دلایلی که معمولا باعث میشه با پدر رابطه خوبی نداشته باشیم

دلایلی که معمولا باعث میشه با پدر رابطه خوبی نداشته باشیم
  • دلایلی که معمولا باعث میشه با پدر رابطه خوبی نداشته باشیم

    با وجود اینکه پدران عضو بسیار مهمی از خانواده هستند، اما متاسفانه در بعضی موارد، رابطه فرزندان با پدرانشان به دلایل مختلفی نامطلوب می شود. در ادامه به برخی از دلایلی که معمولا باعث می شود با پدران رابطه خوبی نداشته باشیم، اشاره می کنیم:

    ۱- عدم حضور پدر در زندگی خانوادگی: یکی از دلایلی که باعث می شود با پدران رابطه خوبی نداشته باشیم، عدم حضور پدر در زندگی خانوادگی است. پدران که به دلیل شغل یا سایر دلایل، نمی توانند به خوبی در زندگی خانوادگی شرکت کنند، معمولا با فرزندانشان رابطه نامطلوبی دارند.

    ۲- سرکوب عواطف پدر: یک دلیل دیگری که باعث می شود با پدران رابطه خوبی نداشته باشیم، سرکوب عواطف پدر است. پدرانی که عواطفشان را نشان نمی دهند و همیشه سرد و بی احساس هستند، معمولا رابطه نامطلوبی با فرزندانشان دارند.

    ۳- مشکلات ارتباطی: یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود با پدران رابطه خوبی نداشته باشیم، مشکلات ارتباطی است. پدرانی که نمی توانند به خوبی با فرزندانشان ارتباط برقرار کنند و همیشه درگیر مشکلات ارتباطی هستند، معمولا با فرزندانشان رابطه نامطلوبی دارند.

    ۴- تفاوتهای فرهنگی و نگرشی: یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود با پدران رابطه خوبی نداشته باشیم، تفاوتهای فرهنگی و نگرشی است. پدرانی که فرهنگ و نگرششان با فرزندانشان تفاوت دارد، معمولا رابطه نامطلوبی با فرزندانشان دارند.

    ۵- استفاده از عنف و خشونت: دلیل دیگری که باعث می شود با پدران رابطه خوبی نداشته باشیم، استفاده از عنف و خشونت است. پدرانی که به جای صحبت کردن با فرزندانشان، از عنف و خشونت استفاده می کنند، معمولا با فرزندانشان رابطه نامطلوبی دارند.

    ۱️⃣ – سلطه از سمت پدر و عدم پذیرش پسر

    ▪️ تمایل به گرفتن سلطه توی همه مرد ها هست پدر ها از این امر مستثناء نیستند و از طرفی توی جامعه ( مخصوصا جامعه پدر سالار ایران که البته داره ناپدید میشه ) سلطه و قدرت مال پدر بوده ( یاد سریال پدر سالار و اسداله خان افتادم 😂 )
    برای همین پدر سلطه داشتن خودش رو دیفالت میدونسته و هر کی به حرفش گوش نکنه ادم بدی بوده .

    ▫️از اون طرف هم همه به این جای دین اسلام چسبیدن که به پدر و مادر احترام بگذارید تا برید بهشت اما از وظایف پدر و مادر و … خیلی سوسکی گذشتن و براشون مهم نبوده !!

    ⭕️در کل شرایط جامعه و تفکر خود مرد ها باعث شده برن سمت گرفتن سلطه روی بچه ها نکنه مهم اینه که سلطه داشتن پدر چیز خوبیه اما پدر ها هنوز یاد نگرفتن که سلطه با زور و داد زدن به دست نمیاد !

    ۲️⃣ – تفاوت بین نسل ها

    تکنولوژی 👨‍💻

    ما توی عصر ارتباطات هستیم دنیایی که اطلاعات انقدر زیاد هستند که نمیدونیم به کدوم عمل بکنیم ❓ کدوم یکی رو باور کنیم ❓ کدوم یکی واقعی هستن ❓ کدوم یکی دروغین و….❗️

    توی این عصر متاسفانه کسی که یک ثانیه عقب میفته یه دنیا اطلاعات رو از دست داده چه برسه به پدر های ما که از زمان پیکان دنبال آپدیت بودن خودشون نبودن

    شاید چون از صبح تا شب دنبال یه لقمه نون بودن
    شاید چون اون اوایل امکاناتی نبوده که بخوان دنبال اطلاعات باشن
    شاید چون مشغله های زندگی انقدر زیاد بوده که دنبال تلگرام و اینستاگرام و.. نباشه

    ⭕️ و حالا باین تفاوت نسلی که بچه ها تبلدیل به غول و شاخ مجازی شدن عدم سازگاری یه چیز کاملا عادیه ….

    ۳️⃣ – کمبود مرگونگی پسر

    ❌این کمبود حتی تقریبا توی ۹۰ درصد پسر ها هست کم یا زیاد
    دلایل مختلفی هم داره از تربیت غلط پدر و مادر گرفته تا نظام غلط جهانی که توی مدرسه پسر ها اخته میکنند و مردگونگیشون رو میگیرن

    ⭕️این کمبود باعث میشه پسر نه تنها رابطه خوبی با پدرش ( که دوست داره پسرش مردگونگی داشته باشه ) بلکه با کل جامعه رابطه بدی داشته باشه !!

    ۴️⃣ – کمبود مردگونگی پدر

    همون کمبودی که توی پسر ها هست وقتی پدر میشن هم هست

    ❌دیدن : عدم بلوغ – تصمیم های غلط – نداشتن دی اچ وی – نداشتن احترام توی محیط بیرون از خونه و…

    ⭕️باعث میشوند که پسر و حتی بقیه افراد خانواده با پدر به مشکل بخورند !!

    ۵️⃣ – تخریپ پدر از سمت مادر

    حسادت 💩 – مادر شوهر بازی 💩 – خواهر شوهر بازی 💩 — چشم و هم چشمی 👁 و…. همه بلاهایی هستند که زن ها وارد زندگی ما مرد ها کردن ❌

    هر کسی که باشی حتما این قضیه رو تجربه کردید

    ⚠️حتی اگر پدر پولدار باشه مادر همیشه در مورد این که اینو فلانی خرید و ما نخریدیم
    ( یا این که برای مادرت فلان چیز رو خریدی برای من نه 😐)
    ⚠️به مادرت خیلی کمک میکنی اما من نه
    ⚠️خواهرت فلان و….
    ⚠️و هر اتفاقی که بیفته این جنگ ادامه دارد …..

    ❌ و بعد از همه این موارد رویکرد یک زن به عنوان مادر ( برای حفظ منابع ) اینه که شروع میکنه به تخریب پدر و خانواده پدر پیش بچه ها !!

    مادر هر دفعه سعی میکنه بچه ها رو به سمت خودش بکشه تا توی : جر و بحث ها – دعوا ها خانوادگی و… همه ی بچه ها پشت مادر باشن

    ⭕️ همین امر باعث میشه پسر اون خانواده با پدر رابطه خوبی نداشته باشه !!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا