مردان از چه زنانی خوششان می آید؟

مردان از چه زنانی خوششان می آید؟
  • مردان از چه زنانی خوششان می آید ؟

    در جامعه‌ی امروز، بسیاری از مردان دنبال پیدا کردن شریک زندگی مناسب هستند. اما سوالی که به ذهن می‌رسد این است که مردان از چه زنانی خوششان می‌آید؟

    از آنجا که هر فردی دارای سلیقه و معیارهای خاص خود است، نمی‌توان به راحتی گفت که هر مردی از چه زنی خوشش می‌آید. با این حال، برخی از مشخصاتی که بیشتر مردان به دنبال آن‌ها هستند عبارتند از:

    ۱. زنانی با شخصیت قوی:
    مردان منتظر دوست داشتن زنی هستند که شخصیت قوی و مستقل داشته باشد. زنی که با خود اعتماد به نفس داشته باشد و از زندگی خود لذت ببرد، معمولاً جذابیت بیشتری برای مردان داشته و به خودشان جذب می‌کند.

    ۲. زنانی با استعداد و هوش:
    مردان به دنبال شریکی هستند که داشتن استعداد و هوش بالا را داشته باشد. زنانی که موفقیت‌های زیادی در زندگی خود داشته‌اند و دارای شغلی پویا هستند، جذابیت بیشتری برای مردان دارند.

    ۳. زنانی با نگرش مثبت:
    مردان به دنبال زنانی هستند که نگرش مثبتی در زندگی دارند. زنانی که همیشه لبخند می‌زنند و از زندگی لذت می‌برند، جذابیت بیشتری دارند.

    ۴. زنانی با استقلال مالی:
    مردان دوست دارند که شریک زندگی‌شان دارای استقلال مالی باشد. زنانی که توانایی مالی خود را دارند و به راحتی برای خودشان مشاغل پویا ایجاد می‌کنند، جذابیت بیشتری برای مردان دارند.

    ۵. زنانی با توانایی گفتگو:
    مردان به دنبال زنانی هستند که توانایی گفتگو داشته باشند. زنانی که با احترام به نظرات دیگران گوش می‌دهند و برای بیان نظراتشان بکار می‌برند، جذابیت بیشتری دارند.

    در نهایت، این مشخصات تنها نمونه‌ای از آن‌چه مردان به دنبال زنان هستند هستند. در واقع، هر فردی دارای سلیقه و معیارهای خاص خود است، بنابراین به جای تلاش برای اینکه به یک استاندارد خاص پاسخ دهید، بهتر است بیشتر به خودتان و شخصیتتان اعتماد کنید و در پیدا کردن شریک زندگی مناسب، با توجه به معیارهای خود عمل کنید.

    خانمی به نام مریم مهندس کامپیوتر و کارمند موفق با درآمد خوب از این ناراحت بود که چرا علی رغم موقعیت خوبی که دارد نتوانست نامزد خود را نگه دارد و رابطه ی آن ها به جدایی انجامید.

    مریم و تعداد زیادی از دختران دنبال راه حل می گردند.
    در صحبتی که با مریم داشتم به این نتیجه رسیدم که او به گونه ای رفتار نمی کند که مرد را جذب کند بلکه او آن گونه که خودش دوست دارد عمل می کند و در بسیاری از مواقع طرف مقابل را آزار می دهد، هر چند خودش فکر می کند منظور بدی ندارد.

    مردان از چه زنانی خوششان می آید
    بنابراین به صورت خلاصه می گویم که مردان از چه زنانی خوششان می آید:

    الف – زنان زن:

    بعضی از زنان مردانه عمل می کنند و به گونه ای رفتار می کنند که مرد احساس مسی کند با یک زن خشن روبرو است.

    بر این اساس مر از زن زن بودن را می خواهد و بعد از آن است که به شرایط شغلی و مالی و… می پردازد.

    ب – زنان طلایی:

    یکی از نکاتی که برای مرد بسیار جذاب است این است که زن هنگام روبرو شدن با مرد لبخند واقعی و شادمانه ای داشته باشد.

    این لبخند حس رضایت به مرد القا می کند و مرد برای تداوم این رضایت تلاش می کند.

    ج – زنان خردمند:

    بعضی از زن ها سیاست خوبی در قبال مردان ندارند و به راحتی حرفی می زنند که بعد آن را عوض می کنند و یا لج بازی می کنند.

    اما مرد دوست دارد یک زن با ثبات در کنارش باشد.

    د – زنان مهربان قدرتمند:

    بعضی از زنان به سرعت احساسی هستند و مرد را در وضعیت نگرانی قرار می دهند و بعضی دیگر بسیار سرد و بی روح هستند،

    اما زنانی که به صورت معتدل مهربانی می کنند ولی عزت نفش و شخصیت خود را پایین نمی آورند برای مردان بهتر هستند.

    ه- زنان مدیر:

    بعضی از زنان نمی توانند رابطه ی عاطفی و مسایل زندگی خود را با مرد هماهنگ کنند و این رابطه را مدیریت کنند، بنابراین این زنان جذابیت چندانی برای ازدواج ندارند. ولی زنانی که می دانند چگونه رابطه را به پیش ببرند بهتر عمل می کنند.

    و – زنان ارزش مند:

    بعضی از زنان هر روز یک رفتار دارند و یا دقیقا نمی دانند از رابطه ی خود با طرف مقابل چه می خواهند ولی زنانی هستند که ارزش های زندگی خود را می شناسند و می دانند در چه موقعیتی چه کارهایی انجام دهند. این گروه دوم بسیار موفق تر عمل می کنند.

    یعنی ارزش های خود را می شناسند و طبق آن ارزش ها عمل می کنند. و به همین خاطر وارد هر رابطه ای نمی شوند. برای شناخت ارزش ها باید این سوال را از خود بپرسیم که من از این رابطه چه می خواهم و در کل من از زندگی چه می خواهم و چه چیزی برای من مهم است. در این صورت شخص به راحتی حرف و نظرش عوض نمی شود.

    ز – زنان شنوا:

    بعضی از زنان چندان به نیازهای مرد توجه نمی کنند و بیشتر به فکر خود هستند. این باعث طرد شدن مرد می شود . گاهی مرد به زن نکته ای را گوشزد می کند و اگر زن این نکته را در نظر بگیرد بسیار به مرد حس خوبی القا می کند. یعنی مرد احساس می کند که مورد توجه قرار گرفته است.
    یادمان باشد که موفقیت و یا شکست در روابط به طرحواره های ما بستگی دارد؛ طرحواره ها یعنی نقشه ها و تصاویر و خاطرات و باورهایی که از دوران کودکی در ذهن ما نقش بسته است و زندگی ما طبق همین طرحواره ها پیش می رود.

    در این مقاله به نکاتی در مورد اینمه مردان از چه زنانی خوششان میآید اشاره کردم . امیدوارم مورد استفاده شما دوستان قرار بگیرد .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا