۷ نشانه کراش داشتن روی کسی (نشانه‌های دوست داشتن پنهانی)

دوست داشتن پنهانی
  • ۷ نشانه کراش داشتن روی کسی (نشانه‌های دوست داشتن پنهانی)

    عشق و دوست داشتن به یک نفر ممکن است برای بعضی از ما به‌طور روشن و آشکار باشد، اما برای بسیاری از افراد، نشانه‌های عشق و دوست داشتن به صورت پنهانی و غیر قابل مشاهده‌اند. در این مقاله، به بررسی نشانه‌های دوست داشتن پنهانی می‌پردازیم.

    ۱. تمایل به تماس بیشتر

    یکی از نشانه‌های دوست داشتن پنهانی، تمایل به تماس بیشتر با فرد مورد علاقه است. ممکن است فردی که شما به او علاقه‌مند هستید، برای شما پاسخگویی بیشتری را از خود نشان دهد و سعی داشته باشد تا با شما در ارتباط باشد.

    ۲. توجه بیشتر به جزئیات

    یکی دیگر از نشانه‌های دوست داشتن پنهانی، توجه بیشتر به جزئیات است. افرادی که از شما پنهاناً دوست دارند، توجه بیشتری به جزئیاتی مانند لبخند شما، رفتار، تفاوتهای کوچک در شخصیت شما و … دارند.

    ۳. تقویت روابط موجود

    یکی دیگر از نشانه‌های دوست داشتن پنهانی، تلاش برای تقویت روابط موجود است. فردی که شما به او علاقه‌مند هستید، تمایل دارد که با شما بیشتر و بهتر آشنا شود و رابطه خود با شما را تقویت کند. به‌طور کلی، افرادی که از شما پنهاناً دوست دارند، تلاش می‌کنند تا محیطی دوستانه‌تر و صمیمی‌تر برای شما فراهم کنند.

    ۴. علاقه به انجام فعالیت‌های مشترک

    افرادی که از شما پنهاناً دوست دارند، علاقه دارند که فعالیت‌های مشترکی با شما انجام دهند. این فعالیت‌ها می‌توانند دیدن یک فیلم، گفتگو درباره موضوعات مشترک، بازی ورزشی و … باشند. این فعالیت‌ها می‌توانند به دوستی شما با فرد مورد علاقه کمک کنند.

    ۵. حمایت در مواقع سخت

    یکی دیگر از نشانه‌های دوست داشتن پنهانی، حمایت در مواقع سخت است. فردی که شما به او علاقه‌مند هستید، تلاش می‌کند تا در مواقع سخت و پر استرس، پشتیبان شما باشد و با شما همراهی کند. این حمایت می‌تواند روابط شما با فرد مورد علاقه را تقویت کند.

    ۶. تلاش برای پنهان کردن علاقه

    یکی از نشانه‌های دوست داشتن پنهانی، تلاش برای پنهان کردن علاقه است. برخی از افراد، به دلیل شرایط خاصی مانند ترس از رد شدن یا از دست دادن شخص مورد علاقه، علاقه خود را پنهان می‌کنند و به دنبال روشی هستند که علاقه‌شان نمایان نشود.

    در نهایت، نشانه‌های دوست داشتن پنهانی می‌توانند بسیار مهم و حیاتی برای روابط بین افراد باشند. به‌طور کلی، افرادی که از شما پنهاناً دوست دارند، تلاش می‌کنند تا با شما بیشتر آشنا شوند، روابط خود با شما را تقویت کنند و حمایت شما را در مواقع سخت به عهده بگیرند.

     

     

    کراش داشتن یعنی چی؟

     کراش داشتن یا عاشق شدن پنهانی یعنی میل و اشتیاق فراوان برای بودن با کسی که به نظر شما خاص و جذاب است که اکثر مواقع شخص مقابل از این شور و اشتیاق خبر ندارد و در واقع ،دوست داشتن پنهانی و مخفیانه به حساب می آید. شاید شما بخواهید از نشانه های کراش داشتن پسری به خودتان باخبر شوید پس در این مقاله همراه ما باشید.

    وقتی شخصی به شما کراش دارد بسیار علاقه مند است وقت بیشتری را با شما بگذراند ولی به زبان آورد این حس برای او بسیار دشوار است.

    در این مقاله نشانه‌های کراش داشتن روی کسی و دوست داشتن پنهانی و علائمی که نشان می‌دهد مردی مخفیانه شما را دوست دارد را مرور می‌کنیم تا با نشانه های جذب شدن آشنا شوید

    وقتی پای کشش و جذابیت به میان می‌آید به‌راحتی می‌توان متوجه شد و اگر مردها خیلی شما را دوست داشته باشند نمی‌توانند پنهانش کنند. دلیل این اتفاق آن است که جذب شدن در آقایان خیلی متفاوت‌تر از خانم‌ها است و شما به راحتی از روی نشانه هایی می توانید متوجه شوید که روی شما کراش دارند.

    وقتی صحبت از جذب اولیه می‌شود یعنی دلیلی که باعث می‌شود ما جذب چیزی شویم، یک مثال قدیمی هست که می‌گوید مردها با چشم‌هایشان جذب می‌شوند و خانم‌ها با گوش‌هایشان.

    اما هنوز بسیاری از پسرها و مردان می‌توانند آن را پنهان کنند مثلاً چون شاید نباید از شما به علت همکار بودن خوشش می‌آمده سعی در پنهان کردن آن دارند.

    در این مقاله به بررسی نشانه‌هایی می‌پردازیم که به شما گرایش دارد هرچند سعی در پنهان کردن داشته باشد. در واقع به بررسی نشانه‌های کراش داشتن روی کسی و دوست داشتن پنهانی می‌پردازیم.

    ۱-وقتی با شما حرف می‌زند دستپاچه می‌شود:

    از نشانه‌های کراش داشتن و  دوست داشتن پنهانی می‌توان به دستپاچه شدن آن‌ها اشاره کرد آن‌ها نمی‌توانند ارتباط چشمی خوبی داشته باشند و برای یک مرد بسیار سخت است که بر ترسش غلبه کند و با شما روبه‌رو شود.

    پس هنگامی‌که دیدید او وقتی اطراف شماست بی‌قرار است یا کمی می‌لرزد یا در ارتباط چشمی مشکل دارد شاید به خاطر این است که از شما خوشش می‌آید.

    ۲-او لبخند می‌زند و با زبان بدن با شما حرف می‌زند:

    از نشانه‌های دیگر کراش داشتن و دوست داشتن پنهانی این موضوع است. وقتی ما از کسی خوشمان می‌آید لبخند زدن یک اتفاق طبیعی است.

    مردی که از شما خوشش می‌آید وقتی شما را می‌بیند سیگنال‌های عصبی از سلول‌های خاکستری مغز دستور خنده می‌گیرند؛ و ماهیچه‌های وابسته به جمجمه این سیگنال را می‌گیرند و به سمت ماهیچه‌های خنده در صورتتان می‌آورند و باعث خنده او می‌شوند.

    وقتی ماهیچه‌های خنده در صورت ما منقبض می‌شوند درواقع یک سیکل فیدبک مثبت ایجاد می‌شود که به مغر ما برمی‌گردد و سیستم خنده مارا تقویت می‌کند و باعث می‌شود ما یک‌دفعه بخندیم؛ و این باعث می‌شود حتی ما بیشتر بخندیم.

    به‌طور خلاصه وقتی پسری شما را می‌بیند و لبخند می‌زند و حتی بیشتر به لبخند زدنش ادامه می‌دهد نشانه‌ای است که از شما خوشش آمده و درواقع یکی از نشانه‌های کراش داشتن روی کسی و  دوست داشتن پنهانی است.

    ۳-به شما توهین می‌کند یا مسخره‌تان می‌کند که شمارا آزار می‌دهد:

    این‌یکی دیگر از نشانه‌های کراش داشتن و دوست داشتن پنهانی است که اتفاقاً کمی نامعقول به نظر می‌رسد. یکسری از پسرها و مردها هستند که مثل بچه‌ها رفتار می‌کنند، آن‌ها فکرمیکنند برای اینکه یک دختر دوستشان داشته باشد و یا راه دوست داشتن یک دختر این است که آزارش دهند. این کار بچه‌گانه‌ای است که خیلی از مردها حتی در سن ۳۰ سالگی به کار می‌برند و هنوز با خانم‌ها بدحرف می‌زنند.

    پس اگر دیدید مردی بدون هیچ دلیلی با شما بدرفتار می‌کند یا مسخره‌تان می‌کند بدانید که از شما خوشش آمده است؛ و می‌تواند یکی از نشانه‌های کراش داشتن روی کسی باشد.

    ۴-شما حس می‌کنید از شما خوشش می‌آید:

    به حس درونی‌تان اعتماد کنید، وقتی چنین حس درونی دارید اجازه ندهید مغزتان نظرتان را عوض کند چون احتمالاً حستان درست است؛ و این حس درونی می‌تواند یکی دیگر از نشانه‌های دوست داشتن پنهانی را برای شما افشا کند و از نشانه های کراش داشتن روی کسی با خبر می کند

    ۵- او تلاش می‌کند وقتی اطراف شماست کاملاً آراسته باشد:

    از نشانه‌های دیگر کراش داشتن و دوست داشتن پنهانی این موضوع است. مثلاً وقتی کنار شماست یک ادوکلن خوشبو زده است یا لباس‌های خاصی می‌پوشد و سعی می‌کند ازنظر ظاهر بسیار شیک و آراسته به نظر برسد تا باعث جلب توجه شما شود.

    ۶-او همه تلاشش را می‌کند تا به هر نحوی کمکتان کند:

    این‌یکی دیگر از نشانه‌های دوست داشتن پنهانی و کراش داشتن روی کسی است. مردها ذاتاً خدمت دهنده هستند و وقتی از کسی خوششان می‌آید هر کاری می‌کنند تا کمکش کنند.

    مثلاً کمک کردن در کارش، بردنش به‌جایی یا هر کاری که زندگی‌اش را راحت کند. این ریشه در انسان‌های نخستین دارد که مردهای غارنشین باید به بیرون می‌رفتند تا برای غذای خانم‌ها شکار کنند.

    ۷-وقتی اطراف شماست مدام خودش را مرتب می‌کند:

    یکی دیگر از نشانه‌های دوست داشتن پنهانی این موضوع است. یعنی اگر دیدید مردی که دوروبر شماست خودش را مرتب می‌کند یا به سروصورتش دست می‌زند یعنی از شما خوشش می‌آید.

    او مدام سعی می کند با درست کردن ظاهرش خودش را موجه تر جلوه دهد چون روی شما کراش دارد.

    در این مقاله به بررسی معنی کراش داشتن و  ۷ نشانه کراش داشتن روی کسی و نشانه های کسی که شما را مخفیانه دوست دارد را مرور کردیم. شما وقتی جذب کسی می‌شوید یا روی کسی کراش دارید کدام‌یک از این نشانه‌ها را دارید؟

    شما همچنین می توانید مقاله بازگشت معشوق را نیز مطالعه کنید.

    شما اگر می خواهید کراش تان را به خودتان نزدیک کنید یا می خواهید بفهمید کراش تان ارزش وقت گذاشتن دارد یا خیر می توانید با ما در ارتباط باشید

    بازگشت عشق

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲۴ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    یک نظر

    پیمایش به بالا