برای همسریابی و یافتن شریک عاطفی باید در معرض دید باشید

همسریابی
  • برای همسریابی و یافتن شریک عاطفی باید در معرض دید باشید

     

    اگر در همسریابی  از نظرها دور باشی هیچ شانسی برای ارتباط نداری و اگر در دید دیگران قرار بگیری احتمال موفقیت ارتباطی بیشتر می شود.

     

    اگر شما آدم منزوی و گوشه ­گیری هستید باید یک بار برای همیشه به خود بقبولانید که انسان در خلوت خود نمی­تواند کسی را پیدا کند. مثل این می­ماند که شما بروید در پشت کوه، یک مغازه لباس­ فروشی باز کنید و آن وقت توقع داشته باشید همه از شما خرید کنند. در بهترین حالتِ سال، یک نفر هم از آن محل عبور نخواهد کرد چه برسد به خرید!!!

     

     

    متأسفانه دنیای مجازی روز به روز افراد را تنهاتر و به محیط خصوصی خودشان وابسته­ تر کرده است و این در دراز مدت مهارت­های اجتماعی شما را از بین می­برد. اگر فکر می­کنید همه همین مشکل را دارند، شما سعی کنید که با بقیه افراد فرق داشته باشید. شما باید بیشتر در مسائل اجتماعی درگیر شوید. حضور شما در مناسبات مختلف اجتماعی شانس شما را برای همسریابی و یافتن شریک عاطفی چند برابر می­کند. شما در این مراسم­ها بیشتر دیده می­شوید و یار ایده ­آل خود و دختر آرزوهای خود را خیلی راحت­تر پیدا می­کنید. از اینکه بعضی مردان منتظرند پدر، مادر، و یا خواهرشان یکی را برای آنها انتخاب کند و خود دست به هیچ اقدامی نمی­ زنند، واقعا باید تعجب کرد!!

     

     

    این شما هستید که می­خواهید یکی را انتخاب کنید پس معیارهای شما، مهمترین فاکتور است. شاید بگویید که خجالتی هستید و یا نمی­توانید خود اقدام کنید. با این حرف­ها فقط خود را گول می­زنید و روز به روز مشکل خجالتی بودن و دوری از اجتماع برای شما بدتر می­شود. به کوه بروید، سمینارها، کلاسهای آموزشی، فرهنگ سراها و … اینها مکان­هایی هستند که بسیار ممکن است به شما برای یافتن همسر و شریک زندگیتان کمک کنند. مثلاً اگر می­خواهید همسری داشته باشید هدف­گرا و به دنبال موفقیت، می­توانید در دانشگاه­ها و یا سمینارهای موفقیت و یا کلاس­های مدیریتی سری بزنید. اگر دوست دارید او ورزشکار باشد خود را در معرض دختران ورزشکار و … . خلاصه اینکه شما باید در معرض دید قرار بگیرید تا شانس شما چند برابر شود

     

     

    دوستی سؤال کرده بود، من عاشق آن تیپ دخترهایی هستم که علاقه شدیدی به هنر موسیقی داشته باشد. پرسیدم تابحال کلاس  و یا کنسرت موسیقی رفته، گفت: نه. گفتم تابحال با دختری که علاقه به موسیقی دارد هم­ صحبت شده؟ گفت: نه؟! گفتم خودت اصلاً با موسیقی رابطه ­ای داری و یا بلدی سازی را بنوازی؟ گفت: نه؟! گفتم: خب آدم حسابی تو که نه خودت دست به کار شده­ای و نه با دنیای موسیقی ارتباطی داری و نه در محافلی که اینگونه افراد هستند رفت و آمد داری چطور توقع داری با یک هم­چنین دختری آشنا شوی؟! نکنه می­خواهی بگویی منتظر قسمت یا معجزه­ای. چنین آدم­هایی اگر ۱۰۰ سال هم منتظر باشند هیچ چیزی نصیبشان نمی­شود مگر اینکه از خود حرکتی نشان دهند و خود را در معرض خواسته­ های خود قرار دهند. وقتی شما با اجتماع درگیر می­شوید و دایره­ی دوستی خود را می ­گسترانید احتمال آشنایی­های جدید برای شما بیشتر می­شود و بیشتر دیده می­شوید. البته منظور از اینکه حلقه­ ی دوستی خود را پهن­تر کنید، صمیمی شدن با هر کس که از در وارد می­شود نیست بلکه منظور خود را اجتماعی و خوش­ برخورد نشان دهید. به غیر از فعالیت­های اجتماعی، انجمن­های خیریه نیز مملو از حضور دختران مجرد می­باشند. اصولاً زنها علاقه زیادی به کارهای خیر دارند. شما می­توانید مورد خود را از میان آنها انتخاب کنید. حرف اصلی این است که باید گام بردارید و از لاک تنهایی بیرون آیید. در ضمن، در فعالیت­های اجتماعی مهارت کلامی شما نیز افزایش می­یابد که تأثیر بسیاری در جذب دختران دارد و در همسریابی بسیار خبره تر عمل می کنید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا