ترس از خیانت (درمان ترس و فوبیا از خیانت)⭐

ترس از خیانت
  • ترس از خیانت

    ترس از خیانت می تواند یک فرد را از تصمیم گیری خود به جلو بیاندازد، و ممکن است باعث بروز احساسات ناامیدی و تکبر، و حتی عوارض روانی خاص مانند اضطراب، استرس، افسردگی و حساسیت نامحسوس شود. هر چند که خیانت در بسیاری از زندگی ها اتفاق می افتد، بسیاری از افراد ترس از آن دارند.

    برای بسیاری از افراد فکر کردن که شخص دیگری به آنها خیانت می کند، یک حالت استرس بسیار شدید برای آنها نیز می باشد. این حالت بیش از هر چیز دیگری احساساتی که باعث اضطراب و تنش می کند و به دنبال آن عوارض روانی ایجاد می کند.

    بسیاری از افراد فکر می کنند که اگر شخص دیگری به آنها خیانت می کند، این تجربه برای آنها بسیار شدید و ناگهانی خواهد بود. این شخص در حالی که می تواند فردی را از تصمیم گیری خود به جلو بیاندازد، نیز می تواند باعث نگرانی و ناراحتی شود. این نگرانی ممکن است باعث اضطراب، استرس و حساسیتی شود که باعث افسردگی و خود ناسازگاری می شود.

    به هر حال، این احساسات می تواند با توجه به مشکل، برنامه ریزی مناسبی برای رفع آن، ارزیابی انفجاری و پروازی از آنجایی که احساس این ترس را دارید، رضایت شده است. این می تواند به شما کمک کند که این فکر احساسی را به یک نقطه جلوگیری کنید و به شکلی متوازن و آرام بین افراد وجود داشته باشد. همچنین، فرد می تواند از مشاوران متخصص، نظریه های روانشناسی و روش های دیگر نیز کمک بگیرد تا فرد را از ترس خیانت خلاصه کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا