ثروتمند ترین کودکان دنیا

ثروتمند ترین کودکان دنیا
  • ثروتمند ترین کودکان دنیا

    در دنیای امروز، بسیاری از کودکان به دلیل پدیده های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به بیش از پیش ثروتمند شده اند. اما برخی از این کودکان، به عنوان ثروتمندترین کودکان دنیا شناخته می شوند که توانسته اند با پشتکار، استعداد و هوش بالای خود ثروتی چشمگیر را کسب کنند.

    از جمله ثروتمندترین کودکان دنیا می توان به پرنس جرج ویلیام، ایمانوئل ماکرون، کایل جنر و بلومبرگر خان اشاره کرد. این کودکان با میراثی عظیم از پدران و مادران خود و البته خودشان، توانسته اند با کار و تلاش برای بهبود شرایط زندگی خود و دیگران، ثروتی بیش از پیش را به دست آورند.

    بیل گیتس، موسس شرکت مایکروسافت و یکی از ثروتمندترین افراد جهان، در سنین پایین با برنامه نویسی و توسعه نرم افزارهای کامپیوتری شروع به کار کرد و با تلاش و پشتکار خود، به یکی از بزرگترین کارآفرینان و مردمان موفق جهان تبدیل شد.

    پرنس جرج ویلیام، ولیعهد بریتانیا، به عنوان ارثیه تاج و تخت بریتانیا، با داشتن یکی از بزرگترین میراث های جهان، به دلیل پدر بزرگوارش، پرنس چارلز، و مادرش، دیانا، با مشاغل متعدد در طول زندگی خود، به یکی از ثروتمندترین افراد جهان تبدیل شده است.

    ایمانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، با داشتن آموزش بسیار بالا، توانسته است با تلاش و پشتکار خود، به یکی از برجسته ترین شخصیت های سیاسی جهان تبدیل شود.

    کایل جنر، ستاره فوتبال آمریکایی، با توانایی و استعداد خود در فوتبال، به یکی از ثروتمندترین و مشهورترین بازیکنان فوتبال جهان تبدیل شده است.

    بلومبرگر خان، وارث یکی از بزرگترین صنایع دنیا، با داشتن وراثت یک ثروت عظیم، توانسته است با کار و تلاش خود، به یکی از ثروتمندترین افراد جهان تبدیل شود.

    در نهایت، برای رسیدن به موفقیت و تبدیل شدن به یکی از ثروتمندترین کودکان دنیا، اراده قوی، پشتکار و استعداد، همراه با آموزش و پرورش مناسب از طرف والدین و مربیان، اساسی است.

    وقتی والدین بیشترین وقت خود را صرف توسعه و پرورش کودک در آموختن مهارت های کودک خود کنند، به این امید که این کار به آنها امکان می دهد در آینده فرزندانی موفق داشته باشند ولی تعداد معدودی به اندازه ی کافی خوش شانس هستند که یا ثروتمند به دنیا می آیند، و یا حتی قبل از اینکه به سن قانونی برسند، ثروتمند می شوند. در اینجا لیستی از ۶ ثروتمندترین بچه های جهان وجود دارد.

    ولی آیا کسانیکه ثروتمند به دنیا نمیاییند نمیتوانند انسانهای موفقی باشد به نظر مرکز استعدادیابی جزیره ماداگاسکار اگر از همان دوران کودکی والدین شما بفکر آینده تان باشند و کودک را در مسیر درست تعالی قرار بدهند همه کودکان میتوانند ثروتمند باشد.

    1. شاهزاده جورج الکساندر لوئیس

    ارزش خالص: ۱ میلیارد دلار

    وی رسماً به نام شاهزاده جورج کمبریج شناخته شده، و پسر پرنس ویلیام، دوک کمبریج و کاترین، دوشس کمبریج است. قبل و بعد از تولد شاهزاده جورج تغییرات ناگهانی بسیاری در حوزه ی اقتصاد کشور رخ داد و انتظار می رفت اقتصاد ملی انگلیس جهشی مثبت را تجربه کند.

    یک لالایی با عنوان “بخواب…” به نام او سروده شد، و سکه های یادبود صادر شد. نکته اینجاست، که وقتی خود بچه شناخته شده و محبوب است، طبیعتا ثروت او نیز بیشتر خواهد شد. علاوه بر این، خانواده ی سلطنتی انگلیس بدون شک یکی از ثروتمندترین خانواده ها است.

    در حال حاضر، شاهزاده جورج الکساندر لوئیس دو ساله، و میلیاردر است.پدر او میگوید آموزشهای لازم برای ثروتمند ماندن را از همین کودکی شروع میکنیم و به او یاد خواهیم داد فقط ثروتمند بودن مهم نیست بلکه باید یاد بگیرد که چطور از ثروت خود در اقتصاد کشور استفاده کند تا ثروتمند بماند.

     

    1. ناکس و ویوین جولی پیت

    ارزش خالص: ۶۷.۵ میلیون دلار

    چه کسی در مورد برانجلینا نشنیده است؟ ناکس و ویوین جولی پیت، دوقلوهایی از جفت قدرتمند هالیوود، آنجلینا جولی و برد پیت هستند. هنگامی که در سال ۲۰۰۸، در یک بیمارستان ساحلی در شهر نایس فرانسه به دنیا آمدند،

    رسانه ها آنجا را مثل یک کرکس زیر نظر گرفته بودند تا بتوانند حداقل یک عکس از بچه ها بگیرند. گزارش شد که اولین تصویر از ناکس و ویوین جولی پیت، با قیمت ۱۴ میلیون دلار فروخته شد که به گرانترین عکس های مشهور تبدیل شده است.

    از آنجا که ناکس و ویوین فرزندان یکی از مشهورترین افراد مشهور در جهان هستند، جای تعجب نیست که آنها به اشتیاق شماره ی دوم از ثروتمندترین کودکان دنیا باشند.انجلینا جولی میگوید مهم نیست ثروت کودک شما چقدر است و یا والدینی ثروتمند داشته باشید مهم نقش آموزش در رشد ثروت است و آن فقط با رشد هوش و مغز کودک امکان پذیر میباشد و کودک باید از همان روزهای ابتدایی کودکی در آموزش مستقیم برای رشد هوش هشتگانه باشد.

     

     

    1. دنیلین بیرکهد

    ارزش خالص: ۵۹ میلیون دلار

    در جایگاه شماره ۳ از ثروتمندترین بچه های جهان دنینیلن بیرکهد قرار دارد. دنیلین هوپ مارشال بریکهد متولد ۲۰۰۶، دختر آنا نیکول اسمیت و لری بیرکهد است. آنا نیکول اسمیت بازیگر آمریکایی، مدل پلی بوی و شخصیت تلویزیونی بود.

    وی در سال ۲۰۰۷ در اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر درگذشت. پس از مرگ مادر، دنیلین وارث املاک اسمیت شد. از زمان تولد وی، دنینیلین مشکوک به نامشروعیت بوده و این اواخر، اصالت او مورد توجه قرار گرفت. این سوال که پدر بیولوژیکی دنیلین چه کسی بوده است، تحت تأثیر رسانه ها قرار گرفت و در سال ۲۰۱۳، دنیلین چهره ی برنامه ی «فامیلی دختر را حدس بزنید» شد.

    این مرد ثروتمند میگوید پدرش همیشه راه و روش ثروتمند بودن را به او یاد میداد و همیشه مرا تشویق به آموزش میکرد او پرورش یک مرد ثروتمند را به من آموخت و من امروز سعی میکنم از طریق روشهای جدید دنیا این آموزشها را به کودکانم بدهم .

     

     

    1. نیک د آلویژو

    ارزش خالص: ۳۰ میلیون دلار

    نیک د آلویژو یک برنامه نویس رایانه و یک نابغه ی تکنولوژی ۱۹ ساله از انگلستان است. او وقتی فقط ۱۵ سال داشت، کارآفرین اینترنتی شد. نیک را بیشتر برای اختراعش به نام ساملی، برنامه ای برای سیستم عامل iOS که بعداً آن را به قیمت ۳۰ میلیون دلار به یاهو فروخت، مشهور است. وی جوایز بسیاری از جمله “نوآور برتر سال” مجله ی وال استریت، و عنوان یکی از تأثیرگذارترین نوجوانان جهان مجله ی تایم و… را بدست آورد. در سال ۲۰۱۴ او برنده ی جایزه طراحی اپل در WWDC شد. در حال حاضر، نیک با دنبال کردن علوم رایانه و فلسفه از کالج هرتفورد دانشگاه آکسفورد، یکی از جوانترین میلیونرهای خود ساخته شده در جهان است.

     

     

    1. والنتینا پالوما پینول

    ارزش خالص: ۱۲ میلیون دلار

    در جایگاه شماره ۵ ثروتمندترین بچه های جهان والنتینا پالوما پینول قرار دارد. او دختر ۸ ساله ی بازیگر و کارگردان سینمای مکزیکی-آمریکایی، سلما هایک و میلیاردر فرانسوی، فرانسوا هنری پینول است. سلما هایک پس از بازی در فیلمی که درسال ۲۰۰۲ به نام فریدا ساخته شد، در نقش نقاشی مشهور مکزیکی، فریدا کاهلو شناخته شده است.

    بعد از به دنیا آمدن پینول، این زوج ازهم جدا شدند اما بعداً آشتی، و دوباره ازدواج کردند. ارزش خالص سلما هایک ۸۵ میلیون دلار است در حالی که ارزش خالص همسرش فرانسوا، ۵ میلیارد دلار است. اگرچه ارزش خالص والنتینا اکنون ۱۲ میلیون دلار است، اما وقتی به اندازه ی کافی بزرگتر شد، میلیون ها دلار دیگر از والدین فوق العاده ثروتمند خود به ارث خواهد برد.

     

     

    1. ابیگیل برسلین

    ارزش خالص: ۱۲ میلیون دلار

    ابیگیل کاتلین برسلین بازیگر آمریکایی و خواننده است. او کار خود را هنگامی شروع کرد که وقتی ۳ ساله بود، در یک آگهی تبلیغاتی موفقیت آمیز حضور داشت. دو سال بعد، برلین در اولین فیلم خود به نام نشانه ها(۲۰۰۲) به کارگردانی ام نایت شیامالان آغاز به کار کرد.

    این فیلم با در گیشه با موفقیت همراه بود. عملکرد موفقیت آمیز او در سال ۲۰۰۶ بدست آمد که او در یک درام کمدی به نام لیتل میس سانشاین(خانم کوچولوی خندان) بازی کرد. این فیلم یک موفقیت مهم و تجاری بود و برسلین به دلیل عملکرد عالی وی، نقدهای بسیار خوبی را دریافت کرد.

    وی نامزد بسیاری از جایزه ها از جمله جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن و جایزه ی بهترین بازیگر روی صحنه را دریافت کرد. برسلین در فیلمهای دیگری همچون امکان رزرو وجود ندارد(۲۰۰۷)، پرستار خواهرم(۲۰۰۹)، زامبی لند(۲۰۰۹)، اوت: اوزاگ کانتی(۲۰۱۳) ، بازی پایان دهنده(۲۰۱۳) و… بازی کرده است.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا