جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شیک اندیش » مطالب مخصوص آقایان » اشتباهات رایج در جذب زنان

اشتباهات رایج در جذب زنان

نشانه هایی که شما را از جذب زنان دور می‌کنند

برای ما مرد ها، زیاد مهم نیست که زن خجالتی باشه یا با اعتماد بنفس. چون ما مردها، جذب زیبایی زن میشیم. اتفاقا، اگر زن، خجالتی باشه، ما در کنار اون، بیشتر احساس قدرت میکنیم. تا آخر مطلب رو بخونید تا ببینیم اشتباهاتی که مرد ها در جذب زنان انجام میدن چی هست

ولی در زنها، اینطور نیست! چون زن ها به ویژگی های باطنی مثل اعتماد بنفس، اطمینان به توانایی و خجالتی نبودن مردها جذب میشن. پس پسرایی که، این ویژگی ها رو ندارن، یعنی خجالتی و کم رو هستند، اغلب نمیتونن برای خودشون، رابطه عاطفی دست و پا کنن، یا اگرم تونستن، اون شخص، شخص مورد علاقشون نیست! چون بیشتر اوقاتشون رو توی فرندزون دارن میگذرونن و بیشتر زنها، تمایلی به صحبت با این افراد ندارن.

۹ نشانه ای که شما ضعف دارید (چیا هستن و چطور اون نشانه هارو محو کنیم)

۱- از ارتباط چشمی میترسید

این به این معنی نیست که برید زل بزنید به چشمای دختر، ولی جوری باشه که حداقل ۵ ثانیه تا ۱۰ ثانیه، هر ازگاهی بتونید توی چشماش نگاه کنید. اگر پسر بخواد به اطراف یا زمین یا هوا یا هرجای دیگه ای غیر از چشمای دختر نگاه کنه، این نشونه ی ضعفه و زنها، جذب ضعف مرد نمیشن. این ضعف، شما رو در جذب زنان ناکام میذاره

نگاه چشمی بی اثر

۲- یادش میره چی میخواد بگه و دست و پاش رو گم میکنه

اصلا بیشتر مشکلاتی که پسرا دارن، بخاطر همینه. یعنی وقتی یه دختر زیبا میبینن، دست و پاشونو گم میکنن و به چی بگم چی بگم میوفتن. چون به ارزش ها و توانایی های خودشون شک میکنن و اینقدر به چی بگم چی بگم فکر میکنن، تا دختر بفهمه که مضطرب هستند. اینطوری به محضی که دختر فهمید که پسر مضطرب هست، کلاً سرد میشه. پسری که اعتماد بنفس داره، میتونه به راحتی مکالمه رو دستش بگیره و بره جلو، نگران این که چی بگه نیست! اون اصلا زحمت فکر کردن به حرفاشو نمیده. جوری صحبت میکنه، انگار !!!داره با دوست خودش صحبت میکنه. نگران چیزی نیست! خیلی عادی و ریلکس باشید و جذب زنان رو سخت نکنید!

حتما بخوانید
بلوغ مردانه چیست و چه نقشی در رشد فکری و موفقیت در زندگی دارد
رفتارهای درست برای جذب زنان

۳- شک داره که دختر، جذب پسرای هم تیپ خودش میشه یا نه

اگر پسری به خودش شک داشته باشه، نیاز نیست که بگه، بلکه کافیه فقط این ضعف رو داشته باشه که توی حرف زدنش، بادی لنگوییج و نحوه پاسخدهی به صحبت های دختر، این قضیه، فوران بکنه و به راحتی لو بره! مثلا پسر اگه بخواد تواضع بیش از حد نشون بده، انگار که دختر لطف کرده که با اون صحبت میکنه، کیس مورد نظر ما، سریعاً سرد میشه و بیخیال رابطه میشه. طبیعاً زن ها احترام بقیه به خودشون رو دوست دارن ولی اینکه یه نفر بیاد جوری رفتار کنه که عمیقاً به اون دختر محتاجه و خیلی شانس آورده که اون رو ملاقات کرده، کلاً سرد کننده هست.

۴- اعتماد بنفس، در مکالمه نایابه

چطوری؟ یعنی طرف جوری صحبت میکنه، که انگار شک داره، با شک نظرش رو میگه و صداش رو آروم میاره پایین که دختر اصلا نشنوه! اینها، تماماً بخاطر نبود اعتماد بنفسه! اگر پسری به توانایی ها و وجود خودش شک داشته باشه، وقتی صحبت میکنه آروم حرف هاشو زمزمه میکنه که دختراصلا نشنوه! چرا؟ چون به خودش شک داره! به حرفایی که میزنه شک داره که مبادا به اندازه کافی باحال یا خوب نبوده باشن. گفتیم …. زن هم به ضعف های احساسی، جذب نمیشه! بدونید که جذب زنان برپایه اعتماد بنفس واقعی میچرخه!

۵-از بیان خود واقعیش برای جذب زنان، میترسه مبادا اینکه قضاوت بشه!

یعنی جوری رفتار میکنه که این شخصیتی که داره نشون میده، از خود واقعیش، بهتر یا نایس تره تا با این روش، دختر رو تحت تاثیر قرار بده! وقتی زنی، میبینه شخصی با چهره‌ی واقعی خودش وارد نشده، به محضی که فهمید، گاردش میاد بالا، چون با یک شخصیت فیک رو به رو شده، شخصیتی که اینقدر وجود نداشته که خود واقعیش رو نشون بده؛ بلکه میخواسته با شخصیت فیک، اون زن رو بدست بیاره

فیک و دروغین بودن برای جذب زنان

۶- قدرتش رو جذب زنان به دختر میده:

یعنی هرچی دختر میگه، میگه چشم و بله. یس من میشه و ارزش اجتماعی خودش رو دربرابر دختر میاره پایین، تا شاید دختر، شانسی بهش بده! دختر رو منتهی به یه “اره” یا “نه” میکنه، بلکه شـــاید دختر بگه اره.خب چیزی که هست اینه که، بهتره پسر، خود واقعیش باشه جای اینکه “نه” بشنوه! پسرا نمیدونن که تنها کاری که باید انجام بدن اینه که طی مکالمه ۶ ویژگی برتری قدرت جذب هست و من مفصل توی کلاسم توضیح دادم راجبش رو، انجام بده، اون رو جذب کنه، تا گارد دختر بیاد پایین، آماده‌ی صمیمی شدن با شما بشه و در نهایت، به شما علاقه مند بشه

حتما بخوانید
8 مورد از مشخصات یک مرد جنتلمن⭐

۷- سعی میکنه با وضعیت مالی و اجتماعیش، دختر رو تحت تاثیر قرار بده:

اگر موضوع بحث، موقعیت اجتماعی یا وضعیت مالی شد، صحبت درباره اون، اونهم خیلی ریلکس و راحت، اشکالی نداره. ولی اگر پسری بخواد لاف بیاد و هی اینهارو بیان کنه، یا مثلا،از چیزایی که قراره بدست بیاره، صحبت کنه، اون هم ناشی از ضعف، برای دختر سرد کنندس، چون میگه اگه واقعا چیزایی که میگه، راسته، پس چرا اینقدر با شک و تردید بیان میکنه! اگر زنی، بفهمه که پسر، خودش رو در حد زن نمیدونه و مجبوره که نقش بازی کنه تا زن رو تحت تاثیر قرار بده، اتفاقی که میوفته اینه که زن به طور کلی، دیگه بدقلق بازی در میاره . بعد از اون، زن به چیزهایی مثل ” وایسا ببینم … من که از اون بهترم،  اون لیاقت منو نداره، بیرون رفتن با اون، وقت منو میگیره” فکر میکنه و وقتی این اتفاق افتاد، برای اون شخص، دیگه احترامی قائل نیست و کلاً بیخیالش میشه.

خرج کردن پول برای جذب زنان

۸- بادی لنگوییج پر از استرس:

مثلا جوری بدنش رو فرم بده انگار پر از استرسه و نگرانه که هر لحظه دختر، علاقش به خودش رو از دست بده و کلاً نابود بشه همه چی! حتی حاضر نیست در صورت دختر نگاه .کنه

۹- ناتوانی در رد کردن تست های زنان:

بعضی از زنان، به راحتی با شما معاشرت میکنن و تستی در کار نیست، ولی اغلب زن ها، شما رو در شرایط سخت قرار میدن که ببینن آیا شما از نظر اعتماد بنفس، اوکی هستید یا نه! یعنی اگر زن مرد رو تست کرد و زیاد مکالمه رو با مرد پیش نبرد، مرد به خودش شک میکنه و استرس میگیره. در این لحظه، زن حس اولیه ای که به مرد داشت رو، کلاً از دست میده و بیخیال پسر میشه. چون زن ها، به ناتوانی مرد، علاقه ای ندارن!

نابالغی در جذب زنان

ولی چیزی که پسرها نمیدونن، اینه که با اعتماد بنفس بودن و جذب کردن زنان، کار بسیار راحتیه. فقط باید آموزش دیده باشید:

راه حل هایی که من برای جذب زنان، به شمامیدم:

در حقیقت، دلایل خیلی زیادی وجود داره که من به شما بدم، که شما خودتون رو باور کنید، چیزهایی که در پس ناخودآگاهتون، خاموش مونده ولی فقط نیازه که یه جرقه بخوره تا بیاد در ضمیر خودآگاهتون. باور کردن خودتون، خیلی کار آسونیه. فقط کافیه قدرت جذب زنان رو بلد باشید، بعد قدرت بحث. دو کلاسی که من برای شما کامل، آماده کردم و زمان میبره که گوش کنید و آماده بشید. اعتماد بنفس راحت ترین راهیه که میشه با دسترسی بهش، به راحتی دخترای زیادی رو جذب کرد.

حتما بخوانید
دامی بنام “سعی کن خودت باشی”

وقتی شما اعتماد بنفس نشون میدید، دختر خودش خودکار جذب شما میشه. نیاز نیس که فکر کنه یا آنالیز کنه. جالب اینجاست که شما میفهمید که دختر میاد به سمتتون یا نه! و وقتی میاد به سمت شما، اعتماد بنفس شما، به صورت شارپی بالا میره! این سیکل اعتماد بنفس اینقدر تکرار میشه که شما هرروز با اعتماد بنفس تر میشید و نیازی نیست که شما بخواهید فکر کنید دربارش؛ چون در وجود شما نفوذکرده. فرقی نداره زن مقابل شما، چقدر زیبا یا سخت باشه، اونها اعتماد بنفس رو دوست دارن و در قرن ۲۱، اینقدر تشنه اعتماد بنفس هستند که کافیه یک ذره بهشون نشونش بدی، تا ببینی چطور، تملق تورو میکنن تا بدستت بیارن.

تو جذابیت رو کنترل میکنی

بیشتر پسرها نمیدونن چقدر کنترل این جذابیت آسونه، یعنی میتونن جذابیت خودشون رو برای زن ها رو کنترل کنن. برای یک زن زیاد کنن و برای یک زن کم ….

ولی کاری که میکنن، صبح به صبح پا میشن و آرزو میکنن که کاش اون دختر از من خوشش بیاد . یک اتفاق جادویی بیوفته ولی جالب اینجاس که اصلا تلاشی برای استارت رابطه هم نمیزنن. فقط امیدوارن که اتفاق بیوفته. نکته ی مهیجش اینجاس که ایجاد جذابیت برای یک رابطه، کاملاً دست پسره ولی اقدامی نمیکنه. پسر میتونه به طور مداوم این استارت رو بزنه و جذابیت بین خودش و زن رو زیاد کنه.

راحت ترین راهش اینه که، ۹ مورد بالا رو انجام ندید، راحت با دختر صحبت کنید و اون تسلط بر احساسات خودتون رو در حین مکالمه با دختر، به نمایش بزارید، اینطور بفهمه که مثل بقیه پسر ها، اصلا ترس و استرسی ندارید و واقعا خودتون رو پایین تر دختر نمی بینید یا اون ۶ ویژگی که در کلاس قدرت جذب گفتم رو، اگر کامل به نمایش بزارید، به یقین، جذب شما میشه؛ چون چیزی بهتر از کسی که اینهایی که گفتم رو، پیدا نمیکنه. بیشتر پسرها، در خلاء و نبود دختر از بدو تولد، خیلی با این جنس، غریبه هستند و فکر میکنن که معاشرت باهاشون سخته! ولی اینطور نیست. فقط کافیه، جرقه رو بزنید.

Picture of شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “اشتباهات رایج در جذب زنان” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

پیمایش به بالا