چه وقتهایی نباید دلتان برای دختری بسوزد؟!

چه وقتهایی نباید دلتان برای دختری بسوزد؟!
  • آموزش همسریابی– یکی از اشتباهات فاحش پسران در هنگام همسریابی و یا اوایل آشنایی با دختران این است که وقتی دختری شروع به شکایت از چهره، قیافه و یا لباس خود می کند، شما برگردید و به طرف دلداری بدهید که نه بابا خیلی قیافت خوبه و لباست خیلی قشنگه و… اگر دختری شروع به گله از خودش یا قسمتی از اندامش و بدنش می کند در واقع به دنبال تایید شماست که بگویید خیلی هم خوب است و از اینگونه صحبتها نیست. چرا که اصولا حرفهای شما را باور نخواهد کرد.

    چیزی که او واقعا به دنبال آن میباشد اینست که شما به او کمک کنید تا از این حالت روحی بد و نامساعد خارج شود. و دوباره حس خوشحالی و نشاط داشته باشد.

    یعنی دیدن نیاز واقعی او و فهمیدن درخواست اصلی او در پشت شکایت و ناله های سطحی او. با دیدن و فهمیدن نیت اصلی دختران، شما فردی حرفه ای و با تجربه که نماد مردانگی است جلوه خواهید کرد که بسیار جذابیت به همراه خود دارد.

    در آن لحضاتی که دختر حس جالبی به خود و محیط ندارد اعتماد به نفسش پایین است و یک حالت ناامنی به او دست میدهد که دلایل متعددی می تواند داشته باشد. البته به این نکته توجه داشته باشید که این حالت گذرا و موقت است و شما می توانید با با رفتار خود این حالت را تغییر دهید.

    شما به این قضیه بعنوان یک فرصت ناب توجه داشته باشید و حس خوبی به طرف مقابل القا کنید.

    راه ساده آن شوخ طبعی، سرزندگی و گاهی شیطنت است که می توانید سربه سرش بگذارید.

    یه جوری مبالغه آمیز یا غیر مستقیم شوخی کنید که آره واقعا قیافش ضایع شده (مثلا با مدل ابرو یا مدل موی فلان جور) یا با حالت خنده بگویید خیلی لباسهایش نافرم است و تا آن لحظه دقت نکرده بودید و… کلا باید طرف بفهمد دارید شوخی می کنید و نه اینکه جوری رفتار کنید که ناراحت شود. البته اگر طرف مقابل شما به شدت زودرنج است، مواظب حرفها و رفتار خود باشید.

    این کار، به زیرکی و مهارت شما در شوخی بستگی دارد.

    مثلا طرف می گوید: ” امروز مدل موهام خیلی افتضاح شده” شما هم با حالت خاصی بگویید” حقیقتش روم نشد بگم واقعا افتضاحه”

    قیافه ی  شوک شده دختر در این لحظات دیدنیه که شما با شوخی شرایط را عوض می کنید.

    قطعا منتظر باشید که روی بازوان شما از حرس کوبیده می شود و شما باید با لبخند و تسلط بدون اینکه بداخلاقی کنید شرایط را اداره کنید.

    می توانید تمام لحظات این نقطه ضععف را یادآوری کنید که مثلا :همه دارند به مدل موهای تو نگاه می کنند” و از اینکه با او در خیابان راه می روید احساس خجالت می کنید و…

    هدف این است که به او بفهمانید خیلی قضیه مهمی نیست و او را از حالت ناراحتی در بیاورید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا