ارتباط با راهنمای معنوی (خود هیپنوتیزم در طبیعت)

ارتباط با راهنمای معنوی
  • ارتباط با راهنمای معنوی

    ارتباط با راهنمای معنوی به معنای برقراری ارتباط با شخصیت یا موجودیتی معنوی است که به عنوان راهنما، هدایت‌کننده و پشتیبان در مسیر روحی و معنوی انسان‌ها شناخته می‌شود. برقراری ارتباط با راهنمای معنوی می‌تواند به عنوان یک روش درمانی و درمان دهنده برای بسیاری از مشکلات روحی و روانی در نظر گرفته شود. در این رابطه، افراد معتقدند که ارتباط با یک راهنمای معنوی می‌تواند به کسب آرامش و آرامش داخلی، رشد شخصی و روحی، تعامل با دیگران به بهترین شکل ممکن و حتی بهبود فرایند تصمیم گیری کمک کند. برای برقراری ارتباط با راهنمای معنوی، باید شناختی از خود و مسیر روحی خود داشته باشید و برای این کار، ممکن است به روش‌های مختلفی از جمله مدیتیشن، دعا، رویاپردازی، یا هر فعالیت معنوی دیگری که شما را به سمت تعامل با راهنمای معنوی هدایت می‌کند، نیاز داشته باشید. در نهایت، ارتباط با راهنمای معنوی می‌تواند به شما کمک کند تا با خود و دیگران به بهترین شکل ممکن تعامل داشته باشید و در برابر چالش‌های روحی و روانی به سرعت و بهترین شکل ممکن واکنش نشان دهید.

    ۱.خوش آمدید. . می­خواهم خود هیپنوتیزم در طبیعت را برای شما اجرا کنم:

    ۲.خود را در یک حالت راحت، نشسته یا خوابیده قرار دهید و همانطور که نفس عمیق از بینی خود می کشید، آن را به مدت یک لحظه نگه دارید و از دهانتان خارج کنید.

    1. نفس عمیقی از بینی خود بکشید و برای یک لحظه آن را نگه دارید. نفس عمیق دیگری از بینی خود بکشید و همانطور که از طریق دهان بازدم میکنید چشمان خود را بسته و اجازه بدهید ازین لحظه به بعد بسته بمانند.
    2. و حالا با حس بسیار خوبی که دارید به راحتی احساس آرامش و ریلکس بسیار زیادی میکنید، فقط روی تنفس خود تمرکز کنید، تنفس در حالت آرام، که با هر نفس آرامش بیشتر و بیشتر می­شود و توجه کنید که ذهن شما می تواند به سادگی تنها بر روی موسیقی که در پس زمینه صدای من پخش می شود، تمرکز کند.
    3. اجازه دهید ذهن ناخودآگاه شما به سادگی وارد رویا شود، ذهن ناخودآگاه شما با کلمات من همراه خواهد بود، همانطور که احساس راحتی بسیار آرامبخشی را تصور می کنید، هر دو مچ پای خود را مانند موجی از آرامش و سرشار از انرژی بچرخانید.
    4. این موج آرامش ممکن است دارای رنگی باشد. که ممکن است به حالت سوسو زدن نور یا شفاف باشد. به هر حال شما آرامش و راحتی محض را در اینجا حس می­کنید.
    5. همه­ی عضلات، رگها، عصب­ها و سلولهای پای خود را ریلکس کنید و حالا احساس آرامش را در پاهایتان از پاشنه تا انگشتان و مچ پا حس می­کنید و همینطور حس می­کنید زانوها و معده تان کاملاً ریلکس شده است، همه چیز عالی است، همه چیز عالی است و همچنین قفسه سینه شما آرام و آرام­تر خواهد شد، ماهیچه های پشت شما هم آرامش یافته و در آرامش عمیق است.
    6. و می توانید به راحتی آرامش کامل را در فک خود حس کنید. همینطور در گردن خود نیز حس آرامش کامل دارید. می­توانید حس آرامش را از چانه تا قفسه سینه بطور عمیق احساس نمایید. حالا تمام آگاهی و توجه خود را به عضلات اطراف چشم خود معطوف کنید.

    1. چشمان خود را تا حدی ریلکس کنید که بسته بمانند و مطمئن شوید که چشمان شما بسیار ریلکس هستند و تا رسیدن به آن کیفیت عالی ریلکسیشن ادامه دهید و به اندازه دو برابر ریلکس و عمیق شوید.

    2. و همان آرامشی که در چشمان شماست را در تمام بدن از بالای سر خود تا پایین پاهایتان پخش کنید. اندیشه ها و ذهن خود را آرام کنید و ببینید که این آرامش چگونه به هر عضله و هر عصب، هر سلول شما می نشیند.
    3. در صلح و آرامش کامل، بدون استرس، به آرامی طوری که تنش درونی را خارج می کنید نفس بکشید. با هر نفسی که می­گیرید بیشتر و بیشتر ریلکس می­شوید. این عالی است.  در این لحظه از ۱ تا ۱۰ با هر شمارش که می شنوید دو برابر ریلکس می شوید و به خود اجازه دهید تا عمیقتر ریلکس شوید. به این فکر کنید که هر شماره شما را یک گام بالاتر به هوشیاری فوق­العاده تان می برد. هر شماره سطح ارتعاش شما را بالاتر می برد و شما بیشتر و عمیقتر احساس آرامش می کنید.
    4. ۱: خودتان را رها کنید، دیروز و فردای خود را رها کنید، انرژی روح خود را آزاد کنید، حالا رهای رها، حضور کامل خود را با بودنتان حس کنید.

    ۳:بودن واقعی خود را حس کنید و آگاه باشید که بدنتان مانند یک ظرف، صرفا انرژی روح خود را ذخیره می کند

    1. شما موجودی کاملاً الهی هستید، می­توانید از چگونگی خلقت خود آگاه باشید، به ساختار داخلی بدن خود و ساختار شگفت­انگیز آن توجه کنید و از آن لذت ببرید. عشق و افتخار و قدردانی را به تمام اعضای بدن خود بفرستید .شما فراتر هستید و متوجه میشوید که چه جوری میتوانید از دنیای فیزیکی خارج شوید و …
    1. به این نیروی عظیم انرژی زندگی، انرژی شفا، انرژی عشق خالص دست پیدا کنید و از آن استفاده کنید. این دهش و انرژی بیکران الهی را بیشتر از آن چیزی که تاکنون داشته اید ببخشید و دریافت کنید، بخشش و دریافت انرژی با اتصال به نیروی الهی احساس می شود. این نیرو حتی بالاتر از ارتعاشی است که آخرین بار تجربه کرده­اید. در آسمان آزادی و رهایی کامل پرواز کنید، کاملا آزاد، آزاد کنید و رها کنید،آزادانه پروازکنید، کاملا آزاد، به ارتعاشات متصل شوید و ارسال و دریافت انرژی را با شانس بالاتری تجربه کنید.
    1. بیشتر و بیشتر متصل شوید، با لذت فراوان، این عالیه، این احساس را جذب کنید، حس خود واقعیتان، حس اتصال الهی، تبدیل شدن به یکتایی. احساس کنید، وصل شوید و بودن را حس کنید(۳ مرتبه). با امنیت و به سادگی به منبع الهی متصل شوید. این اتصال را احساس کنید به استثنای ماهیت واقعی خود و به استثنای عشق نامحدود، شما مالک خود برتر الهی­تان هستید. وقتی که این تجربه رو به صورت عالی حس می کنید، انگشت شست دست راست خود را به انگشت اشاره همان دست فشار دهید و آن احساس را آنکر خود قرار دهید. به خودتان اجازه دهید که در اینجا حضور داشته باشد. اتصال با انرژی اصیل الهی را احساس کنید، انرژی الهی خلقت، از این حس لذت ببرید. ارتعاشات را جذب کنید. همان­ جایی که قراردارید آنچه را که می بینید مشاهده کنید، آنچه را که به گوشتان می­رسد بشنوید و حستان را احساس کنید.
    1. و حالا به یک رنگ و یک کلمه فکر کن. یک کلمه که این تجربه را توصیف می کند. این عالی است و حالا نقطه آنکر خود را فعال کنید تا این تجربه زیبای درونی به رنگ و کلمه انتخابی شما متصل شود و در ذهن ناخودآگاه ، ذهن آگاهانه شما، ذهن فوق العاده آگاه، احساسات و حافظه شما کاملاً ثبت می­شود. بر بالاترین ارتعاش، انرژی الهی، پذیرش خود برتر الهی و احساس کامل پذیرش و ارتباط کامل با منبع هستی تمرکز کنید. این عالیه.

    همینطور می توانید به خودتان اجازه دهید احساس ریلکسی بیشتری را تجربه کنید.خود برتر الهی شما میتواند به شما در تمام امور و بخش­های زندگیتان و اعمال و رفتارتان به شما کمک کند. می­توانید پذیرش خود برترتان را درک کنید. ارتباط عمیق­تر شما به نیروی الهی خلقت می­تواند عمیقاً در ضمیر ناخودآگاهتان جذب شود و هر روز به طور روزافزونی به شما کمک می­کند، بیشتر و بیشتر و این اتصال قدرتمندتر می شود، و خود برترتان به شما در بسیاری از امور مختلف، از لحاظ جسمی، ذهنی، احساسی و معنوی کمک می کند و با دسترسی به این تجربه ازخود برتر الهی، می توانید سفر عاشقانه روح و ارتباط با فرشتگان نگهبان خود را برقرار کنید.

    1. اکنون که به بالاترین سطح ارتعاش دست یافته­اید، دستان خود را به روی پیشانی خود بکشید و بر این قسمت تمرکز کنید، سپس چشمان خود را بالا برده تا تمام قسمت های پیشانی­تان را ببینید. حالا تصور کن که این منطقه مانند دروازه­ای است که باز می شود و به دنیای معنوی خود متصل است، این پورتال چشم سومتان است.
    2. زیرا این ارتباط توسط دنیای معنوی از طریق خود برترتان به صورت امن ساخته شده است و تنها مختص شما و خود برترتان در ذهنتان شکل می­گیرد. اکنون نور زیبا، درخشان و نقره فامی را تصور کنید که از ذات درونی شما از پیشانی و چشم سومتان نشات می گیرد. همانطور که به این نور نقره ای باریک توجه میکنید، خود برتر الهیتان را تصور کنید. آگاهی معنوی شما همراه با آن افزایش می یابد. همانطور که خودآگاهی شما بیشتر و بیشتر می شود، به خودتان اجازه دهید که تجربه کشیده شدن، بلند شدن را احساس کنید تا زمانی ادامه دهید که حس کنید شناور هستید، بدنتان شناور شده و ذهنتان می­تواند هر چیزی را تجربه کند.
    1. تمام آگاهی شما یکی از منابع انرژی هستی است. با آن یکی شوید و خود را شناور و در حال بلند شدن و متصل به زمان و فضا حس کنید، در اینحالت تقریبا به نظر می رسد چیزی مانند زمان و فضا وجود ندارد.
    1. اکنون همانطور که به خودتان اجازه می دهید به سطوح متفاوتی از هستی کشیده شوید، ممکن است بیشتر انرژی­های مختلف داخل خانه یا ارتعاشاتی مانند الکتریسیته یا راه های هوایی رادیویی، انرژی زیبایی که شما را احاطه کرده است دریابید و حس کنید. با آن ارتباط برقرار کنید. همانگونه که اطراف خود را مشاهده می کنید به خودتان اجازه دهید که آرام و کنجکاو بمانید و رویای خود را ببینید.
    1. در حال بالا آمدن و به صورت شناور هستید، این عالیه ! بیشتر و بیشتر از قبل بالا بیایید، ممکن است از تعداد زیادی از رنگ های چرخان زیبا که شما را احاطه کرده اند آگاه شوید. ممکن است چرخش­هایی از سبز شفابخش، آبی سلطنتی، زرد، صورتی یا آبی ببینید. شاید هم اصلا هیچ رنگی مشاهده نکنید و حسی از صلح مخملی و آرام، مکانی پر از نور را تجربه کنید. به خودتان اجازه دهید آنچه را که وجود دارد ببینید و حتی ممکن است اصلا چیزی مشاهده نکنید. فقط از چیزی که وجود دارد آگاه باشید و بدانید چیزی را که در این لحظه تجربه میکنید، فقط در این لحظه منتظر شماست.
    1. همانطور که شگفت انگیزترین سفر خود را ادامه می دهید، به حس هوشیاریتان اجازه دهید پنهان شود. ممکن است متوجه حسی درخشان توسط منبع انرژی زندگی الهی شوید و همانطور که بدن فیزیکی شما در حالت آرامش، امن و راحت استراحت می کند، به خودتان اجازه دهید ابعاد کاملا متفاوتی را کشف کنید. جایی که عزیزان شما، راهنمای معنوی و فرشتگان نگهبان منتظر شما هستند. شما اکنون آماده هستید که از روح کسانی که دوستشان دارید عبور کنید واکنون در اینجا منتظر شما هستند. آنها ممکن است اقوام شما، دوستان شما، عشق قدیمی و یا حتی والدین شما باشند. همه آنها در اینجا در انتظار و استقبال از شما در فضای معنوی هستند و شما می توانید از طریق انرژی با آنها ارتباط برقرار کنید. این بدین معنی است که شما تنها نیاز دارید که به کسی که مشتاق دیدار او هستید فکر کنید و آنها بلافاصله دعوت به برقراری ارتباط با شما می شوند و می توانند با روش خاص خود با شما ارتباط برقرار کنند.
    1. بنابراین همانطور که بدن فیزیکی شما به صورت عمیق تر استراحت می کند، ممکن است به کسی که عاشقش هستید و در این سطح از انرژی وجود دارد فکر کنید. و همانطور که به کسی که دوستش دارید فکر میکنید ممکن است حضور کسی را در حال حاضر کنار خود احساس کنید. احساس اینکه کسی وارد اتاق شده است و پشت سر شماست. همانطور که احساس میکنید، احساس میکنید که شما در حال حاضر تنها نیستید، اجازه دهید که کسی که دوستش دارید با شما در ذهن شما ارتباط برقرار کند. فقط چند دقیقه بودن در حضور کسانی که دوستشان دارید بگذرانید و اجازه دهید آنها با شیوه خاص خودشان با شما ارتباط برقرار کنند. اکنون این کار را انجام دهید و من برای لحظاتی سکوت میکنم. سپس میخواهم صدای من شما را به مسیر متفاوتی سوق دهد، فرشته نگهبان شما، راهنمای معنویتان.
    1. اکنون خودتان را به صدای من بازگردانید، و اکنون از اعماق وجودتان بدانید که هر زمان که بخواهید می توانید برگردید. همینطور که این سفر را ادامه میدهیم بدانید که کسی که دوستش دارید همیشه اینجا برای شما آماده است و این یک خداحافظی پایانی نیست و شما مییتوانید به راحتی مجدد ملاقات داشته باشید.اکنون به خودتان اجازه رفتن بدهید، اجازه دهید تا بالا و پایین رانده شوید، بالاتر و بالاتر، بالاتر به یک وجودیت معنوی کاملا متفاوت. بالا و بالاتر و ناگهان ممکن است متوجه شوید روشنایی شما چگونه به همه جا کشیده شده است. ممکن است شما دوباره احساس کنید که کسی در اینجا با شماست، مثل احساس اینکه کسی وارد اتاق شده است و از پشت سرشما را تماشا می کند.همانطور که حس می کنید تنها نیستید، ممکن است حضور فرشته نگهبانتان یا راهنمای معنویتان را حس کنید که در اینجا آماده استقبال از شما با آغوش گرم هستند. ممکن است به راحتی حضورشان را حس کنید، حتی شاید شکل ظاهریشان را ببینید. آیا آنها مرد هستند یا زن؟ چه پوششی دارند؟ آیا صدای آنها را میشنوید؟آیا می توانید به راحتی احساس کنید که می خواهد از طریق عواطفتان با شما ارتباط برقرار کنند؟
    1. اگر احساسی از انرژی گرم، عشق و تاثیرگذاری شما را احاطه کرده بود همانطور که فرشته نگهبانتان یا راهنمای معنویتان بازوهایش را دور شما حلقه کرده است، راهنمای معنویتان اینجا حضور دارد تا شما را در تمام طول زندگیتان راهنمایی کند. نگهبانانتان درس هایی را برای شما به ارمغان می آورند و اینجا هستند که راه را به شما نشان دهند.
    1. و هر آنچه که شما در این لحظه برای راهنمایی نیاز دارید و یا هرچیز دیگری که شما را خسته کرده است.شما میتوانید به سادگی فقط با فکر کردن به لغات در ذهنتان و با دقت گوش کردن به پیام فرشته نگهبانتان یا راهنمای معنویتان از آنها کمک بخواهید.پیام شما ممکن است به صورت کلمات باشدیا به طرز عجیبی احساس شهود است. این پیام ها هر چه که باشند، می دانیم که حقیقت الهی است. این احترام و افتخار است که شما این پیام ها را تجربه کرده اید و شما سلول الهی را به کار گرفته اید، هوشیاری فوق العاده ای دارید. در همه ما عقل و دانش و شهود وجود دارد. پس هم اکنون این کار را در حالی که من ساکت هستم انجام دهید و سپس وقتی صدای من را می شنوید، سفر به واقعیت آگاهی را آغاز خواهیم کرد.
    2. اکنون از راهنمای معنویتان به خاطر قدم به جلو برداشتن در امروز تشکر کنید، بدانید که راهنمای معنویتان همیشه با شماست. به یاد داشته باشید که هر زمان که خواستید شما میتوانید به این مکان برگردید وتنها با تمرین کردن عروج به این سطح بالاتر از وجود از طریق درگاه چشم سوتان با راهنمای معنویتان ارتباط برقرار کنید . ممکن است متوجه شوید که هرچه بیشتر وارد شدن به این سطح انرژی را تمرین کنید، دیگر نیازی به سفر در سطوح مختلف وجود نخواهید داشت، چرا که شما اکنون به راهنمای معنویتان متصل هستید و این مسیر برای شما روشن تر شده است. اجازه دهید که سریع تر و راحتر به راهنمای معنویتان که هر لحظه برای شما حضور دارد متصل شوید، هر لحظه از روز از طریق سفر فیزیکیتان و ما در حال حاضر در حال بازگشت به واقعیت آگاهی هستیم و همانطورکه میرویم از خود الهیتان میخواهم که امشب شما را با رویای خوشبختی و شفادهنده همراهی کند.
    3. ممکن است در صبح به خاطر بیاورید یا به طور کلی فراموش کنید، اما این به هدف شما کمک میکند که در مسیری که میخواهید و شایستگی آن را دارید بهبود یابید. در این لحظه من از یک تا پنج می شمارم و هنگامی که شماره ۵ را می شنوید به صورت کامل آگاه خواهید بود و در لحظه حال حضور خواهید داشت و احساس فوق العاده ای می کنید.

    ۱.پیغامی را که امروز دریافت کردید به خاطر بیاورید

    ۲.به سطحی بازگردید که از بدن شما و اطرافتان آگاهی دارید

    ۳.نفس های عمیق تر بکشید و به سطح آگاهانه بازگردید

    ۴.حتی بیشتر از قبل آماده به سرویس دادن ظاهر شوید و چشمان خود را باز کنید

    ۵.بیداری را با احساس فوق العاده حس کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا