دوست دختر عوض کردن کسب و کار من است

دوست دختر عوض کردن
  • دوست دختر عوض کردن

    “دوست دختر عوض کردن” به معنای ترک دوست دختر فعلی و پیدا کردن یک دوست دختر جدید است. این اتفاق ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد، مانند عدم رضایت از رفتارهای دوست دختر فعلی، عدم تطابق در ارزش‌ها یا اهداف زندگی، عدم توجه به نیازها و خواسته‌های همدیگر و یا فرار از مشکلات و تنش‌های رابطه.

    اما عوض کردن دوست دختر به تنهایی مسئله را حل نمی‌کند و می‌تواند به مشکلات جدیدی نیز منجر شود. برای داشتن رابطه سالم و موفق با دوست دختر، باید به ارتباطات با هم توجه کرد و مشکلات را با هم برطرف کرد. همچنین، قبل از تصمیم گیری برای عوض کردن دوست دختر، باید به دقت و با توجه به عواقب آن، تصمیم گرفت.

    نازگل یه دختر مهربون و باشخصیته … مثل اسمش ناز و خوشکله . تحصیل کرده و با اصالته . تو خانواده اش گل سرسبده . همه منتظرن ببینن نازگل با کی ازدواج می کنه .  اخه همه خواستگارا رو رد می کنه و شعارش اینه که باید با عشق ازدواج کنه .
    یه روز با یه پسری آشنا میشه که تیپ و ظاهر خیلی خوبی داره . باشخصیت و با کلاس به نظر میرسه. راحت پول خرج می کنه و خیلی قشنگ حرف میزنه .اما پسره همون بارهای اول به نازگل میگه : اندازه موهای سرش دوست دختر داشته . با خیلی ها در ارتباط بوده .خیلی ها دنبالش بودن، عاشق و خاطر خواهش بودن . کشته و مرده زیاد داشته . دخترا از سر و کولش بالا می رفتن . با خیلی هاشون رابطه داشته ، اما هیچ کدوم به خوبی نازگل نبودن . هیچ کدوم به دلش ننشستن . هر کدوم یه مشکلی داشتن و به دلایلی هیچ کدوم به سرانجام نرسیده . (پسره به داشتن این همه دوست دختر افتخار می کنه … در واقع باد به غبغب میندازه و اینارو می گه )
    نازگل عوض اینکه ناراحت بشه ، قند تو دلش آب میشه . به خودش میگه : وای خدا بین این همه دختر، دست گذاشته روی من .  من رو انتخاب کرده بین همه اونا .  باید نشونش بدم عشق یعنی چی  . اینقدر بهش مهربونی می کنم که بفهمه معنی عشق واقعی چیه .
    به چشم بهم زدنی نازگل عاشق میشه . اونم چه عشق آتشینی … همه چیز خیلی رویایی به نظر میرسه .
    تا اینکه یه روز نازگل تصادفا مسیج یه دختر رو تو گوشی پسره می بینه . وقتی بهش میگه حتی انکار هم نمی کنه . میگه : من که بهت گفته بودم خیلی طرفدار دارم .
    تموم میشه … رابطه شون تموم میشه … به خاطر همون مسیج و مسیج های دیگه ای که بعدا با پی گیری های نازگل کشف میشه .  اینجوری میشه که نازگل هم میشه یکی از صدها دختر تاریخچه ننگین این آقا پسر . منتها این بار پسره می تونه برا دختر بعدی ادعا کنه که یکی از بهترین دخترای شهر عاشقش بوده ( که لابد اینم مشکلی داشته و به دلش ننشسته که گذاشتش کنار ).

    دوستای گلم اگه تو زندگیتون با پسری برخورد کردید که عوض اینکه خجالت بکشه که اندازه موهای سرش دوست دختر داشته ، به این کار افتخار می کنه ، اصلا نشینید و هاج و واج نگاش کنید … فکر نکنید چون مرده حق داره و میتونه هرچی دلش خواست دوست دختر داشته باشه و پشت سر هم عوض کنه … همون لحظه یقه اش رو بگیرید که چرا این همه رابطه ؟ مشکلش چی بوده ؟ مگه رابطه کفش و لباسه که ادم دم به دقیقه عوض کنه؟
    برا پسرا و دخترای این دوره و زمونه داشتن رابطه داشتن طبیعی و حتی لازمه … اما اگه کسی مدام رابطه عوض می کنه ، و عوض اینکه ببینه چرا رابطه هاش اینقدر احمقانه و الکیه ، این کار رو افتخار میدونه ، خوب اصولا مشکل داره … نگاهش به عشق و رابطه و دوست داشتن و این چیزا از بیخ و بن غلطه …دوست عوض می کنه که عقده های درونیش رو التیام بده …
    ‘عزیزای من وارد رابطه با همچین آدمایی نشید که اصلا آخر و عاقبت نداره …خودتون رو حیف نکنید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا