کارهایی که اگر تا ۳۰ سالگی انجام ندهید بعدا پشیمان خواهید شد

  •  

    کارهایی که اگر تا ۳۰ سالگی انجام ندهید
    بعدا پشیمان خواهید شد

    در طول زندگی بسیاری از ما به دنبال یافتن راهی برای پیشرفت و موفقیت هستیم، اما مسیر به سوی موفقیت بسیار پراز چالش است. بسیاری از ما به دلیل عدم داشتن اطلاعات کافی پیرامون کارهایی که باید در زندگی خود انجام دهیم، به تصمیماتی نمی‌رسیم که بیشتر به ما مشکلات و برای زندگی ما مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

    در اینجا به چند کاری که اگر تا سن ۳۰ سالگی انجام ندهید، بعدا بسیار پشیمان خواهید شد، اشاره می‌کنیم.

    ۱. شروع به کار: یکی از مهمترین کارهایی که باید تا سن ۳۰ سالگی انجام دهید، شروع به کار است. با شروع به کار به شما این امکان را می‌دهد که تجربه‌ی کاری خود را کسب کنید و به سمت موفقیت حرکت کنید. با شروع به کار در سنین جوانی، می‌توانید از نظر مالی و شخصی خود پیشرفت کنید.

    ۲. تعلیمات: یکی از کارهایی که باید در سنین جوانی انجام شود، تحصیل و کسب دانش است. با تحصیل در رشته‌ی مورد علاقه‌تان، می‌توانید به سمت شغلی که دوست دارید حرکت کنید. همچنین با کسب دانش، می‌توانید در جامعه به شهرت برسید و از نظر مالی و شخصی خود پیشرفت کنید.

    ۳. سفر: سفر کردن یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید در زندگی انجام دهید. با سفر کردن به دنیای جدیدی وارد می‌شوید و با فرهنگ‌های جدیدی آشنا می‌شوید. همچنین با سفر کردن می‌توانید به تجربه‌هایی جدید دست پیدا کنید و به شخصیت خود پیشرفت ببخشید.

    ۴. ایجاد روابط: یکی از مهمترین کارهایی که در سنین جوانی باید انجام دهید، ایجاد روابط با دیگران است. با ایجاد رابطه با دیگران می‌توانید از تجربه‌های آنها بهره‌مند شوید و به سمت موفقیت حرکت کنید.

    ۵. مراقبت از سلامت: مراقبت از سلامتی یکی از مهمترین کارهایی است که باید تا سنین جوانی انجام دهید. با مراقبت از سلامتی می‌توانید از بیماری‌ها و مشکلات جسمی جلوگیری کنید و به زندگی سالم و پر از انرژی دست پیدا کنید.

    در نهایت، انجام کارهایی که در زندگی باید انجام دهید، بسیار مهم است. با انجام این کارها، می‌توانید به سمت موفقیت حرکت کنید و از نظر مالی و شخصی خود پیشرفت کنید. بنابراین، بهتر است تا چندین کار مهم را در زندگی خود انجام دهید تا بعدا پشیمان نشوید.

    دهه ۲۰ زندگی، یکی از مهم ترین و سرنوشت سازترین دهه های عمر انسان است…
    شما تقریبا در دهه ۲۰ زندگی تان است که دوستانتان را انتخاب میکنید، مسیر آینده تان را مشخص میکنید و از همه مهم تر، روند یادگیری سریع تری و انرژیِ بیشتری نسبت به دهه های دیگر زندگی دارید.

    اما، این شور و انرژی گاهی باعث میشود فقط صرف لذت های آنی و زودگذر شوند تا ساخت آینده ای که میتواند لذت های بیشتری با خود به همراه داشته باشد.

    برای مثال؛

    ۸۰% افراد ثروتمند دنیا، قبل از ۳۰ سالگی تصمیم گرفتند ثروتمند شوند (و گاها این تصمیم در ۳۰، ۴۰ یا حتی در ۶۰ سالگی به ثمر رسیده) و از طرفی دیگر؛
    ۸۰% افراد معتاد، پی ریزی باور معتاد شدنشان در دهه ۲۰ زندگی شان انجام شده که نتیجه و پیامدهای مخربِ آن، در دهه های ۳۰ و ۴۰ زندگی نمایان شده.

    با جرات میتوان گفت : دهه ۲۰ زندگی، مهم ترین دهه زندگی است !
    شما در بیست و چند سالگی خیلی راحت تر میتوانید مسیر زندگی تان را تغییر دهید تا ۳۰ و چند سالگی و خیلی خیلی سخت تر در ۴۰ و چند سالگی…

    اگر در دهه ۲۰ زندگی تان هستید (و حتی اوایل ۳۰) بدانید که؛
    شما هم اکنون و در همین لحظه قدرت انتخاب مسیر صحیح آینده تان را دارید، مسیری که خودتان میخواهید، مسیری که انتخاب میکنید و دوست دارید به دستآوردهایی در آن مسیر برسید.

    و در این مقاله؛
    میخواهیم به ۷ کاری، که اگر قبل از ۳۰ سالگی تان انجام ندهید، بعدا پشیمان خواهید شد بپردازیم.
    کارهایی که نه تنها در دهه ۲۰ برایتان مفید خواهند بود، بلکه باعث میشوند در کنار لذت بردن از جوانی تان، پی ریزی خشت های آینده درخشان و باشکوه تان باشد.

    برای مثال،
    استیو جابز خالق برند Apple، در سن ۲۴ سالگی اش بود که با فلسفه شرق دور آشنا شد و این آشنایی نه تنها تا آخر عمرش باعث شد لذت زیادی از مراقبه ببرد، بلکه باعث شد بنای شرکتش را بر سادگی و انسانیت بنا کند.

    و یا باب پراکتور، از تهیه کنندگان فیلم راز و نویسنده کتاب پرفروشِ “ثروتمند زاده شده اید” تا سن ۲۶ سالگی یک جوان بیسوادِ از مدرسه ترک تحصیل کرده و بی هدف بود که یک روز از رئیسش پندی شنید که باعث شد زندگی اش ظرف فقط ۱ سال دگرگون شود و تا آخر عمرش از خوشبختی، پول و عشق لذت ببرد.

    شاید این مقاله برای شما، مانند آشنایی استیو جابز با فلسفه شرق دور و یا پندی که آینده باب پراکتور را ساخت باشد… پس لطفا این مقاله را روزنامه وار نخوانید.
    بر روی هر یک از ۷ مورد فکر کنید و اگر تا به حال به آن اهمیت نمیدادید، شاید فرصت خوبی باشد از همین لحظه شروع کنید.

    کارهایی که اگر تا ۳۰ سالگی انجام ندهید
    بعدا پشیمان خواهید شد :

    اهمیت به تناسب اندام
    آیا میدانستید ۹۰% کمر دردهایی که در سنین ۶۰، ۷۰ سالگی پدیدار میشود، به علت عاداتِ بد رفتاری و یا نداشتن تناسب اندام صحیح است.


    متابولیستمی (سوخت ساز بدن) که شما در دهه ۲۰ زندگی تان دارید شاید باعث شود نخواهید به فکر ورزش و عادات خوب رفتاری باشید (ترک سیگار و قلیان و …) اما بهتر است از همین فردا شروع کنید به ورزش کرد، از دخانیات و الکل دور بمانید و به فکر وزن دلخواه تان باشید.
    مطمئن باشید هیچوقت پشیمان نخواهید شد چرا سیگار نکشیدید، یا چرا اینقدر ورزش کردید.

    ریسک پذیری زیاد
    اکثرا جوانان، یا به خاطر شرایط محیطی یا تربیت خانوادگی، ریسک پذیری فوق العاده کمی دارند، در حدی که از آشنا شدن با افراد جدید امتناع میکنند، غذا های جدید به غیر از چیزهایی که خوردند را امتحان نمیکنند و هیچوقت تنهایی مسافرت نمیکنند و یا کاری جدید شروع نمیکنند که احتمال شکست خوردن در آن باشد.

    همیشه این نصیحت مارک تواین یادتان باشد : ۲۰ سال بعد شما از کارهایی که انجام ندادید، بیشتر از کارهایی که انجام دادید، پشیمان خواهید شد.

    عجله ای برای بزرگ شدن نداشتن
    به اشتباه، اکثرمان در هر سنی که هستیم در آینده حضور ذهنی داریم.
    زمانی که در مدرسه بودیم، به فکر امتحان هفته بعد بودیم.
    وقتی به دبیرستان رسیدیم، به فکر کنکور بودیم.
    وقتی دانشجو بودیم، به فکر کار بودیم.
    وقتی کار پیدا کردیم، به فکر بازنشستگی و بیمه و … بودیم

    اما تا به حال فکر کردید از کدام دوره زندگی مان واقعا لذت بردیم؟ آیا میدانید دهه ۲۰ زندگی تان هیچوقت بر نخواهد گشت اما پول و بیمه و بازنشستگی همیشه و در هر سنی که باشید میتوانید به هر میزانی که میخواهید از آن بسازید؟

    پس عجله ای برای بزرگ شدن نداشته باشید، در هر سنی که هستید، از تفریحات سن و سالتان لذت ببرید، از وظایف امروزتان لذت ببرید… در فردا نباشید، امروز زندگی کنید، فردا ناخودآگاه بهتر از امروز زندگی خواهید کرد.

    پس انداز کردن هایتان را شروع کنید
    اثر مرکب، اثر مرکب و اثر مرکب.
    شما اگر از امروز شروع به پس انداز کردن پولتان کنید و پول تان تولید پول کند خیلی زودتر از چیزی که فکر میکنید میلیاردر خواهید شد. اکثر افراد ثروتمند از دهه ۲۰ زندگی شان تصمیم گرفتند ثروتمند شدند و پولهایشان را هوشمندانه خرج کردند… و البته، از لذت هایشان نگذشتند.
    زمانتان را بر روی افراد صحیحی سرمایه گذاری کنید
    زمان شما یک سرمایه است.
    اینکه چطور از سرمایه تان استفاده کنید، تصمیم تعیین کننده ای باید بگیرید، آیا میخواهید زمانتان را بر روی افرادی که لیاقت صرف زمانتان را ندارند، سپری کنید؟ و یا بر روی افرادی که در آینده برای شما مفید خواهند بود و از همه مهم تر لیاقت وقت گذراندن با شما را دارند؟

    در دهه ۲۰ زندگی معمولا دوستان زیادی داریم که باید با ادامه روند زندگی مان این دایره دوستی از فیلتر افراد لایق زمانمان بگذرند… زمان شما با ارزش است، هرکسی قدر آنرا نمی شناسد.

    تحصیل کنید و به سفر بروید
    شما در دهه ۲۰ زندگی تان تعهدهای کمتری دارید، پس چرا امروز از آن استفاده نکنید؟
    بار و بونه تان را جمع کنید و یک سفر کوتاه بروید، شهرهای جدیدی بروید و با افراد و فرهنگ های جدید آشنا شوید…
    آیا میدانید سفر کردن، بهترین سرمایه گذاری برای پول تان خواهد بود؟ تقریبا تمام افراد موفق دنیا معتقدند افرادی که سفر میکنند ذهن بازتری دارند و خلاقیت بیشتری برای حل مسائل دارند و هوش اجتماعی شان نیز پیشرفت فراوانی خواهد کرد.

    پس سفر کنید و همیشه در حال یادگیری باشید… شما زمانی که شروع به یادگیری نکنید، بدانید درحال پیر شدن خواهید شد.

    ترک کردن روابط بد
    آیا میدانید شما میانگین درآمد ۵ نفر از افرادی که بیشتر وقتتان را با آنها میگذرانید خواهید داشت؟ آیا میدانید شما طرزفکری میانگین طرزفکرهای ۵ نفر از افرادی که بیشتر وقتتان را با آنها میگذرانید خواهید داشت؟ آیا میدانید شما اگر در رابطه ای دو نفره قرار داشته باشید که از طرزفکر طرف مقابل خوشتان نمی آید در مدت کوتاهی مجبور خواهید شد همفکر شوید؟

    پس روابط صحیحی انتخاب کنید و روابط بد دور بمانید.
    قبل از وارد یک رابطه جدید شدن، با خودتان فکر کنید این روابطه چه کمکی به شما در راه رسیدن به هدفتان خواهد کرد؟ اگر هیچ پاسخی پیدا نکردید، بدانید این روابطه مفید نخواهد بود… واردش نشوید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا