متقاعد کردن دختران از پای تلفن(چطور از پشت تلفن از یک دختر درخواست کنیم که با ما قرار بگذارد)

متقاعد کردن دختران از پای تلفن
  • متقاعد کردن دختران از پای تلفن

     

     (چطور از پشت تلفن از یک دختر درخواست کنیم که با ما قرار بگذارد و او را به سمت خواستگاری و ازدواج سوق دهیم)

    در خواست از یک دختر که با ما قرار بگذارد و به سمت خواستگاری و ازدواج سوق دهیم، یکی از موضوعات پیچیده و حساس در روابط اجتماعی است. بسیاری از مردان و زنان از این فرصت استفاده نمی کنند یا با شکست مواجه می شوند، بنابراین در این مقاله به بررسی راه هایی که می توانید از پشت تلفن از یک دختر درخواست کنید تا با شما قرار بگذارد و به سمت خواستگاری و ازدواج سوق دهید، می پردازیم.

    ۱. قبل از تماس با دختر، ارتباط برقرار کنید

    اگر شما قبلا با دختری آشنا شده اید، بهتر است ابتدا یک ارتباط مستقیم با او برقرار کنید. می توانید به او پیام بدهید یا با او تماس بگیرید و برای او چت کنید تا بیشتر با او آشنا شوید. این کار به شما کمک می کند تا بهتر بفهمید که آیا او در صدد برقراری رابطه جدی است یا خیر.

    ۲. به او یک پیشنهاد بدهید

    پیشنهاد دادن به دختر برای قرار گذاشتن توجه وی را جلب می کند. می توانید به او پیشنهاد دهید که با شما به یک رستوران خوب بروید یا به یک فیلم عالی بروید. همچنین می توانید از او بپرسید که آیا به یک قهوه دعوت می شود یا نه. در هر صورت، پیشنهاد دادن به دختر به شما کمک می کند تا او را به شما جذب کنید.

    ۳. با او درباره ازدواج صحبت کنید

    یکی از راه هایی که می توانید از پشت تلفن به یک دختر درخواست کنید تا با شما قرار بگذارد و به سمت خواستگاری و ازدواج سوق دهید، صحبت کردن با او درباره ازدواج است. می توانید به او بگویید که در آینده نزدیک ازدواج می کنید و به دنبال یک رابطه جدی هستید. این کار به دختر نشان می دهد که شما جدی هستید و به دنبال یک رابطه پایدار هستید.

    ۴. از روی نوع بیان خودتان استفاده کنید

    بسته به نوع بیان شما، می توانید بهترین نتیجه را برای خود ایجاد کنید. باید به دختر نشان دهید که شما جدی هستید و به دنبال یک رابطه پایدار هستید. اگر شما با یک زبان دوستانه و دوستانه با دختر صحبت کنید، ممکن است او فکر کند که شما به دنبال یک رابطه جدی نیستید.

    ۵. به دختر زمان بدهید

    اگر دختری که با آن برای اولین بار قرار می گذارید، نیز در جستجوی یک رابطه جدی است، به او زمان دهید تا در مورد شما تصمیم بگیرد. شما نمی توانید به دختر تحمیل کنید که در یک رابطه جدی با شما برود. باید به او زمان دهید تا به خودش فرصت دهد تا در مورد شما تصمیم بگیرد.

    در نهایت، درخواست از یک دختر برای قرار گذاشتن برای اولین بار یک موضوع پیچیده است که نیاز به خودباوری و شجاعت دارد. با اطمینان به خودتان و با استفاده از روش هایی که در این مقاله به شما گفته شده است، می توانید یک رابطه پایدار و خوب با دختری بسازید و به سمت خواستگاری و ازدواج سوق دهید.

    بعد از اینکه شما اطلاعات تماس را از یک خانم گرفتید در واقع قدم اول خواستگاری را برداشتید، مسلماً دوست دارید سطح روابط را ارتقا دهید. حال چگونه باید این کار را انجام دهید ؟ به احتمال قوی وقتی برای اولین بار با طرف مقابل تماس میگیرید در پشت تلفن عصبی و مضطرب هستید. این فکر که “چه بگویید و چطور بگویید” شما را نگران میکند. و بدتر از همه این که اگر به شما مبنی بر درخواست قرار ملاقات جواب رد بدهد، شما را آشفته تر میکند.

     تا حالا شده از ترس قبل از اینکه او تلفن را بردارد، ارتباط را قطع کرده و فعلا بی خیال موضوع شوید؟ یا شاید وقتی به او زنگ می زنید در صحبتهای او اثری از آدمی که شما میشناختید نیست و بسیار رسمی و خشک برخورد می کند. این تجربه ها را خیلی از ما مردان در طول زندگی و مسیر همسریابی خود داشته ایم.

    قدم اول اینست که قبل از تلفن خود را آماده کنیم و همواره در هر صورت ذهنیت مثبت به شرایط داشته باشید. در زیر برای غلبه بر ترس و دلهره چند مرحله را یادآور میشویم.

    ۱-    همیشه در ذهن حود گزینه های جایگزین داشته باشید. نباید در ذهن شما مخاطب یک اسطوره یا یک جواهر کمیاب جلوه کند. همیشه باید طوری تصور کنید که در پیش روی شما هزاران گزینه دیگر هم برای ازدواج وجود دارد و اگر در این رابطه چیزی نصیبتان نشود، برایتان اهمیت حیاتی ندارد. با این نگرش اضطراب شما بطور چشمگیری کاهش میابد.

    ۲-     خیلی سعی نکنید طرف را تحت تاثیر قرار دهید. متاسفانه خیلی از مردان فکر می کنند باید یک حرکت یا حرف خاصی بزنند تا مخاطبشان را مجذوب خود کنند، در صورتیکه هرچه شما بیشتر تلاش کنید که مخاطب را تحت تاثیر قرار دهید، بیشتر شرایط را خراب میکنید. و این تلاش بیهوده این پیام را به او انتقال می دهد که: ” من آدم ضعیفی هستم“

    ۳-     زیاد توقع خاصی نداشته باشید: شما نباید بیش از اندازه به رابطه امیدوار باشید. چرا که امید بیش از حد توقع شما را بالا می برد و کوپکترین علامتی که نشان دهد او تمایلی به رابطه با شما ندارد، شما را مضطرب و عصبی میکند. پس نگاه معمولی به اینگونه روابط داشته باشید. از پذیرفته نشدن نترسید و چنین مسایلی را بعنوان کسب تجربه قلمداد کنید.

     

     با این نگرش و طرز فکر ، قطعاً بر اثر تمرین و تکرار اضطراب شما کم میشود و در نتیجه تسلط شما بر خودتان بالا میرود که خود عاملیست برای تاثیر گذاری بیشتر و جذابیت بالاتر که به راحتی میتوانید با هر فردی که مد نظرتان است، به دور از هرگونه استرس و آشفتگی، ارتباط بر قرار کنید و رابطه را به سمت خواستگاری و ازدواج سوق دهید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا