آیا دوست دختر قبلی ام به من فکر می کند؟

آیا دوست دختر قبلی ام به من فکر می کند؟
  • آیا دوست دختر قبلی ام به من فکر می کند؟

    روابط عاطفی بین افراد همیشه مملو از پیچیدگی ها و تردیدهایی است که به دلیل وجود احساسات و ارتباطات عمیق، به وجود می آیند. از میان این تردیدها، یکی از مهمترین آنها، فکر کردن به دوست دختر قبلی است که ممکن است همچنان به ما فکر کند یا نه. در این مقاله، ما به بررسی این موضوع می پردازیم تا شما را در این مورد روشنفکری کنیم.

    اولین چیزی که باید به آن توجه کنید، این است که تمام افراد با توجه به شخصیت، روابط و تجربیات مختلف، به طور متفاوتی به روابط قبلی خود نگاه می کنند. برای بعضی افراد، دوست دختر قبلی یک خاطره خوب است و هیچ گونه تردیدی در ذهنشان نیست. اما برای دیگران، این رابطه ممکن است با درد و رنج همراه بوده باشد و همچنان توانایی آنها را در ارتباط با شما تحت تاثیر قرار دهد.

    بنابراین، برای پاسخ به این سوال، نباید فقط به دیدگاه دوست دختر قبلی نگاه کرد بلکه باید به تجربیات شما در این رابطه نیز توجه کرد. اگر رابطه شما با دوست دختر قبلی به دلایلی پایان یافته بود، احتمالاً او نیز تلاش خواهد کرد برای پیشرفت و بهبود روابطش، و نه برای بازگشت به گذشته.

    همچنین، اگر شما و دوست دختر قبلی با دلایل خاصی تمام شده بودید، احتمالاً او نیز دلایل مشابهی داشته است و بازگشت به رابطه قبلی برایش مناسب نیست. همچنین، اگر دوست دختر قبلی شما در رابطه جدیدی بوده است، احتمالاً تلاش خواهد کرد برای حفظ رابطه جدیدش و به دلایلی مانند احترام به شریک جدیدش، از ارتباط با شما خودداری می کند.

    در نهایت، باید به این نکته توجه کنیم که دوست دختر قبلی شما یک انسان است و ممکن است در طول زمان، نظراتش درباره شما تغییر کند. این می تواند به دلیل تجربیات جدید، تحولات در زندگی شخصی و حتی تاثیر دیدار شما برای یک دفعه باشد.

    در کل، باید به این نکته توجه کنیم که نظرات دوست دختر قبلی شما درباره شما، به شدت به تجربیات و روابط قبلی شما و او بستگی دارد. با این حال، اگر شما تلاش کنید برای بهبود روابط و نه برای بازگشت به گذشته، احتمالاً با موفقیت روبرو خواهید شد و به دلایلی مانند احترام و شفافیت، ارتباط خوبی با دوست دختر قبلی خود خواهید داشت.

    سوال بسیاری از افراد برای بازگشت عشق این است که آیا عشق شان هنوز به او فکر می کند یا خیر

     

    (علایمی که نشان می دهد نفر قبلی هنوز به شما فکر می کند)

     

    جدایی واقعا سخته و در عین حال تلخ. بعضی وقتها شما آرزو می کردید ای کاش رابطه شما به هم نمی خورد. ای کاش یه راهی وجود داشت تا دوباره رابطتتون با دوست دخترتون از سر گرفته بشه و… تا حالا چند بار قلب یک نفر را شکسته اید؟ یا اینکه چند بار قلبتون شکسته؟!!

     

    یکی از سوالاتی که در ذهن افراد بعد از کات شدن رابطه با دوست دختر در ذهن خود دارند این است که آیا نفر قبلی هنوز مرا دوست دارد یا نه؟ البته در یکی از مقالات سایت “چگونه عشق نفر قبلی را فراموش کنیم” توضیح دادیم که چطور یک عشق بی سرانجام را فراموش کنید و به راحتی با آن کنار بیایید.

    اما بعضی وقتها ما انسانها از خود آزاری و فکر کردن به نفر قبلی لذت می بریم.. یک جورایی اکثر ما آدمها سادیسم هم داریم(دگر آزاری) و از اینکه بدانیم نفر قبلی هنوز به ما فکر می کند ولی با او رابطه نداریم، لذت می بریم (یعنی از آزرده بودن و تحت فشار بودن دوست دختر قبلیمون لذت می بریم و به اصطلاح حال میکنیم از این وضعیت.)

    یک سری از دخترها وقتی از شما عصبانی و آزرده هستند و با این حالت از شما جدا می شوند و کات می کنند، به احتمال زیاد تا یک هفته از شما متنفرند و حتی حاضر نیستند اسم شما را بشنوند، اما وقتی این طوفان خشم فروکش کرد، این سوال به ذهنشان می رسد که آیا هنوز شما به او فکر می کنید؟ آیا هنوز او را دوست دارید و دلتان برایش تنگ شده است؟

     

    در واقع نسبت به شما و  احوالات شما کنجکاو می شود. یک حس متناقض در آنها ایجاد می شود. یعنی هم شما را دوست دارد و هم اصلاً نمی خواهد رابطه دوباره از سر گرفته شود.

    حتی ممکن است در شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک صفحه شما را چک کند و ببیند شما چه استاتوسی گذاشته اید و در چه وضعیتی هستید. آنها از اینکه ببینند شما پستهای غمناک که حاکی از شکست عشقی و داستانهای غم انگیز است و دم از تنهایی و غربت می دهد، لذت می برند. در واقع هر چقدر شما ناراحت تر باشید، او بیشتر خوشحال می شود. سعی کنید در این شرایط نشاط خود را هرچند به ظاهر حفظ کنید.تا طرف مقابل فکر نکند که انسان فوق العاده احساسی و در مانده ای هستید.

    یک سری علامتهایی در دوست یابی وجود دارد که نشان می دهد نفر قبلی هنوز به شما فکر می کند یا خیر.

    البته خیلی احتیاط کنید، چرا که عشقها و روابط تیره دیگر ارزش بازسازی ندارد و به درد نمی خورد مگر در موارد خیلی خاص.

     

    1.  ممکن است دوست دختر قبلی با شما تماس بگیرد( از شماره های ناشناس) ولی حرف نزند تا فقط صدای شما را بشنود آنهم از سر دلتنگی.
    2.  سعی نمی کند رابطه جدید با کسی آغاز کند. چون احتمال می دهد یک شانس کوچک برای از سرگیری رابطه وجود داشته باشد.
    3.  ممکن است اگر دوستان مشترکی داشته باشید، درباره شما حرف بزند و احتمال این را می دهد که حرفهایش به گوش شما خواهد رسید.
    4.  در شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک از عبارات عاشقانه و احساسی و یا شکست خوردگی استفاده میکند و یا لینک آهنگهای عاشقانه را در پستهای خود می گذارد. او می داند که احتمالا شما صفحه اش را چک می کنید (مراقب باشید اگر شما در چک کردن صفحه اش تکرار داشته باشید، خود فیس بوک او را به طور غیر مستقیم آگاه می کند.)

     

     

    حالا اگر او واقعا به شما فکر می کند چکار باید کرد؟!

    این طبیعی است که شما به یکدیگر فکر کنید. حتی اگر رابطه ی تیره ای داشته اید، باز هم این افکار سراغ شما می آید. اما اگر در شرایط عاقلانه به این موضوع فکر کنید و او را مضر زندگی خود می دانید، سریعا این افکار را از خود دور ساخته و برای همیشه بی خیال او شوید. حتی اگر او سعی می کند دوباره رابطه را از سرگیرد، این کار را نکنید و جلوی خواسته دل خود را بگیرید.

    چرا که شما در این شرایط کاملا احساساتی عمل می کنید، مگر اینکه در یک شرایط خاص واقعا طرف مقابل ارزشش را داشته باشد.

    معمولا آدمها عوض نمی شوند، سعی نکنید با وعده های احساسی به خودتان، آینده ی خود را تباه کنید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا