جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شیک اندیش » آکادمی روابط عاطفی و ازدواج » بزرگتر بودن زن در رابطه! آیا مشکل سازه؟

بزرگتر بودن زن در رابطه! آیا مشکل سازه؟

بزرگتر بودن زن توی رابطه بده؟ اگر زن بزرگتر از مرد باشه رابطه نتیجه نمیده و و همه چی بهم میخوره؟ چرا جامعه میگه زن باید از مرد کوچیک تر باشه؟ همه رو توی این مقاله میگم براتون بچه ها.

چرا مردا با بزرگتر بودن زن در رابطه مشکلی ندارن؟

۱. بزرگتر بودن زن در رابطه: این زنا ثبات عاطفی دارن

مرد جوونی که چندتا رابطه عاشقانه داغون رو پشت‌سر گذاشته، فقط دنبال زنی هست که ثبات عاطفی داشته باشه. ثبات عاطفی زنای بزرگ‌تر برای مردای جوون خیلی جذابه. البته این طرزفکر درست نیست که مردا فکر میکنن دختری که سنش کمتره ثبات عاطفی کمتری داره، ولی خب این فکر توی همه مردا دیده میشه . به‌نظر مردا، زنای بزرگ‌تر از خودشون می‌دونن از رابطه چی میخوان و دخترا نمیدونن چیا میخوان. و حتی این نوع زن ها توقع کمتری دارن و کلا خیلی گیر نمیدن. و این جور رابطه ها برای مردا خیلی ایده‌آل هست.

۲. اعتمادبه‌نفس مردا رو زیاد میکنن

برای مردا جلب‌توجه زن بزرگ‌تر از خودشون باعث افتخاره. وقتی اون زن سن بالا، تجربه، تعاملات و هوش یه مرد رو به‌اندازه کافی جذاب می‌دونه که بتونه باهاش توی رابطه بره، اعتمادبه‌نفس اون مرد رو زیاد میکنه و حس خفن بودن بهش دست میده.مثلا وقتی که دوستاش میگن چیشد که این زن بهت پا داد. شروع میکنه از ترفند هایی که اجرا کرده براشون میگه و حس قدرت میگیره که من چیکارا کردم که این حاضره با من تو رابطه بیاد.

حتما بخوانید
انواع روابط عاشقانه و عاطفی{ 5 مدل اصلی رابطه عاشقانه}

۳. سبک زندگی خاص خودشونو دارن

برای مردایی که علاقه‌ای به بچه‌داشتن و تربیت بچه ندارن، ممکنه رابطه با زن بزرگ‌تر از خودشون ایده‌آل‌ ترین راه‌حل باشه. زنای بزرگ‌تر به‌احتمال زیاد این قسمت از زندگی شونو گذروندن یا رو به اتمام هست. و این باعث میشه که زن کل تمرکزش روی مرد باشه و این حس خوبی به مرد توی رابطه میده.

۴. بزرگتر بودن زن در رابطه: تجربه های به درد بخور دارن

بعضی از مردا به‌دنبال تجربه ها و درس های جدیدن که تاحالا خودشون نداشتن. احتمالا زنان مسن‌تر تجربه های زیادی دارن و درسای خوبی میتونن به بقیه بدن. زنای بزرگ‌تر تجربیات و دانسته های خودشونو در اختیار مردا قرار میدن و توی چالش های سخت زندگی میتونن خیلی کمک کننده باشن. زنا جذب انرژی یا شور و شوق زیاد مردای کوچیک تر از خودشون میشن، اما مردا جذب قدرت و توانایی‌های اینجور زن ها میشن.

۵. رابطه‌ای پویا و جدید رو تجربه میکنن

مردا عادت دارن مسئولیت هارو عهده بگیرن و به‌عنوان رئیس خونه توی رابطه ها عمل کنن. اما معمولا توی رابطه با زن بزرگ‌تر این‌طور نیست، چون این زنا برای ایفای هر نقشی توی رابطه، اعتمادبه‌نفس و استقلال مالی بیشتری دارن. برای مردای جوون که علاقه‌ به تجربه روابط با دیدگاهی متفاوت‌ان، زن بزرگتر می‌تونه جفت خوبی باشه.

۶. فرصتی برای رشد و آزادی مردا ایجاد میشه

هیچ زنی نمی‌خواد با یه مرد نابالغ تو رابطه باشه، اما زنا مسن‌تر مشکلاتی که مردا باهاشون مواجه میشن رو به‌خوبی درک میکنن. تو یه موقعیت هایی زن ها درک بهتری از مسائل دارن و این همون چیزیه که مردا می‌خوان. اونها به زنی نیاز دارن که مدام بابت بیرون‌موندن تا دیروقت و یا مسافرت به بیرون از شهر هی نخوان جواب سوال پس بدن.

مردا میگن توی رابطه با زنای جوون، مدام باید برای موضوع های مختلف جواب پس بدن و بحث کنن، اما توی رابطه با زنای بزرگ‌تر این خبرها نیست. مردا عاشق اینن که اون زن اینقدر آزادشون میذاره و هی بهشون گیر نمیده. این نشون‌دهنده حس اعتمادیه که مردای جوون تر میخوان، اما با ازدواج با یه دختر کوچیک تر نصیبشون نمیشه.

پیشنهادی نیدآلفا به شما: چجوری بهش بفهمونم عاشقشم؟

۷. سلیقه و خواسته‌های جنسیشون مشخصه

زنای بزرگ‌تر علایق و خواسته های جنسی مشخصی دارن و توی رابطه جنسی تسلط دارن؛ مردا عاشق این تسلط هستن. علاوه بر این، ممکنه زنای بزرگ‌تر چیزهای بیشتری درباره لذت‌بردن از رابطه جنسی بدونن و این فرصت رو برای مرد ایجاد میکنه که از این تجربیات و اطلاعات بهره‌مند بشه و چیزای جدید یاد بگیره.

حتما بخوانید
دل‌بستگی چیست؟ چرا به آن نیاز داریم؟

۸. زنای بزرگ‌تر اعتمادبه‌نفس فوق‌العاده‌ای دارن

زنای سن بالاتر با اعتمادبه‌نفس رفتار میکنن. طرز صحبت‌کردن، گوش‌دادن و راه‌رفتنشون با اعتماد به نفس هست. این زنا سعی نمی‌کنن کسیو متقاعد کنن، چون به خودشون و تواناییشون اعتقاد دارن. مردا توی هر سنی جذب این ویژگی میشن. مردا زنی رو می‌خوان که به‌دنبال تایید بقیه نباشه. این میزان از اعتمادبه‌نفس، مردا و پسرای جوون رو ترغیب میکنه که اینجور زنهارو به دست بیارن.

دلایل زنها برای رابطه با مرد کوچیکتر از خودشون

۱. بزرگتر بودن زن در رابطه: سازگاری جنسی بهتری دارن

سن بیشتر زنا با تجربه های بیشتری همراهه. خانم‌های بزرگ‌تر معمولا می‌دونن از رابطه‌شون چی میخوان، راه حل مسائل چیه و از چه چیزهایی باید توی رابطه جنسی استفاده کنن و چه چیزایی رو استفاده نکنن. رابطه داشتن با مرد کوچیک‌تر امتیاز مثبتی برای زندگی جنسی زن بزرگ‌تر محسوب میشه. در حالی که مردای جوون هنوز توی مرحله درک بدن زن هستن، زنای بالغ می‌تونن راهنمایی های در مورد بدن زن و نیاز هاشون به مردا بدن. از نظر زنای بزرگ‌تر، مردای جوون‌تری که معمولا توی اوج سلامت جسمانی خودشون هستن، شریک جنسی پرانرژی‌تری میتونن باشن.

۲. بزرگتر بودن زن در رابطه: مرداهای جوون تر ماجرا‌جو هستن

مردای جوون‌تر مهارت‌های سرگرم‌کننده ی جدیدتری برای معاشرت دارن، دنبال تجربه های جدید جنسی هستن و در کل امروزی‌ترن. ترکیبی از جوانی و طرز فکری که همش در حال تغییر و پیشرفته، مردای جوون را به انتخابی جذاب برای زناها تبدیل میکنه که به دنبال تجربه بیشتر توی زندگی هستن.

۳. پویایی رابطه رو تغییر میدن

شاید اون زن توی رابطه قبلیش نقش‌های سنتی زیاد داشته که واقعا علاقه‌ای به اون کارا نداشته این زنا توی رابطه با مردای کوچیک‌تر از خودشون معمولا از نظر مالی موفق‌ترن و این باعث میشه که بتونن با اینجور مردها میتونن نقش های کمتری داشته باشن.

بزرگتر بودن زن در رابطه: توصیه‌هایی برای خانوما

۱. فکر های منفی رو ول کن

سعی کنین خودتونو از افکار منفی و الکی رها کنین، تنها در این صورت می‌تونین انتظار داشته باشین که بقیه این رابطه رو قبول کنن. سن زیاد شما برای هیچ رابطه ای مانع به حساب نمیاد. شما تجربیات زیادی دارین که هر مردی میخواد اینارو یاد بگیره.

حتما بخوانید
آیا میتونم با ترنس ازدواج کنم؟⭐

۲. معشوق اش باشین نه مادرش

یه موقع بخاطر داشتن سن بیشتر و تجربیات بیشتر، ممکنه مراقبت‌هایی رو انجام بدین که خیلی به مذاق پارتنرتون خوش نیاد. یادتون نره که شما معشوق و یا همسر این مرد هستین نه مامانش، پس مثل یه همسر رفتار کنین. نگرانی‌ها و دغدغه‌ها تون رو مثل یه همسر بیان کنن نه مثل مادری که نگران بچه اش هست.

۳. به نظر دیگران حساس نباشین

در دنیای ایده‌آل، شما مجبور نیستین به هیچ سؤالی درباره رابطه با مرد جوون‌تر از خودتون جواب بدین، اما متأسفانه ما توی دنیای ایده آل ها زندگی نمیکنیم. پس خودتونو برای اختلاف‌نظر ها آماده کنین. به خودتون و پارتنر تون اطمینان داشته باشین و اگه انتقادی به شما شد، بیش از حد حساس نشین و واکنش نشون ندین. کسی قرار نیست برای شما تصمیم بگیره.

۴. خیلی درباره سن صحبت نکنین

ممکنه بخواین به پارتنرتون این اطمینان بدین که سن براتون مهم نیست، اما احتمالا توی این فرایند نهایتا کاری میکنین که دقیقا برعکس بشه و اون خانم بیشتر حساس بشه. به‌جای تمرکز روی سن و تفاوت‌ها، روی علایق مشترکتون و چیزهایی که دوست دارین، تمرکز کنین.

سؤال های رایج درباره ازدواج زن بزرگتر از مرد

– بزرگتر بودن زن در رابطه ایرادی داره ؟

رابطه سالم با سن تعریف نمیشه، اما بلوغ عاطفی هر ۲ طرف مهمه. زن و مرد باید به این حد از بلوغ رسیده باشن که بتونن به‌خوبی با هم ارتباط برقرار کنن و از پس مشکلات بربیان. اگر هر ۲ طرف به این بلوغ رسیده باشن، سن مشکلی ایجاد نمیکنه.

– چطور رابطه‌ای سالم و خوب داشته باشیم؟

موقع تصمیم‌گرفتن برای شروع رابطه، اولویت شما باید ایجاد سالم‌ترین و خوب ترین رابطه ممکن باشه. برای به دست اوردن یه رابطه سالم این کارا خیلی کمک میکنن:

  • گذروندن زمان باکیفیت باهمدیگه
  • برقرارکردن ارتباط راحت و صادقانه
  • حفظ صمیمیت و سازگاری توی رابطه
  • قدردانی متقابل
  • حفظ احترام به همدیگه

ممنونم که تا اینجا همراهم بودی دوست من امیدوارم به کارت بیاد. اگر با یه خانم سن بالا توی رابطه رفتی بلد نیستی چطور رفتار کنی که از دستش ندی و یه رابطه آروم رو تجربه کنی. میتونی از اینجا وقت مشاوره بگیری تا من بهت راهکار های درست برخورد کردن با یه خانم سن بالا رو بگم و دیگه نخوای ناشی توی رابطه برخورد کنی.

Picture of شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “بزرگتر بودن زن در رابطه! آیا مشکل سازه؟” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

پیمایش به بالا