آیا امکان دارد کسی که عاشق شماست به شما خیانت کند

خیانت در عشق
  • آیا امکان دارد کسی که عاشق شماست به شما خیانت کند

    زمان مطالعه : ۲ دقیقه

    خیانت در عشق

    بله امکان دارد. دقیقا مانند هر عمل دیگری، خیانت نیز توسط نیازهای روانی و ذهنی هدایت و اجرا میشود. بعضی وقت هافرد به این دلیل به شما خیانت میکند که میخواهد نیاز روانی خاصی را ارضا کند، نه بخاطر اینکه از شما تنفر دارد.

    با این وجود باید در نظر بگیریدکه در بسیاری از اوقات، اگر بتوانید نیازهای مختلف فرد مقابل را شناسایی کرده و آنها را تماما ارضا کنید، موفق خواهید شد که او را به خود وفادار نگه دارید. وفادار نگهداشتن یک فرد به خودتان، اصلا به این وابستگی نداریدکه چقدر برایش خوب و بهترین هستید چون حتی بهترین بودن بطور مکرر، در رابطه بلند مدت کسل کننده است ! امروزه وفادار نگه داشتن یک فرد در رابطه های بلند مدت، در واقعیت، یک نوع هیپنوتیزم است.

    درحقیقت  وفادار نگهداشتن، مستقیما به شناخت شما از ذهن طرف مقابل مربوط است و اگر بتوانید همه ۶ نیاز اصلی او به عنوان یک انسان را تامین سازید احتمال وفادار ماندن او به شما بالاتر میشود. داشتن دانشهایی مانند هیپنوتیزم  امکان دارد توسط شما منفی انگاشته شود، اما باید بدانید خود فرآیند عشق و عاشق یک فرد شدن، هم نوعی هیپنوتیزم است و بنابر این یادگیری این علم توسط شما برای رسیدن به اهداف مثبت و حفظ  وفاداری شریک زندگیتان به شما، درست بنظر میرسد.

     

    به چه دلیل مردم خیانت میکنند ؟

    نیازهای روانی و ذهنی مثل احتیاج به توجه یا اینکه فرد به خود ثابت کند که هنوز هم جذاب است، میتواند فرد را به سمت خیانت بکشاند.

    افرادی هستند که هیچکاری غیر از عاشق کردن دیگران به خود ندارند. بله این افراد زمانیکه حس میکنند افراد  زیای  به دنبال آنها هستند، حس اعتماد بنفس و غرور را تجربه میکنند. این افراد بمحض اینکه در رابطه ای وارد میشوند و فردی را بدست می آورند، مجدد دوست دارند خیانت کنند و سراغ فرد دیگری بروند تا حس قدرت را همواره تجربه کنند.

    بعضی دیگر از افراد نیز فقط به دنبال حس تنوع و تازگی هستند و از حضور این احساسات در وجود خود، احساس لذت دارند. آنها با ورود به رابطه، پس از مدتی فکر میکنند که دیگر عاشق فرد مقابل نیستند. حال آنکه از بین رفتن شور و اشتیاق اولیه، یک مرحله عادی در رابطه است که البته میتوان با رعایت نکته هایی، مجدد آنرا به وجود آورد و رابطه عشقی را گرم کرد.

    چنین افرادی به داشتن یک رابطه عشقی مخفیانه هم میل  زیادی دارند چون اینکار به آنها حس و هیجان بالاتری میدهد.

    بر اساس آمار و تحقیقات، رابطه های پنهانی و ممنوع، میتواند میزان هیجان بالاتری را به فرد بدهد که این مساله، یکی دیگر از دلایل معروف شدن فیلم twilight از نگاه زنان است چون در این فیلم، ارتباط مخفیانه ی یک دختر با یک خون آشام عنوان میشود.

     

    آیا گذراندن باقی عمرتان با کسی که به شما خیانت کرده است، درست است ؟

    جواب  این سوال، کاملا به این وابسته است که دلیل اصلی خیانت او به شما چه بوده است.

    اگر  دلیل خیانت او به شما، نیاز او به داشتن حس اعتماد بنفس و جذابیت بوده است(که شما در تامین آن برایش  توانایی نداشته اید)، بد نیست خود شما هم بخشی از سرزنش را به گردن گرفته و بنابر این بازهم با او زندگی کنید. اما اگر دلیل خیانت او دلیلی مانند تنوع طلبی بوده و شما هم همه توان خود را در راستای جذاب بودن برای او گذاشته اید، امکان دارد بخواهید در مورد ادامه رابطه  خود با او، تصمیمی جدی بگیرید.

     

    چگونه فرد مقابل را به خود وفادار نگهدارید ؟

    در آخر باید گفت که حفظ یک رابطه ی طولانی مدت سالم، کار ساده ای نیست و برخلاف تصور همگان ، به دانش لازم و مناسبی  نیاز دارد. ساختار ذهن انسان نیازهای متنوعی را داردکه با شناخت دقیق آنها قادرید  هر آنچه که فرد ذکرشده  به آن احتیاج دارد را به شکل هنرمندانه ای تامین کرده و او را وفادار به خود نگهدارید. توجه کنید که حتی اگر همیشه بهترین باشید نیز در بلند مدت، برای فرد هیجان ندارد. به این دلیل  داشتن درکی صحیح از جذابیت میتواند شما را در این امر یاری کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا