارج از محیط خانه باشد: به عنوان مثال مرد یک‌دفعه تصمیم می‌گیرد خودش لباس‌هایش را بشوید؛ فردی که مدام جلوی تلویزیون لم می‌داد و معتاد آن بوده، به عضویت باشگاه در می‌آید؛ شریک زندگی‌تان دیگر حلقه ازدواجش را نمی‌اندازد یا تازگی‌ها کشوی دراورش را قفل می‌کند و …

    ۲.تغییر در روابط جنسی:

    ممکن است تغییرات کوچک و ظریفی در تعداد و نحوه انجام رابطه‌ی جنسی بوجود بیاید که نباید نادیده گرفته شوند. اگر کارهایی از شما می‌خواهند که تا پیش از این هرگز نخواسته بودند، احتمالاً این خواسته متأثر از حضور فرد تازه وارد است. همچنین در برخی موارد دیگر حتی رابطه‌ی جنسی هم نمی‌خواهند.

    ۳.تغییرات ظاهری:

    رژیم غذایی جدید، لباس‌های جدید، دوش گرفتن در لحظه ورود به خانه، اصلاح صورت دوبار در روز برای مردها و تغییر آرایش و مدل مو برای خانم‌ها.

    ۴.سفرهای کاری:

    افزایش غیر مترقبه سفرهای کاری، بیش از میزان معمول، عدم دعوت شما در رویدادهای کاری، مخفی نگه داشتن زمان برنامه‌های کاری، عدم ارائه اطلاعات درخصوص پرواز یا اطلاعات هتل، و عدم حضور در مکانی که قرار بوده در آن‌جا باشند، و در عوض ممکن است تا دیر وقت سرکار بمانند یا ممکن است احساس کنید همکاران‌شان در حضور شما راحت نیستند.

    ۵.دستپاچگی:

    وقتی تلفن زنگ می‌زند یا وقتی نام فرد خاصی از همکاران او را به زبان می‌آورید، همچنین مراقب حرف زدن‌های او در خواب باشید، همچنین خلق و خوی آشفته و پریشان و افزایش انتقادهایش از شما.

    ۶.تغییر مکالمات و نحوه حرف زدن:

    اگر شریک زندگی‌تان در محل کارش با کسی ارتباط برقرار کرده باشد، در لابه‌لای حرف‌هایش راجع به اخبار و اتفاقات آن روز به نام آن فرد اشاره می‌کند مثلاً می‌گوید: “با فلانی ناهار خوردیم” یا “امروز با فلانی صحبت کردم” یا به‌طور کلی از صحبت کردن با شما طفره می‌رود مردها معمولاً اتفاقاتی که برایشان افتاده تکرار می‌کنند زیرا فراموش می‌کنند قبلاً چه چیزی گفته بودند.

    ۷.تغییرات تکنولوژکی:

    ناگهان متوجه شدید شریک زندگی‌تان به جای تلفن زدن به شما ایمیل می‌فرستد. یا وقتی زنگ می‌زد مکالماتش کوتاه است، بدون خداحافظی و ناگهان گوشی را قطع می‌کند یا خیلی آرام و پچ پچ کنان با شما حرف می‌زند، همه این‌ها نشانه این است که ممکن است او در حضور فرد دیگری است. به بهانه‌های مختلف از سرجایش بلند می‌شود و در حین راه رفتن با تلفن همراهش صحبت می‌کند.

    به عنوان مثال در آن زمان‌هایی که کنار شما نشسته است و تلفنش بی‌موقع زنگ می‌خورد.

    یا این‌که مدام دستشویی می‌رود و خیلی طول می‌دهد وقتی کنار هم هستید، برخی از تماس‌ها را در حضور شما پاسخ نمی‌دهد. مدام در اینترنت آن‌لاین است، و وقتی شما نزدیکش می‌شوید، آن صفحه را سریع می‌بندد. Black Berry را هیچ‌گاه دور و بر نمی‌گذارد که شما احتمالاً آن را ببینید و یک مرتبه برای کامپیوتر و موبایلش رمز می‌گذارد.

    ۸.دوستان جدید:

    او در محل کارش با افراد جدیدی مراوده می‌کند که قرار نیست شما هیچ وقت آن‌ها را ببینید گاه و بی‌گاه به آن‌ها زنگ می‌زند اما تماس‌هایش همیشه کوتاه است: مثلاً می‌گوید بعداً خودش تماس می‌گیرد یا هم‌اکنون اطلاعاتی ندارد. اگر متوجه شدید دوستانش هم به همسرانشان خیانت کرده‌اند، احتمالاً آن‌ها هستند که او را حمایت می‌کنند. یادتان باشد که از قدیم گفتند کبوتر با کبوتر باز با باز.

    مردها بیشتر از زن‌ها سرنخ به جای می‌گذارند.

    زن‌ها در پنهان‌کاری زیرکانه‌تر عمل می‌کنند ولی اگر مردها بخواهند سرنخ‌ها را از بین ببرند معمولاً اوضاع را بدتر می‌کنند (همان‌گونه که این موضوع به تفصیل در کتاب لغت نامه زبان بدن آمده است). گاهی اوقات سرنخ‌هایی وجود دارد که یک سگ کور هم آن‌ها را تشخیص می‌دهد ولی ممکن است تعجب کنید که چطور یک مرد نمی‌تواند به موضوع پی‌ببرد. به عنوان مثال وقتی زن کاملاً توجهش را از مرد برمی‌دارد، و مرد متوجه نمی‌شود که چرا همسرش به او پیشنهاد می‌دهد آخر هفته با دوستانش به تعطیلات برود. و فاصله احساسی میان خود و زنش را به خوبی درک نمی‌کند و متوجه نمی‌شود که همسرش برای هر چیز جز او دلواپس است.

    زن‌هایی که دوست پسر می‌گیرند معمولاً صمیمت و رابطه‌ی جنسی را از زندگی زناشویی خوشان حذف می‌کنند زیرا نمی‌توانند در عین حال پاسخ‌گوی نیازهای دو نفر باشند و این کار برای آن‌ها بسیار سخت است.

    و در قلب بیشتر آن‌ها فقط یک مرد جا می‌شود. اما در مورد مردها این موضوع تاثیری در رابطه جنسی آن‌ها با همسرشان ندارند زیرا بنابر دلایلی که پیش از این در این کتاب ذکر کردیم مغز مردها می‌تواند عشق و رابطه‌ی جنسی را از هم تفکیک کند و برقراری ارتباط با دو یا چند زن به‌طور همزمان برای آن‌ها کار دشواری نیست.

    نشانه‌های احتمالی که همسر یا پارتنرتان در حال خیانت کردن است

    نشانه و علت خیانت همسر در روابط عاطفی

    «خیانت کردن» یکی از چالش برانگیز‌ترین مواردی ست که انسان‌ها در روابط عاطفی خود با آن مواجه می‌شوند. در حالیکه بسیاری از افراد در مورد خیانت همسر و شریک زندگی خود غافلگیر می شوند، بسیاری دیگر نیز به دلیل نشانه‌هایی غیر معمول نسبت به چنین مسئله‌ای شک می‌کنند. در هر صورت تمام افراد با یکدیگر متفاوت هستند و تعداد کمی از نشانه‌های خیانت هستند که قطعی‌اند، با این حال رفتارهای مشخصی وجود دارد که مشاهده‌ی آن‌ها حس ششم شما را در مورد خیانت تعبیر می‌کند.

    دنبال چه چیزی باید باشید

    تغییرات رفتاری، اعمال جسورانه و غافلگیرکننده و اتفاقات عجیب و غریب که احتمالا نشان دهنده‌ی حضور همسر شما در یک رابطه‌ی دیگر می‌تواند باشد. و مهم‌تر از همه اینکه به یاد داشته باشیم که این نشانه‌ها همیشه به این معنا هم نیست.

    اگر شک دارید که شریک شما در حال خیانت به شماست، پس طبیعی به نظر میرسد که دنبال نشانه‌ای قطعی باشید که این شک شما را اثبات کند. مثلا رفتارهایی مثل بیرون از اتاق ایستادن و صحبت کردن با تلفن ممکن است یک نشانه باشد که نیاز به تشریح بیشتری دارد.

    حالا در نظر بگیرید که از شریک خودتان نشانه‌هایی مبنی بر عدم صداقت و وفاداری مشاهده می‌کنید. وقتی که بیشتر دقیق ‌شوید و مشاهده ‌کنید متوجه خواهید شد بعضی از این نشانه‌ها در ارتباط با یکدیگر هستند. در ادامه نشانه‌هایی را با هم خواهیم خواند که مطمئنا شامل تمام احتمالات نمی‌شوند اما علائم مختلف و مرتبط با خیانت از طرف همسر شما را یکی پس از دیگری نشان می‌دهند.

    تغییرات در روند زندگی جنسی شما

    • به طور قابل ملاحظه‌ای صمیمیت و اتصال شما به یکدیگر در رابطه‌تان کاهش یافته است.
    • عملا زندگی جنسی شما محو شده است.
    • پارتنر شما تمایلات جدید زیادی در حین سکس از خودش نشان می‌دهد که قبلا نداشته است.
    • متوجه ایجاد بیماری جنسی در خودتان می‌شوید در حالیکه به جز با شریک خودتان رابطه‌ی دیگری نداشته‌اید.

    تغییرات ناگهانی در عادات روزمره

    • عبارت «دوستت دارم» دیگر توسط همسر شما بیان نمی‌شود.
    • هیچ موضوعی باعث دعوا و بحث همسرتان با شما نمی‌شود.
    • یک دیوار بین خودتان با او احساس می‌کنید و هیچ رابطه‌ی کلامی موثری نمیتوانید با یکدیگر داشته باشید.
    • شریک شما به طور ناگهانی جذاب‌تر از قبل شده است.
    • همسر شما میل به خطر کردن و هیجان بیشتری در زندگی‌اش دارد.
    • او نسبت به قبل جذاب‌تر لباس می‌پوشد، جذاب‌تر به نظر می‌رسد، یا به طور ناگهانی وقت بیشتری برای ظاهر خود صرف می‌کند.
    • شریک شما سرگرمی‌هایی برای خودش انتخاب می‌کند که نیاز به مشارکت کمتر شما دارد. به علاوه وقتی به سرگرمی جدید او علاقه نشان می‌دهید، به صورت مبهم و معلق جواب شما را می‌دهد یا از حضور شما جلوگیری می‌کند.
    • همسر شما ساعات طولانی‌تری در روز مشغول کار است.
    • شریک شما بیشتر از قبل چشم‌چرانی می‌کند.

    تغییرات رفتاری

    • همسر شما از خودش نشانه‌هایی مبنی بر اعتماد به نفس پایین بروز می دهد.
    • شما متوجه وجود احساس گیجی و سردرگمی در شریک خود می‌شوید.
    • او بیشتر از قبل منفی بافی می‌کند.
    • او بیشتر از قبل شما را مورد انتقاد قرار می‌دهد.
    • پارتنر شما بیشتر از قبل درگیر جنگ و درگیری می‌شود.
    • اگر درباره‌ی موضوع خیانت با او صحبت کنید حالتی بسیار تدافعی به خودش می‌گیرد.
    • وقتی قصد اطمینان یافتن در مورد خیانت دارید، واکنش و پاسخ او شما را قانع نمی‌کند.

    دروغ گفتن و طفره رفتن

    • احساس نادیده گرفته شدن و پس زدن از طرف او دارید.
    • او دیگر تمایلی به جایی رفتن یا انجام کاری با شما ندارد.
    • شما متوجه این موضوع می‌شوید که همسر شما در مورد بسیاری از مسائل، در حال دروغ گفتن به شماست.
    • همسر شما بیشتر از قبل مرموز و تودار شده است.
    • پارتنر شما ایمان مذهبی خودش را از دست داده است.

    بی‌تفاوتی

    • به نظر می‌رسد او از همراهی با شما، از شغل، فرزندان‌تان، سرگرمی‌هایتان، و حتی از زندگی خسته شده است.
    • همسر شما تنبل شده است مخصوصا وقتی در خانه حضور دارد.
    • او هیچ حسادتی از خودش نسبت به شما نشان نمی‌دهد، و چیزی که شما می‌گویید هیچ اهمیتی ندارد.
    • همسر شما نسبت به مراسمات خانوادگی شبیه جشن تولد و تعطیلات بی‌تفاوت شده است.

    مسائل مالی

    • متوجه خرج و مخارجی نامعلوم می‌شوید که قادر به تشخیص دلیل آن نیستید.
    • در مورد مسائل مالی دچار اختلاف نظر می‌شوید.
    • همسر شما تمایلی به برنامه ریزی برای خرج‌‌های کلی ندارد ( مانند برنامه ریزی برای سفر، خرید خانه، نوسازی و تعمیر خانه و …)

    تغییر در عادت استفاده از تکنولوژی

    • ناگهان متوجه می‌شوید اتصالات مشترک بین گوشی‌های شما خاموش شده است.
    • شریک شما تمایلی به استفاده از دستگاه‌های مشترک با شما ندارد.
    • او وقت کمتری در شبکه‌های اجتماعی می‌گذراند.
    • همسر شما حافظه‌ی مرورگر کامپیوتر خانه را بعد از هر بار استفاده پاک می‌کند.

    دوباره لازم به ذکر است که یک علامت هشداردهنده در یک رابطه ممکن است در رابطه‌ی دو فرد دیگر کاملا عادی و معمول باشد. در واقع بیشتر علائم خیانت کاملا نامحسوس هستند. تنها زمانی که دروغ‌ها و داستان‌ها متوقف می‌شوند، سپس موضوع خیانت خودش را نشان می‌دهد.

    اگر به این شک دارید که همسرتان در حال دروغ گفتن به شماست

    در بیشتر مواقع، حتی وقتی که همسر خود را با اتهامات خیانت مواجه ساختید، این موضوع انکار خواهد شد. تا زمانی که شواهد محکم و انکارناپذیری نداشته باشید، بسیاری از افراد به راحتی اعتراف به خیانت نمی‌کنند.

    روش‌های بسیار کمی وجود دارند که بتوانید از طریق آن‌ها مطمئن شوید که همسر شما در حال دروغ گفتن است. اگر مدام نسبت به بحث در این مورد از سمت پارتنر خود پس زده می‌شوید بهتر است از یک روانشناس یا مشاور متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا