مشاوره انتخاب رشته کنکور {بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور}

مشاوره انتخاب رشته کنکور 
  •  

    مشاوره انتخاب رشته کنکور

    مشاوره انتخاب رشته کنکور یکی از مهم‌ترین مراحل در زندگی دانش‌آموزان است که باید با دقت و توجه به توانایی‌ها و علاقه‌مندی‌های آن‌ها انجام شود. انتخاب رشته‌ی مناسب در کنکور، تاثیر بسیار زیادی بر آینده و شغلی که دانش آموز می‌خواهد انتخاب کند، خواهد داشت.

    برای انتخاب رشته کنکور، دانش آموزان باید به سوالاتی مانند “چه علاقه‌مندی‌هایی دارم؟”، “چه توانایی‌هایی دارم؟”، “آیا به رشته انتخابی‌ام علاقه‌مند هستم؟” و “آیا رشته انتخابی‌ام در بازار کار جایگاه دارد؟” پاسخ دهند.

    مشاوران تحصیلی می‌توانند به دانش آموزان در این مرحله کمک کنند و با توجه به توانایی‌ها و علاقه‌مندی‌هایشان، رشته‌ی مناسب را به آن‌ها پیشنهاد دهند. همچنین، ارائه مشاوره در مورد آینده شغلی، دوره‌های تحصیلی بعدی و مسیر حرفه‌ای می‌تواند برای دانش آموزان بسیار مفید باشد.

    در نهایت، انتخاب رشته کنکور باید برای دانش آموزان به عنوان یک انتخاب دقیق و مطابق با توانایی‌ها و علاقه‌مندی‌هایشان صورت گیرد تا در آینده به عنوان یک حرفه‌ای موفق و خوشبخت، مشغول به کار شوند.

    ✅ حداقل ما به عنوان مشاوره انتخاب رشته کنکور تو را درک می‌کنیم که الآن در جو حساس انتخاب رشته هستی و قصد داری برای آینده ات تصمیم بگیری.

    ✅ احتمالا این دومین تصمیم بزرگی هست که می‌خواهی قبل از اتمام دبیرستان بگیری.

    ✅ اولین تصمیم برای انتخاب رشته در دبیرستان بود که از بین همه حرف ها و پیشنهاداتی که به تو می‌شد بالاخره تصمیم گرفتی که رشته مورد علاقه ات را انتخاب کنی.

    ✅ ما مشاوران اینجا هستیم تا به عنوان تیمی که برای خیلی از رتبه برترها انتخاب رشته کرده این امکان را در اختیار شما هم بذاریم.

    ✅ داوطلبانی که رتبه های قابل قبولی نداشتند و بعد از انتخاب رشته با مشاور انتخاب رشته کنکور، از دانشگاه و رشته ای که قبول شدن متعجب شدند.

    ✅ به تو کمک می‌کنیم تا شب های تابستان راحت بخوابی و تا وقتی با تو هستیم، به فکر انتخاب رشته کنکور نباشی. این راه برای تو سخت است ولی برای مشاوران آسان.

    دیگه چی؟

    ✅ خیلی ها فکر می‌کنن که انتخاب رشته کنکور برای رتبه برترها خیلی حساس است. که البته ما نقش مشاور انتخاب رشته کنکور را در رتبه های نجومی می‌بینم.

    ✅ اگر روز کنکور شرایط برای تو مساعد نبود و نتوستی نتیجه مطلوب را کسب کنی ما به تو کمک می‌کنیم تا این کمبود جبران بشه.

    ✅ من به تو کمک می‌کنم تا به رشته مورد علاقه ات برسی و در دانشگاهی که رتبه برتر ها ادامه تحصیل میدن درس بخونی.

    ✅ تمام اطلاعاتی که از رشته ها و بازار کارشان می‌خواهی را با تو به اشتراک می‌گذارم و شما تصمیم می‌گیرین که در کدام رشته ادامه تحصیل بدهید.

    ✅ به این فکر کنید که با استفاده از مشاوره انتخاب رشته کنکور چقدر می‌توانید در آینده تان تاثیر بگذارید؟

    ✅ به این فکر کنید که تا اینجا که زحمت کشیدین نیمی از راه بوده و نیمه دیگر و حساس، انتخاب رشته کنکور است.

    ✅ شما از هر نقطه کشور می‌توانید با ما در ارتباط باشید و به صورت غیر حضوری انتخاب رشته کنید.

    ✅ همگام با تیم مجرب شیک اندیش تنها با برقراری تماس صوتی و تصویری به صورت غیر حضوری بهترین انتخاب رشته را از هر نقطه کشور دریافت کنید.

    ✅ همیشه استفاده از تجربیات یک فرد بسیار تاثیرگذار خواهد بود. خیلی اوقات شما با درمیان گذاشتن اهداف تان با دیگران، موانعی را خواهید دید که اصلا به آن توجه نکرده اید. چراکه تجربه کم شما فقط جوانب مثبت را خواهد دید و نه تمام جوانب.

    ✅ تعدادی از ما به صورت احساسی تصمیم می‌گیریم و هیچ گونه چشم اندازی نسبت به آینده نداریم. خیلی از افراد با وجود رتبه های برتر از انتخاب رشته شان پشیمان هستند و این در حالی ست که افراد از مشورت با مشاور انتخاب رشته کنکور به نتایجی رسیده اند که شگفت آور است.

    سهمیه ایثارگران و جانبازان در کنکور:

    شانس مجاز بودن به انتخاب رشته دوره های روزانه و شبانه دانشگاه های دولتی چگونه است؟

    در سهمیه ۵ درصدی ایثارگران در کنکور از هر ۱۰ نفر تقریبا ۹ نفر مجاز به انتخاب رشته کنکور هستند این درحالی است که در منطقه سه و دو از هر ۱۰ نفر داوطلب تقریبا ۳ نفر مجاز به انتخاب رشته روزانه و نوبت دوم هستند.

    نتیجه می‌گیریم داوطلبان سهمیه ۵ درصدی ایثارگران در کنکور، شانس خیلی بیشتری برای مجاز شدن به انتخاب رشته روزانه و شبانه دارند.

    از دیگر خدمات مربوط به سهمیه حضور در جبهه برای فرزندان رزمندگان و همچنین خانواده جانبازان در کنکور، تخفیف شهریه در دانشگاه هاست که با ارائه مدارک می‌توانید از این تخفیف ها برخوردار شوید.

    داوطلبانی که از سهمیه ۵ درصدی ایثارگران در کنکور استفاده می‌کنند در صورت قبولی و ثبت نام در دانشگاه آزاد، پیام نور، دوره های شبانه دانشگاه های دولتی و سایر دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت، از حداقل ۳۰ درصد تخفیف شهریه تا حداکثر معافیت از شهریه برخوردار خواهند شد.

    ضمنا داوطلبان سهمیه ۲۵ درصدی ایثارگران از پرداخت هرگونه شهریه معاف هستند.

    کد پیگیری ۱۲ رقمی سهمیه ۵ درصدی ایثارگران در کنکور سراسری:

    متقاضیان برای اثبات سهمیه ۵ درصدی کنکور باید کد پیگیری ۱۲ رقمی را از ارگان محل خدمت رزمنده دریافت کنند و در سایت سازمان سنجش قسمت اطلاعات، ثبت نام ثبت کنند.

    توجه: حین مراجعه به ارگان محل خدمت رزمنده، بهتراست که کارت ایثارگری را هم به همراه داشته باشید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایثار یا پایگاه اطلاع رسانی ارتش مراجعه کنید.

    تعداد دفعات مجاز استفاده از سهمیه ۵ درصدی ایثارگران در کنکور سراسری چند مرتبه است؟

    برای هر آزمونی که توسط سازمان سنجش برگزار می­‌شود فقط یک بار حق استفاده از سهمیه ایثارگران را دارید.

    بنابرین اگه با مشاوره انتخاب رشته کنکور و استفاده از سهمیه ۵ درصدی ایثارگران در کنکور سراسری یک رشته محل روزانه قبول شدید و یا اگر یک رشته محل غیر روزانه با استفاده از این سهمیه قبول شدید و ثبت نام هم کردید، دیگر قادر به استفاده از سهمیه در کنکور سراسری سال های بعد نخواهید بود.

    اما در صورتی که هیچ رشته ای قبول نشدین و یا رشته ای پذیرفته شدید غیر روزانه بود و ثبتا نام نکردید می­‌توانید در کنکور سال بعد از سهمیه ۵ درصدی ایثارگران استفاده کنید.

    انواع سهمیه ها کنکور سراسری:

    سهمیه ۳ گانه مناطق: با توجه به سه سال دوره دبیرستان این سهمیه ها به سه دسته منطقه ۱، منطقه ۲ و منطقه ۳ تقسیم می‌شوند.

    شما می‌توانید با مشاوره انتخاب رشته کنکور اطلاع از نوع منطقه تحصیل خود از فرصت های پیش رو بهره مند شوید.

    ۱٫ سهمیه مناطق:

    بسته به نوع منطقه تحصیل شما در سه سال پایان دوره دبیرستان به و سطح کیفی آموزشی اعم از امکانات و سهولت در استفاده از آن، مناطق به سه دسته ۱، ۲ و ۳ تقسیم می‌شوند. که منطقه ۱ با بالاترین سطح امکانات آموزشی و منطقه ۳ با پایین ترین امکانات آموزشی است.

    ۲٫ سهمیه ایثارگران و جانبازان:

    شما می‌توانید با استفاده از مشاوره انتخاب رشته کنکور و داشتن سهمیه جانبازی یا ایثارگری در دانشگاهی بسیار عالی ادامه به تحصیل دهید. ۲۰% از ظرفیت هر کد رشته متعلق است به داوطلبان مشمول این سهمیه.

    ۳٫ سهمیه کارمندان:

    جالب است بدانید که ۲۰% از ظرفیت دانشگاه های شبانه تعلق دارد به کارمندان و کارکنان وزارت علوم.

     ۴٫ سهمیه آموزگاران:

    در کنکور انسانی بیشترین سهمیه تعلق دارد به آموزگاران زحمت کش آموزش و پرورش که این مقدار ۸۰% است.

    انتخاب رشته پردیس:

    در این فایل پی دی اف نمونه ای از شهریه ثبت نام سال های گذشته در رشته های شاخه پزشکی دانشگاه های پردیس آورده شده است.

    جدول انتخاب رشته پردیس

     

    ۱٫ ﻛﻠﻴﻪ ﻣﺒﺎﻟﻎ ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﺷﻬﺮیهﻫﺎی درج ﺷﺪه در ﺟﺪول ﻓﻮق، ﺑﺮای ﻳﻚ ﺳﺎل و به ریال می‌باشد.

    ۲٫ ﻫﺮ داﻧﺸﮕﺎه ﻣﺠﺎز اﺳﺖ ﺑﺮ اﺳﺎس ﻧﺎم، ﻗﺪﻣﺖ و جایگاه در رﺗﺒﻪ بندی کشوری پنج تا پانزده درصد کمتر یا بیشتر  ﺷﻬﺮﻳﻪ اﻋﻼم ﺷﺪه از داوطلب دریافت کند.

    ۳٫ داﻧﺸﮕﺎه ها ﻫﻤﻪ ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺮ اﺳﺎس ﻧﺎم، ﻗﺪﻣﺖ و ﺟﺎﻳﮕﺎه در رتبه بندی کشوری ﺑﺮ اﺳﺎس ﻧﺮخ ﺗﻮرم اﻋﻼم ﺷﺪه ﺗﻮﺳﻂ ﺑﺎﻧﻚ ﻣﺮﻛﺰی، درصدی را به ﺷﻬﺮﻳﻪ ﺳﺎﻟﻴﺎﻧﻪ اﺿﺎﻓﻪ ﺧﻮاﻫﻨﺪ نمود.

    ۴٫ در ﺻﻮرت اﻧﺼﺮاف داﻧﺸﺠﻮﻳﺎن از ﺗﺤﺼﻴﻞ در ﺛﺒﺖ ﻫﺎی ﺧﻮدﮔﺮدان و ﻳﺎ ﻇﺮﻓﻴﺖ ﻣﺎزاد ﭘﺲ از ثبت نام و ﺷﺮوع ﺑﻪ ﺗﺤﺼﻴﻞ، دانشگاه ها ﻣﺒﺎﻟﻐﻲ را ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺧﺴﺎرت از ﻓﺮاﮔﻴﺮان درﻳﺎﻓـﺖ ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﻧﻤﻮد. ﻣﺒﻠﻎ ﺧﺴﺎرت ﺑﺮ اﺳﺎس ﻣﺼﻮﺑﻪ ﻫﻴﺄت اﻣﻨﺎی دانشگاه ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ می‌ﺑﺎﺷﺪ.


    برای بهره مندی از مشاوره کنکور و استفاده از مشاوران مجموعه کنکور تاک می توانید وارد صفحه اصلی ما شوید و درخواست خود را به ثبت برسانید. تلاش ما این است تا کمک کنیم عدالت بیشتری بین تمامی کنکوری ها حاکم باشد و همه از فواید داشتنِ مشاور بهره مند شوند.

    شروع انتحاب رشته از مرداد ماه:

    مرداد ماه شروع بازه پر فشار و حساس برای مشاوره انتخاب رشته کنکور ۹۸ خواهد بود. خیلی از شما ها که اولین تجربه را داشته اید. این خود ایجاب می‌کند تا شما مشاوری را انتخاب کنید که برای این بازه حساس به درستی انتخاب رشته کند.

    خیلی از شما ها می‌بایست از این موضوع آگاهی کافی داشته باشید که این امکان وجود دارد که بعد از اعلام نتایج تعجب کنید. تعجب باید رتبه ای که بدست آورده اید و شما نباید به خود اجازه دهید تا ناراحتی بر شما غلبه کند و به صورت احساسی تصمیم بگیرید.

    حتی اگر هم خانواده، اطرافیان، معلم ها و … بر ناراحتی شما دامن زدند، این موضوع را با یک مشاور در میان بگذارید.

    این را بدانید که شما مثل خیلی از افراد از رتبه حاصل شده متعجب یا ناراحت هستید. کنکور یک آزمون جامع و نسبی است که خیلی از افراد نتایج مد نظرشان را کسب نخواهند کرد. این مورد نیاز به دست به کار شدن یک مشاوره انتخاب رشته کنکور را ایجاب می‌کند.

    پس بدون توجه به جو منفی و پر­ تنش بعد کنکور با یک مشاور کنکور صحبت داشته باشید تا بهترین گزینه ها را با توجه به نتیجه حاصله در اختیار بگذارد.

    عاقبت انتخاب رشته اشتباه و احساسی چیزی جز تباه کردن چندین سال از بهترین سال های عمرتان نیست. اینکه در بهترین برهه زمانی از عمرتان در جایی باشید که هیچ علاقه ای به آن ندارید، بسیار ظالمانه است. خیلی از دوستان شما رتبه هایی بدتر کسب گرده اند اما از مشاوره انتخاب رشته کنکور نتیجه خاصی را رقم زده اند.

    حتی با وجود نتیجه نامطلوب، از مشورت با مشاور کنکور بهترین سال های زندگی تان را در دانشگاهی خواهید بود که هر لحظه از آن لذت خواهید برد.

    مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری و مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد :

    این برای خیلی ها آشنا است که هر سال بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری، دفترچه های انتخاب رشته در بازار و سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

    داوطلبان دوست داشتنی به این موضوع کامل توجه کنند که برای دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور ۹۸ به سایت www.sanjesh.org مراجعه بفرمایند. در صورت نیاز به دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸ به سایت www.azmoon.org مراجعه کنند.

    مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی ۹۸:

    داوطلبان کنکور ریاضی ۹۸ از همان سال دهم تصمیم بر مهندس شدن و رویای به سر گذاشتن کلاه های رنگارنگ مهندسی را داشته اند. مواردی را برای انتخاب رشته بهتر به شما ارائه خواهیم کرد و امیدواریم با گذراندن تک تک این موارد از فیلترها، نتیجه مطلوب را در انتها بدست آورده باشید. سه مورد از اساسی ترین ملاک ها در انتخاب مهندسی که می بایست در نظر بگیرید را برای شما عنوان می کنم:

    بر اساس علاقه تان انتخاب رشته کنید.

    شما نباید مثل عموم جامعه فکر کنید. عموم جامعه به رشته توجه می کنند نه خصوصیاتی که با آن موافق تر است. هر رشته های بر اساس محیط کار و باطنی که دارد هر فردی را به خود راه نمی دهد. شما وقتی به خودتان دقت کنید می بینید که از بین همه رشته ها در سال نهم، رشته ریاضی را انتخاب کردید نه رشته های دیگر. پس برای این بخش مهم هم شما باید از بین مهندسی ها رشته های را انتخاب کنید که مناسب روحیات شما و میزان درآمدی است که انتظار دارید.

    از پر طرفدار ترین رشته های مهندسی بین داوطلبان می توان به مهندسی کامپیوتر، مهندسی عمران، معماری، مهندسی پزشکی، مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی نفت، مهندسی هوافضا، مهندسی مواد، مهندسی شیمی، مهندسی معدن، مهندسی نقشه برداری و …  اشاره کرد.

    این رشته ها اغلب ۹۰% از داوطلبان را به خود اختصاص می دهند. سوال بسیار مهم اینجاست که آیا این رشته ها که پر طرفدار هستند، همین اندازه که جامعه جذب دانشجو می کند، نیاز است؟ آیا این حجم بالا از رشته های مهندسی که گفته شد نیاز هست؟ یا اکثریت در اشتباه هستند؟

    این موضوع شاید شما را کمی به فکر فرو ببرد تا رشته ای که انتخاب می کنید را دوست داشته باشید  تا در هر حالت به پیشروی خود ادامه دهید.

    می دانید چرا؟

    چون قرار که نیست برای همیشه دانشجو باشید و عمرتان را پشت میز ها سپری کنید.

    آیا بر اساس دانشگاهی که به آن علاقه داریم انتخاب رشته کنیم؟

    متاسفانه هدف تعدادی از داوطلبان ورود به دانشگاه خاصی است نه تحصیل یک رشته خاص. هیچ توجیه عقلانی ندارد که شما به سراغ رشته های بروید که نه علاقه ای به آن دارید و نه بازار کار خوبی دارد. هیچ موقع هدف شما حضور در دانشگاه خاص نباشد، بلکه در رشته خاص ادامه تحصیل دهید تا بعد از دوره ای که می گذرانید دستاوردی داشته باشید.

    توصیه ما به همکاران مان در بخش مشاوره انتخاب رشته کنکور این است که این افراد را شناسایی کنند و بهترین گزینه را به آنها پیشنهاد بدهند.

    این را بدانید بعد از فارغ التحصیل شدن ناراحت نباشید که شما چرا ترس از ورود به بازار کار دارید. ناراحت نباشید که دوستان تان با وجود ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه شان اما در رنک پایین تر، در حال حاضر مشغول به کار هستند اما شما نه. چون شما به فکر این بوده اید که به هر وسیله ای شده در تهران درس بخوانید اما دوستان شما اینگونه فکر نکرده اند و عقلانی تصمیم گرفته اند.

    بر اساس شهر مد نظرم انتخاب رشته کنم؟

    اینکه شما بخواهید بنا به هر دلیلی از خانواده دور باشید کاملا قابل احترام است. اما اگر بر این باور هستید که زندگی خوابگاه با زندگی در کنار خانواده فرق چندانی نمی کند در اشتباه هستید. حتما از این بابت که در نزدیکی شهرتان مشغول به درس خواندن باشید یا خیر تصمیم قاطع بگیرید. دوره کارشناسی دوره ۴ ساله فوق العاده با اهمیت است که ارزش ریسک کردن را ندارد. سعی کنید بهترین تجربه ها را کسب کنید.

    مشاوره انتخاب رشته تجربی :

    اغلب داوطلبان رشته تجربی علاقه به ادامه تحصیل در شاخه پزشکی دارند. متاسفانه رشته های پزشکی به دلیل استقبال زیادی که از آن می شود، شرایط بازار کار برای آن بسیار تنگاتنگ است. امیدورام دانش آموزان به سمت رشته هایی که شرایط جذب راحت تر دارند گرایش پیدا کنند. رشته هایی که بازار کار آنها نیاز زیادی دارد ولی کمتر از طرف داوطلبان استقبال می شود.

    اما در پایان بهترین انتخاب همان انتخابی است که ریشه در علاقه شما دارد و بازار کار آینده به خوبی تشنه شما باشد. شما این گزینه را می توانید در صحبت هایی که با مشاوره انتخاب رشته کنکور خود دارید بهتر بشناسید.

    مشاوره انتخاب رشته کنکور انسانی:

    وکالت در بین داوطلبان رشته انسانی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. دلیل آن هم جایگاه اجتماعی و درآمد بالای آن است. اما این را بدانید که خیلی از رشته هایی که سایر داوطلبان در آرزوی آن هستند، داوطلبان انسانی می توانند به راحتی شرکت کنند. مثل رشته های مدیریت، حسابداری و دبیری که رشته هایی با جایگاه اجتماعی بالا هستند.

    مشاور انتخاب رشته کنکور زبان :

    رشته زبان از آن جایی که خیلی ها اطلاع دارند رشته ای شناور است. یعنی داوطلبان همه رشته ها اعم از رشته ریاضی، رشته تجربی، رشته انسانی می توانند در آن با یکدیگر به رقابت بپردازند. لذا اگر شما فقط داوطلب این هستید این نوید را به شما بدهم که اکثر داوطلبان به دلیل تمایل به شرکت در سایر رشته ها، به سراغ رشته زبان نمی آیند. پس شانس برای شما در این رشته بسیار بالاست تا به هر شاخه ای که علاقه دارید ورود پیدا کنید.

    مشاوره انتخاب رشته نهم:

    یکی از مهمترین و تاثیر گذارترین انتخاب رشته ها مربوط به پایه نهم است. شاید فکر کنین بهترین زمان برای مشاوره انتخاب رشته کنکور همین موقع است که کاملا درست فکر کرده اید. شروع کنکور از سال نهم می باشد نه سال یازدهم و دوازدهم. پس هر چه زودتر به فکر مشاوره در پایه های پایین تر باشید خیال قبولی خود را در کنکور راحت کرده اید. برای مشاوره انتخاب رشته کنکور  حتما از یک مشاور با تجربه استفاده کنین.

    دفترچه انتخاب رشته :

    طبق روال هر ساله حدود یک هفته الی ۱۰ روز بعد از اعلام نتایج در مرداد ماه، شروع انتخاب رشته کلیک می خورد. داوطلبانی که در کارنامه اولیه قادر به انتخاب رشته شده اند اقدام به دریافت دفترچه انتخاب رشته  کنند. برای جلوگیری از خطاهای رایج ضمن انتخاب رشته بهتر است از فرم پیش نویس در انتهای دفترچه انتخاب رشته کنکور  استفاده نمود. انتخاب رشته به صورت اینترنتی است و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org صورت می گیرد. هنگام انتخاب رشته دقت بالایی را حین نوشتن کدهای درسی داشته باشید تا منجر به بروز مشکل نشود.

    زمان انتخاب رشته کنکور:

    زمان دقیق انتخاب رشته کنکور  تا هم اکنون به صورت دقیق تعیین نشده است. این درحالی است که زمان انتخاب رشته کنکور معمولا بین ۱۵ ام تا ۲۰ ام مرداد ماه صورت گرفت. با توجه به خرابی های ناشی از سیل در برخی از استان های کشور و تاخیر در برگزاری کنکور ۹۸، هنوز زمان دقیق و رسمی انتخاب رشته اعلام در دست نیست.

    توجه بفرمایید که هر داوطلب حداکثر مجاز به انتخاب ۱۵۰ رشته می باشد. حتما در پایان مراحل وارد کردن تک تک رشته ها، کد ۱۵ رقمی به همراه لیست رشته های انتخاب شده را به همراه داشته باشید. این کار در حل مشکلات احتمالی پیش رو بسیار کارساز است.

    اگر شروع مطالعه برای کنکور تا ورود به دانشگاه را ۱۰۰ پله در نظر بگیریم، مهمترین بخش و آسانسور این سفر سخت و حساس، مشاوره انتخاب رشته کنکور است. اگر تا روز کنکور کم کاری کرده اید، اگر در انتهای کار متوجه این شده اید که نحوه درست درس خواندن چگونه است و … دیگر زمان برای بازگشت نیست. مگر اینکه حداقل یک سال دیگر پشت کنکور بمانید. اما اگر انسان لجبازی نیستید و به نظر دیگران توجه می کنید، هنوز فرصت برای جبران هست. این فرصت جبران همان مشاوره انتخاب رشته کنکور است. حتما از افراد با تجربه کمک بگیرید که تخصص بی نظیری در انتخاب رشته دارند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا