چطور به خانواده‌تان بگویید که عاشق شده‌ایدو می خواهید ازدواج کنید؟

چطور به خانواده‌تان بگویید که عاشق شده‌اید
  • چطور به خانوادم بگم عاشق شدم و میخوام ازدواج کنم؟

    ازدواج یکی از مهمترین تصمیمات زندگی است که ممکن است در طول زندگی با آن مواجه شوید. اما، این تصمیم ممکن است با مشکلاتی همراه باشد، به ویژه اگر بخواهید به خانواده‌تان بگویید که عاشق شده‌اید و می‌خواهید ازدواج کنید.

    اگر شما در این موقعیت هستید، احتمالاً حس می‌کنید که نمی‌توانید به خانواده‌تان بگویید که عاشق شده‌اید. اما، اگر برای خودتان و روابطتان احترام قائلید، باید به خانواده‌تان بگویید که چه اتفاقی افتاده است.

    در اینجا چند نکته مهم برای شروع صحبت کردن با خانواده‌تان در مورد این موضوع وجود دارد:

    ۱. اگر احساس می‌کنید که وقت مناسبی برای گفتن این موضوع نیست، باید منتظر شوید تا وقت مناسبی برای صحبت کردن پیدا کنید.

    ۲. باید به خانواده‌تان اعتماد کنید و از آن‌ها حمایت بخواهید.

    ۳. قبل از صحبت کردن با خانواده‌تان، باید خودتان نیز به خوبی از اینکه چرا این تصمیم را می‌گیرید، مطمئن شوید.

    ۴. باید با خانواده‌تان با احترام و بازتاب دادن عشق خود به موضوع بپردازید.

    ۵. باید به خانواده‌تان بگویید که چرا این شخص را دوست دارید و چرا می‌خواهید با او ازدواج کنید.

    ۶. باید به خانواده‌تان اطمینان بدهید که شخصی که می‌خواهید با او ازدواج کنید، یک شخص خوب و شایسته است.

    ۷. باید با خانواده‌تان به صورت صریح و روشن صحبت کنید و به آن‌ها بگویید که چه انتظاراتی از آن‌ها دارید.

    ۸. باید به خانواده‌تان فرصت دهید تا به شما جواب دهند و نظر خود را در مورد این موضوع بیان کنند.

    ۹. باید به خانواده‌تان اجازه دهید تا در ابتدا کمی شوکه شوند و برای فهمیدن این موضوع زمان بیشتری بگذارند.

    ۱۰. باید با خانواده‌تان در مورد این صحبت صادق و دوستانه باشید و به آن‌ها نشان دهید که از آن‌ها احترام می‌گذارید.

    در نهایت، باید به خانواده‌تان بگویید که چرا این تصمیم را گرفته‌اید و اینکه چه انتظاراتی از آن‌ها دارید. اگر خانواده‌تان به شما حمایت کنند، این یکی از بهترین اتفاقاتی است که ممکن است رخ دهد. اما، اگر خانواده‌تان به شما حمایت نکنند، شما همچنان می‌توانید به این تصمیم خود ایمان داشته باشید و از زندگی با شخصی که دوستش دارید، لذت ببرید.

    چطور به خانواده‌تان بگویید که عاشق شده‌اید؟

    عشق یکی از قوی‌ترین احساسات انسان است که ممکن است در هر لحظه‌ای اتفاق بیفتد و باعث شود که شما به شخص دیگری علاقه‌مند شوید. اما این مسئله می‌تواند برای بسیاری از افراد در خانواده و به خصوص در فرهنگ‌های مختلف، مشکل ساز باشد. ممکن است فرض بر این باشد که خانواده شما ازدواج با یک شخص خاص را برای شما برنامه‌ریزی کرده باشد و یا فرض بر این باشد که عاشق شخصی هستید که خانواده شما به آن شخص علاقه‌ای ندارد. در هر صورت، به خانواده‌تان بگویید که عاشق شده‌اید می‌تواند یکی از مسائلی باشد که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

    بهترین راه برای به خانواده‌تان بگویید که عاشق شده‌اید، صریح بودن است. شما باید به خانواده‌تان صراحتاً بگویید که شخص دیگری را دوست دارید و قصد دارید با او ازدواج کنید یا اینکه می‌خواهید او را به عنوان دوست خود داشته باشید. اگر شما به خانواده‌تان این اطلاعات را ندهید، ممکن است باعث ایجاد تعارضات بین شما و خانواده‌تان شود که باعث ناراحتی و افسردگی شما و خانواده‌تان خواهد شد.

    اگر شما به خانواده‌تان بگویید که عاشق شده‌اید، باید به آن‌ها اجازه دهید که با خودشان به خودشان بیایند. احتمالاً خانواده‌تان نیاز دارد که چند روزی به فکر این موضوع باشند و به آن فکر کنند. اما باید به خانواده‌تان این اطمینان را بدهید که شما به خوبی در جای خود هستید و اینکه شما عاشق شده‌اید، به هیچ وجه به معنای این نیست که شما از خانواده‌تان دور شده‌اید. این امر ممکن است برای خانواده‌تان سخت باشد، اما باید به آن‌ها اجازه دهید تا با این موضوع به خوبی کنار بیایند.

    همچنین، باید به خانواده‌تان اطلاع دهید که شما از آن‌ها حمایت می‌خواهید. شما ممکن است نیاز داشته باشید که خانواده‌تان شما را در این موضوع حمایت کنند و با شما همراه باشند. اگر خانواده‌تان نمی‌تواند در این موضوع حمایت کنند، شما با دوستان خود و یا مشاور خود می‌توانید در این موضوع صحبت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

    در نهایت، به خانواده‌تان بگویید که شما با احترام به نظر آن‌ها هستید و اینکه شما به شخص دیگری علاقه‌مند شده‌اید، به هیچ وجه به معنای این نیست که شما از خانواده‌تان دور شده‌اید. با گفتن این موضوع به خانواده‌تان، می‌توانید به آن‌ها اطمینان دهید که شما همچنان به خوبی در جای خود هستید و اینکه شما عاشق شده‌اید، به هیچ وجه به معنای این نیست که شما از خانواده‌تان دور شده‌اید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا