۱۰نشانه که به شما می گوید فرزند شما از مدرسه خود راضی نیست

10نشانه که به شما می گوید فرزند شما از مدرسه خود راضی نیست
  • ۱۰نشانه که به شما می گوید فرزند شما از مدرسه خود راضی نیست

    اگر فرزند شما از مدرسه خود راضی نیست، ممکن است این به مشکلاتی در تحصیلات او منجر شود. بهتر است به نشانه هایی که بیان می کنند که فرزند شما از مدرسه خود راضی نیست، توجه کنید و با او درباره این موضوع صحبت کنید. در ادامه، ۱۰ نشانه رایج این موضوع ذکر شده است:

    ۱. از مدرسه می خواهد غذا بیاورید: اگر فرزند شما از مدرسه خود از خوراکی هایی که در آنجا سرو می شود راضی نیست، ممکن است از شما بخواهد که غذای خود را برای او بیاورید.

    ۲. عدم علاقه به شرکت در فعالیت های مدرسه: اگر فرزند شما به فعالیت هایی که در مدرسه برگزار می شود علاقه ندارد و ممکن است از شرکت در آن ها امتناع کند، ممکن است به دلیل نارضایتی از مدرسه باشد.

    ۳. شکایت های متعدد از مدرسه: اگر فرزند شما از مدرسه خود شکایت های متعددی دارد، مانند مسائل مربوط به استادان، دوستان یا دیگر مشکلات، ممکن است به دلیل نارضایتی از مدرسه باشد.

    ۴. افسردگی و ناراحتی: اگر فرزند شما احساس افسردگی یا ناراحتی می کند و این وضعیت به طور مداوم تکرار می شود، ممکن است به دلیل نارضایتی از مدرسه باشد.

    ۵. عدم تمایل به حضور در مدرسه: اگر فرزند شما به حضور در مدرسه تمایل ندارد و ممکن است از رفتن به مدرسه امتناع کند، ممکن است به دلیل نارضایتی از مدرسه باشد.

    ۶. شکایت های مرتبط با دانش آموزان دیگر: اگر فرزند شما از دانش آموزان دیگر شکایت های متعددی دارد، مانند از رفتار آن ها با او، ممکن است به دلیل نارضایتی از مدرسه باشد.

    ۷. عدم تمایل به انجام تکالیف و پروژه ها: اگر فرزند شما به انجام تکالیف و پروژه های مدرسه علاقه ندارد و ممکن است این کار را نکند، ممکن است به دلیل نارضایتی از مدرسه باشد.

    ۸. عدم تحمل به مدت طولانی از مدرسه: اگر فرزند شما به مدت طولانی تحمل از مدرسه ندارد و ممکن است به دلیل نارضایتی از مدرسه باشد.

    ۹. شکایت های مرتبط با شیوه آموزشی: اگر فرزند شما از شیوه آموزشی مورد استفاده در مدرسه شکایت دارد، ممکن است به دلیل نارضایتی از مدرسه باشد.

    ۱۰. عدم تمایل به صحبت کردن درباره مدرسه: اگر فرزند شما از صحبت کردن درباره مدرسه خود تمایل ندارد، ممکن است به دلیل نارضایتی از مدرسه باشد.

    در نهایت، اگر فرزند شما از مدرسه خود نارضایت است، بهتر است با او درباره این موضوع صحبت کرده و به دنبال راه حل هایی برای حل این مشکلات باشید. همچنین، ممکن است با مدرسه تماس بگیرید و به دنبال راه حل هایی برای بهبود شرایط او در مدرسه باشید.

    در زیر ۱۰نشانه که به شما می گوید فرزند شما از مدرسه خود راضی نیست و شما باید روش آموزشی و یا مدرسه فرزنداتتان را عوض کنید به طور خلاصه آمده است .

    ۱. آیا دانش آموزتان میگوید که از مدرسه متنفر است؟ اگر اینطور است احتمالا چیزی در مدرسه درست پیش نمیرود . بچه ها ذاتا به دنبال یادگیری اند و وقتی جوانند به سختی میشود آنها را از یادگیری منصرف کرد.اگر کودک شما میگوید از مدرسه متنفر است به او گوش کنید .
    ۲. آیا برای کودک شما دشوار است که در چشم بزرگترها نگاه کند و یا در ارتباط با بچه های بزرگتر و کوچکتر مشکل دارد ؟
    اگر اینجور است کودک شما ممکن است برنامه ریزی اجتماعی شده باشد که فقط با گروه همسالان خودش بازی کند . و ممکن است توانایی ارتباط با گروه های دیگر بچه ها و بزرگتر ها را از دست داده باشد و این به دلیل آزارهایی باشد که از طرف دانش آموزان بزرگتر مدرسه به او رسیده است .
    ۳. آیا به نظر میاد که کودک شما به مارک یک طراح لباس خاص یا لباس های خاص و شیک برای مدرسه اصرار دارد؟ این نشانه روشی است که به ظاهر بیشتر از باطن اهمیت میدهد که باعث میشود کودکان سطحی نگر باشند یعنی به جای ارزش های عمیقتر دنباله رو و مقایسه کننده خود با دیگران باشند .و نشان از تاثیر عمیق همکلاسانش بر اوست .
    ۴. آیا کودک شما از مدرسه خسته و بداخلاق بر میگردد؟ هرچند که بچه ها ممکن است روز سختی در مدرسه داشته باشند اما خستگی دائمی و عصبانیت نشانه های کامل این است که تجربه آموزشی آنها در مدرسه نه تنها انرژی زا نبوده بلکه خسته کننده بوده است .
    ۵. آیا وقتی دانش آموز به خانه می آید راجع به دعوایی که در مدرسه داشته و یا موقعیت نابرابری که در آن قرار داشته شکایت میکند ؟ این به این معنیست که در مدرسه به مسائل و روابط بین دانش آموزان توجه کافی نمی شود .
    ۶. آیا فرزند شما علاقه اش را به بیان خلاقانه از طریق هنر (موسیقی، رقص ، نقاشی ، نوشتن و …) از دست داده است؟ در سیستم آموزشی بعضی از مدارس این فعالیتهای خلاقانه معمولا مورد تشویق قرار نمیگیرند. این غفلت معمولا استعدادهای طبیعی بچه هارو بی ارزش و خاموش میکنه.

    ۷. آیا کودک شما خواندن و نوشتن و یا پیگیری یک علایق شخصی را فقط و فقط برای تفریح و بازیگوشی کنار گذاشته ؟ اگر دلیل را در خانه پیدا نکردید به دنبال آن در مدرسه باشید
    ۸. آیا کودک شما تا آخرین دقایق انجام تکالیفش را به تعویق میندازد؟ این نشانه اینست که تکالیف نیاز او را بر آورده نمیکنند فقط برای مشغول شدن است و ممکن است اشتیاق ذاتی آنهارا خاموش کند.
    ۹. آیا کودک شما وقتی از مدرسه میاید راجع به هرچیز هیجان انگیزی که آن روز اتفاق افتاد تعریف میکند؟
    اگر نه،ممکن است هیچ چیز جالبی در مدرسه برای آنها در مدرسه وجود نداشته باشد.چرا مدرسه و آموزش و همکلاسانش نباید مفرح ،پر نشاط و جذاب باشد ؟
    ۱۰. آیا معلم مدرسه یا مشاور آموزشی پیشنهاد کرده که کودک شما ممکن است بیش فعالی یا سایر بیمار های را داشته باشد و باید به او ریتالین یا سایر داروهای رفتار درمانی بدهید؟ راجع به این مسائل محتاط باشید و به خاطر داشته باشید که بعضی مدارس با کنترل رفتارهای کودکان مشکل دارند. شاید زمان آنست که کودکتان را از این موقعیت بیرون بیاورید.
    اگر کودک شما چندین نشانه شخصیتی از این نشانه ها نشان داد باید به دنبال گزینه دیگری بگردید. در نظر داشته باشید هیچ کدام ار ان نشانه ها به تنهایی ترسناک نیستند و نباید شما را نگران کند . اما اگر شما چندین نشانه را در دانش آموزتان دیدید به دنبال یک گزینه آموزشی دیگر و یک مدرسه دیگر باشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا