با داروی های گیاهی کاهش شهوات زنان و مردان بیشتر آشنا شوید

داروی های گیاهی کاهش شهوات زنان و مردان
  • با داروی های گیاهی کاهش شهوات زنان و مردان بیشتر آشنا شوید

    با داروهای گیاهی می توان به کاهش شهوت در زنان و مردان کمک کرد. این داروها معمولاً از مواد گیاهی طبیعی تهیه می شوند و به طور معمول به عنوان جایگزینی برای داروهای شیمیایی استفاده می شوند. یکی از مهمترین مزایای داروهای گیاهی برای کاهش شهوت، این است که اغلب موثر بوده و هیچ عوارض جانبی ندارند.

    داروهای گیاهی معمولاً به عنوان یک درمان طبیعی برای مشکلات جنسی در زنان و مردان استفاده می شوند. ما با خواندن روش های استفاده این داروها و نحوه تأثیر آنها بر کاهش شهوت، می توانیم بهترین داروی گیاهی را برای نیازهای خود انتخاب کنیم.

    داروهای گیاهی برای کاهش شهوت در زنان و مردان می توانند در موارد مختلفی مانند افزایش شهوت ناقص، بی اشتهایی جنسی، ناتوانی جنسی و مشکلات رابطه جنسی موثر باشد. این داروها از طریق تنظیم سطح هورمون های جنسی و افزایش اندوپلازما جنسی عمل می کنند که باعث کاهش شهوت می شود.

    منابع گیاهی مورد استفاده در داروهای کاهش شهوت عموماً شامل نعنا، زیره، زعفران، ریحان و سیلی لیمو است. همچنین، عصاره گیاهانی مانند پنیرک و مکمل های گیاهی مثل علف های قرمز ریوی و مکمل های آشنا با آنها گزینه های مناسبی برای کاهش شهوت هستند.

    به طور کلی، با استفاده از داروهای گیاهی برای کاهش شهوت در زنان و مردان، می توان بهبود عملکرد جنسی و بهبود رابطه های جنسی را تجربه کرد. با این حال، قبل از شروع درمان با هر دارو گیاهی، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید و توجه داشته باشید که داروهای گیاهی نباید به جای مشاوره یا درمان پزشکی تجویز شوند. همچنین، نباید هرگز مصرف این داروها را برای خود تصمیم گرفت، بلکه درمان را با پزشک خود مشاوره کنید تا اطمینان حاصل شود که این داروها مناسب و بی خطر برای شما هستند.

    در این مطلب از سایت شیک اندیش قصد داریم شما با داروی های گیاهی کاهش شهوات زنان و مردان بیشتر آشنا کنیم و همچنین در این مطلب قصد داریم در مورد داروی گیاهی کاهش شهوات زنان,داروی کاهش شهوات مردان,داروی کاهش شهوات زنان,داروی گیاهی افزایش شهوات,چه کنم میل جنسیم کم بشه,قرص کافور,قرص کاهش دهنده تستوسترون,میخوام میل جنسیم کم بشه توضیحاتی برای شما جمع آوری کرده ایم که می توانید با دنبال کردن ما تا انتهای این مطلب اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایید . در ادامه با ما همراه باشید.

     

    داروی گیاهی کاهش شهوات زنان,داروی کاهش شهوات مردان,داروی کاهش شهوات زنان,داروی گیاهی افزایش شهوات,چه کنم میل جنسیم کم بشه,قرص کافور,قرص کاهش دهنده تستوسترون,میخوام میل جنسیم کم بشه

    گیاهان دارویی کم کننده میل جنسی

    برای اشخاصـی که بیشتر از حد عطش جنسی دارند، کم شدن میل جنسی ضـروری می باشد. همان گونه که بی میلی برای رابطـه جنسی در زناشویی اختلال حساب می‌شود، شهوت بیشتری نیز چنین می باشد. برای اینکه بتوانید میل جنسی خود را کم شدن دهید، ما بهره گیری از داروهای گیاهی را توصیه می کنیم که مورد سالم و مناسبی می باشد

     


    ۱- تخم سُداب

    سداب گیاهی می باشد علفی و دائمی به ارتفاع تا حدود یک متر. برگ‌ها ضخیم و گوشت‌دار و بدون دندانه می باشند که در قسمت‌های بالای ساقه به شیوه آسان و در قسمت‌های زیـر چند قطعه‌ای می‌باشند. رنگ برگ و ساقه‌ها سبز مایل به آبی و کدر و رنگ گل‌ها زرد می باشد. میوه سداب به شیوه کروی و متشکل از پنج برچه می باشد که درون آن دانه‌هایی به رنگ قهوه‌ای وجود دارد. همه قسمت‌های هوایی گیاه بوی نامطبوعی دارد.

    کم شدن میل جنسی با سداب

    یک گرم از این گیاه را کوبیده و بعـد در یک لیوان آب جوشیده بریزید و نیم ساعت صبر نمایید تا دم بکشد، بعـد آن را صاف نمـوده و روزی سه فنجان میل نمایید .

    توجه: استفاده زیاد سُداب با دقت به سمی بودن آن برای تندرست جسمانی مناسب نمی باشد. ضمناً استفاده بیش از حد خواهـد توانست موجـب ناباروری شود.

    ۲- تخم یا میوه پنج انگشت

    از آنجا که برگ های این گیاه پنجه ای و پنج تایی می باشد به آن گیاه پنج انگشت و ضمناً فلفل بیابانی گفته می گـردد که در بیشـتر از نواحـی ایران هـم می روید. گل های آن به رنگ آبی و شبیه سنبله ای دراز می باشد که بعـد تبدیل به گل می شـود . میوه این گیاه قابض می باشد و فوائد درمانی بیشتری دارد.

    کم شدن میل جنسی با پنج انگشت

    ۲ تا ۴ گرم از این گیاه را کوبیده و بعـد در یک لیوان آن جوش بریزید و نیم ساعت منتظر بمانید تا دم بکشد. پـس از رد کردن از صافی خواهید توانست آن را سه بار، هر مرتبه یک فنجان میل نمایید .

    توجه: با توجه‌ به‌ اثرات‌ هورمونی این دارو، مصرف‌ آن‌ در زمان ‌ بارداری ‌ممنوع می باشد.

    ۳- انار ترش

    اَنار یکـی از میوه‌های درختی می باشد که دانه‌هایی معـمولاً قرمز، و برخـی وقتها سفید، و یا به رنگ‌هایی میـان آن دو دارد. رنگ پوست آن هـم معـمولاً قرمز و گاه مشکی و یا نزدیک به زرد می باشد. انار ترش به علـت میزان زیـر قند و دارا بودن اسید برای اشخـاص مبتلا به دیابت منعی ندارد و به علـت پتاسیم بالا ادرارآور بوده و با دفع سموم بدن جلا‌دهنده پوست می باشد و از ویار خانم‌های بچـه دار می‌کاهد.

    کم شدن میل جنسی با انار ترش

    روزانه یک لیوان آب انار ترش بنوشید

     


    ۴- ترنج (بالَنگ)

    بالنگ درختچه‌ای می باشد به ظاهـر غیر منظم، برگ آن با انـدکی اختلاف شبیه سایـر مرکبات ولی میوه آن به کامل گوناگـون و نوع کبیر آن در ابعاد یک خربزه کوچک می باشد. ظاهـر آن دراز از یک سـو متصل به شاخه انـدکی پهن و از طرف دیگر به نوک بارکی ختم می‌شود. پوست آن به رنگ زرد طلایی بسیار ضخیم، موج دار و حاوی برآمدگی‌هایی مثل تاول درشت می باشد. بخـش عمده میوه را با پوست زرد و گوشت سفید درون پوست را گرفته و نزدیک به جای برای گوشت ترش غیر خوراکی وسط آن باقی نگذارده‌می باشد. گل آن سفید می‌باشد.

    کم شدن میل جنسی با بالنگ

    روزی سه مرتبه و هر مرتبه یک فنجان آب ترنج بنوشید.

    ۵- عدس

    عدس، مَرجو یا مَرجُمَک گیاهی کوچک شبیه به نخود می باشد که اغلب ً در خاک‌های فقیری که برای کاشت دیگر محصولات مناسب نیست، کاشته می‌شود. برای اینکه با بهره گیری از این خوراکی قوای جنسی خود را کم شدن دهید، کوشش نمایید روزانه اندکـی از آن را استفاده نمایید .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا