مشاوره دکتری تلفنی {مشاوره تحصیلی دکتری سراسری و آزاد}

مشاوره دکتری تلفنی
  • مشاوره دکتری

    دانشجویان دوره‌ی دکتری پس از گذراندن واحدهای آموزشی موظف به گذراندن آزمون دکتری هستند و این آزمون شرط ورود به مرحله‌ی پژوهشی، یعنی نوشتن رساله است .

    پذیرش در مقطع دکتری دانشگاه‌های سراسری به چند صورت روزانه، شبانه ، پردیس دانشگاه‌ها ، پیام نور و غیرانتفاعی صورت می‌گیرد. معمولاً اساتید هر سه دوره روزانه ، شبانه و پردیس و نیز دروسی که دانشجویان پشت سر می‌گذارند یکسان و تنها تفاوت دوره روزانه با شبانه و پردیس در پرداخت شهریه است .

    دانشگاه آزاد اسلامی نیز هر ساله اقدام به پذیرش دانشجوی دکتری می‌نماید که از سال ۹۶، آزمون دکتری دانشگاه آزاد به صورت یکپارچه با آزمون دکتری سراسری و از طریق سازمان سنجش برگزار می‌شود. همچنین دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله نسبت به پذیرش بدون کنکور داوطلبان استعدادهای درخشان در مقطع دکتری نیز اقدام می‌کند .

    مدت تحصیل در دوره دکتری تخصصی آموزشی-پژوهشی حداقل شش نیم‌سال تحصیلی و حداکثر هشت نیم‌سال تحصیلی است. در صورتی که دانشجوی این دوره در مدت مقرر دانش‌آموخته نشود، مؤسسه می‌تواند به پیشنهاد استاد راهنما مدت تحصیل را تا دو نیم‌سال دیگر افزایش دهد . مدت مجاز تحصیل در دوره دکتری پژوهشی حداقل ۳ سال و حداکثر ۴ سال است که حداکثر یک نیم‌سال قابل افزایش است .

    گروه آموزشی شیک اندیش بعنوان ارائه دهنده مشاوره رایگان کنکور دکتری با کادری مجرب در تمامی مراحل این آزمون در کنار شما خواهد بود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا