قانون بدون تماس پس از جدایی (دوره ممنوعیت تماس بعد از جدایی)

قانون بدون تماس پس از جدایی
  • قانون بدون تماس پس از جدایی

    برگرداندن عشق و شروع رابطه پس از جدایی

    قانون عدم تماس چیست؟ آیا  قانون عدم تماس می توانید به شما در برگرداندن عشق و شروع رابطه پس از جدایی کمک کند؟ آیا قانون عدم تماس می تواند به شما کمک کند تا بر جدایی خود غلبه کنید یا حتی به  حالت سابق خود برگردید؟

    از آنجایی که نویسنده کتاب “چگونه می‌توان هر کسی را جذب خود کرد” هستم می‌توانم به شما اطمینان دهم که خوش شانس هستید که این صفحه را وارد کردید زیرا در مورد قانون عدم تماس حقیقت را به شما خواهم گفت.

    بنابراین قانون عدم تماس چیست؟ بنابراین قانون عدم تماس چیست؟ قانون عدم تماس به این معنی است که بعد از جدایی با همسر سابق خود تماس نگیرید یا به تماس های او پاسخ ندهید، اما سؤال مهم این است که آیا قانون عدم تماس کار می‌کند یا باعث بدتر شدن جدایی می‌شود؟

    برای اینکه بتوانم پاسخ این سوال را به شما بگویم، ابتدا باید چند مفهوم سریع در مورد جدایی و بهبودی را درک کنید.

    قانون تماس وجود ندارد، آیا بعد از جدایی کار می‌کند؟

    در مقاله قبلی خود مواردی که می‌تواند به شما کمک کند تا بر جدایی غلبه کنید را توضیح دادم ام یکی از دلایل اصلی که افراد پس از جدایی بهبود نمی‌یابند این است که دائماً گذشته خود را یادآوری می‌کنند و بنابراین مانع از رها شدن ضمیر ناخودآگاه خود از او می‌شوند.

    اگر به آهنگ‌های غمگین گوش می‌دهید، به همسر سابق خود فکر می‌کنید و حتی اگر از تماس با او اجتناب می‌کنید اما رویای بازگشت به او را داشته باشید، قانون عدم تماس کاملاً بی‌فایده خواهد بود. نکته این نیست که تماس با آن شخص را قطع کنید، بلکه هدف این است که ضمیر ناخودآگاه خود را متقاعد کنید که دیگر به او فکر نکند.

    مردم مدام می‌پرسند که چه مدت باید پس از جدایی به قانون نداشتن زنگ و تماس پایبند باشند، اما این سوال درستی نیست. پس از جدایی، عدم تماس با آن شخص هیچ تفاوتی ایجاد نمی‌کند، مگر اینکه ضمیر ناخودآگاه خود را متقاعد کنید که همه چیز تمام شده است، مگر اینکه گوش دادن به موسیقی غمگین را متوقف کنید، از فکر کردن به او و اجتناب از رویاپردازی روزانه جلوگیری کنید. تنها در این صورت است که شما شروع به بهبودی پس از جدایی خواهید کرد.

    زمان آن رسیده است که قانون نداشتن تماس را جایگزین کنید

    اگر حتی در ذهن خود به چانه زنی و فکر کردن  ادامه دادید، هرگز بر جدایی غلبه نخواهید کرد، حتی اگر قانون عدم تماس را تا آخر عمر خود اعمال کنید.

    بنابراین وقت آن رسیده است که باورهای خود را در مورد جدایی‌ها اصلاح کنیم و به جای قانون عدم تماس که «قاعده بدون چانه زنی» است، یک قانون مؤثر جدید ایجاد کنیم.

    چانه زنی را متوقف کنید، بدانید که  فعلا رابطه تمام شده است و شما از پس آن شخص بلند می‌شوید و در کمترین زمان به راه خود ادامه می‌دهید.

    بدون قانون تماس و بازگرداندن عشق

    آیا قانون نداشتن تماس در برگرداندن عشق و شروع رابطه پس از جدایی موثر است؟

    با توجه به روانشناسی عاشق شدن برای اینکه کسی را به سمت خود جذب کنید و احساسات او را تشدید کنید، باید به او نزدیک شوید و سعی کنید او را تحت تاثیر قرار و زمانی که شروع به نشان دادن علاقه کرد، باید عقب بکشید تا احساسات او را تشدید کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا