مشاوره کارشناسی ارشد تلفنی {مشاوره کنکور ارشد}

مشاوره کارشناسی ارشد تلفنی
  • آنچه در این مقاله می‌خوانید نمایش

    مشاوره کارشناسی ارشد تلفنی

    مشاوره کارشناسی ارشد تلفنی یک سرویس مفید و موثر است که به دانشجویان و علاقه‌مندان به تحصیل در مقاطع بالاتر، امکان می‌دهد تا با کارشناسان مجرب و با تجربه در رشته‌های مختلف، در ارتباط باشند و به انتخاب درست رشته تحصیلی و دانشگاه مناسب برای خود برسند.

    این سرویس، به دانشجویان کمک می‌کند تا با مشاوران کارشناسی ارشد، در مورد مسائل مختلفی مانند: رشته تحصیلی، دانشگاه، مدت زمان تحصیل، شرایط پذیرش و هزینه‌های تحصیلی، صحبت کنند و پاسخ‌های خود را به سوالات و نگرانی‌های خود بیابند.

    در این سرویس، کارشناسان مجرب و با تجربه، با شنیدن سوالات و نگرانی‌های دانشجویان، با توجه به تجربیات خود، راهنمایی‌های لازم را به آن‌ها ارائه می‌دهند تا بهترین تصمیم را برای ادامه تحصیلات خود بگیرند.

    در نتیجه، مشاوره کارشناسی ارشد تلفنی، به دانشجویان امکان می‌دهد با صرف کمترین زمان، بهترین انتخاب رشته و دانشگاه برای خود را پیدا کنند و در ادامه تحصیلات خود، بهترین نتیجه را بگیرند.

    کنکور کارشناسی ارشد

    مقطع کارشناسی ارشد، مرحله ای از آموزش عالی است که برای ورود به آن، داشتن مدرک کارشناسی الزامی است. در این مقطع شرایط تحصیلی، بنا بر رشته فرد به دو شیوه ناپیوسته و پیوسته  است. با پیشرفت فرهنگ افراد جامعه و رشد علم در کشور ، خیلی از داوطلبان بعد از تمام کردن دوره کارشناسی خود ، تصمیم ورود به مقطع کارشناسی ارشد را دارند. از دلایل آن می توان به دریافت جایگاه اجتماعی بالاتر ، پیشرفت درجه شغلی و آشنایی با علوم روز را مطرح کرد. ورود به دانشگاه برای ادامه تحصیل در این مقطع لازمه شرکت در آزمون کارشناسی ارشد است. آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد از دو وزارتخانه (وزارت بهداشت و وزارت علوم) برای علاقمندان در گروه های آزمایشی متفاوت برگزار می شود. لازم به ذکر است در این مقطع تحصیلی علاوه بر کنکور، پذیرش بدون کنکور برای برخی از داوطلبان رشته های دانشگاهی امکان پذیر خواهد بود.

    جزئیات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

    برخی اوقات داوطلبان در تماس های خود با الو همیار سوالاتی را در خصوص این مقطع تحصیلی مطرح می کنند، از جمله این سوالات، زمان ثبت نام ،شرایط ثبت نام ،کارشناسی ارشد بدون آزمون ، یا منظور از ارشد پیوسته و ناپیوسته چیست ؟ جهت پاسخ به سوالات مذکور باید به تعریف مفاهیم کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته می پردازیم.

    کارشناسی ارشد ناپیوسته

    دورهٔ دوساله بعد از کارشناسی است و پذیرش دانشجو برای این دوره از طریق آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی انجام می‌شود. پذیرفته‌شدگان موفق به اخذ مدرک کارشناسی‌ارشد ناپیوسته می‌شوند. مدت تحصیل این دوره، به‌طور معمول دو سال و در نهایت مدت تحصیل این دوره ۳ سال تعیین شده‌ است.

    کارشناسی ارشد پیوسته

    دوره‌ای از آموزش عالی است که در رشته‌های خاص  ‌اجرا می‌شود. پیش‌نیاز ورود به این دوره، داشتن دیپلم یا مدرک پیش‌دانشگاهی است ، مدت تحصیل به‌طور معمول ۵ سال و طول مجاز دوره ۷ سال می‌باشد. پذیرش در رشته‌های تحصیلی با مقطع کارشناسی‌ ارشد پیوسته، از طریق آزمون سراسری انجام می‌شود.

     

    چه کسانی مجاز به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ هستند؟

    از قوانین شرکت در هر آزمون می توان به دارا بودن شرایط شرکت در آن آزمون اشاره کرد. متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ می توانند با در اختیار داشتن دفترچه ثبت نام از قوانین مربوط به شرایط عمومی ، اختصاصی و علمی این آزمون اطلاع یابند. با توجه به این که ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با کنکور سراسری کارشناسی ارشد ادغام شده و دفترچه ای تحت عنوان دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد منتشر نخواهد شد، بنابراین داوطلبان دانشگاه آزاد نیز ملزم به رعایت شرایط و قوانین کنکور سراسری کارشناسی ارشد می باشند. جهت اطلاع از زمان آزمون کارشناسی ارشد بر روی لینک زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ کلیک نمایید.

    شرایط عمومی

    اعتقاد به دین اسلام یا یکی ادیان مورد تایید قانون اساسی جهموری اسلامی ایران
    نداشتن خصومت و یا دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران
    عدم فساد اخلاقی
    انجام واجبات و پرهیز از محرمات
    عدم ارتکاب به اعمال خلاف قوانین شغلی و تحصیلی در مدت زمان تحصیل و یا اشتغال
    نداشتن سابقه عضویت در گروه های ضد انقلابی

    شرایط اختصاصی

    داشتن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد و یا اشتغال به تحصیل در سال آخر مقطع کارشناسی در صورتی که این مدارک مذکور مورد تائید شورای عالی انقلاب فرهنگی یا وزارت علوم ، درمان و آموزش پزشکی ، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت باشند.
    فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی معتبر خارجی که به دلیل کیفیت (اعتبار دانشگاه و محتوای درسی) به مدرک فارغ‌التحصیلی ارزشیابی شده آنان عنوان معادل تعلق گرفته است، اجازه داده می‌شود که در این آزمون ثبت نام و شرکت نمایند.
     پذیرفته‌شدگان قطعی (نهایی) رشته‌های دوره روزانه سال ۱۳۹۸ چه در دانشگاه محل قبولی ثبت نام کرده و چه ثبت نام نکرده باشند اجازه ثبت نام کنکور ارشد ۹۹ و شرکت در آزمون سال ۱۳۹۹ را نخواهند داشت.
    دانشجویان سال آخر و دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته که از تاریخ ۸۶/۶/۳۱ به بعد فارغ‌التحصیل شده‌اند، درصورتی‌که معدل آنان کمتر از ۱۲ باشد، حق ثبت نام و شرکت در این آزمون را ندارند.
    داوطلبان توجه داشته باشند که از نظر مقررات نظام وظیفه ، منعی برای شرکت نداشته باشند.(ویژه اقایان)
    پذیرفته شدگان شاغل در وزارتخانه ها ، سازمان ها و نهادهای دولتی ، با توجه به تعهدات آموزش رایگان باید برابر طول مدت تحصیل دوره کارشناسی ارشد ، در زمان ثبت نام به وزارت خانه ، سازمان و یا نهاد دولتی مربوط تعهد خدمت بسپارند.
    چناچه داوطلبانی که در رشته‌های امتحانی برنامه‌ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری ، طراحی شهری، معماری ، نمایش عروسکی ، هنرهای نمایشی و سینما ، هنرهای تصویری و طراحی ، هنرهای موسیقی، طراحی صنعتی، طراحی پارچه و لباس شرکت کرده اند آن دسته از داوطلبانی ‌که‌ با توجه‌ به‌ نمره‌ اکتسابی،‌ مجاز به انتخاب ‌رشته ‌شده و فرم انتخاب رشته اینترنتی را نیز تکمیل نموده باشند، تا چند برابر ظرفیت آزمون عملی/تشریحی/پروژه به عمل خواهد آمد.

    چه کسانی استعداد های درخشان محسوب می شوند؟

    شاید نام رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد برای شما آشنا باشد ، حال به شرایط لازم این موضوع خواهیم پرداخت، دانشجویان در صورت دارا بودن یکی از شرایط زیر جزو استعدادهای درخشان محسوب شده و این امکان را خواهند داشت تا با استفاده از تسهیلات خود جهت ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون اقدام نمایند.
    ۱-دانشجویان برگزیده شده در المپیاد های علمی – دانشجویی با کسب رتبه اول تا پانزدهم در مرحله نهایی.
    ۲-دانشجویان نمونه کشوری ضمن معرفی معاونت دانشجویی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری البته در صورت هم تراز بودن میانگین کل با ۱۵ درصد دانشجویان برتر هم دوره و هم رشته خود.
    ۳-دانشجویان برگزیده شده در جشنواره های علمی معتبر بعنوان مثال جشنواره های خوارزمی ، فارابی ، رازی و… البته در صورت کسب رتبه اول تا سوم.
    ۴-دانشجویان ممتازی که در مدت زمان تحصیلی ۸ ترم در مقطع کارشناسی دانش آموخته شده اند و یا پس از ۶ نیمسال تحصیلی موفق به گذراندن ۱۱۰ واحد درسی شده اند و جزو ۱۰ درصد دانشجویان برتر هم رشته و هم دوره خود از نظر میانگین کل محسوب می شوند. ضمن اینکه رتبه های کشوری آنان در آزمون سراسری در گروه آزمایشی ریاضی فیزیک و علوم تجربی رتبه زیر ۱۰۰ و در گروه آزمایشی علوم انسانی رتبه ی زیر ۵۰ و در گروه آزمایشی هنر و زبان نیز رتبه زیر ۲۰ بوده باشند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا