جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شیک اندیش » آکادمی روابط عاطفی و ازدواج »  ۱۲ نشانه که دل او با تو نیست

 ۱۲ نشانه که دل او با تو نیست

۱. او به تو توجه نمی‌کند: اگر او به شما توجه نمی‌کند و وقتی با شما صحبت می‌کند، نگاهش به جایی دیگر می‌رود، احتمالاً دلش با شما نیست.

۲. او پیام‌های شما را نمی‌خواند: اگر او پیام‌های شما را باز نمی‌کند و یا به آنها پاسخ نمی‌دهد، این یکی دیگر از نشانه‌هایی است که دلش با شما نیست.

۳. او در برنامه‌های مشترک شما شرکت نمی‌کند: اگر او همیشه به برنامه‌های مشترک شما شرکت نمی‌کند و به جای آن درخواست‌های دیگر را پذیرفته، احتمالاً دلش با شما نیست.

۴. او به شما به‌عنوان دوست نمی‌پردازد: اگر او به شما به‌عنوان دوست خود توجه نمی‌کند و به جای آن با افراد دیگر به‌عنوان دوستان خود رفتار می‌کند، این یکی دیگر از نشانه‌هایی است که دلش با شما نیست.

۵. او هیچ‌وقت از عشق و عاطفه صحبت نمی‌کند: اگر او هیچ‌وقت از عشق و عاطفه صحبت نمی‌کند و به جای آن همیشه در مورد موضوعات دیگر صحبت می‌کند، احتمالاً دلش با شما نیست.

۶. او به شما دغدغه نمی‌کند: اگر او به شما دغدغه نمی‌کند و به جای آن به مسائل دیگر علاقه‌مند است، احتمالاً دلش با شما نیست.

۷. او به شما احترام نمی‌گذارد: اگر او به شما احترام نمی‌گذارد و به جای آن برخلاف اراده شما عمل می‌کند، این یکی دیگر از نشانه‌هایی است که دلش با شما نیست.

۸. او به شما علاقه ندارد: اگر او به شما علاقه ندارد و به جای آن به افراد دیگر علاقه‌مند است، این یکی دیگر از نشانه‌هایی است که دلش با شما نیست.

حتما بخوانید
تاثیرات ازدواج بر سلامت روانی افراد(بررسی اثرات مثبت ازدواج بر روان فرد)

۹. او به شما همیشه انتقاد می‌کند: اگر او به شما همیشه انتقاد می‌کند و به جای آن که از شما تشویق بگیرد، این یکی دیگر از نشانه‌هایی است که دلش با شما نیست.

۱۰. او به شما اطمینان نمی‌دهد: اگر او به شما اطمینان نمی‌دهد و به جای آن شما را ترسانده، این یکی دیگر از نشانه‌هایی است که دلش با شما نیست.

۱۱. او به شما بی‌تفاوت است: اگر او به شما بی‌تفاوت است و به جای آن که نسبت به شما محبت کند، این یکی دیگر از نشانه‌هایی است که دلش با شما نیست.

۱۲. او به شما وفادار نیست: اگر او به شما وفادار نیست و به جای آن که پایبند به شما باشد، به افراد دیگر وفاداری می‌کند، احتمالاً دلش با شما نیست.

تا حالا شده یکی از نزدیکانت  ( مثلا خواهرت یا دوستت ) رو ببینی که عاشق شده اما در یک رابطه خیلی بد به سر می بره و کاملا مشخصه کسی که باهاش رابطه داره دوسش نداره؟

وقتی مثلا دوستت بهش عاشقانه نگاه می کنه ، طرفش او رو نادیده می گیره و خودش رو با موبایلش سرگرم می کنه و یا با یکی دیگه حرف می زنه و تو تعجب می کنی که این دیگه چه احساس بیماریه که دوست بیچاره ات داره و برات واقعا عجیبه که چطور دوست باهوش و زرنگت اینقدر احمق شده که نمی تونه همچین چیز به این واضحی رو ببینه و خودش رو درگیر این رابطه کرده ؟

خوب دلیلش کاملا واضحه. دوستت عاشقه. و تو هم نمی تونی حالیش کنی که آخر این راهی که داره می ره دل شکستگی و ناامیدیه و عشقی که داره تجربه می کنه در واقع عشق نیست. نشانه ها کاملا واضحه و او چشمهاشو بسته و نمی تونه ببینه.

حتما بخوانید
پیامدهای احتمالی ازدواج با شخصی که قبلا رابطه جنسی داشته ⭐

اما دوست خوبم فکر نکن که هیچ وقت ممکن نیست خودت همچین حماقتی رو مرتکب بشی …..همیشه این خطر وجود داره که درگیر رابطه ای بشیم که در ابتدا خوب پیش رفته اما بعد از مدتی همه چیز برعکس شده و ما هم چون بیش از اندازه براش از لحاظ احساسی سرمایه گزاری کردیم و غرقش شدیم ، چشمهامون رو روی همه چیز می بندیم و اجازه میدیم طرف هر جوری که دلش خواست باهامون رفتار کنه….

در این مقاله چند نشانه که نشون میده دل شریک احساسیت با تو نیست رو آوردم … اگه فکر می کنی درگیر همچین رابطه ای هستی بهتره خوب فکر کنی و قبل از اینکه دیر بشه کاری برای زندگیت انجام بدی…..

  1. هیچ عکسی از تو در شبکه های اجتماعی نمی گذاره …در عوض صفحه هاش پر از عکس دخترهای مختلفه…
  2. وقتی با تو هست حواسش درگیر زنهای دیگه هست….
  3. فقط وقتی یه چیزی ازت می خواد تو رو دوست داره و بهت توجه می کنه….در باقی اوقات به زحمت می تونی توجه اش رو جلب کنی.
  4. وقتی باهات بیرون میره توجهی به ظاهرش نداره….اما وقتی بدون تو جاهای دیگه میره کاملا شیک می کنه…
  5. وقتی با تو هست مدام داره مسیج می ده و یا با تلفن با دیگران صحبت می کنه….انگار که تو اونجا نیستی.
  6. کاری برات انجام نمی ده…مدام عذر و بهانه میاره.
  7. در مورد موضوعات مهم زندگیش تو آخرین نفری هستی که خبردار میشی. هیچ وقت برات درددل نمی کنه…سر از زندگیش در نمیاری.
  8. تا زمانی که براش پول خرج می کنی دور وبرته.
  9. هیچ وقت ازت تعریف نمی کنه و در عوض مدام به بهانه های مختلف ازت انتقاد می کنه.
  10. جوری رفتار می کنه که انگار با بیرون رفتن با تو لطف بزرگی در حقت می کنه و کس دیگه ای حاضر به این کار نیست..
  11. درباره آینده باهات حرف نمی زنه. وقتی در این مورد باهاش حرف می زنی مسیر صحبت رو عوض می کنه.
  12. تمایلی نداره با دوستات و خانواده ات آشنا بشه و یا تو رو با خانواده اش آشنا کنه،  چون برنامه ای برای بودن در کنار تو در آینده نداره.
تصویر شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “ ۱۲ نشانه که دل او با تو نیست” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

Contact Us

پیمایش به بالا