چطور کاری کنیم همه بخواهند با ما دوست شوند؟

  • چطور کاری کنیم همه بخواهند با ما دوست شوند؟

    دوستی یکی از ارزشمندترین روابطی است که می‌توانید در زندگی خود داشته باشید. با داشتن دوستان، احساس خوبی از تعلق و ارزشمند بودن خود دارید و همچنین در مواقع سخت، می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید و از حمایتشان بهره‌مند شوید. اما چطور می‌توانید همه را به خود جذب کنید و به دوستی با شما دعوت کنید؟ در این مقاله، نکاتی برای جذب دوستان و افزایش احترام و توجه آن‌ها به شما بررسی خواهند شد.

    ۱. نوعی باشید که دوست‌داشتنی باشد

    برای جذب دوستان، شما باید نوعی باشید که دوست‌داشتنی باشد. به عبارت دیگر، شما باید رفتاری داشته باشید که آدم‌ها را به خود جذب کند. شما می‌توانید با این کار، در اولین مرحله نظرات مثبت و احترام بیشتری را به دست آورید و در نتیجه، دوستان بیشتری به شما متصل خواهند شد.

    ۲. جذب توجه

    برای جذب توجه، شما باید نوعی باشید که به راحتی قابل توجه باشد. در این مرحله، ارتباط بصری و شنیداری شما بسیار مهم است. شما باید با صحبت کردن با افراد، چشم‌های خود را به آن‌ها بچرخانید و به گوش دادن به حرف‌های آن‌ها توجه کنید. همچنین، شما می‌توانید با لبخند زدن و استفاده از اصطلاحات روزمره، توجه آن‌ها را به خود جلب کنید.

    ۳. پذیرایی

    با پذیرایی از دیگران، شما می‌توانید به راحتی دوستان بیشتری پیدا کنید. شما می‌توانید با رفتار پذیرایی و مهمان‌نوازی، دوستی و ارتباطات جدید برای خود به دست آورید. همچنین، شما می‌توانید با برگزاری جشن‌ها و مراسم‌هایی مثل جشن تولد یا مهمانی، فرصتی برای دوستی با افراد جدید فراهم کنید.

    ۴. بیان نظر

    همواره باید نظر خود را بیان کنید. اگر شما به دیگران نظر خود را بیان کنید، می‌توانید از احترام و توجه بیشتری بهره‌مند شوید. همچنین، با بیان نظر شما می‌توانید به راحتی فرصتی برای کسب اطلاعات بیشتر و یادگیری از دیگران فراهم کنید.

    ۵. رفتار متقابل

    با داشتن رفتار متقابل، شما می‌توانید به راحتی دوستان بیشتری پیدا کنید. رفتار متقابل به این معناست که شما باید با دیگران مثل آن‌ها رفتار کنید. به عبارت دیگر، شما باید به شخصی که با آن در ارتباطید، احترام بگذارید و به رفتار آن‌ها پاسخ دهید. با داشتن رفتار متقابل، شما می‌توانید به راحتی دوستان بیشتری پیدا کنید.

    ۶. کار بهتر

    با کار بهتر و تلاش بیشتر، شما می‌توانید به راحتی دوستان بیشتری پیدا کنید. با کار بهتر و تلاش بیشتر، شما می‌توانید به راحتی نظرات مثبت و احترام بیشتری به دست آورید. همچنین، با کار بهتر، شما می‌توانید به راحتی دوستان بیشتری پیدا کنید.

    ۷. خود را به دیگران معرفی کنید

    با خود را به دیگران معرفی کردن، شما می‌توانید به راحتی دوستان بیشتری پیدا کنید. با خود را به دیگران معرفی کردن، شما می‌توانید به راحتی نظرات مثبت و احترام بیشتری به دست آورید. همچنین، با خود را به دیگران معرفی کردن، شما می‌توانید به راحتی دوستان بیشتری پیدا کنید.

    در نهایت، جذب دوستان به این معناست که شما باید رفتاری داشته باشید که آدم‌ها را به خود جذب کند. با توجه به نکات بالا، شما می‌توانید به راحتی دوستان بیشتری پیدا کنید و در نتیجه، احساس خوبی از تعلق و ارزشمند بودن خود داشته باشید.

     

    شاید باورتان نشود اگر بدانید دوستانتان در زندگی تان چه قدرتی بر سرنوشت شما دارند…

    شما از طریق دوستان تان کار پیدا میکنید
    خوشبختی شما ارتباط مستقیمی با دوستانتان دارد
    شما سیگار را هماهنگ با دوستانتان ترک میکنید
    شما از دوستانتان ایده میگیرد و برایتان الهام بخش اند
    ارتباط خانوادگی بهتری خواهید داشت اگر دوستان خوبی کنارتان باشند
    آنها میتوانند از شکست مالی شما جلوگیری کنند
    فقط طرزفکر پولساز دوستانتان میتواند درآمد شما را چند برابر کند
    داشتن دوستان نزدیک باعث کاهش فشار عصبی و آرامش روحی میشود
    و …

    دوستان در زندگی، موهبت الهی هستند.
    چه بخواهید، چه نخواهید دوستان شما بر روی شخصیت، طرزفکر، رفتار، نتایج، روابط، سرنوشت شما تاثیر مستقیم میگذارند.

    اگر دوستان موفقی داشته باشید، بخواهید نخواهید شما هم موفق خواهید شد.
    اگر دوستان بازنده داشته باشید، بخواهید نخواهید شما هم بازنده خواهید شد.

    این یک قانون است؛ تمام مربیان موفقیت، مدیران برتر، ثروتمندان و… این اصل را جزو جدایی ناپذیر موفقیت در زندگی میدانند که دوستانتان را با احتیاط انتخاب کنید.

    اما… مشکل از زمانی آغاز میشود که از دوران دبستان، راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه وارد جامعه شدیم و هیچکس را به عنوان هم دانشگاهی، هم مدرسه ای یا … نمی شناسیم ! پس چطور با آنها دوست شویم؟

    وقتی بالغ میشویم و وارد جامعه بزرگ میشویم، برای ما به مراتب دوست شدن با افراد همفکر سخت تر میشود. از جواب رد شنیدن می ترسیم و از تنها ماندن بیشتر.

    این دقیقا فاکتوری بود که در سال ۱۹۵۰ توسط جمعی از روانشناسان بر روی آن تحقیقات وسیعی انجام شد.
    سوال اصلی این بود : چرا افراد بزرگسال سخت دوست پیدا میکنند؟

    این تحقیق توسط جمعی از روانشناسان و جامعه شناسان انجام شد و نتایج بدست آمده حیرت آور بودند.

    محققین متوجه شدند در بزرگسالی، آشنا شدن خیلی راحت تر است، اما دوست شدن سخت است، دلیل آن هم این است که فرد مورد نظر هیچگونه تقابلی با طرف مقابل نمیتواند داشته باشد.

    آنها توانستند از نتیجه تحقیقاتشان مثلث جذب دوستی را پیدا کنند.
    مثلث جذب دوستی، همانطور که از نامش پیداست، سه ضلع دارد که برای ایجاد هر رابطه دوستانه باید تکمیل شود. اگر شما بتوانید مثلث جذب دوستی را برای هر شخص بعد از آشنایی فعال کنید، خواسته یا ناخواسته در عرض مدت کوتاهی تبدیل به دوست خواهید شد… خیلی راحت و ساده.

    شما اگر با مثلث جذب دوستی آشنا شوید و یادبگیرید چطور آنرا در هر رابطه ای فعال کنید، بدون کمترین تردیدی میتوانید دوستی های ماندگار ایجاد کنید.

    در این مقاله شما با مثلث جذب دوستی آشنا خواهید شد و کاملا یادخواهید گرفت چطور از آن استفاده کنید و دوستی های مفید جذب کنید.

    پس اگر بدنبال یک روش کارآمد برای ایجاد دوستی های مفید و پایدار هستید، این مقاله را از دست ندید.


    چطور کاری کنیم همه بخواهند با ما دوست شوند؟ :

    در سال ۱۹۵۰ عده ای روانشناس و جامعه شناس تحقیقات گسترده ای بر روی نحوه دوست شدن بزرگسالان انجام دادند، که متوجه شدند برای اینکه یک آشنایی ساده تبدیل به دوستی شود، نیاز به ۳ فاکتور دارد که به آن مثلث جذب دوستی نام دادند.

    ضلع های مثلث جذب دوستی به ترتیب :

    در دسترس بودن : معمولا همدیگر را میبینید
    تعامل از پیش برنامه ریزی نشده : همدیگر را حتی اگر از قبل هماهنگ نکردید میبینید
    حریم شخصی : بین شما حریمی ایجاد میشود که میتوانید راحت صحبت کنید

    البته ساده به نظر میرسند اما… هرکدام سختی ها و پیچیدگی های خودشان را دارند.

    برای مثال، توضیحات بیشتر در مورد هرکدام از ضلع های مثلث دوستی را در ادامه میخوانید :

    در دسترس بودن سخت است… زیرا دوران مدرسه نیست که همه هر روز مجبور باشند همدیگر را ببینند. امروزه متاسفانه به صورت افزایشی مردم در حال دور شدن از هم هستند و خیلی سخت است که بخواهند هر روز همدیگر را یکجای مشخص ببینند. اما برای این مورد راه حلی هم هست :
    راه حل : ابتدا مشخص کنید میخواهید دوستانتان چه کسانی باشند. سپس فکر کنید، دوستانی با این مشخصات معمولا کجا ها پیدا میشوند؟ کافی شاپ ها؟ کتاب فروشی ها؟ باشگاه های ورزشی؟ شرکت ها بزرگ؟ و … سپس برنامه ریزی کنید تا به صورت مرتب به هر بهانه ای شده زمانی را در هفته آنجا سپری کنید.
    تعامل از پیش برنامه ریزی نشده هم سختی خودش را دارد… امروزه همه مان سرمان به شدت مشغول کارهای خودمان است زمان آزاد کمی داریم که اگر کسی یکدفعه به ما زنگ زد بریم بیرون بگردیم، بریم. اما از طرفی دیگر، شاید خیلی کار لوس و احمقانه ای باشد


    اگر بخواهیم برای نوشیدن یک لیوان آبمیوه با دوستمان ۳ هفته قبل برنامه ریزی کنیم. پس چاره چیست؟
    راه حل : سعی کنید با کسی که آشـــنــا شدید بفهمید دقیقا چه زمان هایی احتمال دارد آزاد بودن زمانش هست؟ سپس سعی کنید یک برنامه خیلی کوتاه بدون برنامه ریزی قبلی بچینید و در موعد مقرر اجرا کنید. برنامه های ساده ای مثل “این نزدیکی ها بودم میخواستم حالت رو بپرسم…” یا “نزدیک شما بودم میخواستم کتابِ X رو بگیرم ازت…”به همین سادگی. لازم نیست زیاد راجع به خوب یا بد بودن برنامه تان فکر کنید، فقط اجرا کنید.
    حریم شخصی هم ممکن است پیدا کردنش غیرممکن باشد مخصوصا جاهایی که قرار است با دوستان آینده تان آشنا شوید : محل کار ! – اگر در اداره تان چند کارمند در این اتاق کار میکنند، صحبت کردن با دوستتان راجع به مسائل شخصی کار خیلی سختی خواهد بود. پس چاره کار چیست؟
    راه حل : همیشه زمان هایی هرچند کم وجود دارند که میتونید شروع به اعتماد سازی کنید، مردم معمولا اعتماد را با هم مبادله میکنند. شما به آنها اعتماد میکنید، آنها هم به شما اعتماد میکنند پس توقع نداشته باشید از همان ابتدا همه به شما اعتماد کنند و از مسائل شخصی و نگرانی های حال حاضرشان با شما صحبت کنند.

    این  روش هایی بود برای اینکهچطور کاری کنیم همه بخواهند با ما دوست شوند
    احتمالش تقریبا صفر است شما این ۳ ضلع را جور کنید، اما دوستی شکل نگیرد… پس به صورت خلاصه، اگر میخواهید با کسی که آشنا شدید، دوست شوید، کافیست بیشتر ببینیدش، چندبار بی خبر بهش سر بزنید و اعتماد سازی کنید. همین !

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا