راه های پسر دار شدن ، مطمئن ترین راه ها کدام هست ؟ 

راه های پسر دار شدن
  • راه های پسر دار شدن

    راه های پسر دار شدن موضوعی است که برای بسیاری از زوج ها و خانواده ها بسیار مهم است. اگر شما هم به دنبال راهی هستید تا بتوانید پسری به دنیا بیاورید، باید بدانید که برخی از روش ها و تکنیک هایی که می توانید برای این منظور استفاده کنید، شامل موارد زیر است:

    ۱. تغذیه سالم: تغذیه سالم و متعادل باعث بهبود کیفیت اسپرم و افزایش فرصت پسر دار شدن می شود. برای این منظور باید از مواد غذایی غنی از ویتامین C، E و روی استفاده کنید.

    ۲. تمرین منظم: تمرین منظم به شما کمک می کند تا وزن خود را کنترل کنید و همچنین بهبود عملکرد جنسی داشته باشید.

    ۳. مراجعه به پزشک: برای پیدا کردن علت عدم بارداری پس از مدت طولانی، بهتر است که به پزشک مراجعه کنید. آزمایش های خون و اسپرم می توانند علت عدم بارداری را مشخص کنند.

    ۴. جنسیت در اوایل دوره تخمک گذاری: برخی تحقیقات نشان داده است که جنسیت نوزاد در اوایل دوره تخمک گذاری توسط پدر تعیین می شود. بنابراین، اگر می خواهید پسر دار شوید، باید در اوایل دوره تخمک گذاری جنسیت داشته باشید.

    ۵. استفاده از روش های تخصصی: روش هایی مانند تلقیح مصنوعی، IVF و ICSI می توانند به شما کمک کنند تا پسر دار شوید.

    به طور کلی، برای پسر دار شدن باید از روش های سالم و موثر استفاده کنید و در صورت نیاز به پزشک مراجعه کنید تا علت عدم بارداری را مشخص کنید. همچنین، باید به خودتان و همسرتان فشار نیاورید و به صبر و شکیبایی ادامه دهید.

    ، مطمئن ترین راه ها کدام هست ؟ 

    راه های پسر دار شدن ، ما ایرانی ها از قدیم الایام عاشق پسر دار شدن بوده ایم. به دلیل اینکه سالیان دور ایرانی ها با کشورهای همسایه خود و همچنین متجاوزین در حال جنگ بودند نیاز به پسر یک نیاز اساسی محسوب می شد . همین خلق و خوی ما ایرانی ها همیشه باعث شده است که پسرها را به دختر ها ترجیح دهیم که البته این رسم غلط در سال های اخیر بسیار کم رنگ شده و خوشبختانه در حال از بین رفتن است.

    جنسیت فرزند همیشه یکی از دغدغه های والدین و افرادی که به دنبال بچه دار شدن بودن و هستند ، بوده و هست . از این رو ، بسیاری از مردم سعی می کنند هر چه زودتر با سونوگرافی و یا ازمایش از جنسیت فرزندی که باردار هستند مطلع شوند و یا اگر فرزندی دارد ، دوست دارند ، که بر روی جنسیت فرزند بعدی تاثیر بگذارد

    و به نوعی فرزندشان جنسیتی را داشته باشد که ندارند . ولی با همه این توضیحات پسردار شدن و داشتن فرزند پسر بر اساس سنت ها و آداب و رسوم سنتی در بین مردم اهمیت زیادی دارد و بسیاری از افراد به دنبال یافتن راه های عملی برای پسردار شدن می باشد .

    حال با تمامی این اوصاف می خواهیم در مورد یکی از مسائل اصلی یعنی جنسیت نوزاد در وبسایت زوم لازم دات کام سخن بگوییم . دختر یا پسر دار شدن نوزادمان تا حدودی به ما بستگی دارد که بر اساس راه کارهای عملی و همچنین علمی می توانیم آن را دستخوش تغییراتی بکنیم . در این مقاله به مقوله پسر دار شدن می پردازیم و قطعا در مقاله ای جداگانه به صورت کاملا تخصصی به موضوع دختر دار شدن نیز خواهیم پرداخت با ما همراه شوید.

    علل و دلایل تمایل مردم به پسر دار شدن

    برای پسر دار شدن و این که چه بخش زیادی از مردم دوست دارند ، فرزندشان پسر باشد ، شاید مهم ترین و اصلی ترین دلیل به سنت و فرهنگ ما باز گردد که علل و دلایل تمایل مردم به پسر دار شدن رو نشون میده و همیشه به جنس پسر علاقه مند بوده و هستیم از این رو ، داشتن پسر مهم است

    علاوه بر این با توجه به این که برخی خانواده ها دارای یک و یا چند فرزند دختر می باشد ، به همین دلیل دوست دارند ، که فرزند بعدی شان پسر باشد ، تا به قول خود از هر دو جنس داشته باشد . بنابر این دلیل دیگر می تواند نداشتن فرزند پسر باشد . از این رو ، بسیاری از والدین به دنیال یافتن راه های عملی برای پسر دار شدن می باشد.

    ولی با این حال ، این راه ها ممکن است که برای همه افراد جواب ندهد و افرادی با وجود انجام دادن همه راه های عملی باز دختردار شوند . ولی با این حال اگر دنبال پسردار شدن هستید ، در این صورت می توانید راه های عملی برای پسردار شدن را امتحان کنید.

    راه های عملی برای پسردار شدن

    اگر به دنبال یافتن راه های عملی برای پسر دار شدن هستید و می خواهید بر روی جنسیت فرزند آینده خود و یا فرزندی که در شکم دارید ، تاثیر بگذارید ، باید این نکته را بدانید که می توانید با استفاده از برخی راه ها بر روی جنسیت جنین تاثیر داشته باشد .

    ولی در عین حال این نکته را فراموش نکنید ، که دادن فرزند و تعیین جنسیت آن امری الهی و خداوندی است و انسان تنها می تواند با استفاده از برخی راه ها بر روی جنسیت فرزند تاثیر داشته باشد ، که البته این راه ها ممکن است برای همه خانم ها جواب ندهد و در برخی موثر و در برخی دیگر غیر موثر باشد .

    با این حال ، برای رسیدن به خواسته خود و پسردار شدن ارزش دارد ، که راه های عملی ذکر شده در این مقاله را امتحان کنید . با این وجود توصیه می کنیم ، قبل از این که به جنسبت فرزند توجه کنید ، از خداوند سلامتی و کمال فرزندتان را بخواهید و اگر می خواهید سهمی در جنسیت آن داشته باشید ، به روش های زیر عمل کنید.

    تحریک زن در زمان رابطه جنسی

    یکی از عواملی که می تواند سبب پسردار شدن گردد ، مربوط به عمل رابطه زناشویی و تحریک زن در زمان رابطه جنسی است . با وجود این که بر اساس احادیث و توصیه های روانشناسان ، به تحریک زن قبل از عمل رابطه زناشویی ، هنوز افرادی هستند که بدون تحریک همسر اقدام به برقراری رابطه می کنند و در حالی که همسر آمادگی ندارد ، و به ارگاسم نمی رسد رابطه جنسی خود را انجام می دهند . درحالی که باید همسر به صورت کامل تحریک شود و تحریک شدن ان سبب قلیایی شدن مهبل گردد

     

    در نتیجه قلیایی شدن مهبل امکان فعالیت اسپرماتوزئید که حامل جنس مذکر است ، بیشتر است و احتمال این که این اسپرم خود را به تخمک برساند و آن را بارو کند بیشتر می باشد و در نتیجه احتمال پسردار شدن بیشتر می گردد .

    بنابراین پیش از این که رابطه جنسی خود را شروع کنید ، بهتر است ابتدا زمانی را برای معاشقه و عشق بازی اختصاص دهید ، تا در این مدت زمانی خانم ها بتوانند آمادگی لازم برای برقراری رابطه جنسی را به دست بیاورند و به صورت کامل تحریک شوند.

     

    افزایش دمای بدن زن

    اگر توجه کرده باشید ، خانم ها در روزهای خاصی از ماه بدنشان داغ می شود و با افزایش دمای بدن شان مواجه می شوند . که این افزایش دمای بدن زن معمولا یک هفته بعد از پریودی رخ می دهد . اگر زوجینی که به دنیال پسردار شدن هستند باید در این مقطع زمانی رابطه جنسی بر قرار کنند

    به دلیل این که در این مقطع عمل تخمک گذاری صورت گرفته است ، احتمال پسردار شدن بیشتر می باشد . چرا که در این زمان مایع درون دهانه رحم ۱۰ برابر بیشتر است و بسیار قلیایی است . برای این که بتوانید زمان دقیق تخم گذاری را تعیین کنید می توانید از دماسنج ، سونوگرافی و درد زیر شکم متوجه شوید .

    درد زیر شکم در زمان تخمک گذاری در ۲۰ درصد خانم ها به وجود می آید که دلیل ان پرتاب تخمک از درون کیسه به خارج است . از این رو ، می توان گفت که بهترین زمان برای داشتن رابطه جنسی که منجر به پسردار شدن شود ، ۲۴ ساعت قبل از تخمک گذاری تا ۱۲ ساعت بعد از آن می باشد.

    نداشتن رابطه زناشویی به مدت خاص

    نداشتن رابطه زناشویی به مدت خاص ، سبب می شود که مقدار اسپرم ذخیره شده در آن ها بیشتر شود و از این رو ، وقتی در زمان تخم گذاری اقدام به رابطه زناشویی کنند ، به دلیل آزاد شدن تعداد بیشتر اسپرم ، احتمال این که پسردار شوند زیاد می باشد .

    از این رو ، آقایانی که می خواهند پسر دار شوند بهتر است از آغاز پریودی تا روز تخم گذاری با همسر خود رابطه جنسی نداشته باشد تا تعاداد اسپرم ها افزایش پیدا کند ، چرا که افزایش تعداد اسپر به نفع اسپرم های نر و مذکر می باشد

     

    اگر مقاربت در حوالی زمان تخمک گذاری انجام شود احتمال پسردار شدن بیشتر می شود چرا که در زمان تخمک گذاری دهانه رحم بیشتر از همیشه قلیایی تر ، رقیق تر و ارتجاع پذیرتر است و حرکت اسپرم نر را بسیار راحت و سهل می کند.

    داشتن رابطه زناشویی به صورت عمیق

    همان طور که گفتیم دهانه رحم در زمان رابطه جنسی قلیایی می شود و به دلیل قلیایی بودن احتمال رسیدن اسپرم نر به تخمم بیشتر می شود . از این رو ، در حین رابطه زناشویی، حالتی را انتخاب کنید ، که سبب رابطه عمیق جنسی شود و اسپرم ها در مدخل رحم ازاد شود که به دلیل این که مدخل رحم قلیایی است و همچنین تحرک و فعالیت اسپرم نر بیشتر می باشد ، در این صورت احتمال پسردار شدن افزایش می یابد . در داشتن رابطه زناشویی به صورت عمیق چگونگی قرار گرفتن بدن مهم است.

    روش نزدیکی برای پسر دار شدن

    با این حال مناسب ترین روش نزدیکی برای پسر دار شدن به این شکل است که مرد به سمت راست زن برود و بعد از تمام شدن رابطه زن نیز به سمت راست بخوابد و هنگام رابطه جنسی زن بالشتی در سمت چپ خود قرار دهد تا قسمت راست بدن بالاتر بیاید و مایع مرد به سمت راست وی بریزد و در این حالت زن مایل به پهلوی راست باشد که مایع بیشتر به جانب راست رحم ریخته شود.

    بر اساس نظر کارشناسان و متخصصان برخی از پوزیشن های رابطه جنسی سبب نفوذ عمیق اسپرم به داخل رحم زنان می شود . از این رو ، خانم ها باید برای افزایش احتمال پسردار شدن از پوزیشن های استفاده کنند که برای نفوذ عمیق اسپرم به داخل رحم مفید است .

    چون در این حال اسپرم در فاصله کمی خود را به تخمک می رساند و آن را بارور می کند . چرا که کروموزم Y که دلیل پسر دار شدن است ضعیف است و عمر کمتری دارد ، از این رو ، نفوذ عمیق موجب می شود که این کرموزم پیش از مرگ خود را به راحتی به تخمک برساند.

    کاهش استرس

    اگر مرد خانه دارای شغلی است که بسیار استرس زا می باشد ، در این صورت احتمال پسردار شدن کاهش می یابد . از این رو ، باید گفت که کاهش استرس و میزان آن بر روی جنسیت فرزند تاثیر دارد . بر اساس آمارها افرادی که در محیط های استرس زا و یا آلوده کار می کنند ، احتمال پسردار شدنشان کمتر است .

    اگر می خواهید پسردار شوید ، یکی از راه های عملی کاهش استرس می باشد . بسیار مهم و اساسی است که در حین رابطه زوجین استرس و اضطرابی نداشته باشد و با خیالی راحت و اسوده رابطه جنسی خود را انجام دهند .

    داشتن رابطه جنسی همراه با استرس و اضطراب بر روی جنسیت فرزند تاثیر می گذارد و سبب دختر دار شدن آن می گردد . از این رو ، اگر می خواهید پسردار شوید ، یکی از بهترین و مهم ترین راه ها کاستن از استرس خود می باشد . سعی کنید میزان استرس را در زندگی خود کاهش دهید و به ویژه در زمان روابط زناشویی هیچ گونه استرسی نداشته باشید.

    افزایش سطح تستسترون بدن

    یکی از راه های عملی برای پسردار شدن افزایش سطح تستسترون بدن است . هر چه قدر سطح تستسترون بدن بیشتر شود ، احتمال این که پسردار شوید بیشتر است

    برای افزایش سطح تستسترون بدن می توانید ژلاتین مصرف کنید . چرا که خوردن ژلاتین سبب به وجود آمدن آمینو اسیدهای زیادی در بدن می شود و به هضم راحت تر غذا کمک می کند و از سوی دیگر سبب به وجود آمدن محیطی مغذی برای اسپرم ها می شود و احتمال پسردار شدن را بیشتر می کنند .

    قلیایی کردن واژن

    یکی دیگر از راه های عملی برای پسردار شدن قلیایی کردن واژن قبل از رابطه جنسی است . زوجینی که می خواهند پسر دار شوند ، این نکته را لازم است در نظر داشته باشند که حداقل ۱۵ دقیق قبل از عمل زناشویی با دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را در مقداری آب حل کرده و با آن محلول واژن را بشورند .

     

    در این صورت واژن حالت قلیایی پیدا کرده و احتمال پسردار شدن بیشتر می شود . در این موضوع که کروموزوم Y عامل و دلیل پسردار شدن است هیچ تردیدی وجود ندارد ، اما این کروموزوم ضعیف است و عمر کمتری دارد و همچنین احتمال زنده ماندن آن در محیط اسیدی و خصمانه واژن کاری سخت و دشوار است . از این رو ، با افزایش حالت قلیایی واژن ، شما می توانید شانس پسردار شدن را افزایش دهید .

    خانم ها می توانند با تغییر رژیم غذایی و مصرف غذاهایی که حاوی سطح بالایی از سدیم و پتاسیم است ، حالت قلیایی واژن را افزایش دهید و احتمال پسردار شدن را بیشتر کنند .

    برای اندازه گیری میزان قلیایی واژن و رحم ، می توانید سطح PH رحم خود را به طور منظم و با استفاده از نوار تست نظارت و کنترل کنند . لذا قلیایی بودن محیط دستگاه تناسلی یا رحم خانم‌ها احتمالاینکه فرزندتان پسر شود را افزایش می‌دهد . یادتان باشد که در محیط اسیدی رحم احتمال دختر شدن ، بچه بیشتر است .

    توجه به تغذیه

    توجه به تغذیه و نقش تغذیه در جنسیت فرزند می توان گفت که از جمله راه های پسر دار شدن است و بسیاری از افراد در این مورد اطلاعاتی دارند . برای این که بتوانید در تعیین جنست فرزند خود تاثیر بگذارید ، از این رو ، باید به تغذیه خود توجه کرده و رژیم مناسب با جنسیتی که برای فرزند خود می خواهید داشته باشید

    داشتن رژیم متناسب در طول دوره ساخت اسپرم که ۸۵ روز است ، می تواند در تعیین جنسیت کودک تاثیر گذار باشد . در این دوره خوردن غذاهای گرم و ادویه جات می تواند سبب پسردار شدن شما شود . از این رو ، اگر می خواهید پسردار شوید در دوره ۸۵ روزه و یا حداقل برای ۴۰ روز از غذاهای با طبع گرم استفاده کنید .

    مردانی که بیشتر از غذاهای با طبع سرد مصرف می کنند ، احتمال دختردار شدن آنها بیشتر می باشد به همین دلیل سعی کنید در این مدت از غذاهایی که طبع سرد دارند استفاده نکنید و بیشتر از غذاهایی که طبع گرم دارند استفاده نمایید .

    نوشیدن قهوه

    یکی از راه های پسردار شدن این است که مرد قبل از انجام رابطه جنسی قهوه بنوشد . نوشیدن قهوه پیش از بر قراری رابطه زناشویی و عمل نزدیکی سبب می شود که کروموزم Y که اسپرم نر است ، فعال تر شده و این افزایش فعالیت اسپرم نر ، سبب افزایش احتمال پسردار شدن می باشد .

    همان طور که می دانید در بدن مرد دو کروزموم X و Y وجود دارد ، که در صورت رسیدن Y به تخمک فرزند پسر می شود و در صورت رسیدن X به تخمک فرزند دختر می شود .

    از این رو ، با نوشیدن قهوه اسپرم نر فعال تر شده و احتمال رسیدن آن به تخمک و بارور کردن آن بیشتر می باشد تشویق نمودن مردان به نوشیدن مقدار زیادی قهوه ، احتمال حاملگی نوزاد پسر در زنان آن ها را افزایش می-دهد

    در واقع ، نوشیدن قهوه انرژی لازم برای تولید اسپرم Y در بدن مردان را افزایش داده و می تواند اسپرم-های تولید شده را را به راحتی به تخمک برساند . علاوه بر این ، نوشیدن قهوه توسط مردان باعث شنا کردن سریع تر اسپرم Y موجود در بدن آن ها شده و این اسپرم ها را در محیط اسیدی دهانه رحم زن قرار نمی دهد .

    استفاده از لباس زیر راحت مردانه

    یکی دیگر از راه های عملی برای پسردار شدن استفاده آقایان از لباس زیرهای راحت و گشاده می باشد . چرا که پوشیدن لباس های تنگ و چسبان سبب می شود که میزان تولید اسپرم در بدن مردان تحت تاثیر قرار بگیرد و کاهش پیدا کند .

    پس اگر می خواهید پسردار شوید ، به این نکته توجه کنید که در صورت پوشیدن لباس تنگ و چسبان توسط آقا میزان تولید اسپرم تنزل خواهد یافت و انی هم شانس پسردار شدن شما را کاهش خواهد داد . از این رو ، برای پسردار شدن بهتر است از لباس های راحت و گشاد استفاده کنید و بدن خود را مساعد و خنک نگه دارید

    ضمن این که تولید منی در بدن مرد افزایش پیدا کند و با افزایش تولید منی سبب افزایش باروری در مردان و احتمال پسر دار شدن را نیز افزایش دهید

    روش صددرصد پسردار شدن

    در پایان باید گفت که لازم است افرادی که به دنبال راه های پسر دار شدن هستند و می خواهند راه های عملی پسردار شدن را بدانند ، این نکته را در نظر داشته باشد ، که هیچ راهکاری تضمینی نیست و ممکن است زوجی با انجام دادن همه این راه کارها باز فرزند دختری به دنیا بیاورد و چیزی به عنوان

    پسردار شدن تضمینی ، مطمئن ترین راه پسردار شدن، پسر دار شدن در یک کلام

    وجود ندارد و راه های گفته شده صرفا درجه احتمال پسر دار شدن را زیاد می کند چرا که استفاده از این روش ها حتما به شما دختر و یا پسر نمی دهد . اما به طور کلی می توان گفت که اگر طبیعت مادر و پدر گرم باشد ، فرزند آنها پسر است و در صورت عکس آن فرزندشان دختر است

    افرادی که به دنبال پسردار شدن هستند می توانند با استفاده از غذاهای طبع گرم و یا انجام داده برخی از راه های عملی برای پسردار شدن ، بر روی جنسیت فرزند خود تاثیر بگذارد و فرزند پسر داشته باشند . ولی با این جود ، در هر حال بهتر است والدین به جای تعیین جنسیت فرزند روی سلامت جسمی و تربیت فرزند خود برنامه ریزی کنند که آنچه از آنان باقی می‌ماند یک فرزند صالح است .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا