انواع پرده بکارت و علائم پاره شدن آن در دختران (مقاله جامع)

انواع پرده بکارت
  • انواع پرده بکارت و علائم پارگی آن در دختران

    پرده بکارت یا هیمن‌الغشا یا هیمن‌المیاه، یک لایه از بافت نرمی است که در قسمت بالایی واژن قرار دارد و در بعضی از دختران در مرحله‌ی بلوغ شکل گرفته و در بعضی دیگر از زمان تولد وجود دارد. این پرده نوعی پوشش نرم و لطیف است که از پشت سر شکم به سوی عضلات داخلی می‌کشد و از درون واژن قابل مشاهده است.

    در بعضی از دختران، پرده بکارت در زمان بلوغ به دلیل تنش و فشار، به صورت ناگهانی پاره می‌شود و این پدیده به عنوان پارگی پرده بکارت شناخته می‌شود. در بعضی دیگر از دختران نیز پرده بکارت به صورت طبیعی و به دلیل فعالیت‌های روزمره پاره می‌شود.

    پارگی پرده بکارت ممکن است باعث خونریزی بسیار کمی در دختران شود که به عنوان خون‌ریزی بکارت شناخته می‌شود. اما این خونریزی معمولاً بسیار کم است و به سرعت توسط دفاع طبیعی بدن از بین می‌رود.

    بعضی از دختران پس از پارگی پرده بکارت، درد و ناراحتی شدیدی را تجربه می‌کنند، در حالی که بعضی دیگر هیچگونه علائمی ندارند و این پارگی برایشان بسیار طبیعی به نظر می‌رسد.

    در هر صورت، پارگی پرده بکارت نباید به عنوان یک معضل جدی در نظر گرفته شود و باید به دختران گفته شود که این پدیده طبیعی است و نیاز به درمان ندارد. همچنین، به دختران باید اطلاعات کافی درباره‌ی پرده بکارت و عوارض آن در صورت پاره شدن به آن‌ها داده شود تا بتوانند با اطمینان و آگاهی درباره‌ی بدن خود نگرانی نداشته باشند.

    انواع پرده بکارت یا هیمن‌الغشا در دختران

    پرده بکارت یا هیمن‌الغشا (Hymen)، یک لایه نازک از بافت درونی واژن است که معمولا در دختران جوان و بکارت حفاظت می‌شود. این لایه در طول زمان و با تجربه های جنسی از بین می‌روید. در دختران، شکل و نوع پرده بکارت ممکن است متفاوت باشد.

    برخی از انواع پرده بکارت عبارتند از:
    – پرده بکارت لاغر: این نوع پرده بکارت بسیار نازک و لطیف است و ممکن است در برخی دختران کاملاً از بین برود.
    – پرده بکارت کامل: این نوع پرده بکارت به صورت یک حلقه یا دایره کامل پوشانده و در زمانی که دختر بکارت است حفظ می‌شود.
    – پرده بکارت دو لبه ای: این نوع پرده بکارت دو لبه دارد که به یکدیگر متصل می‌شوند و در برخی دختران به شکل قلبی هستند.
    – پرده بکارت چسبنده: این نوع پرده بکارت به دلیل چسبیدن به دیواره واژن در زمان بکارت باعث درد و ناراحتی می‌شود.

    انواع پرده بکارت ممکن است در برخی دختران تغییراتی داشته باشد، بنابراین برای حفظ سلامت جنسی و پیشگیری از آسیب‌های جنسی، بهتر است با پزشک متخصص مشاوره و معاینه شوید.

     

    پرده بکارت یا (Hymen) حلقوی در دختران

    پرده بکارت یا hymen یک پارچه ضخیم از بافت های لیفی است که در ورودی واژن قرار دارد و به طور معمول در دختران در زمان تولد موجود است. این پارچه بافتی ممکن است شکل و اندازه مختلفی داشته باشد و ممکن است تا چند ماه یا سال پس از بلوغ کامل دختر کاملاً نرم شود یا حتی از بین برود.

    در بعضی از موارد، پرده بکارت به صورت کامل یا نیمه کامل حفظ می شود و به عنوان یک علامت از بکارت بودن دختر استفاده می شود. با این حال، باید توجه داشت که وجود یا عدم وجود پرده بکارت نمی تواند به تنهایی به عنوان معیار بکارت بودن دختر برای اولین بار داشتن رابطه جنسی استفاده شود.

    همچنین، پرده بکارت ممکن است به دلیل فعالیت های روزمره مانند ورزش، استفاده از تامپون، دستکاری جنسی، تصادفات و غیره پاره شود. در بعضی موارد، این پارچه بافتی ممکن است در زمان تولد دختر نبوده باشد و این وضعیت به عنوان کاملاً طبیعی شناخته می شود.

    در کل، پرده بکارت یکی از مسائلی است که در مورد آن باید با دقت و احتیاط عمل کرد و نباید به تنهایی به عنوان معیار بکارت بودن دختر استفاده شود. همچنین، پرده بکارت هیچ ارتباطی با سلامت جنسی دختر ندارد و باید به عنوان یکی از جنبه های طبیعی بدن دختران مورد توجه قرار گیرد.

    بهترین زمان برای تشخیص نوع پرده بکارت (Hymen)

    بهترین زمان برای تشخیص نوع پرده بکارت (Hymen) با توجه به عوامل مختلف متفاوتی می‌تواند باشد. برای مثال، تعدادی از این عوامل عبارتند از سن، فعالیت جنسی، ورزش، استفاده از تامپون، شکل و اندازه پرده بکارت و… .

    در سنین جوانی، پرده بکارت معمولاً نسبتاً باریک و انعطاف‌پذیر است و در برخی موارد می‌تواند به راحتی تمزیق شود. در این مورد، بهترین زمان برای تشخیص نوع پرده بکارت، پس از اولین فعالیت جنسی است. اگر پرده بکارت تمزیق شده باشد، می‌توان به راحتی تشخیص داد که آیا این تمزیق به دلیل فعالیت جنسی یا دلایل دیگری اتفاق افتاده است.

    در مواردی که فعالیت جنسی قبل از سن بلوغ رخ داده است، بهترین زمان برای تشخیص نوع پرده بکارت پس از سن بلوغ است. در این مورد، پرده بکارت ممکن است سخت تر و کمتر انعطاف‌پذیر باشد، و تشخیص نوع آن می‌تواند به دقت بیشتری نیاز داشته باشد.

    همچنین، ورزش‌هایی که نیاز به فشار بر روی ناحیه لگن دارند، مانند دوچرخه سواری و شنا، می‌توانند باعث تغییر در شکل و اندازه پرده بکارت شوند. در این موارد، بهترین زمان برای تشخیص نوع پرده بکارت پس از بررسی تاثیر ورزش بر آن است.

    استفاده از تامپون نیز می‌تواند باعث تغییر در شکل و اندازه پرده بکارت شود. در این مورد، بهترین زمان برای تشخیص نوع پرده بکارت پس از قطع تامپون است.

    به طور کلی، بهتر است برای تشخیص نوع پرده بکارت، با یک پزشک متخصص مشورت کنید و بهترین زمان برای این کار را با او مشخص کنید.

    آیا پرده بکارت (Hymen) را می‌توان با چشم غیرمسلح دید؟

    پرده بکارت (Hymen) یک بافت کوچک و حساس است که در ورودی واژن قرار دارد و به‌عنوان نشانهٔ بکارت در دختران شناخته می‌شود. این بافت ممکن است به صورت کامل یا ناقص در دختران مختلفی وجود داشته باشد و بسته به شکل و اندازهٔ آن ممکن است به‌راحتی قابل مشاهده یا فقط با استفاده از دستگاه‌های پزشکی باشد.

    بنابراین، پرده بکارت را نمی‌توان خیلی راحت با چشم غیرمسلح دید و برای تشخیص بهتر آن باید از روش‌های پزشکی استفاده کرد. این آزمایش می‌تواند با استفاده از دستگاه‌هایی انجام شود.
    در نتیجه، برای تشخیص پرده بکارت به‌صورت دقیق و مطمئن، بهتر است به یک پزشک متخصص مراجعه کرده و روش مناسب برای تشخیص آن را از وی دریافت کرد.

    پزشکان چگونه پرده بکارت (Hymen) را معاینه می‌کنند؟

    پرده بکارت یا هیمن، یک لایه نازک از بافت است که در قسمت ورودی واژن قرار دارد و برخی افراد در هنگام اولین رابطه جنسی با شکستگی آن روبرو می‌شوند. برای معاینه پرده بکارت توسط پزشکان، ابتدا باید بیمار در موقعیتی آرام و راحت قرار گیرد. سپس پزشک باید از بیمار سوالاتی در مورد دوران پریودی، تاریخچه جنسی و مشکلات جنسی قبلی پرسیده و همچنین برای اطمینان از تشخیص صحیح، باید برخی از آزمایش‌های پزشکی انجام دهد.

    در صورتی که پزشک برای معاینه پرده بکارت اقدام کند، ابتدا باید بیمار را به یک محیط خصوصی و دارای حریم شخصی مناسب برای انجام این فرایند منتقل کند. سپس پزشک باید با دستکش‌های پزشکی به دست و استفاده از ابزارهای معاینه مناسب، محل قرارگیری پرده بکارت را بررسی کند. این معاینه می‌تواند به صورت بصری باشد، یعنی پزشک با استفاده از چراغ و محرک‌های دیگر، بافت پرده بکارت را بررسی کند. همچنین پزشک می‌تواند از سونوگرافی و تصویربرداری از داخل واژن استفاده کند تا مشکلات دیگری را هم که ممکن است باعث خونریزی در دوران جنسی شوند، شناسایی کند.

    در پایان، باید گفت که معاینه پرده بکارت باید با حفظ حریم شخصی بیمار و بدون هیچگونه آسیب رساندن به بافت‌های داخلی واژن انجام شود. همچنین پزشک باید به بیمار توضیح دهد که این معاینه چه عوارض و مشکلاتی ممکن است داشته باشد و از او مجوز دریافت کند.

    آیا می‌توان از روی ظاهر شخص، سالم بودن پرده بکارت (Hymen) را تشخیص داد؟

    پرده بکارت یک بافت نرم و حساس در ورزش تناسلی دختران و زنان است که در برخی موارد ممکن است در اثر فعالیت های ورزشی، استفاده از تامپون و یا برخی تصادفات وارد خراش و یا پاره شود. با این حال، تشخیص سالم بودن پرده بکارت تنها از ظاهر شخص ممکن نیست و نیاز به انجام معاینه پزشکی دقیق دارد. پزشکان برای تشخیص سالم بودن پرده بکارت از معاینه فیزیکی، سونوگرافی و یا آزمایش های خون استفاده می کنند که باعث می شود نتیجه به دقت تشخیص داده شود. در نتیجه، نمی توان از روی ظاهر شخص، سالم بودن پرده بکارت را تشخیص داد و بهتر است در صورت نیاز به تشخیص سالم بودن پرده بکارت، به پزشک مراجعه کنید.

    آیا معاینه پرده بکارت (Hymen) ، لازم و ضروری است؟

    معاینه پرده بکارت یا هایمن، یکی از موضوعاتی است که در بین جامعه بسیار حساسیت وجود دارد. بسیاری از افراد معتقدند که این معاینه ضروری است و به دلیل اینکه پرده بکارت یکی از نشانه‌های عدم تجاوز در برابر زنان است، لازم است تا به منظور تایید عدم تجاوز در برابر زنان، این معاینه انجام شود.

    اما در عین حال، بسیاری از افراد نیز معتقدند که این معاینه بی‌مورد و برای زنان بسیار آزاردهنده است. در واقع، معاینه پرده بکارت می‌تواند برای زنان به دلیل عدم آگاهی از فرآیند و یا به دلیل وجود تعرض و آزار، منجر به ایجاد ترس و استرس شود.

    بنابراین، باید گفت که معاینه پرده بکارت تنها در شرایطی که لازم است و برای تایید یا رد صحت نشانه‌هایی همچون احتمال بیماری‌های جنسی، انجام می‌شود. در غیر این صورت، این معاینه نه تنها بی‌مورد و برای زنان آزاردهنده است، بلکه می‌تواند به دلیل عدم اطلاعات کافی و عدم رعایت اصول بهداشتی، مشکلاتی را برای زنان به دنبال داشته باشد.

    چگونه می‌توان پارگی پرده بکارت ناشی از تجاوز و پارگی ناشی از رابطه زناشویی را تشخیص داد؟

    پارگی پرده بکارت یکی از مسائلی است که برای بسیاری از دختران و زنان در سنین جوانی یا هنگام شروع رابطه جنسی، به وجود می‌آید. معمولاً پارگی پرده بکارت ناشی از تجاوز به دختران جوان است، اما در برخی موارد ممکن است ناشی از رابطه جنسی با همسر یا شریک زندگی باشد.

    برای تشخیص پارگی پرده بکارت ناشی از تجاوز، بهتر است به یک پزشک متخصص مراجعه کنید. پزشک با استفاده از ابزار و تجهیزات خاص، می‌تواند پارگی را تشخیص دهد و راهکارهای درمانی را به شما توضیح دهد.

    اما برای تشخیص پارگی پرده بکارت ناشی از رابطه جنسی، بهتر است به یک متخصص زنان مراجعه کنید. متخصص زنان با استفاده از ابزار و تجهیزات خاص، می‌تواند پارگی را تشخیص دهد و راهکارهای درمانی را به شما توضیح دهد. همچنین، متخصص زنان ممکن است شما را به یک روانشناس معرفی کند تا به شما کمک کند درمانی مناسب را انتخاب کنید و باعث بهبود وضعیت خود شوید.

    پارگی پرده بکارت ناشی از تجاوز یا رابطه جنسی ممکن است با علائمی مانند خونریزی، درد و ناراحتی همراه باشد. بهتر است در صورت وجود این علائم، به یک پزشک مراجعه کنید تا بهترین راهکارهای درمانی را برای خود پیشنهاد دهد. همچنین، برای پیشگیری از پارگی پرده بکارت، بهتر است از روش‌های محافظتی مانند استفاده از کاندوم استفاده کنید.

    با پاره شدن پرده بکارت (Hymen) ، حتما خونریزی اتفاق می‌افتد؟

    واکنش بدن به پاره شدن پرده بکارت (Hymen) در زنان ممکن است بسیار متفاوت باشد و بعضی از زنان ممکن است در حین پاره شدن پرده بکارت خونریزی قابل توجهی تجربه کنند، در حالی که برخی دیگر این تجربه را نخواهند داشت. عواملی مانند سن، سلامتی عمومی، سطح فعالیت جنسی و شکل و اندازه پرده بکارت می‌توانند نقش مهمی در این روند داشته باشند. همچنین، بیماری‌هایی مانند آتروفی پرده بکارت (Hymenal Atrophy) نیز می‌تواند باعث کاهش خونریزی باشد. لذا، نمی‌توان قاطعانه ادعا کرد که با پاره شدن پرده بکارت حتما خونریزی رخ می‌دهد.

    پاره شدن پرده بکارت (Hymen) ، چقدر درد دارد؟

    پاره شدن پرده بکارت یا هایمن، یکی از پدیده‌های بسیار طبیعی است که در دختران جوان در هنگام نزدیکی جنسی رخ می‌دهد. این پرده، یک لایه نازک از بافت‌های لثه‌ای است که در ورودی واژن قرار دارد و به هنگام نخستین نزدیکی جنسی، ممکن است پاره شود.

    پاره شدن پرده بکارت در هر دختری به شکلی خاص و با شدت‌های مختلفی رخ می‌دهد. بیشتر دختران احساس درد و ناراحتی کوتاهی در هنگام پاره شدن پرده بکارت دارند. اما برخی دختران ممکن است درد شدیدتری را تجربه کنند که ممکن است به علت حساسیت بیشتر در ناحیه تناسلی یا برخی اختلالات جسمی باشد.

    اگر چه درد در هنگام پاره شدن پرده بکارت ممکن است برای دختران ناراحت کننده باشد، اما معمولاً این درد در کمتر از یک دقیقه از بین می‌رود. همچنین می‌توان با استفاده از روش‌هایی مانند استفاده از لوازم جانبی جنسی، برای کاهش درد و بهبود تجربه جنسی، اقدام کرد.

    در کل، پاره شدن پرده بکارت یک پدیده طبیعی است و در بسیاری از موارد به درد و ناراحتی شدیدی منجر نمی‌شود. اگر شما یا کسی که شما می‌شناسید با درد شدید همراه با پاره شدن پرده بکارت مواجه شده‌اید، بهتر است به پزشک مراجعه کنید تا علت درد مشخص شود و درمان مناسبی انجام شود.

    پرده بکارت فقط با رابطه جنسی (دخول) پاره می‌شود؟

    پرده بکارت یکغشایی نازک و حساسی است که در ورود به دختران جوان به مقعد قرار دارد و به عنوان یکی از نشانه های بکارت بودن دختر محسوب می‌شود. با این حال، پرده بکارت تنها با رابطه جنسی (دخول) پاره نمی‌شود. این موضوع ممکن است به دلیل فرهنگ و آداب و رسوم مختلف در جوامع مختلف متفاوت باشد.

    در بسیاری از جوامع، پاره شدن پرده بکارت به عنوان یک نشانه از بلوغ جنسی دختر محسوب می‌شود و در عموم موارد با رابطه جنسی اتفاق می‌افتد. با این حال، پاره شدن پرده بکارت ممکن است به دلیل فعالیت های دیگری نیز رخ دهد، مانند استفاده از تمرینات و ورزش های شدیدی که باعث ترکیدگی پرده بکارت می‌شود.

    در هر صورت، پرده بکارت یک نشانه از بلوغ جنسی دختران است و متوجه شدن زمان پاره شدن آن می‌تواند به عنوان یک نشانه از سلامت جنسی دختر محسوب شود.

    آبا با وجود داشتن پرده بکارت سالم، امکان حاملگی وجود دارد؟

    با وجود داشتن پرده بکارت سالم، زنان می‌توانند باردار شوند. پرده بکارت یک لایه نازک از بافت لاشه داخلی است که از بین می‌رود و اجازه ورود بدنکردها به دستگاه تناسلی را می‌دهد. با این حال، پرده بکارت هیچ گونه مانعی برای حاملگی فراهم نمی‌کند و باروری زنان را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد. در عوض، برای جلوگیری از بارداری، باید از روش‌های مناسبی مانند مصرف کاندوم یا استفاده از روش‌های ضد بارداری دیگر استفاده کرد. در نتیجه، پرده بکارت سالم هیچ تأثیری بر روی حاملگی زنان ندارد و باروری آن‌ها را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد.

    آیا می‌توان زمان پارگی پرده بکارت (Hymen) را مشخص کرد؟

    آیا می‌توان زمانی که پارگی پرده بکارت (Hymen) اتفاق می‌افتد را به صورت دقیق و قطعی مشخص کرد؟ این سوال یکی از مهم‌ترین سوالاتی است که در مورد پارگی پرده بکارت برای بسیاری از افراد وجود دارد.

    اگرچه در برخی موارد، پارگی پرده بکارت می‌تواند با برخی علائمی همراه باشد، اما برای بسیاری از افراد، اتفاق افتادن پارگی پرده بکارت به صورت ناشی از فعالیت جنسی، به‌خصوص در صورتی که فعالیت جنسی با دوشیزگی اتفاق بیفتد، نمی‌تواند به صورت دقیق و قطعی مشخص شود.

    به علاوه، پارگی پرده بکارت ممکن است به دلیل عوامل دیگری نیز اتفاق بیفتد، مانند استفاده از شی‌ء‌هایی مانند تمرینات ورزشی، رانندگی دوچرخه، ورزش‌های مبتنی بر اسب و غیره. بنابراین، اتفاق افتادن پارگی پرده بکارت به تنهایی نمی‌تواند به عنوان نشانه‌ای از فعالیت جنسی در نظر گرفته شود.

    در نتیجه، بهترین راه برای مشخص کردن زمان پارگی پرده بکارت، مراجعه به پزشک است. پزشک می‌تواند با استفاده از برخی ابزارها و روش‌های تشخیصی، مانند بررسی بصری و فیزیکی، آزمایش‌های خون، و غیره، به صورت دقیق و قطعی مشخص کند که پارگی پرده بکارت در چه زمانی رخ داده است.

    بعد از پاره شدن، امکان دارد پرده بکارت (Hymen) خود به خود ترمیم شود؟

    پاره شدن پرده بکارت یکی از مواردی است که برای بسیاری از زنان در دوران جوانی رخ می‌دهد. پرده بکارت یک بافت بدنی است که قبل از برقراری رابطه جنسی، در لبه داخلی واژن قرار دارد و می‌تواند به دلیل فعالیت‌هایی مانند ورزش، استفاده از تمامیت بدنی، رانش تمامیت در زمان قرار گرفتن در حالت نشسته و … پاره شود.

    در بسیاری از موارد، پرده بکارت پس از پاره شدن به صورت کامل ترمیم نمی‌شود. با این حال، در بعضی از موارد  نادر ممکن است پرده بکارت به خودبخود ترمیم شود. این اتفاق ممکن است به دلیل عواملی مانند سن، عوامل ژنتیکی، عوامل تغذیه‌ای و هورمونی باشد.
    بنابراین، اگر پرده بکارت شما پاره شده است، احتمال ترمیم خودبخودی آن بسیار کم است و برای تعیین وضعیت دقیق و احتمال ترمیم پرده بکارت، بهتر است به پزشک مراجعه کنید.

    فرق بین خون قاعدگی و خون ناشی از پارگی پرده بکارت چیست؟

    فرق بین خون قاعدگی و خون ناشی از پارگی پرده بکارت، دو نوع خونریزی مختلف در بدن زنان است که ممکن است در اثر عوامل مختلفی اتفاق بیفتد. خون قاعدگی به معنای خونریزی ماهیانه طبیعی است که در هر ماه در دوره تخمک گذاری در بدن زنان رخ می‌دهد و معمولاً مدت زمان آن بین ۳ تا ۷ روز است. این خونریزی معمولاً به همراه درد شکمی و تغییرات هورمونی دیگری نیز همراه است.

    اما خون ناشی از پارگی پرده بکارت، به معنای خونریزی غیر طبیعی است که ممکن است در اثر شکستن پرده بکارت در هنگام رابطه جنسی، استفاده از اشیاء غریبه در داخل واژن و یا دیگر عواملی از جمله عفونت‌های جنسی و غیر جنسی، نارسایی هورمونی و یا شرایط پزشکی دیگری که باعث آسیب به بافت‌های داخلی واژن و رحم می‌شود، رخ می‌دهد.

    بنابراین، خون قاعدگی یک پدیده طبیعی و منظم است و معمولاً در طول دوره قاعدگی زنان رخ می‌دهد، در حالی که خون ناشی از پارگی پرده بکارت یک پدیده نامطبوع و ناگهانی است که نشان دهنده وجود مشکلات جدی در سلامت جنسی زنان است. به همین دلیل، در صورت بروز هر گونه خونریزی غیر طبیعی در زنان، بهتر است به پزشک معالجه خود مراجعه کنند تا علت آن تشخیص داده شود و درمان مناسبی انجام شود.

    علائم پارگی پرده بکارت (Hymen)

    علائم پارگی پرده بکارت (Hymen) با توجه به اینکه پرده بکارت یا هیمن، پارچه‌ای نازک و لطیف است که در ورودی واژن قرار دارد و برای بسیاری از زنان به عنوان نشانه‌ای از رابطه جنسی تلقی می‌شود، می‌تواند به صورت مختلفی ظاهر شود. علائم پارگی پرده بکارت ممکن است شامل خونریزی، درد و تورم در ناحیه واژن، احساس درد و سوزش هنگام ادرار کردن، سردرد و احساس خستگی و همچنین احساس شرمساری و ناامیدی باشد. در برخی موارد، خونریزی بسیار کمی رخ می‌دهد و در برخی موارد دیگر، پرده بکارت قبل از رابطه جنسی پاره می‌شود و علائم آن تشخیص داده نمی‌شود.

    چگونه برای اولین رابطه جنسی و پارگی پرده بکارت، آماده شوید؟

    برای اولین رابطه جنسی و پارگی پرده، بهتر است که مطمئن باشید که شما و شریک جنسی خود آماده این تجربه هستید و هر دو شما از قبل به این موضوع توافق کرده اید. انتخاب محل مناسب، وقت مناسب و داشتن محترمانه برای هر دو طرف مهم است. همچنین، باید اطمینان حاصل کنید که شما و شریک جنسی خود از نظر بهداشتی به خوبی آماده هستید و در صورت نیاز از روش های محافظتی مانند استفاده از کاندوم استفاده کنید. در کل، برای آماده شدن برای اولین رابطه جنسی و پارگی پرده، باید به مسائل بهداشتی، احترام به دیگران و اخلاقیات جنسی توجه کنید و بهتر است این موضوع را با شریک جنسی خود بررسی کنید تا بدون هیچ گونه تردیدی به این تجربه بروید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا