او شما را دوست دارد ، اما عاشق نیست ؟

او شما را دوست دارد ، اما عاشق نیست ؟
  • او شما را دوست دارد ، اما عاشق نیست ؟

    اگر در یک یا دو ازدواج ( نامزدی ) ناموفق بوده اید که به خوبی تمام نشده اند ، مطمئن هستم چیز مهمی هست که تا به حال آموخته اید : مردان می توانند به شما بسیار نزدیک شوند ، عشق و توجه را با شما شریک شوند و ناگهان دور شوند و شما را بدون دلیلی که موجه باشد ترک کنند .

    اگرچه این ممکن است بسیار عجیب ، غیر قابل توجیه و خنده دار باشد ، اما نیست .

    بگذارید برایتان روشن کنم که چه خبر است تا شما را از دل شکستگی ، هدر دادن زمان و نا امیدی نجات دهم .

    مردان ناگهان ذهنیتشان را راجع به اینکه می خواهند یا نمی خواهند با یک زن باشند تغییر نمی دهند – اگر چه برای بسیاری از خانم ها این چنین به نظر می رسد .

    چگونه رفتار شما احساساتش را تحت تاثیر قرار می دهد
    حقیقت این است : زمانی هست که زن مطلع نیست که احساسات و علاقه مرد برای ماندن با او تغییر کرده اند و دلیل عمده آن این است که زن آگاه نیست که نحوه تفکر و رفتار او خیلی آرام باعث شده است احساس مرد تغییر کند .

    ممکن است به دلیل بیان این مسائل ناراحت شوید ، یا از گذشته خود ناراحت شوید بدلیل مردی که قدر شما را ندانسته یا شما را ترک کرده است .

    متوجه هستم مردان ممکن است کارهای عجیبی انجام دهند و با شما نیز به این طریق رفتار کنند .

    اما حقیقتی در اینجا وجود دارد که لازم است متوجه شوید…

    اگر می خواهید اشتباهات همیشگی زندگیتان را تکرار نکنید – و موقعیت های دردناک را با مردان دوباره تکرار نکنید – باید چیزهایی که مرد ممکن است فکر کند یا انجام دهد و خارج از کنترل شماست را فراموش کنید.

    و شروع به تمرکز بر روی چیزی کنید که می توانید کنترل کنید – یعنی رفتار خودتان و نحوه تفکر خودتان ( اگرچه ممکن است سخت و ترسناک باشد)

    یکی از چیزهایی که می تواند به شما کمک کند ، نه تنها در ارتباط با مردان بلکه به طور کلی در زندگی تان ، به یاد داشتن این قضیه است : ” برای فهمیدن تلاش کنید تا بفهمید ” .

    در بیان دیگر پای تان را فراتر از درون خودتان و تجربیاتتان بگذارید و ببینید اگر جای طرف مقابل بودید خودتان را چگونه می دیدید .

    این یک مهارت فوق العاده ارزشمند برای ساختن و به اشتراک گذاشتن عشق و یک رابطه ادامه دار است و این نیازمند تمرین است .

    اما به این فکر کنید چه احساس فوق العاده ای است زمانی که یک نفر شما را واقعا “درک” می کند . شما به او احساس نزدیکی و امنیت می کنید . برای مرد نیز همین قضیه صادق است . زمانی که او احساس می کند شما درکش می کنید و اشکالی ندارد اگر چیزی را بگوید و شما به خاطر آن آشفته و درهم نمی شوید ، نه تنها با شما صمیمی می شود – بلکه به شما در یک سطح عمیق جذب می شود .

    ذهن مرد را زیر ذره بین قرار دهید
    بیشتر خانم ها تصور می کنند اگر می توانستند کلمات ، رفتار ها و احساساتی که بین آنها و مرد اتفاق می افتد را متوجه شوند ، می توانستند همه چیز را درست کنند و عشق برایشان بوجود می آمد .

    اما حقیقت این است اگر شما ندانید در ذهن و مغز مرد چه می گذرد نمی توانید ذات ذهنیت او را کشف کنید .

    یک سطح درک در مورد مردان وجود دارد که لازم است آن را بدانید .

    برنامه “جذابیت طبیعی و همیشگی برای مرد مورد علاقه تان” من همه این راز ها را به شما نشان خواهم داد .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا