جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شیک اندیش » زناشویی » تجاوز جنسی به دوست دختر یا همسر(تجاوز جنسی در رابطه)

تجاوز جنسی در رابطه

تجاوز جنسی، در حین رابطه، یکم ممکنه عجیب باشه ولی حقیقته! یعنی وقتی زن و مردی باهم دیگه در رابطه هستن، بر خلاف میل و اشتیاق زن، اون مرد، همسر یا پارتنر یا دوست دخترش رو مجبور به رابطه جنسی بکنه.

به گفته کارول لمبرت ( روانشناسی که بیشتر تمرکزش روی تجاوز جنسی در رابطه بوده)، تجاوز جنسی وقتی دو نفر باهم دیگه زن و شوهر هستن یا به اصطلاح پارتنر هم محسوب میشن، یچیز قانونیه! چرا؟ چون اثبات تجاوز وقتی دو نفر باهم ازدواج کردن، بسیار سخت و دشواره. حتی با وجود اینکه قوانین خیلی سختگیرانه ای در راستای حمایت از زنان و جلوگیری از خشونت های خانگی علیه زنان در کشور های توسعه یافته وضع شده.

از هر چهارزن، یک زن، تجربه تجاوز جنسی در رابطه ش رو داره

گزارش شده که از هر ۴ زن، یکی از اونها مجبور شده رابطه جنسی رو با شریک عاطفیش تحمل کنه، اون هم دقیقاً زمانی که اصلاً حاضر به این کار نبوده.
متاسفانه این آمار، در رابطه هایی که خیلی چیزها سر جاش نیست و بستر سواستفاده فراهم هست، به نصف هم میرسه! از هر ۲ زن، یکی از اونها چنین تجربه ای در چنین روابطی داشته.

جالبه بدونید که تجاوز از سوی شریک عاطفی، نسبت به فرد غریبه، ۴ برابره! مگه میشه؟ بله! چون که وقتی مردی دست به تجاوز جنسی بزنه، متجاوز محسوب میشه! حالا هرکسی که میخواد باشه. اما با این تفاوت که ممکنه فرد غریبه دیگه دستش به سوژه خودش نرسه ولی شوهر یا دوست پسر چی؟ همیشه اون زن و دختر رو کنار خودش داره!

حتما بخوانید
تقویت میل جنسی آقایان(درمان کاهش میل جنسی در مردان)❤️

 

تجاوز جنسی در رابطه، میتونه بارها تکرار بشه

تجاوز جنسی یا رابطه جنسی اجباری، حتی میتونه بارها و بارها در حین رابطه تکرار بشه! دلیلش هم قبل تر گفتم، وقتی طرف، شوهر و پارتنر زنی باشه و قبح قضیه برای مرد بشکنه که به همسرش تجاوز جنسی بکنه، پس تکرار شدنش محرزه.
مشکل بدتر اینجاس که برای عموم زنان، عجیب بنظر میرسه که به مراجع قانونی گزارش کنند که من توسط شوهرم ( یا در کشورهای پیشرفته، دوست پسرم) مورد تجاوز جنسی قرار گرفتم. عجیب شد نه؟
عجیب تر اینکه زنان فکر میکنن که باید به چنین خواسته ای تن بدن و حتی براشون قبح داره که پیش روانشناس و روانپزشک برن و باهاش این مسئله رو در میون بزارن.

آمار تجاوز جنسی، از کشورهای پیشرفته بیرون اومده

تمام این آمار ها، در جوامع غربی بررسی شده! جوامعی که بشدت در تلاش هستن که خلاء های قانونی حمایت از زنان رو برطرف بکنند. یه حساب سرانگشتی که بکنیم، میفهمیم در بقیه کشورها که ممکنه حتی قانون خاصی در حمایت از زنان نداشته باشه، اوضاع چخبر میشه. خلاصه که اگر مردی هستی که این مطلب رو میخونی، باس بگم مرد بودن، متفاوت از نر بودن هست.

اگر در این زمینه یا زمینه های دیگه‌ی روابط عاطفی، نیاز به کمک داری، میتونی روی من حساب کنی. از اینجا به صفحه رزرو آنلاین وقت متصل میشی و میتونی وقت رزرو کنی تا صحبت کنیم.

تصویر شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “تجاوز جنسی به دوست دختر یا همسر(تجاوز جنسی در رابطه)” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

Contact Us

پیمایش به بالا