در اولین قرار ملاقات، پول را چه کسی حساب کند؟

در اولین قرار ملاقات، پول را چه کسی حساب کند؟
  • قرار ملاقات اول پول را چه کسی حساب کند؟

    قرار ملاقات اول همیشه می‌تواند یک تجربه دلچسب و هیجان‌انگیز باشد، اما یکی از مسائلی که ممکن است برای بسیاری از افراد مبهم باشد، محاسبه هزینه‌های قرار ملاقات است. این سوال معمولاً برای جوانانی که به تازگی با تاریخ‌های اینترنتی آشنا شده‌اند، مطرح می‌شود. در این مقاله به بررسی این سوال و توضیح نحوه محاسبه هزینه‌های قرار ملاقات پرداخته خواهیم شد.

    در ابتدا، باید توجه داشت که هزینه‌های قرار ملاقات همیشه بر عهده کسی است که دعوت به قرار ملاقات کرده است. به عبارت دیگر، اگر شما دعوت به یک قرار ملاقات کرده‌اید، شما باید هزینه‌های آن را پرداخت کنید. این شامل هزینه‌های مربوط به مکان قرار ملاقات، غذا و نوشیدنی، حمل و نقل و هر چیز دیگری است که مرتبط با قرار ملاقات باشد.

    به عنوان مثال، اگر شما یک قرار ملاقات برای ناهار با یک دوست تنظیم کرده‌اید، شما باید هزینه‌های مکانی که ناهار می‌خورید، هزینه‌های غذا و نوشیدنی و هزینه‌های حمل و نقل برای رسیدن به محل قرار ملاقات را پرداخت کنید.

    با توجه به اینکه هزینه‌های قرار ملاقات همیشه بر عهده دعوت کننده است، در صورتی که شما دعوت شوید، بهتر است نگران هزینه‌ها نباشید. با این حال، در صورتی که می‌خواهید با دوستان خود قرار ملاقات دهید، بهتر است هزینه‌های قرار ملاقات را پیش از قرار ملاقات برای هماهنگی هزینه کنید. این کار می‌تواند به شما کمک کند تا از هر گونه نارضایتی یا ابهامی درباره هزینه‌ها جلوگیری کنید.

    در نهایت، باید توجه داشت که هزینه‌های قرار ملاقات بستگی به شرایط و موقعیت قرار ملاقات دارد. به عنوان مثال، هزینه‌های قرار ملاقات برای یک شام در یک رستوران لوکس در شهر بسیار بیشتر از هزینه‌های قرار ملاقات برای یک قهوه در یک کافی‌شاپ عادی است. بنابراین، برای محاسبه هزینه‌های قرار ملاقات، باید به شرایط و موقعیت قرار ملاقات توجه کنید و مبلغی را که برای پرداخت هزینه‌ها لازم است، در نظر داشته باشید.

    شاید در نگاه اول برای خانمها این سوال کمی عجیب بیاید ولی سوال خیلی از دختران مستقل مالی از ما همین سوال ساده بوده است !! معمولا برای انتخاب همسر آینده شما بیش از یک جلسه قرار ملاقات با خواستگار خود دارید که نکات زیر را باید توجه داشته باشید.

    قرار ملاقات در طول سالهای گذشته بسیار تغییر کرده. خیلی از خانومها می پرسند که دچار سردرگمی میشن وقتی نوبت به حساب کردن میز رستوران میرسه (یا هرچیزی که نیاز به پرداخت داره) .

    قبلا کاملا مرسوم بود تمام هزینه های قرار ملاقات، گردش، سینما و خلاصه همه جور خرجی به عهده مرد باشه و هر دو طرف از اینکار لذت می بردند و مرد از اینکه پرداخت می کند احساس لذت می کرد و خانم هم از اینکه می دید بخاطر او هزینه  می شود احساس خوبی داشت.

    ولی با گذشت زمان زنها صاحب شغل شدند و احساس استقلال بیشتری پیدا کردند و در خیلی از کشورهای غربی که بسیار به تساوی بین زن و مرد اعتقاد شدیدی دارند سهم هزینه های هر دو جنس در رابطه دونفره به شدت به هم نزدیک شده است.

    اما نکته مهمی که می خواهیم بررسی کنیم این است که در قرار ملاقاتهای اول بخصوص سه تای اولی آیا خانمها باید دست به جیب شوند یا خیر؟

    پیشنهاد ما مسلما خیر است. یعنی سعی کنید حداقل در سه مورد اول مخصوصا جلسه اول این کار را نکنید.

    این کار دو خاصیت دارد: اول اینکه ارزش ذهنی شما را بالا می برد و نشان می دهید که فرد مقابل برای رسیدن به شما باید تلاش بیشتری از خود نشان دهد و دوم اینکه مرد هم احساس بهتر و قدرت بیشتری دارد. این کار نشان می دهد او از استقلال مالی خوبی برخوردار است و می تواند از هزینه های حداقلی بر بیاید.

    قرار ملاقات اول با دوست پسر، اولین قرار ملاقات، قرار ملاقات با خواستگار

    قرار ملاقات اول با دوست، اولین قرار ملاقات، قرار ملاقات با خواستگار

    البته نکته مهم اینست که شما باید پیشنهادی برای حساب کردن بدهید. یعنی فرض کنید در یک رستوران هستید و پیش خدمت صورت حساب را میاورد. وانمود کنید که مایلید پول غذایتان را پرداخت کنید(به سمت کیف خود بروید و دنبال کارت اعتباری یا پول نقد بگردید و…) در ۹۹ درصد مواقع فرد مقابل نمی گذارد شما حساب کنید و اگر یک (۱%)درصد خواست که دنگی حساب کنید، این کار را قبول کنید. اگر احساس می کنید فرد با ارزشی است و دفعه بعد قرار گذاشتید این بار موقع حساب پول اصلا به روی خود نیاورید و بگذارید طرف مقابل خودش حساب کند.

    نکته طلایی در اینست که سر حساب و کتاب جر و بحث و تعارف بیش از حد نکنید که در بین ایرانی ها بسیار رواج دارد. خود را موجه و آرام نشان دهید و بیش از اندازه معقول اصرار نکنید. پافشاری و بحث بر سر حساب کردن به شدت به وجهۀ شما لطمه می زند.

    البته اگر روابط شما صمیمی تر شد بهتر است مثل خانمهای سودجو و به اصطلاح (بکَّن) نباشید که فقط آویزون طرف مقابل است! در خیلی از مواقع می توانید هزینه ها را دنگی حساب کنید و در هزینه ها کمک حال هم باشید. البته در این شرایط احتمال اینکه به سمت ازدواج بروید زیاد شده است.

    این روش به شما کمک می کند که بسیار مسقل و با اعتماد به نفس مالی بالا جلوه کنید. اگر با مرد بی عرضه و بیکاری که حاضر نیست در رابطه یک ریال هم خرج کند، مواجه هستید بهتر است این رابطه را هر چه زودتر تمام کنید. اینگونه افراد شکمشان را پیش شما سیر میکنندو عاطفه خود را در جای دیگری خرج!!

    قرار ملاقات اول با دوست پسر، اولین قرار ملاقات، قرار ملاقات با خواستگار

    اولین قرار ملاقات، قرار ملاقات با خواستگار

    البته بازهم به طرف مقابل بستگی دارد که چطور آدمی باشد و یا در حال حاضر دچار بحران مالی است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا