تمرین تجسم روز رویایی

تمرین تجسم روز رویایی
  • تمرین تجسم روز رویایی

    به نام خداوند سمیع و بصیر،خطاپوش بخشنده بی نظیر

    تجسم روز رویایی

    ذهن شما این قدرت را دارد تا لحظه ها و اتفاقات آینده زندگی شما را رقم بزند.شما میتوانید به جای اینکه منتظر لحظه های آینده زندگی خودتان باشید و سپس نسبت به آن اتفاقات واکنش نشان دهید،خودتان لحظه های بعدی زندگیتان را دقیقا به همان شکل که دوست دارید رقم زده و بسازید.

    تنها کاری که برای اینکار باید انجام دهید این است که ذهنتان را برای آن اتفاق دلخواه آماده و برنامه ریزی کنید،سپس میبینید که همه چیز کاملا اتوماتیک،همانطور که میخواستید رخ خواهد داد.

    اما چگونه؟

    چطور میتوانید ذهنتان را گام به گام برای رسیدن به اهداف و خواسته های خود برنامه ریزی کنید؟

    از شما میخواهم تا با صرف چند دقیقه وقت  و استفاده از یک قلم و کاغذ به سوال من پاسخ دهید…

    اگر واقعا این توانایی را داشته باشید که امروز خودتان را شکل داده و بسازید،دوست دارید تا امروز شما به چه شکلی باشد؟چه اتفاقاتی برایتان رخ دهد؟از لحظه ای که از خواب بیدار میشوید تا پایان شب!

    کمی به این سوال فکر و روی آن تمرکز کنید و سپس به آن پاسخ دهید،تمامی اتفاقاتی که دوست دارید در طول روز برایتان اتفاق بیفتد را با جزئیات بنویسید.تلاش کنید تا این کار را با تمام حواس پنجگانه خودتان انجام دهید. 

    نوشتن  اتفاقات که تمام شد،چند بار از روی نوشته دوباره آن را مرور کرده و بخوانید تا ملکه ذهن شما شود.

    هر روز بعد از بیدار شدن از خواب،قبل از انجام دادن هرکاری و قبل از اینکه از رختخواب خارج شوید،این کار را برای آن روزی که در پیش دارید و تمام اتفاقات مثبتی که دوست دارید در طول آن روز برایتان رخ دهد،انجام دهید.

    بعنوان مثال امتحان رانندگی دارید: خودتان را تصور کنید که از امتحان سربلند و خوشحال بیرون آمده اید،دوستی که همراه شما بوده به شما تبریک میگوید و شما بسیار خوشحال و راضی هستید.سعی کنید حس وحال واقعی همان لحظه را داشته باشید واین کار را با حس واقعیت انجام دهید. نکته قابل توجه اینکه شما باید به یک مرحله بالاتر فکر و تجسم کنید و نیازی نیست که به نحوه انجام دادن آن کار یا اتفاق توجه کنید. در مثال بالا شما نباید به این فکر کنید که چطور سوار ماشین شدید،چطور حرکت کردید،مسئول گرفتن امتحان چه چیزی گفت،چه درخواستی کرد و…شما همیشه باید به یک مرحله بعدتر فکر کنید و روی آن تجسم کنید و همیشه خودتان را پیروز و موفق و خوشحال تجسم کنید.شما میتوانید این تمرین را برای هر اتفاق و کار دیگری هم انجام دهید.  

    بازهم تکرار میکنم که شما نباید از رختخواب خارج شوید و بعد از بیدار شدن از خواب اولین کار شما تجسم اتفاقاتی است که میخواهید در طول روز برایتان رخ دهد.

    این تمرین را هر روز صبح انجام دهید و بزودی شاهد نتایج شگفت انگیز آن در زندگی باشید.  

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا