چه نشانه های خطری در ملاقات اول با خواستگارم دیدم باید در مورد جلسه دوم تجدید نظر کنم ؟

نشانه-های-خطر-ملاقات-اول-تجدید-نظر
  • چه نشانه های خطری در ملاقات اول با خواستگارم دیدم باید در مورد جلسه دوم تجدید نظر کنم ؟

     اگه خواستگارتان مدام چشمش این طرف و اون طرفه، حواسش ششدانگ به شما نیست و گاهی وقتها به خانم های دیگه هم توجه نشون می ده. اگه احساس می کنید شما مرکز توجه اش نیستید و فقط شما رو نمی بینه. اگه زیادی با گارسون های خانم صمیمی می شه و باهاشون شوخی می کنه .اگه با شما مثل یک جنتلمن برخورد می کنه اما با خانم های دیگه نه. اگه حتی برای رد گم کردن چشم چرانی هاش شما رو هم همراه می کنه. مثلا بهتون می گه : وای اون زنه رو نگاه کن.ببین چطور لباس پوشیده. یا ببین چقدر چاق و بی ریخته. خلاصه اینکه دوستای خوبم اینا نشانه های خطره و باید جدی بگیرین.

    اگه هر سوالی ازش می پرسین پاسخ درست و درمونی نمی گیرید . در جواب هر سوالی صریح و مشخص جواب نمی ده.مدام آسمان ریسمان می بافه و از این شاخه به شاخه دیگه می پره ، شما رو گیج می کنه و به اصطلاح می پیچونه. در کل به خودتون می آیید و می بینید هیچ چیز خاصی دستگیرتون نشده . این احتمال وجود هست که چیزی رو داره ازتون پنهان می کنه.

    اگه لباس مناسبی نپوشیده و مدل لباس پوشیدنش مثل این می مونه که با دوستش می خواد بره بستنی بخوره. این نشون میده که ممکنه این جلسه براش اهمیتی نداشته یا مدام در حال قرار گذاشتن با دخترهای مختلفه و این قضیه براش خیلی عادیه.

    اگه مدام غرغر و شکایت می کنه. از طعم غذا گرفته تا شلوغی رستوران، آب و هوا ، ترافیک و ….مثلا از رییسش بد می گه و او رو مقصر مشکلات کاریش می دونه. از وضعیت جامعه شکایت می کنه و خلاصه می بینید یک سره دارید گله و غر می شنوید.

    اگه بیش از حد سعی می کنه شما رو اغوا کنه و دایما از خودش تعریف می کنه. البته مردها سعی می کنن در جلسه اول شما رو تحت تاثیر قرار بدن و از خودشون، کارشون و تجربیاتشون خیلی تعریف می کنن. اما اگه خیلی زیاده روی کرد . جوری که دیدید اصلا فرصت حرف زدن پیدا نمی کنید. اگه هیچ سوالی ازتون نمی پرسه . این می تونه نشانه خوبی نباشه.

    اگه در مورد رابطه یا رابطه های قبلیش شکایت کرد و افراد قبلی زندگیش رو مقصر دونست و به شما گفت که نفر قبلی زندگیش موجود وحشتناکی بوده و خیلی بهش ظلم کرده ، این هم یک زنگ خطره.

    اگه از شما درباره رابطه قبلیتون سوال کرد و این سوال کردن رو ادامه داد. جوری که هرچی شما خواستید کلی جواب بدید قانع نشد و به دنبال جزییات بود و یا بدتر از اون مستقیما درباره داشتن تجربه ج ن س ی ازتون پرسید ، این مورد رو هم سرسری نگیرید. در اولین جلسه آشنایی فقط سوال های کلی و اساسی پرسیده میشه و موارد خیلی شخصی می مونه برای بعد.

    اگه مدام با موبایلش ور می ره. Sms می زنه و یا گاهی از شما معذرت می خواد و می ره گوشه ای و با تلفن صحبت می کنه.

    اگه بی پروا در مورد روابط قبلیش صحبت می کنه و افتخار می کنه که تجربه های زیادی داشته و با دخترهای زیادی بوده و اینکه خیلی ها کشته مرده اش هستن. دست روی هر دختری می گذاره نه نمی شنوه و پیشنهاد های زیادی از دخترهای دور و ورش دریافت می کنه.

    اگه سریع با شما صمیمی شد. سعی کرد باهاتون تماس فیزیکی برقرار کنه. مثلا دستتون رو گرفت یا به پشتتون زد. اگه درباره لباس یا رنگ رژلب یا هیکلتون حرف زد. اگه گاهی حرفاش یا تکه ها و جک هایی که میگه شما رو ناراحت می کنه. اگه احساس می کنید نگاهش شما رو معذب می کنه. شما رو همون اول کار عزیزم و گلم و …صدا می کنه. اگه بیش از حد راحته .به هیچ وجه از کنار این مورد سرسری رد نشید.

    اگه به سرعت و در ابتدای آشنایی از شما انتقاد کرد . مثلا دیر رسیدن شما رو بهتون گوشزد کرد یا از رنگ لباس یا نوع آرایشتون ایراد گرفت .

    اگه با مردم رفتار غیر دوستانه ای داشت. با گارسون ها بد برخورد کرد. رفتار طلبکارانه ای داشت . و کلا احساس کردید نسبت به بقیه نامهربان و بی گذشته باز هم به این مورد بی تفاوت نباشید.

    درآخر نکته ای هست که شاید از کل این مقاله مهمتر باشه دوستای من. اگه در همون جلسه اول حس خوبی به طرف مقابل نداشتید. حتی اگه دلیل واضح و مشخصی نداشتید. اگه حس کردید خودش و حرفاش به دلتون نمی شینه و نمی تونید بهش اعتماد کنید. اگه احساس بدی داشتید و دوست داشتید زودتر جلسه رو خاتمه بدید ، صد در صد به این احساستون احترام بگذارید. خانم ها یه حس تشخیص یا قوه درکی دارن که باید بهش اعتماد کنن. گاهی همه چیز طرف به ظاهر خوبه اما دل شما یه چیز دیگه میگه. لطفا در اینجور مواقع به صدای دلتون گوش بدید.

    شاد باشید عزیزای من

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا