افراد با شخصیت با انجام چه کارهایی محبوب می شوند؟

  •  

    افراد با شخصیت با انجام چه کارهایی محبوب می شوند؟

    افراد با شخصیت، افرادی هستند که از دیگران متمایز هستند و به دلیل ویژگی‌هایی که در آن‌ها نهفته است، احترام و توجه دیگران را به خود جلب می‌کنند. این ویژگی‌ها شامل اعتماد به نفس، جسارت، صداقت، انگیزه و پشتکار و … هستند.

    افراد با شخصیت، افرادی هستند که با انجام کارهایی محبوب می‌شوند. این کارها ممکن است به شکل تفریحی، تحصیلی، اجتماعی و یا خیریه باشد. در ادامه به برخی از کارهایی که افراد با شخصیت با انجام آن‌ها محبوب می‌شوند، پرداخته‌ایم.

    – انجام کارهای خیریه: افراد با شخصیت، افرادی هستند که به دنبال کمک به دیگران هستند. انجام کارهای خیریه، یکی از کارهایی است که افراد با شخصیت انجام می‌دهند و باعث محبوبیت آن‌ها می‌شود. این کارها می‌تواند به شکل ارائه خدمات به جامعه، کمک به بیماران و یا حتی کمک به حیوانات باشد.

    – پیگیری اهداف: افراد با شخصیت، افرادی هستند که اهداف و رویاهایی در زندگی دارند و برای رسیدن به آن‌ها پیگیری می‌کنند. این پیگیری، باعث ایجاد انگیزه و پشتکار در افراد با شخصیت می‌شود و باعث محبوبیت آن‌ها نیز می‌شود.

    – رفتار صادقانه: افراد با شخصیت، افرادی هستند که همیشه به رفتار صادقانه و شفاف اعتقاد دارند. این رفتار، باعث ایجاد اعتماد و احترام در دیگران می‌شود و باعث محبوبیت آن‌ها نیز می‌شود.

    – انجام کارهای خلاقانه: افراد با شخصیت، افرادی هستند که به دنبال کارهای خلاقانه هستند و با انجام آن‌ها نشان می‌دهند که از خلاقیت و تفکر خود برای رسیدن به هدف استفاده می‌کنند. این کارها، باعث محبوبیت آن‌ها در بین دیگران می‌شود.

    – رفتار با اعتماد به نفس: افراد با شخصیت، افرادی هستند که به اعتماد به نفس خود اعتقاد دارند و از طریق این اعتماد به نفس، به دیگران نشان می‌دهند که می‌توانند برای رسیدن به هدف‌هایشان، پشتیبانی کنند. این رفتار، باعث محبوبیت آن‌ها می‌شود.

    در کل، افراد با شخصیت، با انجام کارهایی که به دنبال رسیدن به هدف‌هایشان هستند، با رفتار صادقانه، با انجام کارهای خیریه و با پیگیری اهداف خود، محبوبیت و احترام دیگران را به خود جلب می‌کنند.

    اولین و آخرین تاثیر در یک رابطه، برای همیشه در ذهن طرف مقابل باقی خواهد ماند.
    برای مثال؛ به رابطه تان با یک دوست قدیمی فکر کنید… چه چیزهایی یادتان می آید؟ معمولا آخرین اتفاقات و اولین تاثیرات بر روی پرده ذهن تان نقش می بندند.

    در مطالب قبلی یادگرفتیم که چطور یک فرد کاریزماتیک باشیم (اینجا را بخوانید) و اینکه چطور در برخورد اول بهترین تاثیر را بر روی طرف مقابلمان بگذاریم (از اینجا بخوانید) اما در این مقاله میخواهیم به فاکتوری دیگر اشاره کنیم : ادب و شخصیت ای که به دیگران ارائه میکنید.

    مردم دوست داند با افراد با شخصیت زمانشان را سپری کنند.
    آنها دوست دارند کارهایشان را افراد با شخصیت بسپارند، به آنها اعتماد کنند و از آنها کمک بگیرند. معمولا فروشندگانی که با ادب و نزاکت بیشتری در روابط برخورد میکنند، مشتریان بیشتر ترغیب میشوند از آنها خرید کنند.

    و اما در این مقاله؛
    میخواهیم ۱۰ عادتِ افراد با شخصیت را برای شما شرح دهیم که باعث میشود دیگران دوست داشته باشند در کنار آنها باشند، زمانشان را با آنها سپری کنند و با آنها کار کنند.

    شما قرار است در این مقاله یاد بگیرید ،برای اینکه یک فرد باشخصیت باشید و به نظر بیایید :

    در معرفی ها چطور باید عمل کنید؟
    هنگام شنیدن نام طرف مقابل چه کاری باید انجام دهید تا هرگز از خاطر شخص فراموش نشوید؟
    چطور از زبان بدن استفاده کنید؟
    آیا شما باید دست تان را برای سلام دادن دراز کنید، یا طرف مقابلتان؟
    جهت گیری صحبت هایتان باید به چه سمتی باشد؟
    راز شتر فراموش شده چیست؟
    آیا باید از غیبت کنیم تا طرف مقابل به ما اعتماد کند؟
    آیا باید از خودمان و افتخاراتمان هم تعریف کنیم؟ و یا فقط بشنویم؟
    چطور در مورد طرزفکر خودمان صحبت کنیم؟
    و یک عالمه نکته دیگر …

    این مقاله، برای تمام کسانی که میخواهند روابطی بر پایه احترام متقابل و ایجاد حس خوب در طرف مقابل ایجاد کنند، مفید و فوق العاده کاربردی است.

    اگر میخواهید در جایی استخدام شوید، با افراد جدیدی آشنا شوید، کاری جدید شروع کنید و یا بیشتر بفروشید، این مقاله ناخودآگاه کمک بزرگی به شما خواهد کرد.

    ۱۰ عادت افراد باشخصیت
    که باعث میشود دیگران دوست داشته باشند در کنار آنها باشند :

    آنها همیشه یک قدم جلو می آیند
    شما در یک سمینار، مهمانی یا ملاقاتی ایستاده اید و می شنوید “کوروش، معرفی میکنم دوست خوبم سینا …” افراد با شخصیت، هنگامی که دیگران به آنها معرفی میشوند، یا خودشان به دیگران معرفی میشوند، از جایشان بلند میشوند و یک قدم به سمت جلو حرکت میکنند، لبخند میزنند و سرش را با خیلی آرام(به نشانه احترام در تمام فرهنگ ها) تکان میدهد.
    آنها پیوسته همانطور شما را صدا میزنند، که شما خودتان را معرفی کردید
    لقب، نام مستعار، نام خانوادگی کوتاه شده و … چیزهایی هستند که هرگز افراد با شخصیت بر زبان نمی آورند. آنها منتظرند ببینند طرف مقابل چطور خودش را معرفی میکند (مثلا : سینا احمدی هستم… خوش وقتم.) افراد موفق هم هر زمانی که بخواهند آنها را صدا بزنند با آقای “سینا ظروفچی” یا حداقل آقای “ظروفچی” صدا میزنند.

    حتی اگر دوست صمیمی شان باشند، هرگز در یک جمع عمومی از نام هایی که در جمع ها دوستانه همدیگر را صدا میزنند، استفاده نمیکنند.

    در بهترین وضعیت، افراد باشخصیت، منتظر می مانند از شما بشنوند که چطور نام شما را صدا بزنند، یا چطور شما میخواهید نام تان صدا زده شود؟ بعد برای همیشه شما را همانطور که خواستید صدا میزنند.

    آنها تا زمانی که حرکات دستی انجام نشود، اقدام نمیکنند
    افرادی هستند که بعد از دراز کردنِ دست برای سلام دادن، با دست دیگر شانه ی طرف مقابل را می فشارند و یا دو دستی سلام میدهند و یا حرکات دیگر…

    افراد با شخصیت، هیچکدام از این حرکات را انجام نمیدهند، تا زمانی که شخص مقابلشان انجام دهد.
    آنها میدانند بسیاری از افراد هستند که حرکات دستی انجام میدهند، اما نا آگاه و فقط زمانی از حرکاتشان آگاه میشوند که طرف مقابلشان هم متقابل انجام دهد و درست در همان لحظه است که احساس راحتی نمیکنند.

    افراد با شخصیت هم دقیقا به دنبال فرار از ایجاد حس ناراحتی در طرف مقابل هستند.

    هیچوقت دوست اصراری بر دانستن چیزی بیش از مقداری که باید بدانند، نمیکنند
    شاید در شبکه های اجتماعی دوستانی داشته باشید که بی وقفه هرآنچه را که به ذهن شان خطور میکند و یا تجربه میکنند را منتشر میکنند… خب مشکلی نیست، آنها خودشان دوست دارند شما چیزهایی بدانید که میخواهند بدانید.

    اما، بعضی ها هستند، اصرار دارند از زندگی دیگران چیزهای


    اما، بعضی ها هستند، اصرار دارند از زندگی دیگران چیزهای بیشتر از حدی که طرف مقابل میخواهد بدانند، معمولا این افراد را فضول مینامند(!)
    افراد با شخصیت، آنهایی هستند که نه تنها در مکالمات اصراری بر شنیدن رازها و ناگفته های شخص مقابلشان ندارند، بلکه تمام مباحثشان را بیشتر پیرامون مطالب عمومی (وضعیت آب و هوا، ترافیک، اخبار جدید و …) مطرح میکنند و یا اینکه، بحث هایشان را فقط تا جایی شخصی سازی میکنند که طرف مقابل میخواهد.

    آنها شتر مرگ را نادیده نمیگیرند
    مادر دوست تان چند وقت پیش فوت کرده، اما شما بعد از ۱ ماه دوستتان را دیدید، نمیدانید آیا ابراز همدردی کنید با او، یا چیزی نگوییید تا خودش هم عزیز داغ عزیز از دست رفته اش تازه نشود؟

    افراد باشخصیت، ابراز همدردی میکنند.
    آنها میدانند این شتری است که دم در هرکسی می خوابد پس تاسف خودشان را بابت درگذشت یا هر اتفاق بدی که برای دوستش افتاده ابراز میکنند. آنها ادب و ارزش را بالاتر از یک احساس آنی میدانند.

    آنها غیبت نمیکنند و نمی شنوند
    افراد باشخصیت به طرز عجیبی از غیبت کردن متنفرند. آنها نه دوست دارند غیبت کنند و نه دوست دارند غیبتی بشنوند، به خاطر همین معمولا در هر جمعی که شروع به غیبت میشود ،آن جمع را ترک میکنند.

    افراد باشخصیت و موفق، به خوبی میدانند که هیچوقت امکان قضاوت طرف مقابل وجود ندارد، زیرا زندگی او را از بیرون میبینیم و شاید اگر ما جای آن شخص بودیم کاری بدتر از ما سر می زد.

    به علاوه، افراد باشخصیت، دوستانی که غیبت میکنند را نیز ترک میکنند، زیرا میدانند آنها که نزدشان غیبت میکنند، حتما غیبت خودشان را هم با دیگران خواهند کرد.

    اگر میخواهید، اعتقادات و باورها را قضاوت کنید، در مورد اعتقادها و باورهای خودتان صحبت کنید. سعی کنید، کمتر در مورد دیگران صحبت کنید و آنها را قضاوت کنید.

    آنها طوری صحبت نمیکنند، که طرف مقابل احساس حقارت کند
    افراد با شخصیت، با دیگران اگر میخواهند صحبت کنند و به آنها ارزش بدهند، معمولا سوال هایی می پرسند که باعث شود طرف مقابل احساس مهم بودن کند و از اینکه مورد توجه قرار گرفته احساس خوبی داشته باشد.

    اما افراد بی ادب و یا ناآگاه، دوست دارند سوالهایی را مطرح کنند که در حین فخر فروشی در برابر دیگران، به آنها درباره دستآوردهایشان اطلاع دهند. این افراد معمولا افراد منفوری هستند.

    مثلا “چقدر ماشینت تمیزه، از چه واکس ماشینی استفاده میکنی؟ من هم برای ماشین پورشه ام بخرم.” طبیعتا این جمله نه تنها سوالی نبود، بلکه کاملا خبری بود !

    همیشه سعی کنید کاری کنید طرف مقابلتان در کنار شما احساس ارزشمند بودن کند، احساس کند فرد مهمی هست و شما او را درک میکنید.

    آنها عقاید و باورهایشان را تحمیل نمیکنند
    معمولا افرادی که از ادب کمی در روابط اجتماعی برخوردار هستند، دوست دارند در هر بحثی شرکت کنند و در آن بحث پیروز شوند. این افراد معمولا هم اطلاع زیادی و تخصصی از بحث ندارند اما دوست دارند با حداقل اطلاعاتی که دارند ثابت کنند حق با آنهاست.

    اما افراد با شخصیت، اصلا وارد هیچ بحثی نمشوند تا پیروز شوند.
    آنها میدانند بهترین راه برای پیروز شدن در هر بحثی، بحث نکردن است. کافیست امتحان کنید، هر زمانی شخصی شما را به بحث دعوت کرد، امتناع کنید، ناخودآگاه طرف مقابل خودش را شکست خورده خواهد دانست چون میخواهد دانسته هایش را با شما در بوته آزمایش قرار دهد.

    هرگز وارد بحث نشوید، تا پیروز هر بحث باشید، چون شما میدانید هرگز اطلاع کامل و جامع و تخصصی در مورد موضوع مورد نظر ندارید برای همین اصراری برای صحیح بودن دانسته هایتان هم ندارید.

    آنها عاشق صحبت کردن طرف مقابل هستند
    تا به حال پیش آمده با شخصی آشنا شوید، ۳۰ دقیقه صحبت کنید و بعد بروید و با خودتان فکر کنید “وای چقدر آدمِ خوش صحبتی بود…” بعدا که فکر میکنید می فهمید که اصلا هیچ اطلاعاتی از او دریافت نکردید… چون ۹۰% اوقات شما حرف می زدید.

    این دقیقا کاری است که افراد باشخصیت در برخوردشان با دیگران انجام میدهند.
    آنها عاشق صحبت طرف مقابل هستند، کاری میکنند آنها حرف بزنند، از علایق شان، از جدیدترین تغییراتشان و … تعریف کنند.

    افراد با شخصیت، درک کرده اند که دیگران بیش از طرف مقابل، دوست دارند در مورد خودشان صحبت کنند، بنابراین این فرصت را به آنها میدهند.

    همیشه اجازه دهید طرف مقابلتان صحبت کند، حتی اگر با او مخالف نیستید (تا زمانی که به شما توهین نشده) سعی کنید بیشتر گوش دهید تا صحبت کنید.

    افراد باشخصیت، همیشه باشخصیت می مانند
    افراد باشخصیت آنهایی نیستند که در برخورد اول با شما با تمام وجود گرم میگیرند اما در برخورد دوم و سوم سرد میشوند و همان فرد قبلی نیستند.

    آنها افرادی هستند که ادای افراد باشخصیت را خواسته اند دربیاورند.
    اگر میخواهید واقعا یک فرد باشخصیت باشید، همیشه باشید… نه در موارد خاص.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا